"Hallo, ik ga naar ....., waar moet jij heen." Zou je kunnen gebruiken.quote:Bart Simpson zei:
effe wat anders...
welke excuzen kun je hebben, om een meid aan te spreken in de tram/trein/bus/metro/voetpad?
Stel, ik sta op het perron.....daar 4 meter verderop een lekkere meid...
en stel ik voel me Tha Man, op datzelfde moment, en ik doe alsof ik een lefgozer ben, en stap daarop af........wat zeg je dan? Zonder dat zij denkt: "ohnee, hij vind me leuk, en wil wat van me"
Nou al? Dat was een kort nachtje dan!quote:Op maandag 26 april 2004 00:16 schreef Gobo het volgende:
en toen ging de wekker....
Als dat zo is, waarom moeilijk doen, gewoon zeggen: ik vind je leuk. Neuken?quote:Op maandag 26 april 2004 00:10 schreef Too-niceguy het volgende:
Dat denken ze erg vaak hoor, die dames. ;-)
...of vragen hoe laat het is terwijl de tijd met grote wijzers wordt aangegeven op de kerkklok achter je en de stationsklok naast je.quote:Op maandag 26 april 2004 00:10 schreef Too-niceguy het volgende:
Laten we hier maar verder gaan (deeltje 2 dus) ....:
[..]
"Hallo, ik ga naar ....., waar moet jij heen." Zou je kunnen gebruiken.
Maar ik denk wel dat het zo goed als onmogelijk is om haar niet te laten denken, dat je haar leuk vindt of wat wilt..... Dat denken ze erg vaak hoor, die dames. ;-)
Dan ziet ze je gelijk als zo'n asociale boerenlul die zich van een verbod op roken niets aantrektquote:Op maandag 26 april 2004 00:34 schreef OrganicIron het volgende:
als je rookt kun je om een vuurtje vragen en dan een verhaaltje beginnen
pleur toch es op met je dom sfeerverpestende geblaat.quote:Op maandag 26 april 2004 01:35 schreef Vampier het volgende:
Komt hier de trein naar <vul in>? Want volgens mij stond die trein vorige week op een andere spoor. Moet jij ook naar <vul in>? etc. etc.quote:Bart Simpson zei:
effe wat anders...
welke excuzen kun je hebben, om een meid aan te spreken in de tram/trein/bus/metro/voetpad?
Stel, ik sta op het perron.....daar 4 meter verderop een lekkere meid...
en stel ik voel me Tha Man, op datzelfde moment, en ik doe alsof ik een lefgozer ben, en stap daarop af........wat zeg je dan? Zonder dat zij denkt: "ohnee, hij vind me leuk, en wil wat van me"
En waarom niet zeggen dat je haar leuk vindt maar dat je even niet weet wat je zeggen moet en je dat vervelend vindt?quote:Op maandag 26 april 2004 08:48 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja dat vind ik dus ook heel moeilijk. Ik kan rustig op mensen afstappen met een vraag als de weg of zo maar als ik een meisje echt leuk vind weet ik gewoon niet wat ik zeggen moet. Ik heb genoeg praktijkvoorbeelden dat ik het idee had dat een meisje en ik elkaar wel leuk vonden maar dat ik gewoon simpelweg niet wist wat ik moest zeggen, balen!
quote:Op maandag 26 april 2004 10:07 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
En waarom niet zeggen dat je haar leuk vindt maar dat je even niet weet wat je zeggen moet en je dat vervelend vindt?
Dit kan ontwapenend werken en er is meteen weer een insteek voor een gesprek (over genante situaties, vindt de ander stiltes ook pijnlijk etc).
Ik ben zelf niet zo snel verlegen met mannen omdat ik me continue bewust ben van het feit dat de andere partij van binnen ook onzeker kan zijn. En als je goed oplet zie je die signalen ook altijd wel.
Wat mij dan alleen maar zekerder maakt.
Vind je dat echt als vrouw? Ik heb het aan Tijn gevraagd en die vond mijn voorbeeld wat ik hem toen voorstelde te direct. Ik had als idee namelijk om tegen een meisje te zeggen dat ik haar wel leuk vond maar dat ik niet wist wat verder te zeggen.
dus wat doe je? je zegt gewoon dat je alleen maar even wil praten. dat is toch niet zo raar. tuurlijk schrikt ze even als een wildrvreemde haar aanspreekt. dat is bijna niet te voorkomen. het gaat erom hoe je daar mee omgaat.quote:Op maandag 26 april 2004 00:10 schreef Too-niceguy het volgende:
Laten we hier maar verder gaan (deeltje 2 dus) ....:
[..]
"Hallo, ik ga naar ....., waar moet jij heen." Zou je kunnen gebruiken.
Maar ik denk wel dat het zo goed als onmogelijk is om haar niet te laten denken, dat je haar leuk vindt of wat wilt..... Dat denken ze erg vaak hoor, die dames. ;-)
Ik heb ook wel eens de weg gevraagd, terwijl de winkel die ik zocht recht voor mijn neus was. Het probleem was echter dat ik ECHT de weg vroeg en zij dacht dat ik aan het flirtten was. Ik dus een kwartier met haar mee gelopen richting haar huis, toen zei zij: Hier moet ik rechtsaf.. als jij rechtdoorloopt komt je winkel aan je linkerhand (het was een ronde cirkelweg)quote:Op maandag 26 april 2004 08:48 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja dat vind ik dus ook heel moeilijk. Ik kan rustig op mensen afstappen met een vraag als de weg of zo maar als ik een meisje echt leuk vind weet ik gewoon niet wat ik zeggen moet. Ik heb genoeg praktijkvoorbeelden dat ik het idee had dat een meisje en ik elkaar wel leuk vonden maar dat ik gewoon simpelweg niet wist wat ik moest zeggen, balen!
lol...quote:Op woensdag 28 april 2004 12:22 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens de weg gevraagd, terwijl de winkel die ik zocht recht voor mijn neus was. Het probleem was echter dat ik ECHT de weg vroeg en zij dacht dat ik aan het flirtten was. Ik dus een kwartier met haar mee gelopen richting haar huis, toen zei zij: Hier moet ik rechtsaf.. als jij rechtdoorloopt komt je winkel aan je linkerhand (het was een ronde cirkelweg)
Ik bij de eerstvolgende kroeg vragen naar de weg naar die winkel.... oh dan kun je beter omkeren en de weg teruglopen (15 minuten dus) en krijg je de winkel aan je rechterhand.
Pas later dacht ik: Sukkel!!!! dat was wel een leuk meisje, de openingszin reeds geslaagd en minstens 15 minuten lekker mee gechat!
hahaquote:Op woensdag 28 april 2004 12:22 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens de weg gevraagd, terwijl de winkel die ik zocht recht voor mijn neus was. Het probleem was echter dat ik ECHT de weg vroeg en zij dacht dat ik aan het flirtten was. Ik dus een kwartier met haar mee gelopen richting haar huis, toen zei zij: Hier moet ik rechtsaf.. als jij rechtdoorloopt komt je winkel aan je linkerhand (het was een ronde cirkelweg)
Ik bij de eerstvolgende kroeg vragen naar de weg naar die winkel.... oh dan kun je beter omkeren en de weg teruglopen (15 minuten dus) en krijg je de winkel aan je rechterhand.
Pas later dacht ik: Sukkel!!!! dat was wel een leuk meisje, de openingszin reeds geslaagd en minstens 15 minuten lekker mee gechat!
En terecht... Is gewoon te debiel voor woorden....quote:Op donderdag 29 april 2004 14:53 schreef Byte_Me het volgende:
van de andere kant twijfel ik altijd aan de effectiviteit van zulke methoden.
van de andere kant geloof ik dat het subtiel beinvloeden van iemands onderbewustzijn erg effectief kan zijn. weleens zo'n engelsman op tv gezien, die met zulke truukjes over kon komen als helderziende, door mensen eigenlijk geen vrije keuze te geven.quote:Op donderdag 29 april 2004 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En terecht... Is gewoon te debiel voor woorden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |