Wie gaat er nou mee?????? Dan kan ik kaarten bestellen!quote:Wil jij naar de Day After Show van Irma? Vanavond om 21 uur in Studio 22 in Hilversum? Dat kan via Clubs!
Mail je eigen naam + de namen van de personen die mee gaan naar kaartenidols@hetnet.nl.
We hebben 500 gratis kaarten ter beschikking, maar wacht niet te lang, want op=op.
Als je vanavond naar Hilversum mag, dan krijg je een mailbericht van ons met instructies. Als je voor 16.30 uur niets hoort, dan heb je pech gehad. Probeer het dan volgende week gewoon weer!
Get a life.quote:Op zondag 11 april 2004 01:09 schreef Svensational het volgende:
Irma is eruit, dus Idols heeft niet echt zin meer. De beste zangeres is er al uit namelijk![]()
Inderdaad jaquote:Op zondag 11 april 2004 01:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Get a life.
Als zij de beste zangeres is zegt dat wel een heleboel over de rest.![]()
Ik proef hier twee enorme tegenstrijdigheden.quote:Op zondag 11 april 2004 01:09 schreef Svensational het volgende:
Irma is eruit, dus Idols heeft niet echt zin meer. De beste zangeres is er al uit namelijk![]()
Hopen maar dat Marlies dan wint![]()
Maud en JK zingen gewoon niet mooi!quote:Op zondag 11 april 2004 01:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Get a life.
Je zegt het exact goed. De rest is nog vele malen beroerder.quote:Op zondag 11 april 2004 01:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Get a life.
Want? Irma was duidelijk de beste!quote:Op zondag 11 april 2004 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik proef hier twee enorme tegenstrijdigheden.
Dat is het hem. Ik heb vanavond van een vriend van me uit Noorwegen wat samples van de Noorse Idols mogen horen. Als je dat dan vergelijkt met wat hier in Nederland plaatsvindt, dan schaam je je kapot. Het is zo onmenselijk amateuristisch, vals en verschikkelijk nep. Omdat wij dit seizoen niks anders gewent zijn, lijkt het alsof de mensen daar wat talent hebben, maar dat hebben ze werkelijk niet.quote:Op zondag 11 april 2004 01:21 schreef Flamey het volgende:
Ik vind de kwaliteit van de kandidaten in de Nederlandse Idols echt diep triest...
Irma was de beste inderdaad. Zoals je zegt kan zij goed zingen en wil je dat de beste zanger/zangeres wint. Vervolgens zeg je dan dat Marlies maar moet winnen. Dát vind ik dus tegenstrijdig, want die kan dus niet echt zingen.quote:Op zondag 11 april 2004 01:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Want? Irma was duidelijk de beste!
Als ik dan meot kiezen tussen Boris, Marlies, JK en Maud ga ik voor Marlies.
De vier overgebleven kandidaten kunnen allemaal niet zingen. Boris loopt iedereen maar te imiteren met zijn nummers. Dan ga ik toch maar voor Marlies, zij is dan nog de beste van de vierquote:Op zondag 11 april 2004 01:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Irma was de beste inderdaad. Zoals je zegt kan zij goed zingen en wil je dat de beste zanger/zangeres wint. Vervolgens zeg je dan dat Marlies maar moet winnen. Dát vind ik dus tegenstrijdig, want die kan dus niet echt zingen.
quote:Op zondag 11 april 2004 01:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
De vier overgebleven kandidaten kunnen allemaal niet zingen.
De anderen wel dan?quote:Op zondag 11 april 2004 01:42 schreef Notorious het volgende:
Irma heeft de looks niet van een Idol lelijkwijf.
huilliequote:Op zondag 11 april 2004 01:09 schreef Svensational het volgende:
Hopen maar dat Marlies dan wint![]()
Vorige topic:
Idols# 80 : kut-JK :r
[..]
Wie gaat er nou mee?????? Dan kan ik kaarten bestellen!
Ook niet!quote:Op zondag 11 april 2004 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De anderen wel dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |