daar heb ik ook al aan zitten denken.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
misschien kies je een beetje foute vriendjes uit
iddquote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
misschien kies je een beetje foute vriendjes uit
dus jij vind het normaal om vreemd te gaan ?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:32 schreef tommie_b het volgende:
Ik zie het probleem niet..
Het is biologisch gezien volslagen normaal. Het is onze bekrompen, moderne maatschappij van normen, waarden en aangeleerde omgangsvormen die dit tegengaat.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:33 schreef x-tinabritfan het volgende:
[..]
dus jij vind het normaal om vreemd te gaan ?
had drie maanden met hemquote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:34 schreef miss_sly het volgende:
"als je echt van iemand houdt"
hoe lang hebben je verkeringen geduurd? is er al sprake van echt houden van? en misschien moet je dan toch een ander soort vriendje gaan zoeken....
ja van een jaar of 16 ,kloptquote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:34 schreef SirWacko het volgende:
Ze is 14... zal vast wel van die vriendjes van 16 jaar en ouder hebben... je bent niet meer of minder dan een neukertje voor hun...
Ja, hierzoquote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:35 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Er is vast wel een vriendje die niet vreemd gaat![]()
Nee, voor mezelf niet. Maar het gebeurd gewoon zo vaak. Ik zou er ook boos om kunnen worden. Maar er geen probleem van maken. Als iemand dat doet is ie namelijk toch een zakkenwasser.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:33 schreef x-tinabritfan het volgende:
[..]
dus jij vind het normaal om vreemd te gaan ?
ik geloof het ook wel ,genoeg den'kquote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:35 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Er is vast wel een vriendje die niet vreemd gaat![]()
ok, een vriendje dat vreemd gaat, 3 maanden verkering en je bent 14....beetje melodramatisch, vind je niet?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:34 schreef x-tinabritfan het volgende:
[..]
had drie maanden met hem
okiequote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:36 schreef tommie_b het volgende:
[..]
Nee, voor mezelf niet. Maar het gebeurd gewoon zo vaak. Ik zou er ook boos om kunnen worden. Maar er geen probleem van maken. Als iemand dat doet is ie namelijk toch een zakkenwasser.
hahaha grappig ben jij !!!!!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:35 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, hierzo![]()
dat maakt vreemdgaan niet goed. tenzij je er duidelijke afspraken over hebt gemaakt, maar dan is het weer geen vreemdgaan.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:34 schreef Roellio het volgende:
[..]
Het is biologisch gezien volslagen normaal. Het is onze bekrompen, moderne maatschappij van normen, waarden en aangeleerde omgangsvormen die dit tegengaat.
me foto staat op een ander onderwerp eeuuhhh bij maakt make-up je lelijk ??quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:35 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, hierzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |