Snel, sneller, snelst: Roel_Jewelquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Idols #93 Boris, heb je je overwinnigsspeech al voorbereid?
Wie gaat eruit?
Niet doen johquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:54 schreef BVO het volgende:
Ik ga nog 3 keer bellen, dan zit ik op 7. Hoop dat ik dan stoppen kan.
Zullen we nooit wetenquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:55 schreef BVO het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe Boris reageert als hij weg moet.
Als die gozer er niet uitgaat hoop ik dat hij de mol is. Dat zou het enige zijn waardoor ik hem nog zou mogen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:55 schreef BVO het volgende:
JK danst ook zo lekker met zijn heupenquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:51 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk en vernieuwend. Maud is net een tweede Dido of Do.
Boris komt er hoe dan ook wel. Ik gun het JK zeker want hij heeft de potentie en zet telkens een echte show neer!![]()
Ik hoop Borisquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:55 schreef veldmuis het volgende:
Ik hoop JK, ik vrees voor Maud.
Dat dacht ik vorig jaar bijquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zullen we nooit weten
Dan is ondanks dat ik me verschrikkelijk ziek voel dit weekend meer dan geslaagdquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:56 schreef Quickie_Bat het volgende:
straks gaat Boris eruit, ik krijg dan een rolberoerte van het lachen denk ik![]()
![]()
Zullen we nooit weten, net als hoe JK of Maud reageert als hij/zijn wint pffff hahahaquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:55 schreef BVO het volgende:
quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:57 schreef yanggie het volgende:
[..]
Zullen we nooit weten, net als hoe JK of Maud reageert als hij/zijn wint pffff hahaha
Alle niggah's in Nederland stemmen op JK.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:56 schreef RubberenRobbie het volgende:
Oh ja, wie er uit gaat? Wat mij betreft: JK.
Als ik zo de reacties zie op FOK!, met een aantal mensen die meerdere keren op Maud hebben gestemd, hoop ik dat Maud mag blijven
Alle mannen met gezonde hormonen stemmen Maudquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:58 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Alle niggah's in Nederland stemmen op JK.
Dus tja..
Dit gaat echt weer nergens over. Bitterballen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:57 schreef Remzz het volgende:
Ah bitterballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |