Hallo?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo.
Dag Tijn!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:31 schreef Tijn het volgende:
Tvp.
Nu ben ik weg. Scheren, douchen, kapper, koffie drinken, dingen doen, enzo.
Dag
Ik dacht even dat MM er met je account vandoor was gegaan, maar er stond "tussen" en niet "in".quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ieuw.. Vanaf maandag zit ik weer tussen de luiers.
.
Mijn nagels zijn helemaal haarloos.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:31 schreef Insomaniac het volgende:
Mijn bikinilijn, oksels en benen zijn smoooooooooth.
Mental image.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik dacht even dat MM er met je account vandoor was gegaan, maar er stond "tussen" en niet "in".
Bij jou zie je dat toch niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Scheren is trouwens wel een goed idee, want ik besef me nu dat ik dat al minstens een week niet heb gedaan.
Keertje proberen?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bikinilijntjes
Begrijp je um J?.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:31 schreef Insomaniac het volgende:
Fotoooooooooooooosss!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:31 schreef Insomaniac het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Keertje proberen?.
Van de kapper van Tijn?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Succes Tijn, we willen straks een foto zien...
Ja, maar jij bent nu aan het PMS'enquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:33 schreef Qwea het volgende:
[..]de mijne ook
Ik dacht 'kom, laat ik een webcamfoto maken van mijn baardgroei', maar dat ding kan niet zo'n hoge resolutie aan.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:32 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bij jou zie je dat toch niet..
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent nu aan het PMS'en
Vind jij het ook altijd zo lekker als je na het scheren after shave gebruikt, en dat het dan zo lekker prikt?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo. Ik ben er weer. Geschoren en geurend in een wolkje after sjeef balsem.
Kom maar langsquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:34 schreef Qwea het volgende:
[..]En jij moet dus nu harstikke dood
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kom maar langs
Your knives or mine?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:35 schreef Qwea het volgende:
[..]Is goed
De open deur! De open deur!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:33 schreef Dr.Daggla het volgende:, strak plan ja..
.
Is jouw 'baard' dan met het blote oog zichtbaar?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik dacht 'kom, laat ik een webcamfoto maken van mijn baardgroei', maar dat ding kan niet zo'n hoge resolutie aan.
I don't give a fuck.Zolang als je maar veel pijn hebtquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Your knives or mine?
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
I don't give a fuck.Zolang als je maar veel pijn hebt
Doe de jouwe dan maar, de mijne zijn nogal scherp.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
I don't give a fuck.Zolang als je maar veel pijn hebt
Vanmorgen reeds gedaan. Ik maakte mijn scheerapparaat schoon en er zat zo ongeveer 2 kilo aan baard in.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:34 schreef Dagonet het volgende:
Snel gedaan JK
Dude, al was het een draaideur..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De open deur! De open deur!
mhaw, is goed, zal de mijne zo ff slijpen enzo..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Doe de jouwe dan maar, de mijne zijn nogal scherp.
Meisjes zien zoiets na een aantal dagen. Als weldenkende jongen zou jij er niks van zien.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Is jouw 'baard' dan met het blote oog zichtbaar?
Regelmaat is overgewaardeerd.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:38 schreef Croupouque het volgende:
Ik ben weer weg,
want het is vandaag de maandelijkse weekmarkt op het Jaarmarktplein. Ze houden dat iedere twee weken.
Op mijn kin wel ja.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Vind jij het ook altijd zo lekker als je na het scheren after shave gebruikt, en dat het dan zo lekker prikt?.
Bot!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
mhaw, is goed, zal de mijne zo ff slijpen enzo..
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:38 schreef QyRoZ het volgende:
[..]. Pijn.
.
"Ho sorry, ik schoot uit met mijn tong en twee vingers."quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dude, al was het een draaideur..
Ik wil het best een keer proberen,.
Ooit. Vandaag nog niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:39 schreef Qwea het volgende:
[..]Wil jij ook dood?
Nah, scherp! korter...mega veel pijnquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bot!
Dan duurt het langer
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:40 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ooit. Vandaag nog niet.
Ach, when you gotta go, go with a smile zeggen ze wel eens.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, scherp! korter...mega veel pijn![]()
Whehehhheehhehe,quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Op mijn kin wel ja.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Ho sorry, ik schoot uit met mijn tong en twee vingers.".
Stel is je niet zo aan zeg, voor mannen is PMS net zo erg..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:39 schreef Qwea het volgende:
[..]Wil jij ook dood?
Wedden dat jij dan niet meer eens meer een smile ken gevenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach, when you gotta go, go with a smile zeggen ze wel eens.
Heb jij niet zo een mooie USB-warmhoudmok waar 2 liter koffie in kan?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:43 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb nu acht lege koffiebekertjes naast m'n toetsenbord staan en ook al een stapeltje in de vuilnisbak gegooid.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Stel is je niet zo aan zeg, voor mannen is PMS net zo erg...
Veel erger zelfs. Voor vrouwen heeft het nog een oorzaak, als man ben je helemaal aan een speling van het lot overgeleverd wat je nu weer gaat overkomen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Stel is je niet zo aan zeg, voor mannen is PMS net zo erg...
Ik mag dan misschien wel bij een IT bedrijf werken maar zo erg is het hier nog nietquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb jij niet zo een mooie USB-warmhoudmok waar 2 liter koffie in kan?
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
T R Y M E
Naar jou altijd.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wedden dat jij dan niet meer eens meer een smile ken geven
Al is het alleen maar om te sarren.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Naar jou altijd.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Naar jou altijd.
IR, je verbaast me met je vrouwenkennis..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Veel erger zelfs. Voor vrouwen heeft het nog een oorzaak, als man ben je helemaal aan een speling van het lot overgeleverd wat je nu weer gaat overkomen.
DaAr MoEt JuH NiEt MeE SpOtTuH, vIa MsN HeP Ik eEn KeEr EeN vuRhAaL GeHoOrD OvUr SMiLeY oF VuRKrAgTinG. Juh MoEt NoOIt SmILeY KiEsUh!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:45 schreef Qwea het volgende:
Wedden dat jij dan niet meer eens meer een smile ken geven
Breezer sletquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
DaAr MoEt JuH NiEt MeE SpOtTuH, vIa MsN HeP Ik eEn KeEr EeN vuRhAaL GeHoOrD OvUr SMiLeY oF VuRKrAgTinG. Juh MoEt NoOIt SmILeY KiEsUh!
ReSpekT!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
DaAr MoEt JuH NiEt MeE SpOtTuH, vIa MsN HeP Ik eEn KeEr EeN vuRhAaL GeHoOrD OvUr SMiLeY oF VuRKrAgTinG. Juh MoEt NoOIt SmILeY KiEsUh!
[insertfuckyousmile]quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Al is het alleen maar om te sarren.
Lekdoos.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:49 schreef Qwea het volgende:
Breezer slet
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
[insertfuckyousmile]
fuck you
[/insertfuckyousmile]
En nee, niet letterlijk bedoelt
Dat mag ik hopen.. Ik lees net dat condooms kankerverwekkend zijn,quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
[insertfuckyousmile]
fuck you
[/insertfuckyousmile]
En nee, niet letterlijk bedoelt
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lekdoos..
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen.. Ik lees net dat condooms kankerverwekkend zijn,!!
Waarom onderschatten mensen mij altijd?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
IR, je verbaast me met je vrouwenkennis...
Ja, zonder condoom stop ik um er dan echt niet in hoor,quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
![]()
De jouwe mag er helemaal niet inquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, zonder condoom stop ik um er dan echt niet in hoor,.
Ik onderschat je niet..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Waarom onderschatten mensen mij altijd?
Je verspreidt op die manier kanker, dus eigenlijk ben je een soort van sigaret.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, zonder condoom stop ik um er dan echt niet in hoor,.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik onderschat je niet..
Maar je niet zo latente latente homofilistische trekjes met Sebbo zette mij op het verkeerde been..
Gelukkig maar, ik ben ook net gestopt met excessief drinken.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
De jouwe mag er helemaal niet in.
Van wie wel?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
De jouwe mag er helemaal niet in.
Hallo? Dag?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:51 schreef Qwea het volgende:
Smarta Mveoquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik ben ook net gestopt met excessief drinken..
Niets mis met een gezonde geestelijke mannenliefde.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik onderschat je niet..
Maar je niet zo latente latente homofilistische trekjes met Sebbo zette mij op het verkeerde been..
Heel veel vrouwen geloven het als je zegt dat je allergisch voor latex bent,quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind dat condooms gewoon verboden moeten worden.
Niets mis met Lovegun-protection.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zeggen dat je maagd bent wil trouwens ook wel helpen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heel veel vrouwen geloven het als je zegt dat je allergisch voor latex bent,.
Hoi PR,.
Lovegun protection,quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:03 schreef Seborik het volgende:
[..]
Niets mis met Lovegun-protection.
[afbeelding]
*noteertquote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoi PR,.
En aborti?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
En dat in eten gewoon standaard de werkzame stoffen uit de pil zitten, zodat je die als vrouw niet meer kan vergeten.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:06 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
En aborti?.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Zeggen dat je maagd bent wil trouwens ook wel helpen.
Die Avanti dingen..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:06 schreef Seborik het volgende:
Slimme vrouwen hebben tegenwoordig van die Durex condooms liggen die niet van latex gemaakt zijn.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:03 schreef Seborik het volgende:
Niets mis met Lovegun-protection.
[afbeelding]
Het risico dat een man dat goedje binnenkrijgt baart je geen zorgen?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En dat in eten gewoon standaard de werkzame stoffen uit de pil zitten, zodat je die als vrouw niet meer kan vergeten.
Whehehe, scherp PR.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:09 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Het risico dat een man dat goedje binnenkrijgt baart je geen zorgen?
Het baart je iig geen kind!.
.
DAT ZEG IK TOCH OOK.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:07 schreef Seborik het volgende:
[..]Jij was echt maagd.
Je moet het dus niet zeggen, want dan willen ze niet meer.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:10 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik geloof je.
Zwanger worden van tongzoenen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:10 schreef Seborik het volgende:
Orale seks met slikken is trouwens bevorderlijk voor de zwangerschap.
Dit is echt zo.
SEX en R&P helpen me de dag door.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Snuffelen in gedragen dames-slipjes
Whehe, SEX is nog vermakelijker dan OvjL.,
,
.
Vrouwen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:11 schreef Seborik het volgende:
[..]
Je moet het dus niet zeggen, want dan willen ze niet meer.
Nien!!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:16 schreef NiNi het volgende:
Tadaaa! Look who has returned to the land of the living!
Dan neuk jij wel verdomd domme vrouwen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoi PR,.
Of ze doen gewoon alsof ze dom zijn, dat kan ook..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:18 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dan neuk jij wel verdomd domme vrouwen.
![]()
Nou? Wie?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:16 schreef NiNi het volgende:
Tadaaa! Look who has returned to the land of the living!
Als ze dat al fake'n, dan kun je nergens meer op vertrouwen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Of ze doen gewoon alsof ze dom zijn, dat kan ook...
Ah, ja, dat zijn de beste!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Of ze doen gewoon alsof ze dom zijn, dat kan ook...
Klopt. Vertel het dan ook niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:20 schreef NiNi het volgende:
Je had er bij moeten zijn.
Dus je gaat maandag naar de uitvaart?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:20 schreef NiNi het volgende:
Dag!
Het was te leuk echt, zelfs de opperbaas was totaal lam en het leek hem een goed idee om van de boot af te springen, daar bij die steiger bij het Max Euwe als iemand dat wat zegt, dus toen hij sprong, gleed uit, knalde keihard met zn kop op de steiger en zn bril vloog in het water.
Je had er bij moeten zijn.
Kut hè? Kanker..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:22 schreef Insomaniac het volgende:
Ik blij teruglezen met een peuk in mn handje, lees ik dat ik niet alleen longkanker krijg, maar ook kutkanker..
*knaag
*kras
Heb je beeldmateriaal? Kun je rijk worden.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:22 schreef NiNi het volgende:
Oh en vreemdgaande collega's zijn ook altijd leuk.
Hoi. Ik ga dood.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:23 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Kut hè? Kanker...
Hoi Inso..
.
Chantagemateriaal is altijd okay.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:22 schreef NiNi het volgende:
Hey Inso, er kan nog veel meer, maar goeie muziek zorgt ervoor dat je er beter mee om kunt gaan.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:22 schreef Insomaniac het volgende:
Ik blij teruglezen met een peuk in mn handje, lees ik dat ik niet alleen longkanker krijg, maar ook kutkanker..
*knaag
*kras
Ha, jou ga ik even bellen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:23 schreef Insomaniac het volgende:NiNi
Pierre
Wie niet?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hoi. Ik ga dood..
Zolang het alleen je collega's betreft wel jaquote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:22 schreef NiNi het volgende:
De jouwe iig ook nietquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Van wie wel?
Geil.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:24 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ha, jou ga ik even bellen.
Wéét de persoon die je dat beloofd heeft dat nog wel?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:23 schreef NiNi het volgende:
En ik heb een stage geregeld! Kortom een lucratieve fuif.![]()
Nee nee! Alsof je hem niet mee naar huis wil nemen als aandenken zekerquote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
De jouwe iig ook niet
Let op! Om straling te voorkomen, is het van belang dat je bij het overgaan de telefoon eerst op afstand van je lichaam houdt. Na enkele seconden is de ergste straling voorbij en kun je met een gerust verkankerd hart opnemen. :').quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Geil..
Ik heb mn telefoon in mn hand, ik ben er klaar voor!
Oe, spannund..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:24 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ha, jou ga ik even bellen.
Whehehe, inderdaad ja..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:24 schreef PrivateRyan het volgende:
Hey Tijn!
Ik dacht dat je niet meer online zou komen?.
Nee!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee nee! Alsof je hem niet mee naar huis wil nemen als aandenken zeker
Ik hoop het zeg!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:24 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Wéét de persoon die je dat beloofd heeft dat nog wel?.
Liegbeest!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee!
Ik vind het eik helemaal niet zo leuk, mijn bedijf heeft elke week een borrel (en we worden zeer regelmatig gevraagd om eens langs te komen) en eigenlijk is iedereen daar bezopen. Maar ik wil helemaal geen dronken leidinggevende, ik wil iemand die mij begeleidt en mijn sterke punten inziet en me dan promotie laat maken zodat ik later zelf leidinggevende ben en m'n studie niet meer af hoef te maken, maar dat gebeurt dan weer niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dus je gaat maandag naar de uitvaart?
Bedrijfsfeestjes zijn altijd leuk om de directie straalbezopen te zien.
Was dat de persoon die vreemd is gegaan? Kan altijd in je voordeel werken.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:27 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik hoop het zeg!![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Liegbeest!
Neen, helaas! Maar het komt wel goed.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:28 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Was dat de persoon die vreemd is gegaan? Kan altijd in je voordeel werken..
Opleiding is niet belangrijk, het is hoe dronken je kan worden en stoere praat kan ophangen, of in het geval van vrouwen hoe flirterig je doet; dát is de manier om hoger op te komen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vind het eik helemaal niet zo leuk, mijn bedijf heeft elke week een borrel (en we worden zeer regelmatig gevraagd om eens langs te komen) en eigenlijk is iedereen daar bezopen. Maar ik wil helemaal geen dronken leidinggevende, ik wil iemand die mij begeleidt en mijn sterke punten inziet en me dan promotie laat maken zodat ik later zelf leidinggevende ben en m'n studie niet meer af hoef te maken, maar dat gebeurt dan weer niet.
In dat geval bestaat mijn werk uit allemaal heel geslaagde mensen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Opleiding is niet belangrijk, het is hoe dronken je kan worden
Beetje onbeleefd hè? Bellen met Inso en tegelijk posten.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:30 schreef NiNi het volgende:
[..]
Neen, helaas! Maar het komt wel goed.![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:23 schreef NiNi het volgende:
En ik heb een stage geregeld! Kortom een lucratieve fuif.![]()
Ze vergeet tenminste geen woorden tijpen dit keer.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:31 schreef PrivateRyan het volgende:
Beetje onbeleefd hè? Bellen met Inso en tegelijk posten..
Nee, dat is idd wel zorg minder!!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ze vergeet tenminste geen woorden tijpen dit keer..
Dude, hij postte net. Denk eens na, man.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tijn, is de computer al af?
DIE IK VAN HEM MOET HEBBEN, HEAUXMEAU.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:36 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dude, hij postte net. Denk eens na, man..
Woon jij in zo'n gezellig huis?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:37 schreef PrivateRyan het volgende:
Oh, ik heb hier een gloednieuwe digitale videocamera. We gaan zo een pornofilm opnemen..
Heeft HIJ je PC in reparatie?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
DIE IK VAN HEM MOET HEBBEN, HEAUXMEAU.
Titel?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:37 schreef PrivateRyan het volgende:
Oh, ik heb hier een gloednieuwe digitale videocamera. We gaan zo een pornofilm opnemen..
Zo'n huis, idd. 2 geile mokkels, 4 stuiterende hengsten en een mafkees die mag filmen. Nee, niet ik.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Woon jij in zo'n gezellig huis?
Ze hebben net gister een contract getekend om een systeem te bouwen tussen verzekering, de LHV(huisartsen) en patienten. Dat gaat over een tijdje schaduw draaien bij een groep artsen en ik ga denk ik gebruiksvriendelijkheid ga testen en het implementatieproces evalueren. Maar ik moet eerst maar even overleggen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:32 schreef PrivateRyan het volgende:
Wat voor stage, trouwens?
Uhuh! Alles erop en eraan!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Titel?
Klinkt ehm.. studiegerelateerd!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:39 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ze hebben net gister een contract getekend om een systeem te bouwen tussen verzekering, de LHV(huisartsen) en patienten. Dat gaat over een tijdje schaduw draaien bij een groep artsen en ik ga denk ik gebruiksvriendelijkheid ga testen en het implementatieproces evalueren. Maar ik moet eerst maar even overleggen.
Maar ik ben trots zowaar heb een stap gezet richting afstuderen.
Nee, sequels zuigen altijd.quote:
En wat is de titel?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:39 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Uhuh! Alles erop en eraan!
Klinkt eeem ja.... Het klinkt.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:39 schreef NiNi het volgende:
Ze hebben net gister een contract getekend om een systeem te bouwen tussen verzekering, de LHV(huisartsen) en patienten. Dat gaat over een tijdje schaduw draaien bij een groep artsen en ik ga denk ik gebruiksvriendelijkheid ga testen en het implementatieproces evalueren. Maar ik moet eerst maar even overleggen.
Maar ik ben trots zowaar heb ik een stap gezet richting afstuderen.
Ik zag het al.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:41 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
^^^^^^
Dus ik zo van, ik save ze toch...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Saving Ryan's Privates nodigt ook wel uit tot een leuk verhaal.
Mijn privates, wat doe je...
Matige grap op een slagveld?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Saving Ryan's Privates nodigt ook wel uit tot een leuk verhaal.
Mijn privates, wat doe je...
Het wordt een film met een absurdistisch nihilistisch karakter.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dus ik zo van, ik save ze toch...
WHAHAHAHAHHAHAHAhahahahahahaha ha ha ha....
Whehehehe,quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:43 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Matige grap op een slagveld?
Compleet ontopic!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:46 schreef NiNi het volgende:
Scheer je weg!
We hadden het over scheren en snuiven..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:47 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Compleet ontopic!.
Waar slaat dat bikinilijntjes in de TT eik op?
Ah, mooie onderwerpen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
We hadden het over scheren en snuiven...
Ik dacht dat je het nooit zou vragen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:48 schreef PrivateRyan het volgende:
NiNi en Inso? Willen jullie meedoen in onze film?.
Neem drie verschillende setjes kleding mee en zorg voor een geschoren aanblik. Je wordt over een uur op de set verwacht. De verwarming staat al aan.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:50 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen.![]()
Heb je een leuke moeder NiNi?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:52 schreef NiNi het volgende:
En dan nu in de categorie "Toppunt van vermaeck", ga ik met mijn moeder naar het winkelcentrum.
Maar eerst langs de MacDrive!![]()
Dat zouden wij ook doen,quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:52 schreef NiNi het volgende:
En dan nu in de categorie "Toppunt van vermaeck", ga ik met mijn moeder naar het winkelcentrum.
Hét begin van een goede dag!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:52 schreef NiNi het volgende:
Jij en moeders.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je een leuke moeder NiNi?
Dude, give it a good once over..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je een leuke moeder NiNi?
Wat liggen we toch mooi op één bikinilijn..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dude, give it a good once over..
Dit is genant..
Even snel kijken of er nog lekkere wijven op MSN zijn. Dat valt tegen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:55 schreef Dagonet het volgende:
Welkom terug Q.
Daar hebben we dit topic voor Q.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:56 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Even snel kijken of er nog lekkere wijven op MSN zijn. Dat valt tegen.
Als ze elkaar maar niet raken vind ik alles best,quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:55 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Wat liggen we toch mooi op één bikinilijn...
NiNi is met haar moeder naar het winkelcentrum hoor.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Daar hebben we dit topic voor Q.
Allicht.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als ze elkaar maar niet raken vind ik alles best,.
Ranzig idd.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:58 schreef Insomaniac het volgende:
Wat een ranzig lelijke wijven.
Ik heb met Nien gebeld, gedweild en gestofzuigdzogengedingest..
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:58 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
NiNi is met haar moeder naar het winkelcentrum hoor.
Wordt de catering al verzorgd?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:59 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ranzig idd..
Doe je mee met onze film?.
Reiskosten worden vergoed..
Moment, ik ben even bezig.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En om het wachten enigszins te verlichten post PR wat leuke plaatjes.
Okay, prima. Maar: no touching!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:00 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wordt de catering al verzorgd?
Ik heb nog wel wat Cup-a-soup.
Ik zou zeggen vrouw, maar dan zou ik een aantal mensen hier beledigen denk ik..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:00 schreef PrivateRyan het volgende:
[afbeelding]
Die linker! Is dat een.. ja, wat is het?
Leuk hè?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En om het wachten enigszins te verlichten post PR wat leuke plaatjes.
Ik coke wel voor jullie,quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:01 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Okay, prima. Maar: no touching!.
Een ongeluk met een muur?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:00 schreef PrivateRyan het volgende:
[afbeelding]
Als je man zou zeggen, zou je ook wat mensen beledigen, vrees ik.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zou zeggen vrouw, maar dan zou ik een aantal mensen hier beledigen denk ik...
Kaagman?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:00 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Als je héél snel kijkt, heeft ze wat weg van Jerney..
Héél snel, dan..
Prima. Dan nog iemand die het licht kan verzorgen en we kunnen van start.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik coke wel voor jullie,.
Ja, sorry..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:02 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Als je man zou zeggen, zou je ook wat mensen beledigen, vrees ik..
Alles beter dan mijn japanse RPG spelende collega.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:01 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Leuk hè?.
Nee, Kaagman heeft minder rimpels.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Kaagman?
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:02 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Prima. Dan nog iemand die het licht kan verzorgen en we kunnen van start..
Ik heb een mini-maglite.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:02 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Prima. Dan nog iemand die het licht kan verzorgen en we kunnen van start..
Heel correct. Al heb ik geen idee wat RPG is en hoe je ermee speelt.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alles beter dan mijn japanse RPG spelende collega.
Playstation zelda achtigquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:03 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Heel correct. Al heb ik geen idee wat RPG is en hoe je ermee speelt..
Jij doet de coke al. Oh! Iemand die de kleding kan aanpakken! IR misschien? En we moeten een script hebben. Dit heb ik al:quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb een mini-maglite.
Role Playing Game.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:03 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Heel correct. Al heb ik geen idee wat RPG is en hoe je ermee speelt..
Poets vrouw! Poets!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:04 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ga weder verder poetsen.
Wie heeft het over porno?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:04 schreef Insomaniac het volgende:
En ik ambieer geen carriere in de porno.
Feestpoepert.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:05 schreef Insomaniac het volgende:
Dat dat even duidelijk is.
En zuigen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:04 schreef Insomaniac het volgende:
Assepoetsert! Leuke titel voor de film.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:04 schreef Insomaniac het volgende:
quote:
Ja, dude. Nu weet ik één ding, kom je weer met een term aan. Joypad? Vrolijke kikker?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Role Playing Game.
Met een joypad dus.
Wat dacht je van.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:04 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Jij doet de coke al. Oh! Iemand die de kleding kan aanpakken! IR misschien? En we moeten een script hebben. Dit heb ik al:
Vrouw zit verveeld te lezen op de bank.
Man komt binnen met pizza.
Vrouw heeft geen geld.
Neuken.
Maar ik weet niet of het teveel van het goede is...
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:04 schreef PrivateRyan het volgende:
Dit heb ik al:
Vrouw zit verveeld te lezen ligt op de bank.
Vrouw heeft geen geld.
Neuken.
Vriendin komt uit de keuken met drinken.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:04 schreef PrivateRyan het volgende:
Vrouw zit verveeld te lezen op de bank.
Vrouw heeft geen geld.
Neuken.
Een klant voor intensieve annorexiatherapie.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:00 schreef PrivateRyan het volgende:
[afbeelding]
Ah! Ook leuk! Maar denk je niet dat het teveel inleiding is?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat dacht je van.
Vrouw staat met autopech.. Belt aan bij een huis en vraagt om gereedschap.
Man haalt gereedschap uit z'n broek.
Neuken.
kikker likkenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:06 schreef PrivateRyan het volgende:
Vrolijke kikker?
Twister? Dat is zo met je lul zwaaien tijdens de cumshot toch?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vriendin komt uit de keuken met drinken.
Twister.
It's all coming together now.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
kikker likken
Damn, dit forum is een grote viezuoose circel.
Enig risico op dood tijdens therapie?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:07 schreef Seborik het volgende:
[..]
Een klant voor intensieve annorexiatherapie.
Zoiets.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:07 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Twister? Dat is zo met je lul zwaaien tijdens de cumshot toch?
Een onmisbaar ingrediënt van een film idd.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zoiets.
Het obligate "is deze voet nu van jou of van mij? Oh wacht, hij is van haar!" mag natuurlijk ook niet ontbreken.
Tis geen romantische komedie.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:10 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Als hij meespeelt wil ik best mijn deepthroat kunsten laten zien..
Daggla, doen we deze samen?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:10 schreef Insomaniac het volgende:
Keb geen zin.
Ik ben geen thef! En in de preview deedie het wel!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:10 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Als hij meespeelt wil ik best mijn deepthroat kunsten laten zien..
Briljant!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik dacht aan het volgende script:
Vliegtuig vliegt in flatgebouw.
Vrouw wordt gered uit flat door gemaskerde man.
Man neemt naar mee naar hotelkamer af
man doet masker af en blijkt osama bin laden te zijn
neuken.
Dat is én maatschapprijkritiek (voor de mensen die net naar een film van Michael Moore geweest zijn), én spanning, én interraciaal, én harde dampende seks.
Je bent gewoon een dief! Een bendwitdief!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben geen thef! En in de preview deedie het wel!!
*niet klikt.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:13 schreef Insomaniac het volgende:
Klik hier om mijn natte droom te zien.![]()
Linken mag dus ook al niet. Wat een hoerensitequote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:13 schreef Insomaniac het volgende:
Ik zeg: typical.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Linken mag dus ook al niet. Wat een hoerensiterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Motte ze maar niet van die giele plaatjes neerzetten!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:13 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Je bent gewoon een dief! Een bendwitdief!
Het is allemaal hun schuld idd.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Motte ze maar niet van die giele plaatjes neerzetten!
Ow, ik dacht eerder aan brute sex met tegenzin.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:11 schreef PrivateRyan het volgende:
Dan maak..
Ik ook. Maar je weet wat we besproken hebben, hè?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ow, ik dacht eerder aan brute sex met tegenzin..
Seks met tegenzin? Dat is net zoiets als heet ijs en koud vuur.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ow, ik dacht eerder aan brute sex met tegenzin..
Óf een piloot neukt met een stewardess en ramt per ongeluk een flatgebouw in New York.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik dacht aan het volgende script:
Vliegtuig vliegt in flatgebouw.
Vrouw wordt gered uit flat door gemaskerde man.
Man neemt naar mee naar hotelkamer af
man doet masker af en blijkt osama bin laden te zijn
neuken.
Dat is én maatschapprijkritiek (voor de mensen die net naar een film van Michael Moore geweest zijn), én spanning, én interraciaal, én harde dampende seks.
Dan doe je maar alsof.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Seks met tegenzin? Dat is net zoiets als heet ijs en koud vuur..
Natte Dromenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:13 schreef Insomaniac het volgende:
Okay, we doen de scene nog wel ff opnieuw dan.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:15 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik ook. Maar je weet wat we besproken hebben, hè?. Opbouwen!
.
Okay.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Okay, we doen de scene nog wel ff opnieuw dan..
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:17 schreef Seborik het volgende:
[..]
Óf een piloot neukt met een stewardess en ramt per ongeluk een flatgebouw in New York.
Blijkt dat de War on Terrorism gewoon uit dierlijke driften voortkomt.
Alles komt daar toch uit voort?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:17 schreef Seborik het volgende:
[..]
Blijkt dat de War on Terrorism gewoon uit dierlijke driften voortkomt.
Altijd al gedacht dat jij half-niet mens was..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:20 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Alles komt daar toch uit voort?
Nog beter: Piloot wijst stewardess af, stewardess gebruikt uit wanhoop stuurknuppel om nog aan haar gerief te komen, daardoor raakt het vliegtuig uit koers en knalt het tegen een flat aan.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:17 schreef Seborik het volgende:
[..]
Óf een piloot neukt met een stewardess en ramt per ongeluk een flatgebouw in New York.
Half maar?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat jij half-niet mens was...
Kutnewbie. Sterkte. Get a life. Enzo. Ofzo.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
40.000!!!!!!.
Gefeliciteerd met je niet leven.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
40.000!!!!!!.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nog beter: Piloot wijst stewardess af, stewardess gebruikt uit wanhoop stuurknuppel om nog aan haar gerief te komen, daardoor raakt het vliegtuig uit koers en knalt het tegen een flat aan.
Brilant, al zeg ik het zelf.
Ik mis het noodzakelijke erotische / hardporno element in dat scenario.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nog beter: Piloot wijst stewardess af, stewardess gebruikt uit wanhoop stuurknuppel om nog aan haar gerief te komen, daardoor raakt het vliegtuig uit koers en knalt het tegen een flat aan.
Brilant, al zeg ik het zelf.
oeh foute tekenfilms met minder verhaal dan de pornofilm van PRquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0388473/
Die dus. Ben benieuwd.. Vooralsnog alleen maar positieve dingen over gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |