Let op: Dit stukje is geschreven vanuit de mannelijke persoon. Overal waar ZIJ of HAAR staat kan natuurlijk ook HIJ of HEM gelezen worden.
-Zorg dat als je twee verschillende leefomgevingen hebt, zgn. biotopen. D.w.z. één plaats waar je bijvoorbeeld werkt of naar school gaat en één plaats waar je woont en buren, vrienden, kennissen hebt. Het voordeel hiervan is dat je automatisch een stuk hechtere relatie op gaat bouwen met je vriendin (je vaste relatie) en dat het bijna altijd leidt tot een beter sexleven, want als jij om de zoveel tijd nog dat lange stuk naar huis moet gaan en je haar even niet ziet is dat bijna altijd aanleiding tot een heftige vrijpartij.
-Een ander voordeel van het hebben van twee leefplaatsen is dat je heel gemakkelijk kunt vreemdgaan. Daar zitten wel enkele haken en ogen aan die je als vreemdganger natuurlijk wel even in acht moet nemen:
-Vertel niet iedereen te pas en te onpas dat je een relatie hebt (in de omgeving waar je dus geen vriendin hebt wonen) Niet iedereen is daar van gediend en je verziekt je geloofwaardigheid want stel dat je vriendin een keer met die personen in aanraking komt en jij bent vreemdgegaan....... Ai.
-Zorg dat als je haar gaat versieren (je 'nieuwe' meisje) je meteen verteld dat je al lang een hele goeie vaste relatie hebt en zeg er meteen bij dat jullie erg houden van 'vrijheid' - zij wil met iedereen dansen en aan iedereen hangen en jij gaat weleens vreemd. Zo lang ze het niet weet is het toch niet erg? Hapt het meisje toe - go for it.
-Ga bij voorkeur vreemd op plekken waar niet iedereen je ziet. Ik heb een keer meegemaakt dat ik op een feestje bij iemand thuis was, en het betreffende meisje zat bij mij op een bankje in de tuin - en ik heb echt moeten wachten totdat iedereen naar binnen was zodat wij achter het schuurtje konden gaan staan zoenen e.d. De rest van de avond hebben we niemand iets laten merken, en na afloop heb ik haar naar huis gebracht. Maar alle aanwezigen op het feest kennen mijn vriendin persoonlijk, vandaar. Neem dus de onzichtbaarheidsfactor in acht!
-Zorg dat je vriendin er niet bij is als je vreemdgaat. Beginnersfout nummer 1. Onder invloed van alcohol moet je nooit, als je al een relatie hebt, diepe gesprekken aanknopen met vrouwen en laat nooit toe dat ze bij je op schoot komen zitten / aan je hangen e.d. Want de drank doet dan zijn werk wel en voor je het weet zoen je er op los en komt je vriendin binnenlopen. (Zelf ervaren...)
-Tenslotte: neem de nazorg in acht. Het in je telefoongeheugen zetten van het nummer van je meisje van die avond is geen probleem, bedenk wel een reden in het geval dat je vriendin gaat bladeren in je mobiel. Bovendien moet je smsjes die je naar haar stuurt gelijk wissen uit je Outbox. Ik sla altijd het nummer van het meisje op in mijn Nokia, en de volgende ochtend sms ik haar "Het was een leuke avond, ik hoop dat ik voor jou gewoon een vriend kan zijn. Ik ga je zien, mzzl #NAAM#"
-VERGEET NOOIT op het eind van de avond bij het afscheid te zeggen dat het maar 'voor een avondje was' en je al een vriendin hebt en dat je geen zin hebt als iedereen het weet. Zij is lief e.d. maar het kan nu eenmaal niet. Slijm Slijm.... Dit bespaart een hoop ellende als je de volgende dag nog rustig je eigen plan wilt trekken, anders staat waarschijnlijk het meisje voor de deur te bellen....
-Ga nooit vreemd met een dronken vrouw. Ze onthoudt niet wat je allemaal zei, na afloop ben jij de klootzak omdat je niet verder wil met haar enz.
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben, en wordt niet boos op mij - vreemdgaan is niet netjes maar als je jong bent wordt je vaste relatie er alleen maar sterker van als je zorgt dat je partner het niet weet. Want jij doet ervaringen op met andere meiden en je komt als het goed is tot de conclusie dat jouw vaste vriendin veel beter is, dus dat is goed voor je relatie. Vind ik.
quote:Jij bent dom he? Ik hoop iig dat je binnenkort es ff flink belazerd wordt, pathetic nobody die je bent.
Op zondag 12 augustus 2001 11:39 schreef twired het volgende:Tips voor vreemdgaan:
vreemdgaan is niet netjes maar als je jong bent wordt je vaste relatie er alleen maar sterker van als je zorgt dat je partner het niet weet. Want jij doet ervaringen op met andere meiden en je komt als het goed is tot de conclusie dat jouw vaste vriendin veel beter is, dus dat is goed voor je relatie. Vind ik.
Ze zijn nog waar ook
En wat een stelletje suffe reacties weer erop!
Dan lees je het toch niet? Stelletje boerenbrave heikneuters!
Bedankt voor de tips by the way
Weetje dat ik 1 bepaald type mannen niet mag? Jouw type
Veel vrouwen gaan twijfelen over de trouw van mannen doordat ze in het verleden belazerd zijn door jullie soort tuig. Wat weer nadelig werkt voor de trouwe mannen.
quote:Oke, dus ik ben een saaie heikneuter omdat ik het niet tof vindt om mijn partner te belazeren. En iemand die dat wel doet is een coole vent/meid??? Als dat voor jou het criterium is van saai zijn of niet vindt ik jou zo mogelijk nog zieliger.
Op zondag 12 augustus 2001 11:57 schreef Ron_Jeremy het volgende:En wat een stelletje suffe reacties weer erop!
Dan lees je het toch niet? Stelletje boerenbrave heikneuters!
quote:Scherp.. had ik zelf nooit kunnen bedenken
Op zondag 12 augustus 2001 11:39 schreef twired het volgende:
-Zorg dat je vriendin er niet bij is als je vreemdgaat.
quote:vind ik is zonder t
Op zondag 12 augustus 2001 12:04 schreef Vivi het volgende:[..]
Oke, dus ik ben een saaie heikneuter omdat ik het niet tof vindt om mijn partner te belazeren. En iemand die dat wel doet is een coole vent/meid??? Als dat voor jou het criterium is van saai zijn of niet vindt ik jou zo mogelijk nog zieliger.
Mensen mensen toch, CHILL!
Dit is hoogstwaarschijnlijk gewoon een geintje, meer niet.
En nee, je bent geen saaie heikneuter als je iemand niet belazerd, je bent wel een saaie heikneuter als je van die agressieve reacties op een grappig stukje plaatst!
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 12:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
sick, pathetic, ik he b er verder geen woorden voorWeetje dat ik 1 bepaald type mannen niet mag? Jouw type
Veel vrouwen gaan twijfelen over de trouw van mannen doordat ze in het verleden belazerd zijn door jullie soort tuig. Wat weer nadelig werkt voor de trouwe mannen.
quote:Ja, maar waarschijnlijk is dat stukje wel hier geplaatst in de hoop dit soort reacties uit te lokken dus is het alleen maar aardig van ons als we dat spelletje mee spelen. Ms kan het dan beter naar Onzin verplaatst worden
Op zondag 12 augustus 2001 12:10 schreef Ron_Jeremy het volgende:[..]
vind ik is zonder t
Mensen mensen toch, CHILL!
Dit is hoogstwaarschijnlijk gewoon een geintje, meer niet.
En nee, je bent geen saaie heikneuter als je iemand niet belazerd, je bent wel een saaie heikneuter als je van die agressieve reacties op een grappig stukje plaatst!
quote:sure droom gewoon verder, ervaring kan je ook opdoen aan de hand van eerdere ervaringen met relaties en gues what... Je kan zelf eens je in gaan beelden wat het juiste is in een situatie, daar heb je vaak in een relatie geen ervaring voor nodig...
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben, en wordt niet boos op mij - vreemdgaan is niet netjes maar als je jong bent wordt je vaste relatie er alleen maar sterker van als je zorgt dat je partner het niet weet. Want jij doet ervaringen op met andere meiden en je komt als het goed is tot de conclusie dat jouw vaste vriendin veel beter is, dus dat is goed voor je relatie. Vind ik.
quote:]
Op zondag 12 augustus 2001 12:17 schreef Vivi het volgende:[..]
Ja, maar waarschijnlijk is dat stukje wel hier geplaatst in de hoop dit soort reacties uit te lokken dus is het alleen maar aardig van ons als we dat spelletje mee spelen. Ms kan het dan beter naar Onzin verplaatst worden
quote:LOL
Op zondag 12 augustus 2001 12:09 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Scherp.. had ik zelf nooit kunnen bedenken
quote:Hier ben ik het helemaal mee eens!!! Vrouwen zitten altijd hypocriet te lullen dat ze nooit vreemdgaan, en nooit met mannen gaan die vreemdgaan, enz. Maar een paar weken later liggen ze naast je in bed!
Op zondag 12 augustus 2001 12:15 schreef Ron_Jeremy het volgende:[..]
Onzin, die smoes van "ik vetrouw mannen niet meer" is gewoon een verdoezeling van "ik wil niks met jouw". Geloof me, die ken ik al zo lang.
Wist je trouwens dat de vrouwen wel aangetrokken worden tot dit soort mannen? (uitzonderingen daar gelaten) omdat ze nu eenmaal vallen op de foute mannen? Het is een feit: de lieve mannen worden als "zwak" gezien, en de vrouwen gaan er 9 v/d 10 keer vandoor met die hele foute vent met Harley. Fact of life.
Foute man
quote:Goh, ik sta perplex van het feit dat jij 't bent die zo'n soort reactie zou plaatsen
Op zondag 12 augustus 2001 12:17 schreef Aneurism het volgende:[..]
sure droom gewoon verder, ervaring kan je ook opdoen aan de hand van eerdere ervaringen met relaties en gues what... Je kan zelf eens je in gaan beelden wat het juiste is in een situatie, daar heb je vaak in een relatie geen ervaring voor nodig...
Nu Tranceptor nog die komt vertellen dat het de grootste misdaad tegen de menselijkheid is en we zijn weer waar we wezen willen
quote:Idd
Op zondag 12 augustus 2001 12:20 schreef TequiLa het volgende:[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens!!! Vrouwen zitten altijd hypocriet te lullen dat ze nooit vreemdgaan, en nooit met mannen gaan die vreemdgaan, enz. Maar een paar weken later liggen ze naast je in bed!
Foute man
Fout is goed dus...
Lijkt me nogal in strijd met de regels hier.
quote:LOL
Op zondag 12 augustus 2001 12:39 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind jouw usericon niet kunnen.Lijkt me nogal in strijd met de regels hier.
Hoezo dan?
quote:Typerend voor de inhoud van zijn "hersen"pan...
Op zondag 12 augustus 2001 12:39 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind jouw usericon niet kunnen.Lijkt me nogal in strijd met de regels hier.
Ga niet vreemd waar je vriendin bij is....
LOL
Ok tip:
Gebruik geen technieken die je van de ander hebt geleerd bij je partner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |