quote:Christmas in Tokyo. Three homeless friends: a young girl, a transvestite, and a middle-aged bum.
Hij klinkt al goed!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]!
Genoeg potentie voor een goede late-night RTL5 film in ieder geval.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:33 schreef Dagonet het volgende:
Hij klinkt al goed!
Heb ik.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:35 schreef Seborik het volgende:
Kennen jullie Princess Mononoke?
Laat Jezus ook jouw co-piloot zijn!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:33 schreef QyRoZ het volgende:
Wie is je co-piloot, IR?
Die heb ik hier op VCD.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:35 schreef Seborik het volgende:
Kennen jullie Princess Mononoke?
Ik stort liever neer.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Laat Jezus ook jouw co-piloot zijn!
De enige film die ik van Miyazaki ken, naast Princess Monoke, is Castle in the Sky.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:41 schreef Seborik het volgende:
Ah cool, kennen jullie dan nog soortgelijke films als Princess Mononoke?
tu-tu-tu-tuuuuuuu tu-tu-tuuuuuuu... tú-tu-tú-tuuuuuuuuuu... tu-tu-tu-tu-tuuuuuuuuuuu....quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:41 schreef Tijn het volgende:
Ik zou idd niet meer online komen, PR.
Maar ik heb het ff anders geregeld en nu hoef ik vanavond pas weer weg
En zo heb ik nu tijd om IRs computer te fixen
I love it when a plan comes together
Het ironische is dat ik altijd al graag Hannibal heb willen zijn, maar dat ik juist van dat A-Team-karakter het minste weg hebquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:46 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
tu-tu-tu-tuuuuuuu tu-tu-tuuuuuuu... tú-tu-tú-tuuuuuuuuuu... tu-tu-tu-tu-tuuuuuuuuuuu....
Dat maakt het weer een beetje goedquote:IR houdt van je..
En hoe.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:46 schreef PrivateRyan het volgende:
IR houdt van je..
Dank u.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0092067/
^^^^^ Die dus Sebbo
Er is genoeg IR voor iedereen hoor.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Slet,.
Oe, Long John IR.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Er is genoeg IR voor iedereen hoor.
http://www.wasteoftechnology.com/quiz/ateam/ateamquiz.htmlquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het ironische is dat ik altijd al graag Hannibal heb willen zijn, maar dat ik juist van dat A-Team-karakter het minste weg heb
Niet hier hoor.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oe, Long John IR..
Je avatar staat trouwens stil...
En hoe vaak heb je al auto gereden?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
m'n rijbewijs heb ik nou ook al meer dan een jaar.
Nou ja, ik ben vrij zelden meer bij m'n ouders, dus rijd ik ook bijna nooit. Maar dat is niet erg want ik heb hier een fiets.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:53 schreef dwerg het volgende:
[..]
En hoe vaak heb je al auto gereden?
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
http://www.wasteoftechnology.com/quiz/ateam/ateamquiz.html
Alles beter dan BAquote:
Heb je iets tegen negers of zo,quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alles beter dan BA
Mannen met 12 kilo goud om hun nek die constant rondhangen bij kleuterscholenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je iets tegen negers of zo,.
Ik ben Faceman, zegt 'iequote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
http://www.wasteoftechnology.com/quiz/ateam/ateamquiz.html
Die heeft ook een pussytrap Tijn!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben Faceman, zegt 'ie
De kut van de stewardess die het WTC ramde.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:58 schreef mcDavid het volgende:
stuurknuppel?
waar?![]()
Was je nog macho, Karboenkel?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:01 schreef Karboenkeltje het volgende:
Missie geslaagd. Stofzuigerzakken bemachtigd met een minimum aan communicatie met de stofzuigerzakkenverkoper.
Nou, meer dan de loser die na mij kwam.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Was je nog macho, Karboenkel?
Ja, maar kom op zeg. Een Nilfisk, wat verwacht je dan ook, dat is toch ook een merk voor Ikea stoelen en sandalen? Scandinavisch links verantwoord.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:04 schreef Karboenkeltje het volgende:
Nou, meer dan de loser die na mij kwam.
[...]
En dat is dus precies wat ik vermeden heb.
ow laat dan maar zittenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:59 schreef Seborik het volgende:
[..]
De kut van de stewardess die het WTC ramde.
Dan kan Boudewijn er mooi 3x in.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Niet hier hoor.
Moet trouwens wel geupdate worden, want ik werk al maanden niet meer bij de AH en m'n rijbewijs heb ik nou ook al meer dan een jaar.
Nilfisk is toch een gerenommeerd stofzuigermerk hoor. Eigenlijk is alles wat die noormannen maken wel okay. Husqvarna, Lego, Saab...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, maar kom op zeg. Een Nilfisk, wat verwacht je dan ook, dat is toch ook een merk voor Ikea stoelen en sandalen? Scandinavisch links verantwoord.
Tja, ik weet het niet, het riekt mij toch net iets te veel naar de jaren '70quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:10 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nilfisk is toch een gerenommeerd stofzuigermerk hoor. Eigenlijk is alles wat die noormannen maken wel okay. Husqvarna, Lego, Saab...
Dat allicht, want het kan natuurlijk nooit zo zijn dat een man stofzuigerzakken gaat halen zonder het model te kennen.quote:Nee, die gast na mij was gewoon stom om de boel niet even op te zoeken.
Ja. Onze reeks weg! De rest van de wereld en de mensheid ook, maar kut hey, ook onze reeks!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Juni 2004 - The Apocalypse
Daar gaat onze reeks,.
Cool, de 18de heb ik namelijk iets heel stoms te doen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Daar gaat onze reeks,.
Nou ja, Tijn. Je moet natuurlijk wel je prioriteiten goed stellen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja. Onze reeks weg! De rest van de wereld en de mensheid ook, maar kut hey, ook onze reeks!
Ze verzinnen altijd wel iets.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Daar gaat onze reeks,.
Kutc:rew!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:33 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ze verzinnen altijd wel iets.
Ik leef alleen voor deze reeks, Tijn.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja. Onze reeks weg! De rest van de wereld en de mensheid ook, maar kut hey, ook onze reeks!
I feel your pain man. De keuken hier is nog altijd vies.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:54 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. Weer een hele dag verkloot. Geniaal.
Nee, ben gewoon geil. As usual.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lekker gegeten, Pierre?
We zijn dan ook echte mannenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:37 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Nee, ben gewoon geil. As usual..
Allicht.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
We zijn dan ook echte mannen
Serieus? Wat cool! Ga je 'em online zetten?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:38 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik heb net een vétte achtervolgingsscène opgenomen.. Met verschillende angles enzo!
.
Open deur. Iedereen wil je aanraken. Met of zonder nougat.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:44 schreef Insomaniac het volgende:
[@@@] babyfaces en bikinilijntjes. staat niet in de oppo.
Ik heb 12 nougat blokken gegeten en ben niet misselijk. Ik herhaal, ik ben niet misselijk.
Who wants to touch me?
Slagroom/fruitseks een optie?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:37 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Nee, ben gewoon geil. As usual..
Oh ja! Eten! Moet ik ook nog regelen..
Hihi.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Open deur. Iedereen wil je aanraken. Met of zonder nougat..
Well, duh.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:44 schreef Insomaniac het volgende:
Who wants to touch me?
Quit dickteasing me already.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:45 schreef Insomaniac het volgende:
Hihi..
*burp*
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Well, duh.
Dus ik hoef niet te vertellen dat ik nogsteeds rondhuppel in enkel een hilfigger overhemd en kanten string?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Quit dickteasing me already..
Heb je daar wat tegen ofzo?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
egoist
*fap fap fap*quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:47 schreef Insomaniac het volgende:
Dus ik hoef niet te vertellen dat ik nogsteeds rondhuppel in enkel een hilfigger overhemd en kanten string?
Ja! Daar heb ik wat tegen!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heb je daar wat tegen ofzo?
Ohquote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja! Daar heb ik wat tegen!
[insert gevatte opmerking]
Sorry.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh
Waarom zit Ioannis Anastassioupousoupoupoloussou niet in het Griekse elftal?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Tot over twee uurtjes Tijn.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:52 schreef Tijn het volgende:
Nou, ik ga ff nerden. Met computers en zo. Zonder backup.
Dus ik denk niet meer dat ik online kom vandaag
Omdat Rehagel een sukkel is.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waarom zit Ioannis Anastassioupousoupoupoloussou niet in het Griekse elftal?
FUCK REHAGEL! Dat is Dick Advocaat zegmaar in het Grieks?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat Rehagel een sukkel is..
Duits, maar hij is idd bondscoah.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
FUCK REHAGEL! Dat is Dick Advocaat zegmaar in het Grieks?
PAOK!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Duits, maar hij is idd bondscoah.
Ik ben trots op je Insootje.
!
Hiero babyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:56 schreef Croupouque het volgende:
Zijn hier nog sexyyyyyyyyy mensen in da house?
Uhm, kutcookies?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:56 schreef Croupouque het volgende:
Zijn hier nog sexyyyyyyyyy mensen in da house?
JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
PAOK!.
Aiiiiiight yooooooo sexyyyyyy mammieeeeeeee jij wil vast wel die liefde maken met die Croupouque ya know what I'm sayin'nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hiero babyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!
Ik heb een silo nougat. Ben ik stoer of wat?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:58 schreef Seborik het volgende:
Nougat is echt geweldig. Van die enorme ruiten op de kermis en dan hééééééél vééééééééééél.
Op de kermis haalde ik altijd van die grote rode ballen waar je hele gezicht plakkerig van werd..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:58 schreef Seborik het volgende:
Nougat is echt geweldig. Van die enorme ruiten op de kermis en dan hééééééél vééééééééééél.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb een silo nougat. Ben ik stoer of wat?
Mierzoete zuurstokken van een halve meter.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op de kermis haalde ik altijd van die grote rode ballen waar je hele gezicht plakkerig van werd...
En ik een Griekse liefdes God.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:00 schreef Seborik het volgende:
[..]Je bent een Griekse godin.
Ik heb geen zakdoekjes in handbereik,quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:01 schreef Insomaniac het volgende:
ELLA ELLADARA
Als je een grote piemel hebt zijn we idd voor elkaar geschapen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En ik een Griekse liefdes God.
We zijn voor elkaar bestemd Inso,.
Dan trek je je boxer maar uit en gebruik je die.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb geen zakdoekjes in handbereik,.
Je hebt een goede bron en m'n nummer..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als je een grote piemel hebt zijn we idd voor elkaar geschapen..
Bij gebrek aan sokken doe ik dat wel,quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dan trek je je boxer maar uit en gebruik je die..
Toen ik op Kreta woonde waren de PAOK fans in de meerderheid en zo werd Inso PAOK aanhangster.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Inso, hoe weet jij trouwens dat ik voor PAOK ben?.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:04 schreef Insomaniac het volgende:
en zo werd Inso PAOK aanhangster..
Of dacht je dat ik zelf mijn mening had gevormd?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Toen ik op Kreta woonde waren de PAOK fans in de meerderheid en zo werd Inso PAOK aanhangster..
WAS IK DAT NOG NIET DAN?!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Okay, nu ben je echt de allertofste,.
Doe je nu spannende dingetjes met je tong?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
DIE HEB IK *NU* IN MIJN MOND!!
Nee sorry, ik zit gewoon als een koe te malen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:06 schreef Seborik het volgende:
[..]
Doe je nu spannende dingetjes met je tong?
Hence het woordje ECHT.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
WAS IK DAT NOG NIET DAN?!
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee sorry, ik zit gewoon als een koe te malen..
Aha, een Griekse voetbalclub.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
PAOK SALONIKA!!!.
De vriend van mijn beste vriendin is een die-hard Panathinaikos fan en zij is PAOK aanhangster enkel om hem dwars te zitten.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
PAOK SALONIKA!!!.
Dat is best sexy.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee sorry, ik zit gewoon als een koe te malen..
WIST JE HET NOG NIET ZEKER DAN?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hence het woordje ECHT.
Als in, ik weet het nu zeker..
What gggghappened?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:09 schreef Seborik het volgende:
[..]
Aha, een Griekse voetbalclub.
Ik heb vreemde associaties met Griekenland. Namelijk dat er een exchange PhD was bij statistiek en die een geweldig accent had en iedere keer wanneer hij binnenkwam, mompelde hij: "Gggghello, gggghow are ggggjoe?"
Whehe, ik heb jarenlang met iemand in huis gewoon die op zo'n manier Nederlands praatte..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:09 schreef Seborik het volgende:
[..]
Aha, een Griekse voetbalclub.
Ik heb vreemde associaties met Griekenland. Namelijk dat er een exchange PhD was bij statistiek en die een geweldig accent had en iedere keer wanneer hij binnenkwam, mompelde hij: "Gggghello, gggghow are ggggjoe?"
INSO DOESN'T SHARE FOOD!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:09 schreef Seborik het volgende:
[..]
Dat is best sexy.
Hij versierde het Canadese grietje.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
What gggghappened?
Hmm, gelukkig heeft ze dan niet voorquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
De vriend van mijn beste vriendin is een die-hard Panathinaikos fan en zij is PAOK aanhangster enkel om hem dwars te zitten..
Kutgriekenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:11 schreef Seborik het volgende:
[..]
Hij versierde het Canadese grietje.
Ja maar, ja maar...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
WIST JE HET NOG NIET ZEKER DAN?
Lauw is serieus übertof. Onze mannen gaan bijna teglijk weg (die van haar naar Athene en die van mij naarquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hmm, gelukkig heeft ze dan niet voor. Olympiakos
. gekozen.
Lauw is tof..
Keihard soppen in meisjes en dan je hoogtepunt halen en je dan leegspuiten in d'r op de achterkant van een dure BMW en dan druipt alles eruit en is je BMW vies en moet hij naar de garage.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:12 schreef BMWM3 het volgende:
* stapt binnen *
Goedenavond, waar hebben we het vandaag over?
OE OE OE OE OEquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Lauw is serieus übertof. Onze mannen gaan bijna teglijk weg (die van haar naar Athene en die van mij naarFrankrijk
) en dan komt ze bij me wonen.
.
Ik heb toch verteld waarom ik niet kwam.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...
Na donderdag was ik een HEEL klein beetje aan het twijfelen...
Dat zou echt tof zijn! Ik gooi het in de groep.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
OE OE OE OE OE
Mag ik dan langskomen en Grieks koken?!
Ja, maar dan moet ik eerst ff een kaartje installeren, ruimte vrijmaken, toestemming vragen aan mijn huisgenoot enzo.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Serieus? Wat cool! Ga je 'em online zetten?
Jawel, althans.. Nien vertelde dat..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb toch verteld waarom ik niet kwam..
.
.
Toestemming vragen? Wees eens rebels Pierre.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:14 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik eerst ff een kaartje installeren, ruimte vrijmaken, toestemming vragen aan mijn huisgenoot enzo..
Dan weet je nu toch hoe sielug ik ben en dat je liev moet doen?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jawel, althans.. Nien vertelde dat..
Maar zo bedoelde ik het niet.. Ik bedoelde dat Nien ook wel uber is en zo...
Zeg maar tegen d'r dat ze een roukouna is (spreek uit: roekoena).quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat zou echt tof zijn! Ik gooi het in de groep.. En Lauw rookt wel met je mee.
.
Hell Yeah! With their weird flapping heads!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:15 schreef Seborik het volgende:
[..]Blame Canada.
Kutkusknufquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dan weet je nu toch hoe sielug ik ben en dat je liev moet doen?.
*knaag
Zal ik doen, maar jullie moeten niet Grieks tegen elkaar gaan lullen, want dat versta ik niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zeg maar tegen d'r dat ze een roukouna is (spreek uit: roekoena).
Ik weet alleen niet of ze dat woord ook in het zuiden gebruiken,.
Aboet..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hell Yeah! With their weird flapping heads!
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kutkusknuf
Nee, dat niet..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zal ik doen, maar jullie moeten niet Grieks tegen elkaar gaan lullen, want dat versta ik niet..
Can you tell us again what it is all about?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Aboet...
Klootzak.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dat niet..
Alleen als we het over jou hebben natuurlijk..
Lekker knus ja,quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..].
Knuskuftroel
Of met je vriendinnen in een Grieks restaurant iets te beschonken en luidruchtig over "Grieks" praten.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:19 schreef Seborik het volgende:
Grieks praten in gezelschap is net als die obers die onder elkaar zitten te smoezen en vol afgrijzen naar je kijken wanneer je met eten naar elkaar gooit.
Anders dis je de kok even.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:19 schreef Seborik het volgende:
wanneer je met eten naar elkaar gooit.
Wazza homeboy.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Anders dis je de kok even..
Dat is eigenlijk superleuk.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Of met je vriendinnen in een Grieks restaurant iets te beschonken en luidruchtig over "Grieks" praten.
IK ben altijd lief.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lekker knus ja,.
Maar goed, als je lief bent vertalen we het wel voor je...
Vooral als er twee vóór zijn en een falikant tegen. En die twee de ander dan proberen te overtuigen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:22 schreef Seborik het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk superleuk.
Westside till I die..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:22 schreef Seborik het volgende:
[..]
Wazza homeboy.
Bioritme is voor mietjes.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:21 schreef NiNi het volgende:
Om half zeven gaan slapen is niet zo goed voor je bioritme, he.![]()
Maaaaaaaar ondanks de kneuzenbraderie op hetwinkelcentrum
heb ik wel allemaal leuke nieuwe dingen gekocht!
Nieuwe Spullen
Wat heb je gekocht en zit er een cadeautje voor mij tussen?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:21 schreef NiNi het volgende:
Om half zeven gaan slapen is niet zo goed voor je bioritme, he.![]()
Maaaaaaaar ondanks de kneuzenbraderie op hetwinkelcentrum
heb ik wel allemaal leuke nieuwe dingen gekocht!
Nieuwe Spullen
Geen vrouwvlees (,) bijdehand.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Slagroom/fruitseks een optie?
Kut voor je men.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:25 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Geen vrouwvlees (,) bijdehand.
Nieuwe gympen met wit en knalgroen van 45 voor maar 19 euro, een rood vestje van een soort gaatjesstof en een bloesjedingetjes ook met rood en bloemetjes.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bioritme is voor mietjes..
Wat voornieuwe spullen
heb je?
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
SMILEY, STERF, STIK IN JE NOUGAT!!
Als ik dat bloesje aan doe is het wel een soort kadootje voor jou.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht en zit er een cadeautje voor mij tussen?.
Drogisttroep is zo gaaf! En je gaat dus voor rood deze zomer? Staat je goed babyyyquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:25 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nieuwe gympen met wit en knalgroen van 45 voor maar 19 euro, een rood vestje van een soort gaatjesstof en een bloesjedingetjes ook met rood en bloemetjes.
En allemaal drogisttroep waar ik ook altijd heel blij van word.![]()
Opletteeeeeee!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Goh NiNi, wa hedde gij zoal gekocht?"
Ja.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:27 schreef NiNi het volgende:
Opletteeeeeee!
Boos?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja.
Pluque een reaux.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:29 schreef NiNi het volgende:
[..]
Boos?
Heb je een cadeauxje voor me?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:29 schreef NiNi het volgende:
Boos?
Ja, ik wilde eik weer voor de zwarte variant gaan, maar toen zei mama dat ik eens wat meer kleur moest doen. Ik luister altijd naar mama.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Drogisttroep is zo gaaf! En je gaat dus voor rood deze zomer? Staat je goed babyyy [afbeelding] .
Verdien je dat?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je een cadeauxje voor me?
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:26 schreef NiNi het volgende:
[..]
Als ik dat bloesje aan doe is het wel een soort kadootje voor jou.![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:31 schreef NiNi het volgende:
Verdien je dat?![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
[afbeelding] Wat is er babyyyy? [afbeelding] .
Wie vraagt...krijgt een kusje.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[..]
Sorry.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Ja, een beetje..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sorry..
PAOK!![]()
nu weer blij?
Het moet uit PR, dus....quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:35 schreef PrivateRyan het volgende:
Gaatjesstof is vrij okay. Soms.
Mocht je me nodig hebben, mag je bellen hoor.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, een beetje..
Maar goed.. Ik ga jullie gedag zeggen..
Ik ga de deur uit.. Sociaal doen (nou ja sociaal, ik ga gamen bij iemand anders).
Ik zal jullie allemaal missen.. Maar niet te veel, ik heb al @@@ in m'n arm zitten krassen...
Oej.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:34 schreef NiNi het volgende:
Wie vraagt...krijgt een kusje.![]()
Viel spaß! [insert hitler.gif]quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, een beetje..
Ik ga de deur uit.. Sociaal doen (nou ja sociaal, ik ga gamen bij iemand anders).
Ik zal jullie allemaal missen.. Maar niet te veel, ik heb al @@@ in m'n arm zitten krassen...
Heeft die iemand anders geen internet ofzo?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, een beetje..
Wát moet uit?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het moet uit PR, dus....
Dat kledingstuk dat van gaatjesstof is gemaakt, ben je maagd of zo.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:40 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Wát moet uit?.
[insert paranoia.gif]quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:40 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Wát moet uit?.
Vandaar de fascinatie met pornofilms waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat kledingstuk dat van gaatjesstof is gemaakt, ben je maagd of zo..
Oh. Interpretatiecrisis.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat kledingstuk dat van gaatjesstof is gemaakt, ben je maagd of zo..
Welnee.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:42 schreef NiNi het volgende:
[..]
[insert paranoia.gif]
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:38 schreef NiNi het volgende:
[..]
[insert hitler.gif]
Wheee!quote:
Das een verbastering van whehehe. Lees je in zeg.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:53 schreef PrivateRyan het volgende:
Wheeeeee?
Alweer of nog steeds?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:27 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik ben vanaf nu officieel verward.
Geen idee.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Alweer of nog steeds?
Verward?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:20 schreef NiNi het volgende:
Ik was eerst.
Jep. Vraag maar aan PR, maar misschien is hij het vergeten gezien zijn huidige conditie.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Verward?
Ik ken je wel langer dan vandaag, ik weet dat je verward bent.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:45 schreef NiNi het volgende:
[..]
Jep. Vraag maar aan PR, maar misschien is hij het vergeten gezien zijn huidige conditie.
Same here.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:47 schreef Dagonet het volgende:
Mijn god wat ben ik in een tyfusbui.
Zijn ze aan het verliezen? Zo ja, dan word ik vrolijk.quote:Het enige wat mij nu nog een beetje opfleurt is het voetbal.
Het is Nederland tegen Ierland en zoals net al gezegd werd: "het is maar goed dat Frans Bauer straks komt zingen"quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:50 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Same here..
[..]
Zijn ze aan het verliezen? Zo ja, dan word ik vrolijk.
Kurk anders gewoon door duwen de fles ín?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:53 schreef QyRoZ het volgende:
En ik krijg mijn fles wijn niet open.
Need alcohol! Now!
But quit whiningquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heu, start wining dus.
Er is totaal geen beweging in te krijgen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kurk anders gewoon door duwen de fles ín?
Q heeft neten? Neah toch?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
And quit nitpickin'.
Heb je een aardappelschilmesje danwel nagelschaartje danwel schroevendraaiertje danwel naaisetje? Iets wat enigszins scherp is?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:14 schreef QyRoZ het volgende:
Er is totaal geen beweging in te krijgen..
Ben je beaux,quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:15 schreef static het volgende:
Ik heb extreem grof geweld gebruikt. En nu heb ik wijn. Met een heleboel stukjes kurk er in. Extra voedzaam.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je een aardappelschilmesje danwel nagelschaartje danwel schroevendraaiertje danwel naaisetje? Iets wat enigszins scherp is?
Dan kun je gewoon met veel geduld de kurk stukje voor stukje afbikken.
Of is het zo een vieze moderne kurk van plastic?
Je hebt toch wel een zeef ergens? Prutser.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:18 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb extreem grof geweld gebruikt. En nu heb ik wijn. Met een heleboel stukjes kurk er in. Extra voedzaam..
Nee. Ja.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:19 schreef dwerg het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een zeef ergens? Prutser.
Zelfkennis is okay.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:20 schreef QyRoZ het volgende:
Nee. Ja.
Eigenlijk zouden ze wijn in beugelflessen moeten verkopen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:20 schreef QyRoZ het volgende:
Mental note: volgende keer wijn met een schroefdop.
Ze gaan de beugels vanquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:21 schreef dwerg het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze wijn in beugelflessen moeten verkopen.
Van die vloeibare. Met alcohol. Voldoet perfect aan mijn eisen dus.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:26 schreef Dagonet het volgende:
Wat voor wijn is het eigenlijk Q?
Wit? Rood? Rosé? Zoet? Droog?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:31 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Van die vloeibare. Met alcohol. Voldoet perfect aan mijn eisen dus.
Rosé.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wit? Rood? Rosé? Zoet? Droog?
Frans?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:35 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Rosé.
Wat een heiligschennis hè?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Beugels van plastic?
Provence of Rhône?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:38 schreef QyRoZ het volgende:
[..].
Iedereen is uit blijdschap en sportiviteit spontaan de Ierse pubs ingedoken!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:39 schreef QyRoZ het volgende:
Het is wel een doldwaze avond op FOK! hè?
Het forum is zelfs snel. Dat wil wat zeggen..
Dat wil ik ook, maar mijn bier-gezelschap is half op vakantie, half ziek en half op een feest ergens.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Iedereen is uit blijdschap en sportiviteit spontaan de Ierse pubs ingedoken!
Loire.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Provence of Rhône?
Touraine of Anjou?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Loire.
Wow, een kenner.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Touraine of Anjou?
Die van mij zijn óf romantisch doen, óf familieverjaardag óf verschrikkelijk burgerlijk geworden en weten niet meer hoe een kroeg er van binnen uitziet.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat wil ik ook, maar mijn bier-gezelschap is half op vakantie, half ziek en half op een feest ergens..
Ik heb nog langs de Loire gefietst. In mijn sportieve tijd. Lang geleden. Auxerre, Vezelay, de Morvan enzo. Volkomen onbelangrijk verder.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:44 schreef QyRoZ het volgende:
Loire.
Grolsch smaakt altijd opperbest.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whoah, dat Grolschspul uit gewone glazen glasflesjes smaakt anders ook opperbest.
Ik word misselijk als ik er aan denk.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die van mij zijn óf romantisch doen, óf familieverjaardag óf verschrikkelijk burgerlijk geworden en weten niet meer hoe een kroeg er van binnen uitziet.
Ik heb nog langs het station gefietst. Dat vond ik al ver genoeg.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:48 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik heb nog langs de Loire gefietst. In mijn sportieve tijd. Lang geleden. Auxerre, Vezelay, de Morvan enzo. Volkomen onbelangrijk verder.
Hmmz. Geen idee. Eigenlijk. Heeft ie een leven gekregen?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:48 schreef Croupouque het volgende:
Hee. Even een vraagje.
Misschien heb ik iets gemist, maar waar is Bioslock gebleven? Heeft iemand hier een idee?
2,94 per fles?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:46 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wow, een kenner.
Anjou.
In Frankrijk is het homo-huwelijk nu ook legaal.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:49 schreef QyRoZ het volgende:
Anyway, mijn vrienden van vroeger zijn net zo. Binnenkort weer een bruiloft. Er gaan er weer twee met elkaar trouwen..
Geen idee. Het was duurder dan dat Aldi-spul.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
2,94 per fles?
Nou ja. Het is een M-V verhouding. Iets anders kennen ze nog niet op de Veluwe. En zelfs daar hebben ze al moeite mee.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:50 schreef dwerg het volgende:
[..]
In Frankrijk is het homo-huwelijk nu ook legaal.
Bioslock is een maand gebanned.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:48 schreef Croupouque het volgende:
Hee. Even een vraagje.
Misschien heb ik iets gemist, maar waar is Bioslock gebleven? Heeft iemand hier een idee?
Ik hoorde laatst ergens dat BS een maand niet post.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:48 schreef Croupouque het volgende:
Hee. Even een vraagje.
Een ban is echt een uitvinding van Den Duivel. Een maand niet kunnen posten. Wat een hel.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bioslock is een maand gebanned.
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bioslock is een maand gebanned.
Zeer billijk inderdaad, mijn waarde.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:55 schreef Croupouque het volgende:
Ah, dat verklaart een hoop.
Bijvoorbeeld het feit dat ik hem al een tijdje niets heb zien posten.
Wanneer was dat?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:59 schreef QyRoZ het volgende:
Waar waren jullie op de dag dat Nixon stief?
Ik weet het niet meer.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Rust zacht, oude Ronald.
Wat nou "quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:09 schreef static het volgende:
Inso: we hebben er een puppie bij.
Je kunt niet in + lezen he.
We zouden nooit meer honden nemen, remember.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat nou "" ? Een puppie is
!
Suiker, water, gemalen rode pepers (20%), zout, specerijen, gemodificeerd zetmeel, voedingszuur E330-E260, conserveermiddel E202-E211.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:09 schreef Croupouque het volgende:
Wat is vlammensaus?
Gefeliciteerd Stats.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:11 schreef static het volgende:
[..]
We zouden nooit meer honden nemen, remember.
7 weken.
Hoofdingrediënt: suiker ------> lekker.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Suiker, water, gemalen rode pepers (20%), zout, specerijen, gemodificeerd zetmeel, voedingszuur E330-E260, conserveermiddel E202-E211.
De hond van de buren van mijn moeder heeft een stel geworpen; heb haar nog zo gewaarschuwd niet te gaan kijken, want ik wist dat ze dan meteen verkocht was. En dat gebeurde dus ook.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Stats..
7 weken is zo übercute!! Wil je inso@pedete.net volspammen met eventuele foto's? En hoe ben je er aan gekomen? Ras? Reu, teef? Zoveel vragen.
.
The breakfast of championsquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Suiker, water, gemalen rode pepers (20%), zout, specerijen, gemodificeerd zetmeel, voedingszuur E330-E260, conserveermiddel E202-E211.
Grotere mailbox nodig?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Stats..
7 weken is zo übercute!! Wil je inso@pedete.net volspammen met eventuele foto's? En hoe ben je er aan gekomen? Ras? Reu, teef? Zoveel vragen.
.
Zo'n klein buikje net over het randje van je heupbroek?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:08 schreef Insomaniac het volgende:
*burp*
Vlammensaus kan over alles. Het kan over tosti's, krieltjes, tartaar en spercieboontjes.
En ik ben twee kilo aangekomen. Typisch. De hele winter graatjemager en bikinitijd staat voor de deur en ik heb een buikje.
april 1994.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:03 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wanneer was dat?
Toen Reagan stierf, dát weet ik nog wel.
Ja, nofi, maar dat is dom van je moeder. Ik heb weken op mijn vriend in moeten lullen omdat hij verliefd was geworden op een Dober teef van 19 maanden die een ander baasje zocht. Zelfs zo verliefd dat hij niet inzag hoeveel 'gebreken' ze had en hoe hard we met haar zouden moeten trainen om haar een beetje 'normaal' te krijgen. En ik heb vooralsnog mijn handen vol aan dat onuitputbare monster van 11 maanden, dus ik hield mn poot stijf.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:15 schreef static het volgende:
[..]
De hond van de buren van mijn moeder heeft een stel geworpen; heb haar nog zo gewaarschuwd niet te gaan kijken, want ik wist dat ze dan meteen verkocht was. En dat gebeurde dus ook.
Heb hem zelf nog niet gezien, ze belde een half uurtje geleden.
Zoeen ja. Ik zou natuurlijk kunnen 'trainen' of 'sporten' om de boel strak te krijgen, maar daar ben ik te lui voor.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo'n klein buikje net over het randje van je heupbroek?.
Of je doet dat niet natuurlijk. Staat wel geil, zo'n klein randje. Vind ik dan.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:22 schreef Insomaniac het volgende:
Zoeen ja. Ik zou natuurlijk kunnen 'trainen' of 'sporten' om de boel strak te krijgen, maar daar ben ik te lui voor.. Straks even kijken of mijn abtronic twee verhuizingen heeft overleefd.
Ik deel die mening helaas niet. Tussen mijn trauma's, angsten, vrezen en dingetjes zit nl ook een grote afkeer van vet. Bij andere mensen boeit het me niet, maar vet aan mijn eigen lijf.. *rilquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of je doet dat niet natuurlijk. Staat wel geil, zo'n klein randje. Vind ik dan.
Niet te hard rillen dan, dan blubber je na.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:30 schreef Insomaniac het volgende:
Ik deel die mening helaas niet. Tussen mijn trauma's, angsten, vrezen en dingetjes zit nl ook een grote afkeer van vet. Bij andere mensen boeit het me niet, maar vet aan mijn eigen lijf.. *ril
Ik heb eerder op de avond al een gedeelte gesloten babe, maar nu ga ik toch echt slapen voor ik mensen pijnlijk en langzaam met een bot aardappelschilmesje ga villen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:31 schreef Insomaniac het volgende:
En wat mis ik mijn rechten ontzettend erg op dit moment. Wat een shitload aan bagger en kuttopics zeg.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |