Dat is gedaan met het oog op de toekomstquote:Op zondag 2 mei 2004 23:12 schreef Brighteyes het volgende:
Is dit koninklijk meervoud?
Wij, Frenkie....
bier topic van vanavond?quote:Op maandag 3 mei 2004 01:30 schreef hardsilence het volgende:
(vrolijk)
Ik neem mijn uitspraak, dat jij mogelijk best een goede mod zou zijn, bij deze weer terug omdat ik van een toekomstige mod op zijn minst verwacht dat ze zich niet op zo'n tenenkrommende manier inlikt bij de zittende mod.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:31 schreef Brighteyes het volgende:
Tsk... je moet nu wel een beetje opletten he... dit is natuurlijk weer voer voor critici..
*mompelt iets over onzorgvuldigheid.
Welterusten!
quote:Op maandag 3 mei 2004 04:22 schreef hardsilence het volgende:
Wat grappig zijn ze toch...
problemen thuis... Is al dicht
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Joh, mag ik ook eens een beetje melig zijn!quote:Op maandag 3 mei 2004 07:07 schreef Bombie het volgende:
[..]
Ik neem mijn uitspraak, dat jij mogelijk best een goede mod zou zijn, bij deze weer terug omdat ik van een toekomstige mod op zijn minst verwacht dat ze zich niet op zo'n tenenkrommende manier inlikt bij de zittende mod.
Jij, jijquote:Op maandag 3 mei 2004 10:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Joh, mag ik ook eens een beetje melig zijn!
Enneh, ja, ik werd van de week al door iemand uitgemaakt voor R&P inlikker, dus ik dacht, kom, laat ik dan eens daad bij woord voegen en zorgen dat het een gefundeerd argument was...
Helemaal gedaan inmiddelsquote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:17 schreef Roönaän het volgende:
Spam? Heb je die vragenlijst zelfs wel bekeken of niet?
Nou, in dit geval misschien wel.quote:Ik ben tot halverwege gekomen.
Maar leid het invullen van die vragen tot discussie dan?
Ik wil het topic met alle plezier weer openen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, in dit geval misschien wel.
Ik vond het iig een erg goed opgezette enquete met een serieuze benadering van een interessant onderwerp.
Dan is het meer wat voor SES. Hoe zet ik een enquete op.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:46 schreef Roönaän het volgende:
Discussie misschien niet.. maar het is wel een duidelijk voorbeeld van hoe zulke dingen wel zouden moeten, in schril contrast met de zooi-enquetes die je normaliter ziet.
Whatever..quote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:56 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dan is het meer wat voor SES. Hoe zet ik een enquete op.
Uitleg staat in de sluitpostquote:Op donderdag 6 mei 2004 12:27 schreef Copycat het volgende:
Waar kan ik heen?
Wilde reageren, maar schijn dat recht niet te hebben?
Ben gewoon ingelogd...
Edit: nu is het topic gesloten... zal elkaar wel gekruisd hebben.
Waarom is ie gesloten? ik zie niemand offtopic gaan of geslowchat.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:27 schreef Copycat het volgende:
Waar kan ik heen?
Wilde reageren, maar schijn dat recht niet te hebben?
Ben gewoon ingelogd...
Edit: nu is het topic gesloten... zal elkaar wel gekruisd hebben.
CV uitleg staat in de sluitpost, zoals je hierboven al kon lezen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:34 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Waarom is ie gesloten? ik zie niemand offtopic gaan of geslowchat.
Kan MI gewoon openblijven...misschien dat iemand anders een definitieve oplossing voor hem heeft?
Omdat de TS een oplossing heeft en even vooruit kan. Door het slotje te zetten wordt voorkomen dat het topic ontaard in slowchat.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:34 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Waarom is ie gesloten? ik zie niemand offtopic gaan of geslowchat.
Kan MI gewoon openblijven...misschien dat iemand anders een definitieve oplossing voor hem heeft?
TS heeft een tijdelijke oplossing...en daarbij ook nog eens problemen met zijn moeder.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:38 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Omdat de TS een oplossing heeft en even vooruit kan. Door het slotje te zetten wordt voorkomen dat het topic ontaard in slowchat.Preventief dus.
Als de TS weer wil dat het topique open gaat omdat hij er nog wat aan toe wil voegen, dan gaat ie gewoon weer open.
En zoals je kan lezen: is het al dan niet een tijdelijk slotje.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:49 schreef cos-micV het volgende:
[..]
TS heeft een tijdelijke oplossing...en daarbij ook nog eens problemen met zijn moeder.
Het topic is nog nergens ontspoort...blijf het dus een vreemde beslissing vinden.
Hoe kan er iets veranderen als het topic op slot staat....quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
En zoals je kan lezen: is het al dan niet een tijdelijk slotje.
Niets aan de hand, voor nu netjes afgerond, en mocht er iets veranderen gaat ie open.
opgelostquote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:23 schreef knokkels het volgende:
Ik haat mensen.
Bioslock baggert buiten zijn domeinen
Mag ik vragen waarom? Er zijn toch veel meer van dit soort topics geweest in het (recente) verleden? Ik weet wel dat de TS zelf om heropening kan vragen hoor, maar ik vind het wat bot om dit soort dingen maar te sluiten met de mededeling dat iemand het maar moet posten in HVJJN, terwijl het daar dus niet de bedoeling is dat mensen op elkaar reageren.quote:@ TS: Sterkte de komende tijd!
Omdat dit topic denk ik echter weinig discussie waarde
heeft verwijs ik je door naar: Hoe voel je je nu deeltje 225
deze gaat dus op slot.
Dat mag altijd natuurlijkquote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ga ik toch ook even een vraag stellen hoor.
Nee, alleen is dit topic meer een mededelingstopic dan een "ïk schrif het van me af en heb steun aan de reacties topic" daarom heb ik het op slot gezet met de verwijzing naar HVJJNquote:Is dat dan nieuw beleid?
vragen staat vrijquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ok! Thanks, ik vroeg het me even af...
Met het uitdragen van de wens voor een minder amateuristisch beleid op Fok! (oké.. toegegeven, ik denk te groot voor de kinderspeeltuin die Fok! vaak is) bedoelde ik eigenlijk niet dat er nu zonodig een bepaald percentage van geslaagde topics nagestreefd moet worden. Een forum heeft niet allerlei preventieve slotjes nodig zoals deze nu worden geplaatst. Nu lijkt het er haast op alsof er een soort 'bonus' wordt uitgereikt aan degene die de meeste topics 'netjes afgerond' heeft.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
En zoals je kan lezen: is het al dan niet een tijdelijk slotje.
Niets aan de hand, voor nu netjes afgerond, en mocht er iets veranderen gaat ie open.
Tof dat je zo meegaand bent! Dat kan ik wel waarderen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:36 schreef Frenkie het volgende:
oke
Ik zit helaas niet thuis, dus ik kan niet bij mijn mail.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:04 schreef knokkels het volgende:
Hoi Frenkie
Kan je je mail misschien ff checken
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:07 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik zit helaas niet thuis, dus ik kan niet bij mijn mail.
Ik kijk er zondag/maandag naar oke..??
Je hoeft je niet verontschuldigen. Ik begrijp best dat het modden een zware klus is en daarom is het ook zo fijn dat je er nu iemand bij hebt gekregen die je kan helpen. Daarnaast ontkom je er ook niet aan om selectief en zonder enig regelmaat te werk te gaan als R&P-mod, zo extreem zwaar als het is.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:02 schreef Frenkie het volgende:
In dat topic is al een maand niet meer gereageerd, dus dat lijkt me nergens voor nodig
En consequent zijn is niet een doel op zich
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:52 schreef Frenkie het volgende:
a. ik verontschuldig me nergens
b. zo zwaar is die klus niet (het te woord staan van irritante betweters als jij uitgesloten).
c.![]()
Doe us ff normaal zegquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:52 schreef Frenkie het volgende:
(het te woord staan van irritante betweters als jij uitgesloten).
Neuh hoor.. ik zie mezelf zeker niet als slaafs.. en dat haal je waaruit?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:12 schreef Bombie het volgende:
[..]
Je kunt nog altijd niet boven me staan, zie ik.
Ik had zoveel bewondering voor je gehad als je je de sterkere had getoond.
Nu doe je enkel datgene wat ik wil dat je doet en dat is uitermate teleurstellend.
[..]
Je hoeft je nederigheid ook niet te verloochenen. Geef er gewoon voluit aan toe zoals je al doet en het geluk zal je toelachen. Op deze wereld is ook plek voor een slaafs individu als jij.![]()
Waarom worden de reacties van jou en bombie dan niet verwijderd?!?quote:Op zondag 2 mei 2004 23:11 schreef Frenkie het volgende:
Dit topic is niet bedoeld om op elkaar te vitten of om alsnog je gelijk te halen. Posts van die strekking worden zonder pardon verwijdert.
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:09 schreef hardsilence het volgende:
vriendin/familie/kennis met boulimia? - ervaringen
Derde open topic van Madam over boulimia, vraag me af of ze nu wel gaat bereiken wat ze wilt met zo'n topic.. Enne er wordt gepraat over een ander, maar zijzelf is het gezien de andere topics, maar goed, misschien iets mee doen, misschien maar zo laten?
Ik wou het alleen ff onder de neus schuiven.
Niet iedereen reageert met een smile achter zijn reaktie's.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 13:12 schreef DarkElf het volgende:
de felheid van je reactie leek me nogal vreemd en overtrokken, zeker gezien wat ik nu eigenlijk schreef.
that's all.
Sorry, het is echt serieus, niets bedachts aan, ja, net zo bedacht als andere vormen van begaafdheid dan... Dus ik hoop toch echt dat-ie weer terug mag. Dat gebagger in ONZ versta ik niet onder humor, bovendien was het niet mijn bedoeling om humoristisch te zijn met die topic.. Het stond nog in de OP, dat ik vandaag niet grappig ben.quote:Op zondag 9 mei 2004 19:37 schreef Frenkie het volgende:
Ryan, wij hebben geen HHB, dus wij snapten je grap niet. Wij dachten (als compleet HHB-onbenullen) dat het topic dus beter tot zijn recht zou komen in het "humoristische" ONZIN. Daar zitten wel meer leuke tekstschrijvers waar ik niks van snap
Ik snap je verweer overigens wel. Het is alleen zo lullig om een bedachte aandoening te vergelijken, met een die door een arts wordt vastgesteld.
Hè hè, dit is iets dat nog niet algemeen bekend is. En hoezo diagnose van een arts? Moet iedereen voordat-ie een topic opent een doktersattest kunnen overleggen??? Jee, man er zijn zoveel dingen waar jij, ik en de goegemeente van Fok! nog nooit van hebben gehoord, dat wil nog niet zeggen dat het niet bestaat... En ONZ is echt een beetje een belediging als je je bedenkt dat ik er nu eindelijk eens mee uit de kast wil komen. Dus nogmaals het verzoek om de topic terug te zetten. Misschien is er slechts maar 1 individu op Fok!, die er anders altijd over zwijgt, die je er een plezier mee doet. En als dat zo is dan ben ik al zeer tevreden...quote:Op zondag 9 mei 2004 19:47 schreef Frenkie het volgende:
Ryan, als de diagnose HHb door een arts wordt vastgesteld en er meer gevallen bekend worden, dan ben je van harte welkom om in R&P je ervaringen te delen. Tot dan blijft je topic in Onzin (dat heet officieel het humorrijkste forum, dat dat niet geheel zo is kan ik ook niks aan doen)
Je walst gewoon over mijn gevoelens heen hè.quote:Op zondag 9 mei 2004 20:29 schreef DarkElf het volgende:
mensen bereiken kun je gelukkig niet alleen via R&P, Ryan, maar via het ganze forum en daarom houden we de situatie zoals hij is.
quote:Op zondag 9 mei 2004 20:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je walst gewoon over mijn gevoelens heen hè..
Heb gekeken en zie m.i. werkelijk niets om te editten.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 06:05 schreef hardsilence het volgende:
Kan a.u.b. de reactie van Me_Wesley geedit worden in hvjjn?
er wordt verder nauwelijks inhoudelijk gereageerd dus kan het in HVJJN.quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:56 schreef Oblivion het volgende:
heel leuk nieuws
Waarom moet deze in dat andere topic?
Dan kan verder niemand reageren?
Beetje vreemd...![]()
Mee eens! Dat iemand gaat trouwen is toch bijzonder nieuws, daar mag best een topic aan gewijd worden óf op zijn minst een verwijzing naar het trouwtopic. Maar om te verwijzen naar HVJJN vind ik wel een anticlimax, daar sneeuwt het bericht onder en krijgt het niet de aandacht die het verdiend.quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:56 schreef Oblivion het volgende:
heel leuk nieuws
Waarom moet deze in dat andere topic?
Dan kan verder niemand reageren?
Beetje vreemd...![]()
Ik snap niet goed wat je bedoelt. Peregrijn heeft toch juist ook een eigen topic over zijn nieuwe baan (en het proces er naar toe)?quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
er wordt verder nauwelijks inhoudelijk gereageerd dus kan het in HVJJN.
Het is leuk nieuws, dat kan toch ook daar gemeld worden?
Net als Peregrijn die door het dolle is met zijn nieuwe baan om maar wat te noemen.
En reageren in HVJJN gebeurt altijd, alleen het moet niet uit de klauwen lopen en ook OT blijven.
Ik ook.quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:10 schreef Oblivion het volgende:
Je kan er nog over nadenken, R&P is vaak een beetje neerslachtig en nu is er wat leuks te melden.![]()
Vond het wel leuk namelijk...![]()
Ah okay, kan ik me ook wel voorstellen, een wat uitgebreide post was dus in deze beter geweest?quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:09 schreef DarkElf het volgende:
Aangezien dit topic op ons overkwam als een meldingstopic, en er nauwelijks inhoudelijk gereageerd werd hebben we besloten hem op slot te doen en te verwijzen naar HVJJN.
Trouwen enzo deel 10quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:13 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ah okay, kan ik me ook wel voorstellen, een wat uitgebreide post was dus in deze beter geweest?
Is er niet ergens een "centraal huwelijkbootjes topic"? Kan me er wel 1 herinneren namelijk...![]()
Ik ga het ff meenemen voor overlegquote:Op woensdag 12 mei 2004 18:11 schreef Moonah het volgende:
Met alle respect, maar er loopt nóg een topic met 'alleen maar een mededeling'. Over zelfdoding. Die's nog wel open.
Moet beide toch kunnen?
heb het niet allen gehad over discussies CV, zoals je kunt zien is een gesprek niet alleen iets wat vele pagina's behelst.quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:00 schreef cos-micV het volgende:
Gezien de post van hierboven had deze Beste vriend motor ongeluk gehad IMO ook op slot gemoeten.
ook een mededeling met weinig discussiewaarde.
Genoemd Topic van Vampier komt op hetzelfde neer.....quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
heb het niet allen gehad over discussies CV, zoals je kunt zien is een gesprek niet alleen iets wat vele pagina's behelst.
slotjeswaardig iddquote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:06 schreef knokkels het volgende:
Nou ja, nog eentje dan voordat ik naar bed ga...
Toch verdrietig zo hoor, ja toch?
Wat is dat dan..
![]()
Edit:
frenkie? mail?![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:22 schreef Ingeborg het volgende:
Dat is dan toch weer niet leuk hoor nee toch? Want ik mis Jor dan dan wel zo en al hoor ja toch?
Net gedaanquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:22 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom krijgen de eikels de leukste meiden?
topic kick onder een topic met een al maanden niet meer bestaand probleem, beetje irritant , Slotje ?
is al openquote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:49 schreef Heintje het volgende:
Mag mijn topic weer open?
Waar kan ik heen?
Daar gaat het om, het liefst zo snel mogelijk want ik zit nou op kosten van mijn oma online. En als die daar achter komt.... (probleem (nog eentje))
Ik heb ergens al zon topic gezien, ik meen in WFL.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:14 schreef Bayer het volgende:
Misschien kan 'ie naar F&F? Verkrachting bij dieren
Dolfijnen zijn namelijk wrede verkrachters.
zal het na vragen. tot die tijd blijft ie hier dicht.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:14 schreef Bayer het volgende:
Misschien kan 'ie naar F&F? Verkrachting bij dieren
Dolfijnen zijn namelijk wrede verkrachters.
Daar voldoet jouw topique niet aan het blijft dus op slot.quote:Zorg dat je openingspost duidelijk is, dat hij inhoud heeft en dat hij iets 'eigens' heeft. Iets waardoor je topic interessant voor anderen wordt. Geef je topic een duidelijke titel, zodat men weet waar het over gaat
Zou ik dan stukken mogen pakken met een duidelijk begin en deze opnieuw posten?quote:Op zondag 23 mei 2004 17:19 schreef Frenkie het volgende:
Beste Odin, je topique blijft gewoon op slot.
Uit: Beleid R&P
[..]
Daar voldoet jouw topique niet aan het blijft dus op slot.
Ja hoor, maar maak er dan een duidelijk topic vanquote:Op zondag 23 mei 2004 17:20 schreef 0d1n het volgende:
[..]
Zou ik dan stukken mogen pakken met een duidelijk begin en deze opnieuw posten?
yups, wel zo fijn als het gewoon begrijpbaar is voor de meeste mensenquote:Op zondag 23 mei 2004 17:22 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ja hoor, maar maak er dan een duidelijk topic van
Dus een met een begrijpelijke openingspost!
Mag een openingspost ook een specifieke doelgroep proberen aan te trekken, of moet het expliciet en te allen tijde toegankelijk zijn voor de grote massa? Van wie zijn de topics eigenlijk nog? Daadwerkelijk van de topicstarters? Niet op deze manier in ieder geval. De topicstarter poogt met het openen van een topic een eigen gekozen doel te dienen. Als hij daarbij de reacties van een kleine groep mensen nastreeft, moet hij dat toch zeker zélf weten?quote:Op zondag 23 mei 2004 17:19 schreef Frenkie het volgende:
Beste Odin, je topique blijft gewoon op slot.
Uit: Beleid R&P
[..]
Daar voldoet jouw topique niet aan het blijft dus op slot.
Wat een flauwekul... alsof een topic bedoeld is om zoveel mogelijk andere mensen te dienen.quote:Op zondag 23 mei 2004 17:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
yups, wel zo fijn als het gewoon begrijpbaar is voor de meeste mensen
Je hoeft niet voor iemand te gaan bepalen op welke basis hij of zij kan gaan besluiten om niet te reageren op een openingspost. Voor hetzelfde geld besluit persoon A (zeer basaal denkend) op basis van een, voor hem, té vage openingspost om niet te reageren, terwijl persoon B, die zich mogelijk zeer geroepen voelt tot de strekking van de openingspost, afhaakt wanneer de openingspost ineens alledaags en zoutloos is geworden.quote:Op zondag 23 mei 2004 17:37 schreef DarkElf het volgende:
even mijn bescheiden mening :
Een gewone OP die uit normale zinnen is opgebouwd die eenieder,
die begrijpend heeft leren lezen, kan volgen lijkt mij wel zo handig.
Kun je altijd, na lezen, altijd nog besluiten dat jij niet echt kan
reageren aangezien je niet in de groep valt die aangesproken wordt.
Maar zo blijft het wat mij betreft wat algemener en meer open.
Waardeloos dat jullie zo iemand dwingen om zijn topics precies zo op te maken als dat jullie dat van hem willen! En ik zie dat je het reageren op mij ook al niet meer aandurft? Je hebt toch gekozen voor het modereren in R&P, dus dat houdt ook in dat je de bijbehorende verantwoordelijkheden best mag nakomen. Ik heb nu echt het beeld van de mods én crew die snel met z'n allen angstig achter een bank kruipen, dicht bij elkander, en zachtjes naar elkaar fluisteren: "psst... als we stil genoeg zijn gaat hij vanzelf wel weer weg". Het is niet bepaald bewonderenswaardig en zéker niet effectief; Ik kom vroeg of laat weer terug, namelijk.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:24 schreef DarkElf het volgende:
Od1n, aan je postwisseling met frenkie te zien nam ik aan dat je een nieuw topic ging openen met een duidelijkere OP, en zo te zien leek je het daar mee eens te zijn. Leek allemaal duidelijk over en weer, en ik ben benieuwd naar je nieuwe topic dat je ging samenstellen uit de duidelijkere posts van het vorige topic.
Ik heb de mails naar forum@fok.nl gestuurd.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:50 schreef yvonne het volgende:
@Bombie er is bij de crew GEEN mailtje ontvangen, je uitspraken zijn dus voorbarig.
Dus... 'voorbarig'?!quote:Ik was veel weg dit weekend en heb geen kans in te gaan op je mailtjes als je ons blijft bestoken. Misschien weven wat geduld, zodat we dingen ook zelf kunnen nalezen en eventueel controleren en dan een mening vormen?
Ik heb dat mailtje niet gelezen, maar is het niet een relaxte bezigheid het werk van admin en mod over te nemen? (word veel leeswerk als iedereen dit voor ze gaat doenquote:Op zondag 23 mei 2004 21:06 schreef Bombie het volgende:
[..]
Ik heb de mails naar forum@fok.nl gestuurd.
Cynix heeft mij een tijdje daarop een korte reactie gestuurd met daarin:
[..]
Dus... 'voorbarig'?!
Ik heb behoorlijk wat geduld getoond, mag ik hier toch wel stellig verkondigen.
Je vraagt de mails maar mooi op van Cynix. Eén keer sturen moet bij een beeeetje ambitieuze crew genoeg zijn.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:18 schreef yvonne het volgende:
Dan stuur jeje mail nog een keer,
ik heb iig niets ontvangen, kan zijn door mn vakantie, mailbox zat op een gegeven moment vol.
En het kan en mag natuurlijk EVENMIN zo zijn dat de crew zijn mods, die zich VEEL TE VEEL bemoeien met de stijl, die users hanteren bij het posten van openingsposts of reacties, te allen tijde de hand boven het hoofd houdt en ze maar laat aanmodderen. Het is hier overduidelijk dat essentiële vrijheden onder het tapijt geveegd worden en ik ben niet te beroerd om daartegen in opstand te komen.quote:Het kan en mag natuurlijk NIET zo zijn dat 1 enkele user het beleid van R&P naar zijn beels wil afdwingen en omvormen...
quote:Op zondag 23 mei 2004 21:25 schreef Bombie het volgende:
[..]
Je vraagt de mails maar mooi op van Cynix. Eén keer sturen moet bij een beeeetje ambitieuze crew genoeg zijn.
[..]
En het kan en mag natuurlijk EVENMIN zo zijn dat de crew zijn mods, die zich VEEL TE VEEL bemoeien met de stijl, die users hanteren bij het posten van openingsposts of reacties, te allen tijde de hand boven het hoofd houdt en ze maar laat aanmodderen. Het is hier overduidelijk dat essentiële vrijheden onder het tapijt geveegd worden en ik ben niet te beroerd om daartegen in opstand te komen.
Maar hé... als dit de wijze is waarop Fok! als forum bekend wil worden... dan zeg ik op mijn beurt: draag dat uit en maak dat duidelijk voor iedereen! Uiteindelijk krijg je vanzelf het imago waar je naartoe aan het werken bent.
Dan eindigt hier alle aansprak op wat voor discussie dan ook ,quote:Je vraagt de mails maar mooi op van Cynix. Eén keer sturen moet bij een beeeetje ambitieuze crew genoeg zijn.
Of jij stelt de vragen die voor het antwoord zorgen die jij niet graag wilt horen. Imago's bestaan alleen in gedachten. Maar ga nou gewoon zelf terade hoe ze het beter kunnen aanpakken zonder 1 klacht te plaatsen. Alleen maar voorbeelden die het imago verder helpen en dit eventueel door redeneren.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:25 schreef Bombie het volgende:
Maar hé... als dit de wijze is waarop Fok! als forum bekend wil worden... dan zeg ik op mijn beurt: draag dat uit en maak dat duidelijk voor iedereen! Uiteindelijk krijg je vanzelf het imago waar je naartoe aan het werken bent.
Ik kan jou niet dwingen om te blijven reageren.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:19 schreef DarkElf het volgende:
bombie, het heeft niets met niet durven te maken.
ik heb mezelf duidelijk uitgelegd, en mezelf blijven herhalen lijkt me zinloos.
doe ik dus ook niet. dat jij dat ziet als angst is enkel jouw interpretatie.
Od1n móét wel akkoord gaan, want het is óf akkoord gaan met de die bullshit-regel die het users verplicht om een zo verteerbaar mogelijk massa-artikeltje te plaatsen, óf het topic gesloten zien blijven! En dan wil jij nog durven beweren dat iemand hier niet richting een bepaalde keuze wordt gestuurd?quote:Over dat topic: Od1n is accoord gegaan met het idee van frenkie en dus is dat in samenspraak gegaan, dat jij dat ziet als dwingen kan ik eerlijk gezegd niets mee. ik versta namelijk iets heel anders onder dwingen.
Onwil...quote:Op zondag 23 mei 2004 21:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Dan eindigt hier alle aansprak op wat voor discussie dan ook ,
onwil loont niet.
Ik weet zeker dat er meer mensen zo over denken..maar ze reageren misschien niet meer omdat het toch geen zin heeft....ze worden of niet serieus genomen of ze worden genegeerd...quote:Op zondag 23 mei 2004 21:18 schreef yvonne het volgende:
Het kan en mag natuurlijk NIET zo zijn dat 1 enkele user het beleid van R&P naar zijn beeld wil afdwingen en omvormen...
Hij is het er dus niet mee eens....quote:Op zondag 23 mei 2004 20:03 schreef 0d1n het volgende:
Spreekt boekdelen denk ik dat er al meerdere mensen zijn die meer willen lezen.
Het topic ontwikkelde zich al lekker voort, dus laat de openings post dan niet een discussie van 3 pagina's verzieken. Doe het voor die drie pagina's
Ik heb in die mails duidelijk gestructureerde argumenten gegeven en een oplossing aangedragen. Ik had ze achteraf gezien beter gewoon op het forum zelf kunnen zetten, zodat meteen duidelijk werd hoe de zaken er precies voor staan. Volgens mij moeten dit soort zaken ook gewoon niet meer naar forum@fok.nl, maar op een bepaalde publieke plek op het forum komen te staan.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:30 schreef 0d1n het volgende:
[..]
Of jij stelt de vragen die voor het antwoord zorgen die jij niet graag wilt horen. Imago's bestaan alleen in gedachten. Maar ga nou gewoon zelf terade hoe ze het beter kunnen aanpakken zonder 1 klacht te plaatsen. Alleen maar voorbeelden die het imago verder helpen en dit eventueel door redeneren.
Ik zit in een reactie cyclus! Help! Ik log uit
Omdat mijn vertrouwen in de crew tot onder het nulpunt gezakt is. Een beetje goede wil van hun kant had toch kunnen bewijzen dat het niet één grote samenzweerderige kliek is, aangezien ik ook gewoon voor rede vatbaar ben.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:30 schreef Brighteyes het volgende:
Bombie, ik weet dat ik het inmiddels weer een keer bij je verbruid heb, maar waarom stuur je je mailtje niet even alsnog naar Yvonne?
Zij was er toen niet en zij biedt nu aan er naar te kijken, waarom dan niet gewoon even je ego op zij zetten en nog een keer op send drukken?
Met een dialoog kom je verder dan constant de aanval te openen...
Zegge CV,quote:Op zondag 23 mei 2004 21:40 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er meer mensen zo over denken..maar ze reageren misschien niet meer omdat het toch geen zin heeft....ze worden of niet serieus genomen of ze worden genegeerd...
Het topic waar het hier om gaat is 3 pagina's serieus in gepost.
blijkbaar zijn er toch genoeg mensen die er wel over kunnen en willen discusseren...
Waarom moet het dan dicht? omdat een Mod het te vaag vindt?...
[..]
Hij is het er dus niet mee eens....
Dat antwoord had Frenkie ook al gegeven, ja en ook ik heb zijn/haar posthistorie bekekenquote:Op zondag 23 mei 2004 21:48 schreef milagro het volgende:
Ik smapte ook geen reet van dat topic vannacht, heb even op zijn naam geklikt en al zijn topics zijn vaag en bloeden al snel dood, dat laatste zal toch wel te maken hebben met het eerste
Hij mag het toch opnieuw proberen?
Met een wat duidelijker OP voor de simpelen zoals ik
Dan laat je het Bombie, maar bij deze heb je wel alle recht op antwoord verloren,quote:Op zondag 23 mei 2004 21:45 schreef Bombie het volgende:
[..]
Omdat mijn vertrouwen in de crew tot onder het nulpunt gezakt is. Een beetje goede wil van hun kant had toch kunnen bewijzen dat het niet één grote samenzweerderige kliek is, aangezien ik ook gewoon voor rede vatbaar ben.
Ik héb de mails gestuurd... ik héb ze geschreven. Veel moeite van mijn kant dus. Nu moet ik ze ook nog opnieuw sturen omdat Yvonne te beroerd is zelf even wat goede wil te tonen door even bij Cynix te informeren?! Kom nou..
Godallemachtig, lekker spontaan gebeuren word het zo, op deze manier.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:52 schreef DarkElf het volgende:
'oplossing was bedacht en accoord bevonden en blijft dus staan.'
Móét jij het snappen?quote:Op zondag 23 mei 2004 21:48 schreef milagro het volgende:
Ik snapte ook geen reet van dat topic vannacht, heb even op zijn naam geklikt en al zijn topics zijn vaag en bloeden al snel dood, dat laatste zal toch wel te maken hebben met het eerste
De mensen die wél inhoudelijk op zijn openingspost en de daaropvolgende hebben gereageerd hadden toch ook niet eerst een verduidelijkende OP nodig?! Dat maakt het slotje dan ook zo onvoorstelbaar overbodig. Het is echt zo'n spuit-elf reactie die heel makkelijk achterwege gelaten had kunnen worden, en volgens mij is deze ontstaan vanwege óf verveling óf persoonlijke onvrede met eerdere ervaringen met de TS.quote:Hij mag het toch opnieuw proberen?
Met een wat duidelijker OP voor de simpelen zoals ik
Dit zou één van de regels in de mod-policy moeten zijn: De modjes horen enkel en alleen in te grijpen wanneer er sprake is van een rellerige reactie/openingspost en te letten op onnodig kwetsende opmerkingen.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Godallemachtig, lekker spontaan gebeuren word het zo, op deze manier.
Zullen we alle topics voortaan eerst langs de modjes sturen? Kunnen die er naar kijken, evt. overleg met de TS over eventuele correcties en dan kan het pas door het forum op?
Misschien de posts ook?
Tuurlijk...blijf vooral op je strepen staan.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:52 schreef DarkElf het volgende:
alleen is od1n van mening gewisseld ondertussen. kan gebeuren niets mis mee maar oplossing was bedacht en accoord bevonden en blijft dus staan.
Zoals jij doet wou je zeggenquote:Op zondag 23 mei 2004 21:56 schreef Bombie het volgende:
[..]
Móét jij het snappen?
Zo ja... dan voorspel ik met dát criterium nog een exorbitant aantal gesloten topics all over the place.![]()
[..]
De mensen die wél inhoudelijk op zijn openingspost en de daaropvolgende hebben gereageerd hadden toch ook niet eerst een verduidelijkende OP nodig?! Dat maakt het slotje dan ook zo onvoorstelbaar overbodig. Het is echt zo'n spuit-elf reactie die heel makkelijk achterwege gelaten had kunnen worden, en volgens mij is deze ontstaan vanwege óf verveling óf persoonlijke onvrede met eerdere ervaringen met de TS.
Het probleem is dat het sluiten van dat topic een geheel overbodige actie is, die de vrijheid van users, om hun eigen invulling aan hun topics te geven, in de weg staat. Veel users onthouden zich nu wijselijk van discussie, maar ze hadden beter meegedaan omdat het de volgende keer een andere user betreft. Er komt nooit een eind aan op deze manier. Naar de mods moet gewoon één duidelijk advies gaan: 'schoenmaker, blijf bij je leest'.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:10 schreef Frenkie het volgende:
Ik snap niet wat nou het probleem is?![]()
En hier ga je dus de fout in, Frenkie.quote:Het is namelijk een taak van een goed mod, om een discussie te begeleiden, daar mogen best suggesties bij over het verduidelijken van een OP, lijkt me eerder een fijne geste, dan iets om over te zeuren.
Ze worden toch gemailed naar Yvonne als ik ze naar forum@fok.nl stuur? Er wordt hier gewoon gelogen over het één en ander en bovendien is er nu al heel makkelijk gebruik gemaakt van het inkoppertje om mij zogenaamd 'het recht op een antwoord te ontzeggen'. En dan durf jij het nog te hebben over: "wees een man... "?!quote:En dat gezeur over die mailtjes. Of plaats ze hier, of mail ze naar Yvonne (het aanbod staat er) of wees een man en stop met zeuren.
Ze staat toch nergens op haar strepen. Er is een oplossing voorgesteld, daarmee was Od1n akkoord. Pas toen jij en Bombie weer eens een stok zochten, vond hij dat het ook wel anders gekund had.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:16 schreef cos-micV het volgende:
Tuurlijk...blijf vooral op je strepen staan.
Schalkje, schalkje, je hebt het topic ECHT niet gelezen hèquote:Op zondag 23 mei 2004 22:16 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Tuurlijk...blijf vooral op je strepen staan.
@TS is inmiddels van gedachte gewisseld....zouden jullie ook eens kunnen doen...het was zijn of haar topic waar alleen maar serieus in gereageerd is...niks mis mee dus...ook al waren jullie aanwezig geweest...dan nog viel er niets te sturen.
Ik heb het Topic helemaal gelezen...is niks mis mee...topic staat er pas sinds gisterenavond....waarom heb jij hem dan niet op slot gedaan als je het geen R&P topic vond? nu hebben er mensen 3 pagina's in gereageerd en waarvoor? voor niks omdat er nu een slotje op zit.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:46 schreef yvonne het volgende:
Zegge CV,
OF je leest al z'n posts eens en niet selectief OF je leest het gesloten topic ook even,
helemaal graag
Ik zag het topic van de week ook al, en eerlijk gezegd vond ik het geen R&P topic, onduidelijke OP, en heeft Frenkie TS voldoende handgrepen gegeven een ander topic te openen, waar TS het notabene mee eens was
En hiermee is de discussie ten einde....quote:Op zondag 23 mei 2004 22:22 schreef Bombie het volgende:
[..]
Er wordt hier gewoon gelogen over het één en ander
Dat is precies de kern van al jouw klachten. Jij vind...quote:Op zondag 23 mei 2004 22:22 schreef Bombie het volgende:
Ik vind ..Althans.. dat vind ik.
Blijkbaar nietquote:Ze worden toch gemailed naar Yvonne als ik ze naar forum@fok.nl stuur?
Recht..?? recht..?? je hebt nergens recht op, zeker niet als je zo dwars doet.quote:Er wordt hier gewoon gelogen over het één en ander en bovendien is er nu al heel makkelijk gebruik gemaakt van het inkoppertje om mij zogenaamd 'het recht op een antwoord te ontzeggen'. En dan durf jij het nog te hebben over: "wees een man... "?!
Ik leer hier weer van (Oeps).quote:Op zondag 23 mei 2004 22:22 schreef Frenkie het volgende:
Ze staat toch nergens op haar strepen. Er is een oplossing voorgesteld, daarmee was Od1n akkoord. Pas toen jij en Bombie weer eens een stok zochten, vond hij dat het ook wel anders gekund had.
Beste Zwaaivriend, ik zie je geoede bedoelingen wel. Maar er verandert niks. Niet omdat ik dwars wil zijn, of omdat ik mijn zin wil doordrijven, maar simpelweg omdat Od1n zelf al een nieuw topic geopend heeft.quote:Op maandag 24 mei 2004 08:56 schreef zwaaibaai het volgende:
Maar wat me hier bij opvalt is dat, ondanks dat er een voor beide partijen een goede oplossing gevonden is, er toch onvrede is onder de andere fokkers. Omdat ze bezig waren met het onderwerp, hoe vaag het ook is. En toch wordt het gesloten, gesleuteld en re-opend. Mischien zouden jullie toch of een goede uitleg kunnen geven aan de fokkers of in oude eer herstellen. En niet afdoen met: dit is de oplossing, zo moet het zijn, klaar.
4 mensen die kritiek hadden: Bombie, ik zei de gek, Copycat en phèdre.quote:Op maandag 24 mei 2004 09:57 schreef Frenkie het volgende:
Overigens was de kritiek van andere fokkers slechts van twee mensen. En dat is natuurlijk geen afspiegeling van de users in R&P.
Mijn heldinquote:Op maandag 24 mei 2004 12:49 schreef milagro het volgende:
Jezus wat kunnen jullie zeiken, zeg.
Dit is een forum ter ontspanning ende vermaeck, de moderators vrijwilligers.
Jullie doen net alsof het hier het Riagg is, de modjes de vermeend zwaar te kort schietende psychiaters en dit topic het medisch tuchtcollege.
Lekker in het zonnetje met een gezellig glaasje (Pleegzuster Bloed)wijn of zo
Aannemend dat het niet tegen mij was, zo wel, dan wel. En ik zit op mijn werk. En het was slechts een discussie, geen executie...quote:Op maandag 24 mei 2004 12:49 schreef milagro het volgende:
Jezus wat kunnen jullie zeiken, zeg.
Dit is een forum ter ontspanning ende vermaeck, de moderators vrijwilligers.
Jullie doen net alsof het hier het Riagg is, de modjes de vermeend zwaar te kort schietende psychiaters en dit topic het medisch tuchtcollege.
Lekker in het zonnetje met een gezellig glaasje (Pleegzuster Bloed)wijn of zo
Idd, het is de ultieme soap. De essentie van R&P zeg maar...quote:Op maandag 24 mei 2004 13:34 schreef Peregrijn het volgende:Ik blijf dit één van de leukste topics van FOK! vinden
Ik mag het niet zeggen, maarquote:Op maandag 24 mei 2004 13:34 schreef Peregrijn het volgende:Ik blijf dit één van de leukste topics van FOK! vinden
quote:Op maandag 24 mei 2004 13:42 schreef milagro het volgende:
die van OUD is anders ook erg vermaeckelijk
Oeh, bedankt voor de tipquote:Op maandag 24 mei 2004 13:42 schreef milagro het volgende:
die van OUD is anders ook erg vermaeckelijk
Eindelijk een inhoudelijke reactie hierquote:Op maandag 24 mei 2004 13:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
er lopen nu 2 exloslaattoppics
ik had er 1 geopend ivm paniekreacties, zo van waar zijn die topics
en die andere daar wordt niet serieus in gereageerd
tot zover mijn bijdrage.
ik zie het wel terug op mijn loonstrookjequote:Op maandag 24 mei 2004 14:00 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Eindelijk een inhoudelijke reactie hier
Ik heb er eentje gesloten, bedankt voor de tip!
Ik draag met alle liefde een deel van de centen die ik met Fok! verdien aan je afquote:Op maandag 24 mei 2004 14:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zie het wel terug op mijn loonstrookje
done.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:30 schreef Zephon het volgende:
kan 1 van de mods mijn topic "ontsporende vrienden" sluiten, heb geen trek meer in nutteloze reacties.
bvb dank
Je droom en je vriendin veel te veel missen dus. Ok.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:32 schreef David Letterman het volgende:
Kan een van de mods mijn topic titel veranderen?
Dilemma en dubbele punt mogen weg, en ipv het woord OF, graag een EN ervan maken...
Bedankt!!!
THX!!!!quote:Op maandag 24 mei 2004 19:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Je droom en je vriendin veel te veel missen dus. Ok.
done.
grote gozer die mij kan weg jagenquote:Op maandag 24 mei 2004 19:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
done.
en laat je niet weg jagen
solved.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 06:29 schreef hardsilence het volgende:
No kick needed in my opinion.
Hopeloos verliefd
Tests mogen niet in R&P geloof ik....quote:Op woensdag 26 mei 2004 08:02 schreef milagro het volgende:
wrom nie?
Van de ene kant snap ik het wel.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:41 schreef Frenkie het volgende:
lees allemaal eens: Let op nieuwe regel: niet meer vragen om updates! voordat je gaat zeuren over waar je post toch gebleven zijn!
Oke daar heb je gelijk in Moonah, misschien dat de herintroductie van Hoe is het afgelopen met... een optie isquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:53 schreef Moonah het volgende:
[..]
Van de ene kant snap ik het wel.
Aan de andere kant, ik herinner me bv een topic van een vrouw die mishandeld werd door haar partner, en ik was echt wel benieuwd hoe het verder met haar ging. Het topic hebben we indertijd wel eens gekicked met een aantal mensen. Ben trouwens nog steeds zeer benieuwd hoe het nú met haar is.
Zo'n kick kan toch ook een uiting van interesse zijn?
Dat vroeg ik me toevallig van de week ook af, Moonah.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:53 schreef Moonah het volgende:
Ben trouwens nog steeds zeer benieuwd hoe het nú met haar is.
Zo'n kick kan toch ook een uiting van interesse zijn?
Ah! Goed plan!quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:59 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Oke daar heb je gelijk in Moonah, misschien dat de herintroductie van Hoe is het afgelopen met... een optie is![]()
Ik zal hem ook even vermelden in het regeltopic.
Als dat veel voor gaat komen, zetten we gewoon een paar bannetjesquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:45 schreef milagro het volgende:
en het is dus niet de bedoeling dat anderen , nieuwsgierig geworden door de vraag om update en gedreven door behoefte aan leedvermaak en geklier, dat topic opzoeken en omhoog schoppen..iets wat geheid gaat gebeuren, plagen zat hier
Ja dat spreekt natuurlijk voor zich!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:00 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Als dat veel voor gaat komen, zetten we gewoon een paar bannetjes
Wij zijn van de heerlijke machtswellustelingenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:00 schreefDarkElf
het volgende:
Ja dat spreekt natuurlijk voor zich!
so be warned!![]()
Ja!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:06 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Wij zijn van de heerlijke machtswellustelingen
oh nieteens op geletquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:49 schreef DarkElf het volgende:
anders ga je even iets vinden over een topic wat al een tijd loopt?
misschien zijn de hoofdletters wat overdone, maar voor de rest loopt het m.i. prima zo.
ben de hele middag al buiten geweestquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:52 schreef DarkElf het volgende:
hoofdletters zijn aangepast en ga nu maar lekker je eten verteren, of buiten spelen ofzo..
Ik krijg hetzelfde. De pagina geeft ook javascript-errors.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:16 schreef milagro het volgende:
vreemd, ik kom het bindingsangst topic niet meer in, althans ik zie geen een post![]()
en net nu ik me wil hechten :'(
Fok! Forum laat geen posts in een topic zien....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:10 schreef FoeiJongHaai het volgende:
[..]
Ik krijg hetzelfde. De pagina geeft ook javascript-errors.
Ik zie geen posts meer, alleen het reageergedeelte wat normaalgesproken onderaan de pagina weergegeven wordt.
IE6, win2k.
Wat voelt iemand die bindingsangst heeft & wat doe je er aan
Als ik de bron bekijk, zie ik wel alle posts staan.
ik blok geen admanager, nooit gedaan. Ik kan je zelfs een screendump geven met het beschreven scherm en een draaiende ad van admanager. Plus ik heb het niet met andere topics.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Fok! Forum laat geen posts in een topic zien....
Ik heb het ook al een keer gehad..
Admanager van Fok! moet niet geblokt worden in je firewall
maar dit is meer iets voor FB![]()
![]()
Ik zie inderdaad wat het je bedoelt... Best vaagquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:19 schreef FoeiJongHaai het volgende:
[..]
ik blok geen admanager, nooit gedaan. Ik kan je zelfs een screendump geven met het beschreven scherm en een draaiende ad van admanager. Plus ik heb het niet met andere topics.
dit is al eerder voorgekomen....is een bugje .... misschien beter om het hier Replique en Frontpage Development te vermelden.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:57 schreef Frenkie het volgende:
bovenstaande discussie lijkt me meer wat voor FB
quote:Op zondag 30 mei 2004 00:08 schreef Frenkie het volgende:
![]()
quote:Op zondag 30 mei 2004 13:29 schreef milagro het volgende:
geen idee, maar ik breng de PI's graag in evenwichtquote:Op zondag 30 mei 2004 13:51 schreef Frenkie het volgende:waar
gaat
dit
over
Het is wel een stuk opener zo, ook niet-masterflirters kunnen nu hun ei kwijtquote:Op zondag 30 mei 2004 21:07 schreef Too-niceguy het volgende:
Tja, zo te zien kunnen de masterflirters het item niet meer vinden nu de naam gewijzigd is.
Ik zat ook al vollop te zoeken, en dat terwijl de aanvraag door een niet masterflirter is gebeurd.....
quote:Op zondag 30 mei 2004 00:08 schreef Frenkie het volgende:dat
is
ook
goed
![]()
quote:Op maandag 24 mei 2004 12:40 schreef Cynix het volgende:
---Edit: en nu gaan we allemaal weer respectvol doen tegen elkaar---
wat is er niet respectvol aan die post??quote:Op zondag 30 mei 2004 22:35 schreef cos-micV het volgende:
hoop het toch nietquote:Op maandag 31 mei 2004 01:29 schreef BlueEyed het volgende:
and the show continues![]()
That makes 2 of us.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hoop het toch niet
nee ik wil gewoon de waarheid op tafel, want hier kan ik gewoon niet tegen.. excuses moi als jou dat niet interesseert..quote:Op maandag 31 mei 2004 10:45 schreef milagro het volgende:
wat kan jou het nu schelen , lekker belangrijk toch
vind je het prettig dan om dat hier ten over staande van heel Fok uit te vechten of zo
ik vind het vooral genant, eigenlijk.
ik ken wel mensen die het wel zou interesseren, dus wil je aub je eigen mening niet veralgemeniseren...quote:Op maandag 31 mei 2004 10:51 schreef milagro het volgende:
doe dat lekker buiten Fok dan.
waarom moet iedereen meegenieten van een puberruzie
je wilt bijval hebben of zo
ten eerste wilde hij niet meer met mij praten (had me later ook nog geblockt en verwijdert enzo)quote:Op maandag 31 mei 2004 10:56 schreef milagro het volgende:
Daar heb je msn voor
Die topics zijn dicht, niemand maalt er meer om en nu trek jij de aandacht weer door hier te vragen of ze open mogen ..
Ze zijn dicht omdat het privé uitgevochten dient te worden, waarom doe je dat dan niet gewoon?
die jongen verteld gewoon allemaal leugens.. dát wil ik graag recht zetten. niet om aandacht, maar anders blijf ik geïrriteerd..quote:Op maandag 31 mei 2004 11:02 schreef DarkElf het volgende:
uitvechten van vetes doe je maar buiten fok.
idd nogal genant, topics zijn nu gewoon dicht.
lieverd, het interesseert niemand iets, en juist door er hier weer over te beginnen breng je het weer onder de (verkeerde) aandacht terwijl het gewoon overgewaaid zou zijn.quote:Op maandag 31 mei 2004 10:58 schreef grassprietje het volgende:
[..]
ten eerste wilde hij niet meer met mij praten (had me later ook nog geblockt en verwijdert enzo)
en ten tweede wil ik gewoon de waarheid vertellen.. zou de rest van de wereld ook es moeten proberen..
das heel vervelend, maar wij kunnen niet inschatten wie liegt, de waarheid verdraait of eerlijk is.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:04 schreef grassprietje het volgende:
[..]
die jongen verteld gewoon allemaal leugens.. dát wil ik graag recht zetten. niet om aandacht, maar anders blijf ik geïrriteerd..
nou die jongen heeft dus mij uit zijn msnlijst verwijdert en ik neem aan dat jullie liever ook niet hebben dat ik in zijn fotoboek ga zitten zeuren..quote:Op maandag 31 mei 2004 11:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das heel vervelend, maar wij kunnen niet inschatten wie liegt, de waarheid verdraait of eerlijk is.
verder was ik duidelijk in mijn slotpost: baggergehalte ging fiks omhoog en daar zitten we niet op te wachten. Ik raad je gewoon aan dit op te lossen met de betreffende persoon, ipv het uit te vechten voor heel genietend en sensatiebelust fok, ik snap eerlijk gezegd niet dat je dat graag wilt en het gaat dus ook niet gebeuren m.i.
slotje blijft dus. m.i. end of discussion.
volgens mij heb jij een plaat voor je kop, want je snapt mijn intentie niet volgens mij..quote:Op maandag 31 mei 2004 11:16 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij heb jij echt een enorme plaat voor je kop. Als ik het allemaal zo lees heb jij hem helemaal niet geholpen maar heeft hij gewoon een beetje zitten kloten met je.
Laat het toch gaan. Shit zeg, jullie kennen elkaar net 2 weken. Lekker belangrijk allemaal.
het gaat mij helemaal niet meer om die jongen of wat dan ook. Het gaat mij erom dat ik zo pissig ben dat mensen van die verschrikkelijke wezens kunnen zijn dat ze anderen kunnen manipuleren... dat vind ik op zich geen mugje.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:48 schreef milagro het volgende:
je laat je opnaaien door een 16 jarig pikkie nougat?
gewoon negeren, vergeten.
zoals je nu reageert heeft hij je precies waar hij je hebben wil.
het is een kind, en jij ook als je hier over dus blijft mekkeren.
vergeet het gewoon, mug olifant en nu weer mug
Je avatar...quote:Op maandag 31 mei 2004 13:43 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Don't Worry.![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 13:48 schreef Moonah het volgende:
[..]
Je avatar...![]()
hoe heet je kloon eik?quote:Op maandag 31 mei 2004 14:08 schreef cos-micV het volgende:
[..]
![]()
En dit was echt mijn laatste post.
![]()
![]()
Cosmic-W,quote:Op maandag 31 mei 2004 15:02 schreef Roönaän het volgende:
[..]
hoe heet je kloon eik?
heb er niet in meegepost, maar dat was ook bewust, had zoiets van ffs stelletje kinders.. alleen toen zelfs een admin nog ff kwamen rellen had ik zoiets van: dan mag ik ook.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:05 schreef DarkElf het volgende:
zeg Whistler? is dat nu leuk?
bewust weer ergens over beginnen? iets waar je niet in meegepost hebt
en wat dus nu rustig (of ogenschijnlijk rustig) is?
komt nogal sensatiebelust over en daar hou ik echt niet van.
Is ook echt niet nodig.
die niet zo grappig Swetsquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom mag ik in niet vragen hoe het met Gboy27 is in het [Update-topic] Vraag hier na hoe het met ...... is afgelopen topic?
Wat? Ik ben godverdomme serieus benieuwd? Wat is dit voor een gezeik?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:38 schreef Frenkie het volgende:
[..]
die niet zo grappig Swets
Je weet wel Swets, je was er zelf tijdelijk ook zo eentje.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:56 schreef milagro het volgende:
Hij hoort bij het rijtje "zij die niet genoemd mogen worden" zoals Lotte en Rosa Evita
Empty3quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je weet wel Swets, je was er zelf tijdelijk ook zo eentje.
Nogmaals, wat is het nut van dat topic dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:01 schreef Frenkie het volgende:
Sorry, Swets maar wat mij betreft blijft "het verhaal" Gboy lekker daar waar het is. Ik denk dat er door deze aandacht al weer genoeg interesse voor dat gebeuren gewekt is..
Helaas
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Nogmaals, wat is het nut van dat topic dan?
Dat is het nut dus..quote:Naar aanleiding van de nieuwe regel:
( Let op nieuwe regel: niet meer vragen om updates! )
die plotselinge topickicks moet voorkomen hebben we
toch maar bedacht dat er 1 duidelijk topic moet komen
waarin users kunnen navragen hoe het nu is met mensen
van oude, niet zo oude en misschien wel redelijk recente R&P topics.
Mocht de betreffende user en TS dus willen reageren kan die
altijd zijn of haar topic omhoog gooien aan de hand van posts uit dit topic.
Simpel, duidelijk en vooral overzichtelijk
quote:Op maandag 31 mei 2004 15:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Cosmic-W,
Sociaal zijn wij toch he?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:53 schreef DarkElf het volgende:
Wat een lieve users.... alles op een presenteerblaadje.van de schoongedoesjte DE
Het is inderdaad een topickick, maar om het nou een touchy onderwerp te noemenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:48 schreef knokkels het volgende:
Tips voor Vreemdgaan
Topickick na bijna 4 jaar op een IMHO in beginsel al touchy onderwerp
ik was al onderwegquote:Op zondag 6 juni 2004 21:39 schreef Underdoggy het volgende:
Vader gaat vreemd
graag even GOED opschonen... ook de quotes
Dat soort topics zijn nooit verboden geweestquote:Op maandag 7 juni 2004 16:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
Zelfmoord willen plegen: wat hield je tegen?
ik kan mij een tjd herinneren dat dit soort topics uit den boze waren.
ik vraag mij af waarom het nu wel kan
[disclaimer, geen verzoek om slotje, ik vraag het me gewoon af]
redenen om GEEN zelfmoord te plegenquote:Op maandag 7 juni 2004 16:31 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dat soort topics zijn nooit verboden geweest
Zelfmoordaankondigingen zijn ongewenst, maar over zelfmoord mag gewoon gediscussieerd worden.
Euhm ja, ik bedoelde dat ook. Ik wilde alleen even vermelden dat het geen verboden onderwerp betreftquote:Op maandag 7 juni 2004 16:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
redenen om GEEN zelfmoord te plegen
dit is de serieuze versie van het topic, die nog open is, en waar nog gepost kan worden. Er staan een hele hoop serieuze reacties in, daarentegen is het gesloten topic van net nauwelijks serieus te noemen imho, dus die kreeg een slotje. Doorgaan, serieus kan in genoemd topic
quote:Op maandag 7 juni 2004 17:01 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Euhm ja, ik bedoelde dat ook. Ik wilde alleen even vermelden dat het geen verboden onderwerp betreft
verzoek ingewilligdquote:Op maandag 7 juni 2004 18:33 schreef Too-niceguy het volgende:
Hallo Frenkie en DarkElf,
zouden jullie van [Centraal] de andere/zelfde sexe... 2
iets kunnen maken als:" [Centraal] Flirten, tips om de andere/zelfde sexe te verleiden"
of iets dergelijks? Het was eerder het masterflirt toppic, maar het is toen op verzoek van iemand die er 1 of 2 x in had gepost opeens al gewijzigd. Hierdoor vinden de meeste flirt aanhangers het nu niet meer en is het toppic al bijna dood....
Mischien dat die nieuwe naam weer wat leven in de brouwerij brengt.
Alvast bedankt,
Too-NiceGuy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |