Niet zo flauw jongen. Die van mij was een seconde of 10 eerder dan deze. Zo werkt het toch?quote:Op zondag 18 april 2004 02:11 schreef Dizer het volgende:
Ik ook! Deze topic is beter. En niet te vroeg geopend. Netals die van scanman!
Jammer dat Marlies eruit is
JK had er uiteraard uit gemoeten.quote:Op zondag 18 april 2004 02:11 schreef BVO het volgende:
Marlies was vandaag wel wat minder natuurlijk.
Het is maar een topic.quote:Op zondag 18 april 2004 02:12 schreef Svensational het volgende:
******Help BVO******Wil jij dat dit topic blijft bestaan Wil jij niet dat Tom of Mylene dit topic op slot gooit? Wil jij dat BVO gelukkig is?
Post dan in dit topic en laat dat andere topic met rust![]()
Mee eens isquote:Op zondag 18 april 2004 02:12 schreef RedGuy het volgende:
[..]
JK had er uiteraard uit gemoeten.
Qua zang is Boris de beste, maar hij is zo arrogant dat ik die zang ook al begin te haten.
BorizZzZ is saai.
quote:Op zondag 18 april 2004 02:12 schreef Svensational het volgende:
******Help BVO******Wil jij dat dit topic blijft bestaan Wil jij niet dat Tom of Mylene dit topic op slot gooit? Wil jij dat BVO gelukkig is?
Post dan in dit topic en laat dat andere topic met rust![]()
Dat zeggen we in #IDOLS al eeuwen.quote:Op zondag 18 april 2004 02:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mee eens is
huiliequote:Op zondag 18 april 2004 02:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet zo flauw jongen. Die van mij was een seconde of 10 eerder dan deze. Zo werkt het toch?
Modjes, kan deze even dicht?
Het is maar een grapquote:Op zondag 18 april 2004 02:13 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Het is maar een topic..
Nee, Maud is gewoon de beste.quote:Op zondag 18 april 2004 02:11 schreef scanman01 in een ander topic waar niet in gepost moet worden het volgende:
Jullie vinden toch niet Maud of JK beter dan Boris hoop ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |