Als t zover nog komt...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:45 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
alleen maar makkelijk
daarmee kan je ook nog fungeren als flessenopener
take my word for it, (7 jaar op turnen gezeten! auw!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:45 schreef Le-xxx-ie het volgende:
[..]
Foto's ?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als t zover nog komt...![]()
Dan span ik mijn buikspieren, en dan heb ik nergens last van...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als t zover nog komt...![]()
Jij hebt echt geen gevoel voor lengte, ik hoor het al, een medium kick volstaat, en da doet aaauuuw!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:48 schreef sir_dalord het volgende:
[..]![]()
ik ben een praktisch een halve meter groter dan jou, het enige wat je kan raken, is mijn knie
![]()
zo'n grote jongen en dan nog voorgelezen worden , waar gaat het heen tegenwoordigquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:48 schreef sir_dalord het volgende:
[..]![]()
ik ben een praktisch een halve meter groter dan jou, het enige wat je kan raken, is mijn knie
![]()
Als het nou karate ofzoiets was...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
take my word for it, (7 jaar op turnen gezeten! auw!)
jong van geestquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:49 schreef walliewalvis het volgende:
[..]
zo'n grote jongen en dan nog voorgelezen worden , waar gaat het heen tegenwoordig![]()
gelukkig hebben we daar speciaal opgeleide mensen voorquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:49 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
jong van geest
succesquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:48 schreef Le-xxx-ie het volgende:
[..]
Dan span ik mijn buikspieren, en dan heb ik nergens last van...
ik heb ballen van staalquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen gevoel voor lengte, ik hoor het al, een medium kick volstaat, en da doet aaauuuw!![]()
dat weet ik, daar kwam ik nog niet in aanmerking voor....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:50 schreef walliewalvis het volgende:
[..]
gelukkig hebben we daar speciaal opgeleide mensen voor![]()
ach jongen toch ,kan me voorstellen dat je er erg mee zit en daarom zo gefrusteerd bentquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:51 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dat weet ik, daar kwam ik nog niet in aanmerking voor....![]()
gefeliciteerd! (Is er iemand me al voor geweest dan?)quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:50 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik heb ballen van staal![]()
nee hoor, ik ben totaal niet gefrustreerd op de mensen die me hebben afgewezen...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:52 schreef walliewalvis het volgende:
[..]
ach jongen toch ,kan me voorstellen dat je er erg mee zit en daarom zo gefrusteerd bent![]()
ja, maar die was dan geen 1,63quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
gefeliciteerd! (Is er iemand me al voor geweest dan?)![]()
grinnikquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:53 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja, maar die was dan geen 1,63
Formaat Walvisquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:50 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik heb ballen van staal![]()

ik dacht al, ik miste een haarfijne opmerking van jequote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:57 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Formaat Walvis [afbeelding]
net als zijn buik, trouwens
hij begint kaal te worden, vandaar de opmerkingquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:00 schreef djenneke het volgende:
hmmm, nou mis ik toch iets.... iemand hier ook nog eens heel harig?
gemeen hoor...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:17 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
hij begint kaal te worden, vandaar de opmerking
ach, hij kan het hebbenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
gemeen hoor...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |