je overweegt daadwerkelijk een boris-cd te kopen?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat hoor je toch niet op cd? Zeikmensen...
Geeft niet hoor. En maak je hier geen denkfout??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:54 schreef Martijn16 het volgende:
Fuck. Ik vergat de titelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb van iemand geleerd dat je bij 290 moet klaarstaan en bij 295 moet postenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:54 schreef schatje het volgende:
Snelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, dan zou ik voor het eerst in 3 jaar weer een cd te kopen in plaats van downloaden.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:54 schreef Roönaän het volgende:
[..]
je overweegt daadwerkelijk een boris-cd te kopen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lieverd, heb je niet al genoeg wijn op??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Wablief??
jij kickt er echt op he om de als eerste een topic te openenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:54 schreef Martijn16 het volgende:
Fuck. Ik vergat de titelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vergat de titel in te vullen en drukte op verstuur. Replique liet me niet meer teruggaan!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. En maak je hier geen denkfout??
Diiske? Is dat een nieuwe shiitake soort?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:55 schreef Dizer het volgende:
*eens is met de titel*
[..]
Lieverd, heb je niet al genoeg wijn op??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Diiske zei ipv Boris, Morisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou ja zeg, gebruik de search maar ofzoquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:55 schreef Fusion het volgende:
Schatje vertel eens wat meer over jezelf, wat zijn je hobbies
(t is nu toch reclame)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop