wij luisteren aandachtigquote:Op maandag 7 juni 2004 10:27 schreef Croupouque het volgende:
Ik had dus écht een grappige reply verzonnen op die post van Inso, maar toen was het topic al vol.
Post m alsnog maar, lieve Croupouque!quote:Op maandag 7 juni 2004 10:27 schreef Croupouque het volgende:
Ik had dus écht een grappige reply verzonnen op die post van Inso, maar toen was het topic al vol.
quote:Op maandag 7 juni 2004 10:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Post m alsnog maar, lieve Croupouque!
Ja, nu is het dus te laat.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
wij luisteren aandachtig
Ja, tragisch is dat... Ik leef met je mee.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:27 schreef Croupouque het volgende:
nouhouwquote:Op maandag 7 juni 2004 10:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, nu is het dus te laat.
Leefde ik maar.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:28 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja, tragisch is dat... Ik leef met je mee.
Aantal posts: 90333 (gemiddeld 68 per dag)quote:Op maandag 7 juni 2004 10:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Leefde ik maar..
feauteaux!quote:Op maandag 7 juni 2004 10:29 schreef Dagonet het volgende:
Maar je hebt dus een zus Croupouque?
Maar liefst twee.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:29 schreef Dagonet het volgende:
Maar je hebt dus een zus Croupouque?
Ook jij leeft. Tenminste, ik heb je wel eens in zonlicht gezien dus dat sluit een aantal mogelijkheden uit.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Leefde ik maar..
Ik zeg ook niet dat je het niet hebt afgemaakt! Ik interpreteer alleen je droom. En daaruit komt duidelijk naar voren dat je trauma's hebt opgelopen in je schooltijd.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:30 schreef jogy het volgende:
En trouwens, ik heb m'n school afgemaakt hoor, inso.
Om de kansloosheid een beetje op pijl te houden; foto's?quote:Op maandag 7 juni 2004 10:30 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Maar liefst twee.
Sexuele handelingen verrichten met een leraar, is dat traumatisch?quote:Op maandag 7 juni 2004 10:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je het niet hebt afgemaakt! Ik interpreteer alleen je droom. En daaruit komt duidelijk naar voren dat je trauma's hebt opgelopen in je schooltijd..
En leeftijden en evt. partnerstatus.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Om de kansloosheid een beetje op pijl te houden; foto's?.
Voor wie?quote:Op maandag 7 juni 2004 10:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sexuele handelingen verrichten met een leraar, is dat traumatisch?
Als de leraar een sirtokkie is wel ja.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sexuele handelingen verrichten met een leraar, is dat traumatisch?
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hihi,.
Je vorige twee berichten waren:quote:Op maandag 7 juni 2004 10:33 schreef Sm0keZ het volgende:
het is hier al rustig op me werk, en nou krijg ik hier ook al geen aandacht meer
Geduld, die arme jongen is nu als een gek naar een familiefoto aan't zoeken.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:29 en 10:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
feauteauxs
En dan wel eentje waarop de zusjes nog een beetje toonbaar zijn, dit is natuurlijk een uitgelezen kans om ze het huis uit te werken.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:36 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Je vorige twee berichten waren:
[..]
Geduld, die arme jongen is nu als een gek naar een familiefoto aan't zoeken.
Hoi, Qquote:Op maandag 7 juni 2004 10:36 schreef QyRoZ het volgende:Shmoopy.
.
en ik was al bijna uit pure wanhoop gaan vragen of er een speciale integratieprocedure was voordat je serieus genomen werd in dit topicquote:Op maandag 7 juni 2004 10:36 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Je vorige twee berichten waren:
[..]
Ja, als dat gebouw mjin zelfbeeld moet voorstellen dan is mijn ego niet kapot te krijgenquote:Op maandag 7 juni 2004 10:37 schreef Malawi het volgende:
Ik zie toch ook een stukje grootheidswaanzin in je droom, J.![]()
Ik wil niet ondankbaar lijkenquote:Op maandag 7 juni 2004 10:36 schreef shmoopy het volgende:
Inseau, ik zocht op 'welcome back' en toen kreeg ik dit plaatje
[afbeelding]
Of heb je toch liever taart?
Het is hier fantastisch!quote:Op maandag 7 juni 2004 10:38 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hoi, Q.
Is het hier gezellig?
Is er ook, als je aandacht gaat trekken terwijl je niks boeiends te zeggen hebt word je genegeerd en uitgescheten, voor de rest is iedereen welkomquote:Op maandag 7 juni 2004 10:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
en ik was al bijna uit pure wanhoop gaan vragen of er een speciale integratieprocedure was voordat je serieus genomen werd in dit topic
Oi Dago!quote:Op maandag 7 juni 2004 10:36 schreef Dagonet het volgende:
Ik ga even douchen en andere lichaamsreinigende handelingen verrichten.
De dag is té mooi om die alleen vanuit m'n slaapkamerraam te volgen, vanuit de woonkamer heb beter zicht.
quote:Op maandag 7 juni 2004 10:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als de leraar een sirtokkie is wel ja..
Heb je iets tegen heaumeaux ofzo?quote:Op maandag 7 juni 2004 10:40 schreef FlyingFox het volgende:!
Hoeveel punten kreeg je cadeau?quote:Op maandag 7 juni 2004 10:41 schreef shmoopy het volgende:
Ow, en Daggla?
Seks met je leraar is okee.
Alleen tegen diegene die ooit mod zijn geweest.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:41 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Heb je iets tegen heaumeaux ofzo?.
nou moet ik inderdaad ook toegeven dat ik weinigs zinnigs te melden heb, maar de ideeen komen vanzelf wel als ik genoeg aandacht krijg!quote:Op maandag 7 juni 2004 10:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Is er ook, als je aandacht gaat trekken terwijl je niks boeiends te zeggen hebt word je genegeerd en uitgescheten, voor de rest is iedereen welkom.
DOODVERWENSING!! BAN!!!quote:Op maandag 7 juni 2004 10:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oi Dago!
Zomaar een indeetje hé.. Je zou natuurlijk ook bui-ten kunnen gaan zitten!!
*iiiiiiiiiiiiiiii*
Dat komt daarna wel, zwaantjes zijn al wat groter en dus beter te vangen op de cameraquote:Op maandag 7 juni 2004 10:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oi Dago!
Zomaar een indeetje hé.. Je zou natuurlijk ook bui-ten kunnen gaan zitten!!
*iiiiiiiiiiiiiiii*
Kut.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:42 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Alleen tegen diegene die ooit mod zijn geweest.
Jeetje, wat confronterend voor je dan..quote:Op maandag 7 juni 2004 10:42 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Alleen tegen diegene die ooit mod zijn geweest.
Even voor de duidelijkheid, ik heb geen Griekse piemel met z'n piemel uit z'n broek gezien, en ik heb al helemaal niets gevoeld, dat kan 2 dingen betekenen.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Voor Joog..
Punten? 2 kinderen.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoeveel punten kreeg je cadeau?
Wie kan dat bevestigen?quote:Op maandag 7 juni 2004 10:44 schreef jogy het volgende:
[..]
2. Daggla heeft een kleine piemel.
En de Pronk-Tact prijs gaat naar... *Tromgeroffel.*quote:Op maandag 7 juni 2004 10:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Is er ook, als je aandacht gaat trekken terwijl je niks boeiends te zeggen hebt word je genegeerd en uitgescheten, voor de rest is iedereen welkom.
quote:Op maandag 7 juni 2004 10:44 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
En de Pronk-Tact prijs gaat naar... *Tromgeroffel.*
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik heb geen Griekse piemel met z'n piemel uit z'n broek gezien, en ik heb al helemaal niets gevoeld, dat kan 2 dingen betekenen.
1. er is niks gebeurt
okay, dat is waar.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk.
-edit-quote:Op maandag 7 juni 2004 10:36 schreef Karboenkeltje het volgende:
Dat en het feit dat mensen kunnen vliegen, zoals ze maar in fysiek contact met jou staan.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, als dat gebouw mjin zelfbeeld moet voorstellen dan is mijn ego niet kapot te krijgen.
Het gaat er niet om wat je hebt maar wat je er mee... nevermind...quote:Op maandag 7 juni 2004 10:46 schreef MUUS het volgende:
Dus Daggla heeft een kleine lul?
Bummer.
Je zus met Liza Minelli?quote:
MUUS!!!!quote:Op maandag 7 juni 2004 10:46 schreef MUUS het volgende:
Dus Daggla heeft een kleine lul?
Bummer.
Daar ben jij ingetrapt?quote:Op maandag 7 juni 2004 10:48 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat je hebt maar wat je er mee... nevermind...
dat is gewoon mijn behoefte om mensen mee te sleuren in mijn queste voor vrijheid en lui gedrag.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:47 schreef Malawi het volgende:
[..]
Dat en het feit dat mensen kunnen vliegen, zoals ze maar in fysiek contact met jou staan.![]()
Je gaat toch niet die lulkoek ophangen he?quote:Op maandag 7 juni 2004 10:48 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat je hebt maar wat je er mee...
Ah, gelukkig.quote:nevermind...
In beide gevallen maakt het toch niets uit.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:49 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Daar ben jij ingetrapt?
Tijn! Vertel! Wat is de zin van het leven?quote:Op maandag 7 juni 2004 10:49 schreef Tijn het volgende:
Goeeeeeeeeiemorgen!
Uhm...quote:Op maandag 7 juni 2004 10:47 schreef MUUS het volgende:
OF!!!
Jogy heeft een wijde, uitgewoonde...
Never mind.
quote:Op maandag 7 juni 2004 10:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
MUUS!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Je koopt het boek maar straksquote:Op maandag 7 juni 2004 10:50 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Tijn! Vertel! Wat is de zin van het leven?
dan heb je lekker uit kunnen slapenquote:Op maandag 7 juni 2004 10:51 schreef MUUS het volgende:
[..].
.
.
.
. Ripley!!!!
.
.
.
.
.
Ik moet over vijf minuten alweer de deur uit. Pffff..
I'll settle for the first option,quote:Op maandag 7 juni 2004 10:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik heb geen Griekse piemel met z'n piemel uit z'n broek gezien, en ik heb al helemaal niets gevoeld, dat kan 2 dingen betekenen.
1. er is niks gebeurt
Pffff!quote:Op maandag 7 juni 2004 10:51 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik moet over vijf minuten alweer de deur uit. Pffff..
Doe nou niet zo naar en houd dat broodje aap gewoon levend...quote:Op maandag 7 juni 2004 10:49 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Daar ben jij ingetrapt?
quote:Op maandag 7 juni 2004 10:44 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Punten? 2 kinderen.
Maar wel een diploma.
Zie ik er uit alsof ik een boek kan betalen?quote:Op maandag 7 juni 2004 10:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je koopt het boek maar straks
Those who need to know, know..quote:Op maandag 7 juni 2004 10:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wie kan dat bevestigen?
Uitslapen?! Wasda?quote:Op maandag 7 juni 2004 10:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
dan heb je lekker uit kunnen slapen
* MUUS stond vanmorgen om 7 uur alweer naast zijn bed
Dus hij komt daar, zijn die Chinezen hem voor geweest!quote:Op maandag 7 juni 2004 10:50 schreef Dagonet het volgende:
Het was een dag als deze dat Marco Polo besloot China te ontdekken
hmm da's wel wat vroeg jaquote:Op maandag 7 juni 2004 10:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
Uitslapen?! Wasda?
Mèn, ik stond om 6:15u al naast mijn bed!. Kind is al naar school gebracht en zometeen mag ik overblijfdienst draaien bij 31 kleuters.
Als ik me vanavond niet kom melden, hebben ze me begraven in de zandbak. Kan iemand dan even 112 bellen? Bvd.
Pas maar op met dat soort dingen, want straks doe ik het echt en dan heb ik een boetequote:Op maandag 7 juni 2004 10:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als ik me vanavond niet kom melden, hebben ze me begraven in de zandbak. Kan iemand dan even 112 bellen? Bvd.
Sex, drugs 'n Psytrance toch?quote:Op maandag 7 juni 2004 10:50 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Tijn! Vertel! Wat is de zin van het leven?
hhmmprffsize doesn't mattermmhmompelmmquote:Op maandag 7 juni 2004 10:53 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Doe nou niet zo naar en houd dat broodje aap gewoon levend...
!!!quote:Op maandag 7 juni 2004 10:58 schreef Tijn het volgende:
Wat typisch weer... tis lekker weer en gelijk zie je overal lekkere wijven.
Ja, in de winter zijn ze er ook wel hoor, alleen dan zijn ze ingepakt en heb je het koud en je libido zakt gewoon aanzienlijk met koude genitaliëen.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:58 schreef Tijn het volgende:
Als jij een boete krijgt heeft MUUS toch geen probleem?quote:Op maandag 7 juni 2004 10:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Pas maar op met dat soort dingen, want straks doe ik het echt en dan heb ik een boete
* Sm0keZ zwaaitquote:Op maandag 7 juni 2004 11:00 schreef MUUS het volgende:
Ik spring nu op de fiets.
Au revoir!
En Shmoopy!!!quote:Op maandag 7 juni 2004 11:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
MUUS en Rip?
Én shmoopy? Is het mooi weer ofzo? Waar komen al die mooie vrouwen toch vandaan als buiten de zon schijnt?quote:Op maandag 7 juni 2004 11:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
En Shmoopy!!!
Jah.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En Shmoopy!!!
JK?quote:Op maandag 7 juni 2004 11:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
MUUS en Rip?
Rip?quote:Op maandag 7 juni 2004 11:06 schreef Ripley het volgende:
JK?
Maar het waait wel op.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat schijnt niet door,.
Ik een wit rokje met een schortje en een rood topjequote:Op maandag 7 juni 2004 11:07 schreef shmoopy het volgende:
En ik heb een zwart zomerjurkje aan.
Rip!quote:Op maandag 7 juni 2004 11:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik een wit rokje met een schortje en een rood topje
quote:Op maandag 7 juni 2004 11:08 schreef shmoopy het volgende:
Maar het waait wel op.
quote:Op maandag 7 juni 2004 11:08 schreef Ripley het volgende:
Nee, gewoon een creatief ontwerpquote:Op maandag 7 juni 2004 11:09 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Rip!
Carriere-move?
quote:Op maandag 7 juni 2004 11:08 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Maar het waait wel op.
Thank God for the summer..quote:Op maandag 7 juni 2004 11:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bedankt,quote:Op maandag 7 juni 2004 11:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[..]
Thank God for the summer..
Hoe laat komen die lieve meneren in de witte pakken weer?quote:Op maandag 7 juni 2004 11:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bedankt,.
Dat zal ie leuk vindenquote:Op maandag 7 juni 2004 11:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bedankt,.
Ik krijg er tegenwoordigquote:Op maandag 7 juni 2004 11:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe laat komen die lieve meneren in de witte pakken weer?
Ik heb een lijntje met um.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zal ie leuk vinden
Heel goed mên!quote:Op maandag 7 juni 2004 11:19 schreef Dagonet het volgende:
Tadaaaaaa!!!
Schoon en geschoren!
Dat is je automatische selectiemechanisme.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:58 schreef Tijn het volgende:
Ik geloof jequote:Op maandag 7 juni 2004 11:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb een lijntje
Het is maandag man, ik ben geen junk of zo.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik geloof je
Je snuift alleen in het weekend?quote:Op maandag 7 juni 2004 11:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is maandag man, ik ben geen junk of zo..
Whatever dude, ik oordeel nietquote:Op maandag 7 juni 2004 11:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is maandag man, ik ben geen junk of zo..
Doe mij maar een plat buikje en een goed kontje aubquote:Op maandag 7 juni 2004 11:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb een lijntje met um.
Nog verzoekjes?
Met bijpassend plat buikje en goed kontje natuurlijk.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:24 schreef Ripley het volgende:
Ow, en een leuke date
Vertelquote:Op maandag 7 juni 2004 11:20 schreef Tijn het volgende:
ik bleef bij iemand slapen
*ping*quote:Op maandag 7 juni 2004 11:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doe mij maar een plat buikje en een goed kontje aub
Van slapen is het niet echt gekomenquote:Op maandag 7 juni 2004 11:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vertel
quote:Op maandag 7 juni 2004 11:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Van slapen is het niet echt gekomen
Het luchtbed ging namelijk lek en lag toch al voor geen meter.
Bij de klasgenoot die jarig was en dus een feestje gaf.
Sappiger kan ik het niet makenquote:Op maandag 7 juni 2004 11:28 schreef Ripley het volgende:
[..]. Ik hoopte op een sappig evrhaal, TIJN
Geef jij me even rechten dan?quote:Op maandag 7 juni 2004 11:28 schreef yvonne het volgende:
En toch vond ik The Usuals leuker...
Hebben jullie geen eigen topic in admin,
een reeks ofzo?
Ksssht! Scheer je weg wo-man!quote:Op maandag 7 juni 2004 11:28 schreef yvonne het volgende:
En toch vond ik The Usuals leuker...
Hebben jullie geen eigen topic in admin,
een reeks ofzo?
En de combinatieleden!quote:Op maandag 7 juni 2004 11:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En hoe moeten de wannabe crewleden dan posten? Hmmm? En de excrew?
Alle reeksen moeten dood en mannen zijn klootzakkenquote:Op maandag 7 juni 2004 11:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ksssht! Scheer je weg wo-man!
En hoe moeten de wannabe crewleden dan posten? Hmmm? En de excrew?
http://forum.fok.nl/topic/556130quote:Op maandag 7 juni 2004 11:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alle reeksen moeten dood en mannen zijn klootzakken
Is het alweer die tijd?quote:Op maandag 7 juni 2004 11:31 schreef yvonne het volgende:
Tuurlijk wel Tijn! Waarom was het luchtbed stuk?quote:Op maandag 7 juni 2004 11:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sappiger kan ik het niet maken
Machtsgeile kutüberc:rew!quote:Op maandag 7 juni 2004 11:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ik natuurlijk heel erg dronken was. En ik stond als een gek dat ding op te pompen, maar er gebeurde maar niks. Dus ik zo tegen de jarige "Hey dude... ik pomp me helemaal gek hier, maar er gebeurt niks". Zegt 'ie "Dat ding heeft verschillende inputs he... volgens mij ben je nu alleen met het kussen bezig". Dus ik zo aan het kussen voelen... is het echt KEIHARD... en toen even later knalde het uit elkaarquote:Op maandag 7 juni 2004 11:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tuurlijk wel Tijn! Waarom was het luchtbed stuk?
Reeksen, puke, kill, dood, ivoren toren, en Tijn wordt maar weer crewquote:Op maandag 7 juni 2004 11:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juni 2004 11:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
heel erg dronken ... ik ... pompen ... de jarige ... helemaal gek ... verschillende inputs ... bezig voelen... is het echt KEIHARD ...
Wanneer gaan ze op slot.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Reeksen, puke, kill, dood, ivoren toren, en Tijn wordt maar weer crew
Zie je wel, je kan het wel. Als je maar wilquote:Op maandag 7 juni 2004 11:37 schreef Tijn het volgende:
De sappige versie voor Ripley:
[..]
quote:Op maandag 7 juni 2004 11:38 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze op slot.
Ja, goeie vraag, dan kan ik m'n vakantie inplannenquote:Op maandag 7 juni 2004 11:38 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze op slot.
Zo is het iets beter Tijnquote:Op maandag 7 juni 2004 11:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat ik natuurlijk heel erg dronken was. En ik stond als een gek dat ding op te pompen, maar er gebeurde maar niks. Dus ik zo tegen de jarige "Hey dude... ik pomp me helemaal gek hier, maar er gebeurt niks". Zegt 'ie "Dat ding heeft verschillende inputs he... volgens mij ben je nu alleen met het kussen bezig". Dus ik zo aan het kussen voelen... is het echt KEIHARD... en toen even later knalde het luchtbeduit elkaar
En das niet goed he, als je luchtbed uit elkaar knalt
Is het al zondag?quote:Op maandag 7 juni 2004 11:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Reeksen, puke, kill, dood, ivoren toren, en Tijn wordt maar weer crew
nog 5 nachtjes slapen..quote:Op maandag 7 juni 2004 11:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is het al zondag?
deze machtsgeile crew en ex crew reeks jah!quote:Op maandag 7 juni 2004 11:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
flikker die eindhovense homo reeks, de gijsjes maar dichtquote:Op maandag 7 juni 2004 11:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
deze machtsgeile crew en ex crew reeks jah!
Rennen PR, ze is ons op het spoor!quote:Op maandag 7 juni 2004 11:45 schreef PrivateRyan het volgende:
Hellleu.
Argh. Rood in de reeks..
Ik was er niet afgelopen zondagquote:Op maandag 7 juni 2004 11:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is het al zondag?
Het is bijna lunchtijd Nien, dan kan je lekker wan-de-len.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:46 schreef NiNi het volgende:
Het irriteert me echt dat het altijd lekker weer is als ik moet werken.
Ik heb complottheorien!
Ha Tijn! Denk vast na over een titel.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:48 schreef Tijn het volgende:
Mogguh PR en NiNi!
Ik moet zo aan een verslag werkenEn tis idd veelste lekker weer
Nou ja, eerst maar 'es ergens ontbijt scoren, kheb geen zin om zelf wat te doen
Ja dus? Dat betekent niet dat je zomaar de hele weekplanning kan gaan omgooien?quote:Op maandag 7 juni 2004 11:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was er niet afgelopen zondag
Ja, God heeft iets tegen onsquote:Op maandag 7 juni 2004 11:46 schreef NiNi het volgende:
Ik heb complottheorien!
Ik moet er nog heen.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is bijna lunchtijd Nien, dan kan je lekker wan-de-len.
Je kan best wel eens gelijk hebben met die theorie trouwens, past wel in mijn theorie: "op weg naar het werk regent het en heb je wind tegen als je op de fiets bent"
Oe!quote:Op maandag 7 juni 2004 11:50 schreef NiNi het volgende:
Ha Tijn! Denk vast na over een titel.
Van ons boek that is.
Mên, ze IS het spoor!quote:Op maandag 7 juni 2004 11:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Rennen PR, ze is ons op het spoor!
Kom wij gaan ook iets tegen God hebben!quote:Op maandag 7 juni 2004 11:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, God heeft iets tegen ons![]()
Morgen is het 30 graden.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:52 schreef NiNi het volgende:
Ik moet er nog heen.![]()
Ga maar op de fiets denk.
Oei, maar misschien ook niet gezien jouw theorie.
En trouwens ook, morgen ben ik vrij en heb strand gepland EN DAN ZAL HET WEL BEWOLKT ZIJN!
quote:Op maandag 7 juni 2004 11:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oe!
Mag ik de gesproken versie inspreken?.
Helleau.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:52 schreef PrivateRyan het volgende:
Mogguh..
Jaaaaa! Dominee JK gaat voor.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oe!
Mag ik de gesproken versie inspreken?.
Morgen is het opnieuw zonnig en nog warmer dan vandaag met maxima van 23 graden op de Wadden tot 31 graden in het zuidoosten van het land.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:52 schreef NiNi het volgende:
En trouwens ook, morgen ben ik vrij en heb strand gepland EN DAN ZAL HET WEL BEWOLKT ZIJN!
Well duh! Alsof ik nog ergens anders mee bezig ben dan dat!quote:Op maandag 7 juni 2004 11:50 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ha Tijn! Denk vast na over een titel.
Van ons boek that is.
] mên, niet \quote:Op maandag 7 juni 2004 11:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Morgen is het opnieuw zonnig en nog warmer dan vandaag met maxima van 23 graden op de Wadden tot 31 graden in het zuidoosten van het land.
[img]http://www.weer.nl/images/weer/kaarten/nederland/ned_morgen_ww.jpg?&number=734390[/img\
Als jij dat graag wilt mag dat hoor. Zo zijn wij.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:53 schreef PrivateRyan het volgende:
[..].
En mag ik de brailleversie inprikken? Kon ik altijd goed op de kleuterschool..
.
quote:Op maandag 7 juni 2004 11:57 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
Dit coole shirt moet ik gewoon hebben
Je vergeet de foto van de auteurs nog, met diepzinnige blikken, de man quasi-nonchalant gekleed, de vrouw semi-professioneel. Zakelijk doch toegankelijk.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:54 schreef Tijn het volgende:
Bovendien is de titel bij dit soort boeken altijd belangrijker dan de inhoud. Een strakke titel, een goed verhaal op de achterkant, een paar loze lijstjes met kreten ergens in het midden en wat tekst er omheen, dàt is de formule voor een bestseller die bij Oprah behandeld gaat worden!
Idioot.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:57 schreef Tijn het volgende:
Oh shit, ik heb vandaag een tentamen zie ik net.
Crap
Nou ja, eerst even ontbijten, dat moet toch
It's totally you.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:57 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
Dit coole shirt moet ik gewoon hebben
Ik prikte altijd alleen de hoeken en knipte daartussen gewoonquote:Op maandag 7 juni 2004 11:53 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Kon ik altijd goed op de kleuterschool..
.
Mensen nemen een opleiding ook veel te serieusquote:Op maandag 7 juni 2004 11:57 schreef Tijn het volgende:
Oh shit, ik heb vandaag een tentamen zie ik net.
Crap
Nou ja, eerst even ontbijten, dat moet toch
Sorryquote:Op maandag 7 juni 2004 11:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
] mên, niet \
Zijn zijn jullie?quote:Op maandag 7 juni 2004 11:57 schreef NiNi het volgende:
[..]
Als jij dat graag wilt mag dat hoor. Zo zijn wij.![]()
Dat is overmorgen, kleautzak.quote:
Helleau... is it me you're looking for?quote:Op maandag 7 juni 2004 11:53 schreef NiNi het volgende:
[..]
Helleau.![]()
Ja.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:59 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dat is overmorgen, kleautzak.
Toch? Toch? TOCH?!
En dat heeft in Amsterdam Centrum gewoond.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:00 schreef NiNi het volgende:
Huuuuh! Sirene!
Je herhaalt jezelf. Ik snap je niet.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:59 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Zijn zijn jullie?.
Hier nietquote:Op maandag 7 juni 2004 12:00 schreef NiNi het volgende:
Huuuuh! Sirene!
quote:Op maandag 7 juni 2004 11:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik prikte altijd alleen de hoeken en knipte daartussen gewoon
Een serenade. How cute! mannelijk! of you.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:00 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Helleau... is it me you're looking for?
AJ KEN SIE IT IN JOR AJS!!!!
AJ KEN SIE IT IN JOR SMAHAHAJL!!!!
*inhaakt*quote:Op maandag 7 juni 2004 12:00 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Helleau... is it me you're looking for?
AJ KEN SIE IT IN JOR AJS!!!!
AJ KEN SIE IT IN JOR SMAHAHAJL!!!!
Almere zeker?quote:Op maandag 7 juni 2004 12:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hier niet
Lekker tempo.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:01 schreef PrivateRyan het volgende:
Oh, díé sirene.
Ik hoor hem..
Damn, net op tijd.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:02 schreef NiNi het volgende:
[..]
Een serenade. How cute! mannelijk! of you.
Barbeque aansteken! Asbest dak kapotzagen! Afgewerkte motorolie in gracht tiefen!quote:Op maandag 7 juni 2004 12:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
sirene! deuren open, radio en tv uitzetten!
Neequote:Op maandag 7 juni 2004 12:01 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]!
Dan kreeg je zeker geen sticker?.
Alsof ik jou lik als ikquote:Op maandag 7 juni 2004 12:02 schreef NiNi het volgende:
[..]
Lekker tempo.
En lik niet zo steeds.
Hij begon net toen ik ging zingenquote:Op maandag 7 juni 2004 12:02 schreef Dagonet het volgende:
Sirene: check!
Ze willen jullie dood hebben!quote:Op maandag 7 juni 2004 12:03 schreef QyRoZ het volgende:
Ik hoor niets. Helemaal niets..
Als ik het al doe, dan idd alleen in het weekend,quote:Op maandag 7 juni 2004 11:24 schreef Seborik het volgende:
[..]
Je snuift alleen in het weekend?
Dat kan ik begrijpen. Dat wil ik ook.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:04 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ze willen jullie dood hebben!
quote:Op maandag 7 juni 2004 12:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee
Maar dan dacht ik bij mezelf "Boeie, tis toch maar de kleuterschool, alsof iemand hier later nog over begint"
Ik bel je wel hoor, als er een sirene afgaat.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:04 schreef jogy het volgende:
Ow, Klein Duitsland staat wel op de "laat maar sterven" lijst, geen sirene.
Neen, dat dan weer niet.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:03 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Alsof ik jou lik als iktik.
Oh, dat rijmt, sorry. Ik weet dat je daar niet van houdt..
Nou dan!quote:Op maandag 7 juni 2004 12:05 schreef NiNi het volgende:
[..]
Neen, dat dan weer niet.
Goed, je bent een snelle leerling.![]()
Ja, altijd een minuutje later om er zéker van te zijn dat het niet echt isquote:Op maandag 7 juni 2004 12:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Almere zeker?
Wazzup homey.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:46 schreef NiNi het volgende:
Ik heb complottheorien!
Had ik al hoi gezegd? Hoi. Waar was je toch?quote:Op maandag 7 juni 2004 12:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als ik het al doe, dan idd alleen in het weekend,.
Weet ik veel. Boeiequote:Op maandag 7 juni 2004 12:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heeft iemand Kreator nog gezien de laatste tijd?
Doei.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:06 schreef Kreator het volgende:
Ik zei hoi.
Alsof de sirene bij jullie afgaat als de verf-fabriek in vlammen opgaat en de vliegtuigen hierboven in de war raken door de rook en spontaan naar beneden komen vallen met verarmd uranium in de staart en illigale wapens voor Syriëquote:Op maandag 7 juni 2004 12:05 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik bel je wel hoor, als er een sirene afgaat..
Was het weekend weg en nu druk druk druk...quote:Op maandag 7 juni 2004 12:07 schreef NiNi het volgende:
[..]
Had ik al hoi gezegd? Hoi. Waar was je toch?![]()
neen!quote:Op maandag 7 juni 2004 12:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
GMTA, GMTA!quote:Op maandag 7 juni 2004 12:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wazzup homey.
Ook zo lekker aan het werk..
Hey, excelsheet-postaantal-bijhoud-mietje.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Doei.
quote:Op maandag 7 juni 2004 12:08 schreef NiNi het volgende:
[..]
GMTA, GMTA!
Ja. Huuuh.
Nee. Goeie tip wel. Doei.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:09 schreef Dagonet het volgende:
Hoi Krea, heb je al gelunched?
Neen, nu je het zegt. Good riddance.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2004 12:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hey, excelsheet-postaantal-bijhoud-mietje..
wheheheh, komt ie aan, met z'n mietjes post aantalquote:Op maandag 7 juni 2004 12:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hey, excelsheet-postaantal-bijhoud-mietje..
Goed plan! Doei!quote:Op maandag 7 juni 2004 12:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. Goeie tip wel. Doei.
Ja hoor, ga jij je koffie maar oplikken.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:06 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Nou dan!
Zeik dan ook niet!
Let me be!.
KOFFIETIJD!.
().
Hij is gewoon jaloers.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wheheheh, komt ie aan, met z'n mietjes post aantal
Jezus christus zeg!quote:Op maandag 7 juni 2004 12:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wheheheh, komt ie aan, met z'n mietjes post aantal
STA IK GODVERDOMME NU AL EENS IN DE TOP 50??quote:Op maandag 7 juni 2004 12:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jezus christus zeg!. jij hebt er echt veel!
En morgen!quote:Op maandag 7 juni 2004 12:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Volgens mij doen ze het expres.. Het zou dit weekend lekker weer worden,.
Het is echt niet tof om er een excelsheetje van bij te houden, Q.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:11 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hij is gewoon jaloers..
Wat moet ik anders doen met mijn leven?quote:Op maandag 7 juni 2004 12:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is echt niet tof om er een excelsheetje van bij te houden, Q..
Morgen wordt het vies heet.. Woensdag en donderdag ook..quote:Op maandag 7 juni 2004 12:12 schreef NiNi het volgende:
[..]
En morgen!![]()
JE BENT ER NOG NIET EENS?quote:Op maandag 7 juni 2004 12:17 schreef NiNi het volgende:
Naar werk.
Ik ook. Terrasjes-tijd.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ben ook zo weg.
Tjoo.
het is niet eerlijk..quote:Op maandag 7 juni 2004 12:20 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ook. Terrasjes-tijd..
Troost je met de gedachte dat ie verder geen leven whatsoever heeft,quote:Op maandag 7 juni 2004 12:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
het is niet eerlijk..
quote:Op maandag 7 juni 2004 12:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat ie verder geen leven whatsoever heeft,.
Dat hoef je er niet in te wrijven hoor.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat ie verder geen leven whatsoever heeft,.
Okay dan!quote:Op maandag 7 juni 2004 12:20 schreef QyRoZ het volgende:
Terrasjes-tijd..
Nou, ga dan naar het terrasquote:Op maandag 7 juni 2004 12:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
oh wacht eens, ik ook niet![]()
maar ik ben aan het werkquote:Op maandag 7 juni 2004 12:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Nou, ga dan naar het terras.
biertje?quote:Op maandag 7 juni 2004 12:27 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat hoef je er niet in te wrijven hoor..
primaquote:Op maandag 7 juni 2004 13:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
gaan we alweer verder??
Morgen ga ik naar het strand of park ofzo.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Morgen wordt het vies heet.. Woensdag en donderdag ook...
Na-het-werk-bier-drinken-in-het-park-mini-meet?
me f5 knop is bijna versletenquote:Op maandag 7 juni 2004 13:12 schreef NiNi het volgende:
Oh, en lief dat jullie gestopt zijn met posten!
Als het maar lekker weer is,quote:Op maandag 7 juni 2004 13:08 schreef NiNi het volgende:
[..]
Morgen ga ik naar het strand of park ofzo.
Ik ben namelijk vrij.
Ja, laten we dat doen. Een dag. Ik weet nog niet welke.![]()
Neuh, Nien moest naar d'r werk..quote:Op maandag 7 juni 2004 13:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
't tempo is dr uit!
DOE ER DAN WAT AAN!quote:Op maandag 7 juni 2004 13:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
't tempo is dr uit!
Graag gedaan.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:12 schreef NiNi het volgende:
Oh, en lief dat jullie gestopt zijn met posten!
ik ga me best doen..quote:Op maandag 7 juni 2004 13:20 schreef Malawi het volgende:
[..]
DOE ER DAN WAT AAN!![]()
Die van 50?quote:Op maandag 7 juni 2004 13:19 schreef Malawi het volgende:
Ik had sjans.![]()
Met de nieuwe postbode.![]()
Postbodes van 50. Geilquote:Op maandag 7 juni 2004 13:20 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die van 50?
Ik vind het fijn dat jij dat fijn vindt, Karboenkeltje.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:17 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hoi MUUS, fijn dat je niet in de zandbak bent begraven.
mens, ga een postbode aanranden!quote:Op maandag 7 juni 2004 13:20 schreef Malawi het volgende:
[..]
DOE ER DAN WAT AAN!![]()
chocopasta!quote:Op maandag 7 juni 2004 13:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat jij dat fijn vindt, Karboenkeltje..
Oh, en 's ochtends hagelslag op brood doen terwijl het 's middags pas geconsumeerd gaat worden, is bah. Zeker als het brood in een warm lokaal een paar uur staat te sudderen.
Neem dit met je mee, Karboenkeltje. Je weet maar nooit wanneer je deze wijsheid nog nodig zult hebben..
de postbodes die hier rondlopen laat ik liever met rustquote:Op maandag 7 juni 2004 13:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
mens, ga een postbode aanranden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |