Nee, het is belachelijk hoe Nederland reageert. HJ doet gemeen, dus stemmen wij op die zielige Alice.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:51 schreef BVO het volgende:
Henk Jan heeft zijn eigen ruiten ingegooid he...
Hi hi, het gaat zo snel! Eerder vanavond was er telkens weer een nieuwe pagina tegen de tijd dat ik de vorige doorgelezen had (was begonnen met achterstand, en jullie posten allemaal sneller dan ik kon bijlezen!quote:Op zondag 14 maart 2004 00:52 schreef NiNi het volgende:
Ja, stront ik wilde nog op van alles reageren!![]()
HJ zit trouwens sowieso in een gemene stream heb je hem gezien bij Jensen?quote:Op zondag 14 maart 2004 00:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee, het is belachelijk hoe Nederland reageert. HJ doet gemeen, dus stemmen wij op zie zielige Alice..
Ik zal langzamer typen.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:53 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Hi hi, het gaat zo snel! Eerder vanavond was er telkens weer een nieuwe pagina tegen de tijd dat ik de vorige doorgelezen had (was begonnen met achterstand, en jullie posten allemaal sneller dan ik kon bijlezen!)
In de auditie-ronde vond ik haar erg lief. Maar ze is de laatste tijd zo ontzettend veranderd in negatieve zin. Een Camera-geil sletje is het geworden.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:50 schreef NiNi het volgende:
Ben trouwens zelf verbaasd over het heftige gevoel wat zo'n doosje op tv in mij losmaakt!![]()
Inderdaad! Echt het is gewoon niet goed, en dat ze dit jaar daar niks over zeggen terwijl vorig jaar daar heel veel op gezeikd werdt.. duidelijk een favoriet vande jury..JKquote:Ha ha, ik zat samen met mijn vrouw te kijken, en hoewel zij (als allochtone) wel een beetje een zwak voor JK heeft, was dat iets wat ze meteen opmerkte: slechte uitspraak van z'n Engels.
Nee? Wasserdan? En wordt dat nog herhaald?quote:Op zondag 14 maart 2004 00:53 schreef NiNi het volgende:
[..]
HJ zit trouwens sowieso in een gemene stream heb je hem gezien bij Jensen?![]()
Ik vind dat hij hard mag zijn hoor, maar hij zou ook moeten weten wat voor consequenties dat in Nederland heeft.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee, het is belachelijk hoe Nederland reageert. HJ doet gemeen, dus stemmen wij op die zielige Alice..
Couldn't agree more. Dat mensen daar intrappen.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:53 schreef Frasier het volgende:
Maar ze is de laatste tijd zo ontzettend veranderd in negatieve zin. Een Camera-geil sletje is het geworden.
Met Manta en haar moeder geloof ik.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee? Wasserdan? En wordt dat nog herhaald?
Hij was daar geweldigquote:Op zondag 14 maart 2004 00:53 schreef NiNi het volgende:
[..]
HJ zit trouwens sowieso in een gemene stream heb je hem gezien bij Jensen?![]()
Manta had ik graag bij de laatste 10 gezienquote:Op zondag 14 maart 2004 00:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Met Manta en haar moeder geloof ik.
True. HJ is mediageil genoeg en zou inmiddels moeten weten hoe het volk op dat soort uitlatingen reageert. Maar toch is het belachelijk dat HJ zijn -terechte- commentaar moet afzwakken om te voorkomen dat er een waardeloze kandidaat in de finales blijft.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind dat hij hard mag zijn hoor, maar hij zou ook moeten weten wat voor consequenties dat in Nederland heeft.
Ik vond hem briljant! Die Manta van de auditierondte was er (met haar moeder annex manager annex pr-vrouw) en hij was haar zo gruwelijk aan het afzeiken. Ik lag te schuddebuiken.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee? Wasserdan? En wordt dat nog herhaald?
Manta! Die had ik alweer verdrongen! Wat een eng stel zeg. *Rilquote:Op zondag 14 maart 2004 00:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Met Manta en haar moeder geloof ik.
Je vindt haar een lekker ding??quote:Op zondag 14 maart 2004 00:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Manta had ik graag bij de laatste 10 gezien
Manta kon zo lekker overtuigend lachenquote:Op zondag 14 maart 2004 00:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Manta! Die had ik alweer verdrongen! Wat een eng stel zeg. *Ril
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |