en hier verder
Zitten jullie met z'n allen een geintje te maken ofzo? Megan slecht? Hebben jullie soms een andere aflevering gezien? Megan was absoluut de beste van zaterdag, ze had de meeste power en hoewel ze er soms naast zat (zoals iedereen!) zong ze overwegend zuiver. De enige reden dat ze niet door is is haar uiterlijk. Stelletje hypocrieten, lopen zeggen dat Meike er alleen inzit omdat ze mooi is en over Megan zeggen dat ze er niet uit ziet Dat noemt men meten met twee maten!
Die Robin kon AB-SO-LUUT niet zingen, het klonk echt nergens naar. Hij is er alleen door om zijn GTST-hoofd. En Merel? Wie was dat? Sorry hoor maar ik kan het me niet herinneren! Totaal geen indruk op me gemaakt.
Haal die oordoppen eens uit jullie oren en luister eens goed!
Overigens vind ik Henk-Jan ook een slappe lul. Kiezen ze voor Meike (omdat ze de "x-factor" heeft) en dan gaat hij in dat radioprogramma lopen zeiken dat Meike niet kan zingen! Hij heeft haar toch zelf doorgelaten, de sukkel
quote:Ja serieus? In welk radioprogramma heeft ie dat gezegd dan?
Op maandag 9 februari 2004 19:47 schreef Nokia3310 het volgende:
Overigens vind ik Henk-Jan ook een slappe lul. Kiezen ze voor Meike (omdat ze de "x-factor" heeft) en dan gaat hij in dat radioprogramma lopen zeiken dat Meike niet kan zingen! Hij heeft haar toch zelf doorgelaten, de sukkel
Mag er hier ook voorspeld worden voor de aankomende workshop?
* V2i denkt Boris, Tialda en Fardoe
quote:Megan
Op maandag 9 februari 2004 19:49 schreef -moi- het volgende:[..]
Ja serieus? In welk radioprogramma heeft ie dat gezegd dan?
quote:Tialda
Op maandag 9 februari 2004 19:49 schreef V2i het volgende:
Jij toch?Mag er hier ook voorspeld worden voor de aankomende workshop?
* V2i denkt Boris, Tialda en Fardoe
Ik denk Boris, Elisaar en Irma. Nou ja, Irma denk ik eigenlijk niet, maar ik hoop het zo ontzettend hard!
Over de X-factor gesproken: Irma!
quote:Ik hoop hard met je mee, Tom! Maarja, van wat ik gehoord heb is de kans echt wel aanwezig, want der zit echt een goeie stem in Irma!
Op maandag 9 februari 2004 20:29 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Tialda
?
Ik denk Boris, Elisaar en Irma. Nou ja, Irma denk ik eigenlijk niet, maar ik hoop het zo ontzettend hard!
Over de X-factor gesproken: Irma!
[afbeelding]
Boris natuurlijk Zijn sound is een grote X-Factor.
Naja... hij is gewoon de beste.
quote:Nee logisch.. ze moet nog
Op maandag 9 februari 2004 20:32 schreef LeBeau het volgende:
...Ga misschien zelfs op haar stemmen, wat ik bij de andere workshops (ook vorig jaar) niet gedaan heb.
Sorry, ben een beetje flauw, maar was wel een inkoppertje. (ja ik heb domme humor)
quote:Ja maar das natuurlijk niet iets waar we van uitgaan, toch? Beetje hoop in Irma. Zij heeft de "X-Factor" (jaja, ik kan ook stom met woorden gooien
Op maandag 9 februari 2004 20:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, ik zit er ook aan te denken om op Irma te stemmen. Of ze moet heel erg tegenvallen, natuurlijk...
quote:thanks! ik heb het geluisterd, lief Megan
Op maandag 9 februari 2004 20:11 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Megan
Hier de link voor t derde uur!
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio3/vara/stendersvroeg/laatste-2.ra
ff doorspoelen naar 45 minuten
maar inderdaad raar dat Henk-Jan nu zegt dat ze niet goed zong. Maar ik denk dat hij toch wel potentie in haar ziet dat ze haar hebben voor laten gaan.
quote:Als jij vindt dat Robin niet kan zingen dan ben jij degene met oordoppen in je oren. Maar ik verwacht dat je je mening over Robin al klaar had voordat je hem hoorde zingen en het dus nooit goed had gevonden.
Op maandag 9 februari 2004 19:47 schreef Nokia3310 het volgende:
Die Robin kon AB-SO-LUUT niet zingen, het klonk echt nergens naar. Hij is er alleen door om zijn GTST-hoofd. En Merel? Wie was dat? Sorry hoor maar ik kan het me niet herinneren! Totaal geen indruk op me gemaakt.Haal die oordoppen eens uit jullie oren en luister eens goed!
quote:Nee, JIJ bent weer degene die het bij het verkeerde eind heeft. Robin zong vreselijk. Hij is alleen door vanwege zijn uiterlijk.
Op maandag 9 februari 2004 21:44 schreef scanman01 het volgende:[..]
Als jij vindt dat Robin niet kan zingen dan ben jij degene met oordoppen in je oren. Maar ik verwacht dat je je mening over Robin al klaar had voordat je hem hoorde zingen en het dus nooit goed had gevonden.
quote:Hey schat dat is mijn tekst
Op maandag 9 februari 2004 20:11 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Megan
Hier de link voor t derde uur!
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio3/vara/stendersvroeg/laatste-2.ra
ff doorspoelen naar 45 minuten
quote:Nobody cares, hou eens op met dat gehuil daarover.
Op maandag 9 februari 2004 21:57 schreef ItaloDancer het volgende:[..]
Hey schat dat is mijn tekst
quote:Dat is absolute nonsens. Ik had namelijk best wel wat van hem verwacht, maar toen hij zijn mond open trok... Ik kon het bijna niet geloven
Op maandag 9 februari 2004 21:44 schreef scanman01 het volgende:[..]
Als jij vindt dat Robin niet kan zingen dan ben jij degene met oordoppen in je oren. Maar ik verwacht dat je je mening over Robin al klaar had voordat je hem hoorde zingen en het dus nooit goed had gevonden.
Maar ik vind het stemmen bij Idols tot nu toe sowieso bagger, dus ik hou mijn hart vast voor volgende week. Maja, als Fardoe er maar bij zit.
Zal dus wel weer niet...
quote:Ik vind Fardoe ook leuk, maar ze heeft de pech in de ronde met de zwaarste consurrentie van allemaal te zitten.
Op maandag 9 februari 2004 22:15 schreef Toeps het volgende:
Megan was goed, Merel ook. Ze had ook het voordeel dat ze een leuk liedje zong, lekker catchy.Maar ik vind het stemmen bij Idols tot nu toe sowieso bagger, dus ik hou mijn hart vast voor volgende week. Maja, als Fardoe er maar bij zit.
Zal dus wel weer niet...
quote:Ja precies, het is echt kut geregeld. Als het publiek de 10 besten uit de 29 zou kiezen, zou Meike er toch nooit bij hebben gezeten?
Op maandag 9 februari 2004 22:16 schreef FierceDeity het volgende:[..]
Ik vind Fardoe ook leuk, maar ze heeft de pech in de ronde met de zwaarste consurrentie van allemaal te zitten.
quote:Tuurlijk
Op maandag 9 februari 2004 21:51 schreef FierceDeity het volgende:[..]
Nee, JIJ bent weer degene die het bij het verkeerde eind heeft. Robin zong vreselijk. Hij is alleen door vanwege zijn uiterlijk.
quote:Populariteit en zangkwaliteiten blijken dus eens te meer nauwelijks aan elkaar gerelateerd te zijn bij dit programma.
Op maandag 9 februari 2004 22:18 schreef scanman01 het volgende:[..]
Tuurlijk
Vandaar dat ook op FOK zijn naam het meest voorkwam in het rijtje van idols die door moesten naar de finale. En verder ook overal waar ze het over Idols hadden. Maar natuurlijk, die hebben het allemaal fout. En al die mensen die wel hoorden dat vooral de meiden vals zongen (op Megan na idd) hadden het ook allemaal fout natuurlijk
quote:Vriendjespolitiek???
Op maandag 9 februari 2004 21:00 schreef -moi- het volgende:[..]
thanks! ik heb het geluisterd, lief Megan
maar inderdaad raar dat Henk-Jan nu zegt dat ze niet goed zong. Maar ik denk dat hij toch wel potentie in haar ziet dat ze haar hebben voor laten gaan.
Dit is de reden waarom ze door is denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |