Nu weer wel. Tel weer even calorieën, zodat ik met mijn neus op de feiten wordt gedrukt als het teveel is.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:03 schreef schatje het volgende:
Ja, misschien een stomme vraag, maar houden jullie geen dagboek bij ofzo?? Zodat je tegenslagen van een afstandje bekijkt en relativeert??
Nee, want ik ben absoluut niet eerlijk tegenover mezelf danquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:03 schreef schatje het volgende:
Ja, misschien een stomme vraag, maar houden jullie geen dagboek bij ofzo?? Zodat je tegenslagen van een afstandje bekijkt en relativeert??
Pas je regeltje even aan, zoals in de OP wordt uitgelegd... anders beloof ik je dat ik het bij de update over het hoofd zie, omdat er simpelweg teveel pagina's zijn om grondig door te worstelen. Thanx!quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:30 schreef Malchevia het volgende:
Uhm.... Malchevia weegt inmiddels 94... Niet meer 98, zoals bij OP... Gelukkig![]()
Had dat gisteren, nog in dat andere topic gedaan, maar is niet verwerkt. Moet dat misschien ook nog bold? Zodat het beter opvalt?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Pas je regeltje even aan, zoals in de OP wordt uitgelegd... anders beloof ik je dat ik het bij de update over het hoofd zie, omdat er simpelweg teveel pagina's zijn om grondig door te worstelen. Thanx!
Volgens dit zit ik niet goed met gewicht.quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:44 schreef Isabeau het volgende:
[afbeelding]
Ik kan er niets aan doen dat ik te zwaar ben; ik keek naar mijn omgeving
(ik woon in Drente)
Uh... nee, dat hoeft niet nog een keer, maar sommige mensen die een nieuw topic openen kiezen ervoor de updates uit het oude topic te verwerken in de OP, anderen niet. In principe wordt de lijst maar één keer per week geupdate.quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Had dat gisteren, nog in dat andere topic gedaan, maar is niet verwerkt. Moet dat misschien ook nog bold? Zodat het beter opvalt?
Oh... ik wil oo-hook! Maar weinig tijd hequote:Op donderdag 3 juni 2004 08:04 schreef jolene het volgende:
Vrijdagavond gaan we uiteten met vrienden en daarna naar Harry Potter III![]()
![]()
Helemaal blij vind dat toch zo leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |