Ik heb één klein leestekentje fout, wat direct de layout verneukt...Helaas kan ik de OP niet wijzigenquote:Op zondag 2 mei 2004 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Die layout van de pagina's zijn soms helemaal mis... zoals nu ook weer..
Het is een listquote:Op zondag 2 mei 2004 02:28 schreef mat_herben het volgende:
die naaktfoto's in je sig doen het niet
Is dat de oorzaak? Het gebeurt namelijk wel vaker... en niet alleen met een openingspost. Maar als dat de oorzaak is, zit er toch een enorme fout in het programma.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb één klein leestekentje fout, wat direct de layout verneukt...Helaas kan ik de OP niet wijzigen
het heeft alleen niet geholpen, Maudquote:Op zondag 2 mei 2004 02:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is een list
Meine Dankequote:Op zondag 2 mei 2004 02:32 schreef Bagheera het volgende:
Sven, je openingspost:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het plaatje dat ik zelf gemaakt heb is pcies 580 pixels breed. Net groot genoeg goed voor Fok! De plaatjes die ik gelinkt heb zijn ook niet zo breed. Dus het moet wel aan de links liggen!quote:Op zondag 2 mei 2004 02:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat de oorzaak? Het gebeurt namelijk wel vaker... en niet alleen met een openingspost. Maar als dat de oorzaak is, zit er toch een enorme fout in het programma.
is dit een grap?quote:Op zondag 2 mei 2004 02:39 schreef Meister het volgende:
Gast -Edit-
Dit plaatje kan voor sommigen als schokkend worden ervaren.
Die zijn al bekend. Boris heeft met 61% gewonnen.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:57 schreef Svensational het volgende:
Ga slapen![]()
Morgen de kijkcijfers. Maandag de percentages bij B&vD. Percentages worden sowieso bekend gemaakt, aldus HJ Smits bij YorinFm vanmiddag!
Dat was dan toch vrij overtuigend.quote:Op zondag 2 mei 2004 03:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
Die zijn al bekend. Boris heeft met 61% gewonnen.
Meer kijkers bij de uitslag dan bij de main show, dat bewijst maar weer dat er veel te veel geblaat zat in de main show.quote:Op zondag 2 mei 2004 08:12 schreef Remzz het volgende:
2102 Idols 22.9 44.5 3.372.000
2232 Idols backstage 8.3 18.0 1.219.000
2335 Idols uitslag 23.1 61.7 3.401.000
Dan heb je verkeerd gekeken want ze zei:quote:Op zondag 2 mei 2004 08:38 schreef XxxPimxxX het volgende:
Omg!?
Is niemand het opgevallen dat doen Maud naar het beeldje keek, net na het duet dat ze tegen boris riep, "hé, je naam staat er op" en dat reinoud toen snel onhandig het beeldje uit haar handen griste?
Wat een fout!
Ohquote:Op zondag 2 mei 2004 09:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan heb je verkeerd gekeken want ze zei:
"Hey kijk nou, mijn naam staat er al op!" als grapje!
Bij mij wel hoorquote:Op zondag 2 mei 2004 09:17 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Oh
Zo kwam het niet over op televisie.
Duet Boris en Maudquote:Op zondag 2 mei 2004 09:15 schreef Blaatje12345 het volgende:
Moet je een licensie kopen om de .asf bestanden uit de startpost te luisteren?
Zal wel weer he?
Imenad een iedee om het te omzeilen?
Dus we hebben je op tv gezien???quote:Op zondag 2 mei 2004 10:10 schreef charmed_angel het volgende:
Was erg gezellig gister in studio 22. We stonden helemaal maar vooraan in de rij. Kwamen we in de studio was de halve zal beplakt met witte reserveringsbriefje. We zaten nu op de dertiende rij, achter minister Zalm. EN achter Bas, Joell, Yuli, Hind, Dewi, Marieke, David.
Dat is helaas geen mp3 om met Winamp te draaienquote:Op zondag 2 mei 2004 10:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Duet Boris en Maud
Introfilmpje Boris
Papa was a rolling stone
When you think of me
Deze zijn wel gratis volgens mij
Maud komen nog
Dan moet je ze maar downloaden met Kazaa.quote:Op zondag 2 mei 2004 10:20 schreef Blaatje12345 het volgende:
[..]
Dat is helaas geen mp3 om met Winamp te draaien
Tussen de 3 en 4 miljoen kijkers is tegenvallend?quote:Op zondag 2 mei 2004 11:22 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Gigantisch tegenvallende kijkcijfers, vinden de trutjes van 13 Boris niet 'lekker' genoeg?
quote:Op zondag 2 mei 2004 11:24 schreef Cee het volgende:
Jippie! Voor de eerste keer wordt degene voor wie ik ben níet tweede! Ze deden het allebei goed maar Boris heeft verdiend gewonnen.
Na 1 keer niet dus..quote:Op zondag 2 mei 2004 11:24 schreef Cee het volgende:
Jippie! Voor de eerste keer wordt degene voor wie ik ben níet tweede! Ze deden het allebei goed maar Boris heeft verdiend gewonnen.
Heeft in alle edities van Idols nog nooit een favoriet van jou gewonnen??quote:Op zondag 2 mei 2004 11:24 schreef Cee het volgende:
Weet niet of dat percentage al eerder genoemd isquote:De finale van het televisieprogramma Idols is zaterdagavond door meer dan 3,4 miljoen mensen bekeken. Dat blijkt zondag uit cijfers van de Stichting Kijkonderzoek (SKO).
Boris werd door 61 procent van het stemmende kijkerspubliek gekozen tot hun ultieme idool. Hiermee versloeg hij zijn concurrent Maud.
Het aantal mensen dat heeft gekeken naar de uitslag was dit jaar minder dan vorig jaar. Toen keken bijna vijf miljoen naar de finale, waarin Jamai werd uitverkozen tot Idol 2003.
Zo'n grapje had ik ook kunnen maken als ik daar zou zitten. Maud wist ook wel dat Boris de grote favoriet zou zijn. Dan is zo'n grapje niet heel raar ofzo.quote:Op zondag 2 mei 2004 08:38 schreef XxxPimxxX het volgende:
Omg!?
Is niemand het opgevallen dat doen Maud naar het beeldje keek, net na het duet dat ze tegen boris riep, "hé, je naam staat er op" en dat reinoud toen snel onhandig het beeldje uit haar handen griste?
Wat een fout!
Heh. Nee, ik bedoel dat bij al dat soort programma's (Idols, internationale Idols, Expeditie Robinson) telkens m'n favoriet tweede wordt. Bijna altijd tenminste.quote:Op zondag 2 mei 2004 11:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heeft in alle edities van Idols nog nooit een favoriet van jou gewonnen??.
Dat is tegenvallend, afgaande op de kijkcijfers van de afgelopen weken, die hoger waren als vorig jaar. Ik had dit jaar minstens 5 miljoen kijkers verwacht, dus dan valt dit idd zwaar tegen. Zeker omdat het een 10 keer betere show was dan vorig jaar.quote:Op zondag 2 mei 2004 11:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tussen de 3 en 4 miljoen kijkers is tegenvallend?![]()
Geintje zeker?
Nee hoor, de 1e poule-wedstrijd (Duitsland - Nederland) zal dat al met gemak evenaren.quote:Misschien minder dan vorig jaar, maar of het dan een tegenvaller is? Lijkt me niet. Je moet al een finale van een EK ofzo uitzenden om dat te evenaren.
Laten we hopen dat we deze zomer zullen zien of dat zo is.quote:Op zondag 2 mei 2004 12:01 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Nee hoor, de 1e poule-wedstrijd (Duitsland - Nederland) zal dat al met gemak evenaren.. Mocht NL in de finale komen, dan halen we de 8 miljoen wel.
quote:Op zondag 2 mei 2004 12:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat we deze zomer zullen zien of dat zo is.
Onzin, je hebt gewoon een hekel aan Boris ofzo.quote:Op zondag 2 mei 2004 11:25 schreef Anyanka het volgende:
Natuurlijk maken we geen kans bij World Idol. Een idool moet namelijk uitstraling hebben, en meer kunnen dan hijgerig gespannen zingen en wat hoge gilletje slaken.
Ja, ze leek ook niet heel teleurgesteld ofzo. Pluspunt, dat zegt in ieder geval dat ze realistisch naar zichzelf kijkt, iets dat Alice bijv. niet kon.quote:Maud wist ook wel dat Boris de grote favoriet zou zijn.
Hij is inderdaad vreselijk goedquote:Op zondag 2 mei 2004 18:01 schreef Tania18 het volgende:
Misschien vond ik hem net nog wel beter dan gisterenavond![]()
Wauw![]()
Kon Alice ook wel. Ze was ook best goed, aangezien ze toch ook even de wildcard ronde won. Maar na die idiote kritieken van HJ is dat allemaal veranderd. Erg vreemd is dat ook niet.quote:Op zondag 2 mei 2004 17:27 schreef Yokozuna het volgende:
Ja, ze leek ook niet heel teleurgesteld ofzo. Pluspunt, dat zegt in ieder geval dat ze realistisch naar zichzelf kijkt, iets dat Alice bijv. niet kon.
What else is new?quote:Op zondag 2 mei 2004 17:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Maud zingt een klein beetje vals op Fox
Ik ook al...quote:Op zondag 2 mei 2004 18:55 schreef mwh het volgende:
Shit, vergeten te kijken...
Nee joh, vrijwel iedereen met een beetje functionerend gehoororgaan.quote:Op zondag 2 mei 2004 17:35 schreef erikh het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vind dat de finalisten van dit jaar een stuk beter waren dan de finalisten van vorig jaar
Ik dus ook helaas... dacht dat het later op de dag zou zijn.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:55 schreef mwh het volgende:
Shit, vergeten te kijken...
'k Geloof dat ik Meike altijd wel goed vond zingen, alleen ergerde ik me mateloos aan haar ... Waarom weet ik ook nietquote:Op zondag 2 mei 2004 19:08 schreef Cee het volgende:
Irma doet echt raar met haar hoofd aan 't begin. Alsof het er zo af kan floepen! Verder was 't wel om aan te zien, de optredens. Iets meer chemie tussen Maud en Boris tijdens 't duet. Boris die de kleuters probeerde mee te laten zingen bij 't refrein van 'Papa was a rollin' stone'. En OMG hoorde ik het goed? Zong Meike een paar noten best goed tijdens 'IGTMIM'? Ik ben nog steeds diep geschokt.
Wordt het nog herhaald?quote:Op zondag 2 mei 2004 19:01 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Ik dus ook helaas... dacht dat het later op de dag zou zijn.
Lag dat nou aan mij of stelde Anatevka 'Maaike' voor?quote:Op zondag 2 mei 2004 19:08 schreef Cee het volgende:
Irma doet echt raar met haar hoofd aan 't begin. Alsof het er zo af kan floepen! Verder was 't wel om aan te zien, de optredens. Iets meer chemie tussen Maud en Boris tijdens 't duet. Boris die de kleuters probeerde mee te laten zingen bij 't refrein van 'Papa was a rollin' stone'. En OMG hoorde ik het goed? Zong Meike een paar noten best goed tijdens 'IGTMIM'? Ik ben nog steeds diep geschokt.
Dat wil ik ook graag weten. Misschien vertellen ze het op The Day After.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:19 schreef mwh het volgende:
[..]
Wordt het nog herhaald?
Wat waarschijnlijk nog veel meer tegen zal vallen zijn de inkomsten uit het bellen. Minder kijkers is ook minder bellers.quote:Op zondag 2 mei 2004 08:36 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Meer kijkers bij de uitslag dan bij de main show, dat bewijst maar weer dat er veel te veel geblaat zat in de main show.
Moet erg tegenvallen, 3,4 miljoen, voor HMG e.d.
Het laden duurt eindeloos bij deze pagina. Wat is het? De webcast? Moet haast wel want het duurt laaanngg. Ik hoop niet dat het met Real Player is, heb liever WMP.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:28 schreef Redux het volgende:
http://mcnews.nl/index.php?action=fullnews&showcomments=1&id=38
Hij mag inderdaad wel wat minderen daarmee.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
Waar ik even aan zat te denken. Heel veel kotsen het zinnetje van Alice uit: In the Pocket!
Maar wacht dacht je van Boris dan met zijn "Keep the soul alive" ? Dat komt mijn strot nu wel uit hoor!
(zo moest ik even kwijt)
Lag niet aan jou. Er vielen een paar microfoons uit. Het schijnt dat zoveel microfoons tegelijk op het podium technisch vrij lastig is.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:31 schreef Kowalabeertjuh het volgende:
Lag het nou aan mij of was er iets raars aan de hand met die microfoons tijdens I've Got The Music In Me ?!
Ja maar in liveshow 1 was dit niet het geval. Wel jammer...... in de studio zelf merkte ik het niet echt, nu ik de band zit terug te kijken, valt het me idd op!quote:Op zondag 2 mei 2004 19:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lag niet aan jou. Er vielen een paar microfoons uit. Het schijnt dat zoveel microfoons tegelijk op het podium technisch vrij lastig is.
ja, het wordt herhaald, dat zeiden ze na afloop van het foxkidsconcert.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:28 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Dat wil ik ook graag weten. Misschien vertellen ze het op The Day After.
Aha, mooi!quote:Op zondag 2 mei 2004 20:07 schreef Caar2 het volgende:
[..]
ja, het wordt herhaald, dat zeiden ze na afloop van het foxkidsconcert.
weet alleen niet meer precies wanneerIk geloof morgen...
Was het zo kort dan?quote:Op zondag 2 mei 2004 20:25 schreef --Globe-- het volgende:
volgens mij lieten ze het bij de day after helemaal zien, maar dat weet ik niet zeker..
9 uur.quote:Op zondag 2 mei 2004 20:28 schreef Sweetlay-d het volgende:
Komt idols after om half 9 of 9 uur?
Volgens mij heeft Meike zangles gehad, ik was helemaal verbaasdquote:Op zondag 2 mei 2004 19:08 schreef Cee het volgende:
En OMG hoorde ik het goed? Zong Meike een paar noten best goed tijdens 'IGTMIM'? Ik ben nog steeds diep geschokt.
Het wordt NU herhaaldquote:Op zondag 2 mei 2004 19:19 schreef mwh het volgende:
[..]
Wordt het nog herhaald?
Ja klonk best goed.quote:Op maandag 3 mei 2004 10:23 schreef Suzy83 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Meike zangles gehad, ik was helemaal verbaasd
Beter dan wat ik hoorde van Alice, JK en Eric tenminste...quote:Op maandag 3 mei 2004 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja klonk best goed.![]()
Dat is dan inderdaad ook weer zo...quote:Op maandag 3 mei 2004 21:14 schreef scanman01 het volgende:
Ach, het was ook niet zo moeilijk te voorspellen dat Boris zou winnen. Daar heb je geen inside information voor nodig toch?
Hmm, goed opgemerkt in ieder geval!quote:Op maandag 3 mei 2004 21:09 schreef flugeltje het volgende:
wat mij dan weer opviel was een foto in de telegraaf van het uitslag-moment... Boris heeft daar z'n "oortjes" al om z'n nek hangen, Maud niet. Ze heeft ze ook niet in d'r oren voor zover ik kan zien. Die oortjes zijn nodig voor tijdens een optreden... Was wellicht al bekend dat Boris het laatste optreden moest doen?
quote:Op maandag 3 mei 2004 21:16 schreef sweek het volgende:
[..]
Hmm, goed opgemerkt in ieder geval!.
Ja precies zo achterlijk zijn ze nietquote:Op maandag 3 mei 2004 21:18 schreef scanman01 het volgende:
Komt nog bij... waarom zouden ze Boris zijn "oortjes" al laten indoen omdat hij zo moet zingen? Dat loopt toch veel te veel in de gaten en zou voor Maud ook niet leuk zijn. Komt nog bij dat het de eventuele spontaniteit helemaal weghaalt, dus lijkt me niet dat ze Boris vantevoren al even hebben ingeseind.
idd ik weet zeker dat ik zaterdag Maud's oortjes om dr nek heb zien hangen. We moeten niet overal iets achter gaan zoeken.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:41 schreef liane het volgende:
maud had wel haar oortjes bij haar beter opletten!!!!
Je kon al ruim een dag stemmen.... als het een uur van te voren 60% tegen 40% is, en er een verschil is van een miljoen stemmen, dan is het wel duidelijk dat hij gaat winnen, lijkt me zoquote:Op maandag 3 mei 2004 21:09 schreef flugeltje het volgende:
wat mij dan weer opviel was een foto in de telegraaf van het uitslag-moment... Boris heeft daar z'n "oortjes" al om z'n nek hangen, Maud niet. Ze heeft ze ook niet in d'r oren voor zover ik kan zien. Die oortjes zijn nodig voor tijdens een optreden... Was wellicht al bekend dat Boris het laatste optreden moest doen?
Dat doen ze (de media) natuurlijk juist niet. Lijkt me ook logisch, hij is nu 'hot', dus moet hij nu in zoveel mogelijk bladen, kranten en tv-programma's, zodat hij nog populairder wordt. Dat is ook het leven als ster, daar moet hij mee leren leven, als hij daar niet tegen kan is hij daarvoor niet geschikt.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 09:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Boris was echt moe gisteravond en had zijn zoontje vijf dagen niet gezien, en na Barend en van Dorp hebben ze dus dat kind uit bed gerukt zodat hij em ff kon knuffelen. Ik weet dat hij een goed product is, maar om hem zo af te beulenGun hem nu maar een paar weken rust!!
Hij kan er prima tegen. Maar dat wil niet zeggen dat ik me er niet aan erger!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat doen ze (de media) natuurlijk juist niet. Lijkt me ook logisch, hij is nu 'hot', dus moet hij nu in zoveel mogelijk bladen, kranten en tv-programma's, zodat hij nog populairder wordt. Dat is ook het leven als ster, daar moet hij mee leren leven, als hij daar niet tegen kan is hij daarvoor niet geschikt.
Niet aasgieren, dat noemen ze slim inspelen op de berichten in de media om er zelf zoveel mogelijk aan te verdienen (het draait uiteindelijk allemaal om geld).quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:31 schreef Cee het volgende:
Nieuwe Revu denkt ook exclusief materiaal te hebben zeg. Stelletje aasgieren.
Aasgieren dus.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
om er zelf zoveel mogelijk aan te verdien (het draait uiteindelijk allemaal om geld).
Dat zullen we vanzelf wel zien, echter ik wel opzich wel 'blij' dat de cd gelekt is. Het nummer 'rockafella girl' klinkt echt goed, draai dat nummer met veel plezier; wederom bewijs van de kwaliteit van Boris z'n stem. Terechte winnaar imho. Plus, het is natuurlijk alleen maar reclame voor 'em, denk dat 't uiteindelijk alleen maar positief voor hem uit zal pakken. Misschien niet direct financieel oid, maar zeker in termen van marketing, reclame, aandacht, etc...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
M'n zusje is net ff bij de boekhandel geweest. Er zit inderdaad een cd bij met 10 "exclusieve" nummers.
Ben benieuwd wat voor juridisch staartje dit nog gaat krijgen..
Keep me soul alive !quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:34 schreef oCe het volgende:
[..]
Dat zullen we vanzelf wel zien, echter ik wel opzich wel 'blij' dat de cd gelekt is. Het nummer 'rockafella girl' klinkt echt goed, draai dat nummer met veel plezier; wederom bewijs van de kwaliteit van Boris z'n stem. Terechte winnaar imho. Plus, het is natuurlijk alleen maar reclame voor 'em, denk dat 't uiteindelijk alleen maar positief voor hem uit zal pakken. Misschien niet direct financieel oid, maar zeker in termen van marketing, reclame, aandacht, etc...
En ok, hoe moet alleen wel even serieus kappen met dat 'keep the soul alive!'-gedoe, want dat wordt WEL irritant! Maar verder, ik ben erg benieuwd naar z'n muziek!
quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:36 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Keep me soul alive !![]()
Ach, daar worden zoveel mensen belachelijk gemaakt...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:13 schreef Els_saai het volgende:
Bij Kopspijkers maakte ze Boris belachelijk!
Dat zal nog wel een tijdje zo blijven ook vrees ik. De "gevestigde orde" heeft nog steeds geen hoge pet op van artiesten die uit de Idols-hype komen. Je moet jezelf haast schamen dat je iemand goed vindt uit Idols... Tja, het hoor erbij denk ik dan maar.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:13 schreef Els_saai het volgende:
Bij Kopspijkers maakte ze Boris belachelijk!
Nou zo'n vent die hem zogenaamd goed nadeed riep de hele tijd: "Keep the soul alive"quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:15 schreef flugeltje het volgende:
wat zeiden ze eigenlijk?
Gewoon met een korreltje zout nemen, zeg. Het is cabaret.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:19 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Nou zo'n vent die hem zogenaamd goed nadeed riep de hele tijd: "Keep the soul alive"
Maar dan heel overdreven.
Die van Midicopter 117.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:27 schreef funmaster het volgende:
Welke tune?
Succesquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:39 schreef funmaster het volgende:
Na vanavond wil ik NÓÓÓÓIT meer "Keep the soul alive" horen of zien
Waarschijnlijk wordt het de titel van z'n eerste album...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:39 schreef funmaster het volgende:
Na vanavond wil ik NÓÓÓÓIT meer "Keep the soul alive" horen of zien
Ja????quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt het de titel van z'n eerste album...
Is maar een gokje BVO.... (maar het zou me niets verbazen)quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja????
Zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is maar een gokje BVO.... (maar het zou me niets verbazen)
Ik wilde precies hetzelfde vragen.... mooi nummer...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:00 schreef Marloes het volgende:
Hoe heette het liedje dat ze net lieten horen in the complete story?
't was aan het einde bij een overzicht van alles.
Nou vond ik Boris ook wel een beetje overdreven met dat gedoequote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:19 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Nou zo'n vent die hem zogenaamd goed nadeed riep de hele tijd: "Keep the soul alive"
Maar dan heel overdreven.
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wilde precies hetzelfde vragen.... mooi nummer...
Mooi nr. idd, moest er bijna spontaan traantjes van krijgen :'(quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wilde precies hetzelfde vragen.... mooi nummer...
Van wie dan..?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:50 schreef Cee het volgende:
Shit, 't zit op 't puntje van m'n tong. Wacht ff dan ga ik 't nakijken.
Eh...was 't misschien "A song for you"?
Ain't no sunshine lijkt me ook een goede keuze.quote:Op zondag 9 mei 2004 01:53 schreef MaGNeT het volgende:
Nu wel een kans bij World Idol?
Als ie "Pappa was a rolling stone" gaat zingen zoals ie in de finale show deed, dan geef ik 'm een goeie kans... op die uitvoering was gewoon helemaal niets aan te merken...
Hehe... absoluut... maar ja... je moet toch een keuze maken hequote:Op zondag 9 mei 2004 01:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ain't no sunshine lijkt me ook een goede keuze.
Ik ben gaan zoeken op "singing this song for you"quote:Op zondag 9 mei 2004 21:54 schreef Marloes het volgende:
Weet iemand het al?
Ik kan 'm ook niet afspelen..quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben gaan zoeken op "singing this song for you"
Wat het dichtste in de buur kwam was Singing this Song van een blueszanger die Colin Linden heet. Ik kan alleen nergens een geluidsfragment te pakken krijgen omdat op de één of andere manier al mijn mediaprogramma's niet meer werken.
Als je op www.colinlinden.com kijkt vindt je op de cd South at eight north at nine het nummer, bovenaan de songtekst kun je kiezen voor een geluidsfragment (wat ik dus niet af kan spelen)
Laat je me nog weten of dit het juiste nummer is??
Groot gelijk heeft zequote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:47 schreef Magics het volgende:
Ik denk dat Irma geen zin heeft om zich ter boek te stellen, die gaat lekker aan de weg timmeren met haar bandje
Eehm dat is toch ook meestal het werk van een notaris? Naast de computer zitten? Alleen hij moet dan wel opletten en er staat nergens in je bericht dat ie dat niet doet.quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:29 schreef funmaster het volgende:
Ik heb trouwens EXCLUSIEF nieuws over Idols!
Mijn vader had vorige week een etentje met collega''s, waar ook de baas van de notaris van Idols aanwezig was. Volgens hem is dit wat die notaris allemaal deed:
Er gaat een gerucht dat het enige wat de notaris hoefte te doen, was dat hij alleen maar naast de computer hoefte te zitten. Daarna zette hij zijn handtekening en toen was de uitslag klaar.
Dus, hoezo controleerde de notaris?
Let overigens wel op de term "gerucht".
Hij lette ook niet op.quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:41 schreef Remzz het volgende:
[..]
Eehm dat is toch ook meestal het werk van een notaris? Naast de computer zitten? Alleen hij moet dan wel opletten en er staat nergens in je bericht dat ie dat niet doet.
een notaris weet ook niet beter. daarom wilde HMG vorig jaar ook geen accountant bij de uitslag. Die heeft namelijk wèl verstand van systemen en had zeker niet volstaan met het zetten van een handtekening.quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:29 schreef funmaster het volgende:
Ik heb trouwens EXCLUSIEF nieuws over Idols!
Mijn vader had vorige week een etentje met collega''s, waar ook de baas van de notaris van Idols aanwezig was. Volgens hem is dit wat die notaris allemaal deed:
Er gaat een gerucht dat het enige wat de notaris hoefte te doen, was dat hij alleen maar naast de computer hoefte te zitten. Daarna zette hij zijn handtekening en toen was de uitslag klaar.
Dus, hoezo controleerde de notaris?
Let overigens wel op de term "gerucht".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |