knappe vrienden heb je die zwanger worden.. meestal is dat zo met vriendinnenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:58 schreef Kogando het volgende:
Hoi, het zit zo. Ik heb pas met een meisje gezoend, niks aan de hand. Maargoed, vrienden van me zeggen dat ze ook zwanger kan zijn geworden daarvan. Ik heb geen pil ofzo geslikt..
Mijn vraag is, kan dat echt? Want het lijkt me sterk.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:59 schreef Anthraxx het volgende:
Ja dat kan. Opgelost. Slotje
wahaahahahahhahahahaaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:00 schreef Slarioux het volgende:
Als ik serieus reageer wordt ik uitgelachen, maar ik mag niet al te veel rommel schoppen in andermans fora.
Serieus dan maar: nee.
dat van die pil... weet je dat wel zekeR?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:58 schreef Kogando het volgende:
Hoi, het zit zo. Ik heb pas met een meisje gezoend, niks aan de hand. Maargoed, vrienden van me zeggen dat ze ook zwanger kan zijn geworden daarvan. Ik heb geen pil ofzo geslikt..
Mijn vraag is, kan dat echt? Want het lijkt me sterk.
Sperma?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:03 schreef Vodka_Lime het volgende:
je weet dat echt niet??? damn wat erg. je hebt toch wel geleerd over bloemetjes en bijtje... en over dat er sperma nodig is en een kutje om zwanger te worden, en hoe te fuck komen je vrienden er al bij...
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
What the fuck? Mijn ooievaar, wat doe je?!
hangt er van af hoe je zoent... schaamlipje zoenen nadat jeje zelf heb gepijpt?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:07 schreef ChapterV het volgende:
neucken ?
van zoenen zwanger gebeurd wel vaker kans van 1 op 100 dus gauw rennen naar de apotheek succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |