ja, dat doet een aantal anderen ook ja. bijzonder is ze allerminst.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:22 schreef Magics het volgende:
Sorry hoor, Marlies was vorige week de beste, nu heeft ze weer zo'n mega-prestatie neergezet. Ik zie haar nog wel idol 1004 worden hoor ! Ze scoort elke week punten .
Toe maarquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:22 schreef Magics het volgende:
Sorry hoor, Marlies was vorige week de beste, nu heeft ze weer zo'n mega-prestatie neergezet. Ik zie haar nog wel idol 1004 worden hoor ! Ze scoort elke week punten .
Zozo, zie jij haar wel 1004 wordenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:22 schreef Magics het volgende:
lees ff wat je typt tomquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kijk, dat je Marlies lelijk vind, daar kan ik nog inkomen.
Maar gewoon ontkennen dat haar performance enzo kut is, nou sorry hoor. Maar dat krijg je niet aan mijn verstand gepeuterd.
In dat geval ziet ze toch nog goed uitquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:22 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Zozo, zie jij haar wel 1004 worden
dat heb ik ook niet gezegd. zingen kan ze goed. maar dat is niet genoeg om een idool te worden.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kijk, dat je Marlies lelijk vind, daar kan ik nog inkomen.
Maar gewoon ontkennen dat haar performance enzo kut is, nou sorry hoor. Maar dat krijg je niet aan mijn verstand gepeuterd.
Ehm, wat bedoel je?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:23 schreef Magics het volgende:
lees ff wat je typt tom
ze heeft mog geen eens gezongen! Hoe kan je er dan over oordelen!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:23 schreef cptmarco het volgende:
Ik denk dat Alice ons vanavond verlaten moet....
Met dat Jerney-kapsel?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:24 schreef BVO het volgende:
Maud vind ik er juistw el leuk uitzien weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |