Moest je me net maar het voordeel van de tweifel gevenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:41 schreef schatje het volgende:
Jezus, wat snel![]()
.
Nee, het moet wel eerlijk gaanquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:42 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Moest je me net maar het voordeel van de tweifel geven
Jaja, ik begrijp het al..quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, het moet wel eerlijk gaan.
Irma vond ik niet zo super, op de een of andere manier kwam ze (op mij) schreeuwerig over, te druk. Ook door de keus van 't liedje. terwijl ze echt 'n prachtige stem heeft. Erg jammer..quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:41 schreef Dark_Killah het volgende:
Irma was verreweg de beste, opmerkingen ?
Ja hoor lieverdquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:43 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Maar eigenlijk vind je mij toch beter hè
Stem...dat is de enige stem waarvan ik em echt mooi en anders vind.....maar dat is mijn mening natuurlijkquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:44 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Vertel..
Wederom zijn we het eens!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:44 schreef schatje het volgende:
Eigenlijk doen alleen de dame's het leuk, met uitzondering van Meike dan.
Ik dacht precies hetzelfde! Daar is Fok toch voor?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:44 schreef funmaster het volgende:
"Wil je chatten met andere Idols-fans?
Stuur dan ID CHAT naar 2200 Post op Fokforum!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |