Was dat niet duidelijk?quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:16 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]OMG! Jij wilt JK in de finale?
* RubberenRobbie is het hier mee eensquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:16 schreef Scope het volgende:
Oeh, jemig de pemig... Hiermee veegt ze de vloer aan met die andere verpeste nummers. Dit is écht super!!!![]()
vast nietquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:18 schreef FritsFlits het volgende:
En toen faalde Boris bij z'n derde nummer.
Denk toch dat JK doorgaat ipv maud..quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:18 schreef yanggie het volgende:
Nou als Boris geen grove fout zit hij samen met Maud in de finale
quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:18 schreef SuperRembo het volgende:
Wat doet eigenlijk die dooie kat op de schouder van jerney?
Ook al zingt hij slechter dan ooit tevoren dan is hij nog vele malen beter dan die andere twee.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:18 schreef FritsFlits het volgende:
En toen faalde Boris bij z'n derde nummer.
Ben zacht gezegt geen fan van beide, maar als er toch maar 1 door kan dan maar Maud.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:18 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Denk toch dat JK doorgaat ipv maud..
Ik viel in slaap. Wat slaapverwekkend gezongen. Voor mij nog steeds Boris en JK in de finale.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:18 schreef yanggie het volgende:
Kippevel??? Ik voelde totaal niks.
zit die er de hele tijd al?? Viel mij idd net ook pas op!!!quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:18 schreef SuperRembo het volgende:
Wat doet eigenlijk die dooie kat op de schouder van jerney?
hij gaat het alleen niet minder doen.. tenminste niet minder dan de rest..quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
maud presteerde erg goed en boris zijn arrogantie kan hem nog gaan opbreken als ie het wat minder doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |