De 2e keer al vanavondquote:Op zondag 4 april 2004 00:50 schreef schatje het volgende:
En jij als eerste met topic openen.
trustequote:Op zondag 4 april 2004 00:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nu ga ik echt. Weltrusten!
Ja.. Waar zou het aan liggen?quote:Op zondag 4 april 2004 00:55 schreef Svensational het volgende:
Toch zonde dat ze steeds op de kruk komt. Ze is echt verreweg de beste!!!!
Teveel rock 'n roll denk ik.quote:Op zondag 4 april 2004 00:56 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja.. Waar zou het aan liggen?
Zou kunnen.. dan is het ongeveer hetzelfde als met Zosja vorig jaar..quote:Op zondag 4 april 2004 00:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Teveel rock 'n roll denk ik.
Dat zou triest zijn.quote:Op zondag 4 april 2004 01:03 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Ik gok dat Maud er het eerste uit gaat, daarna Irma, dan JK.
ik hoop dat ze weer beter gaat zingen. Vanavond was ze echtquote:Op zondag 4 april 2004 01:09 schreef XxxPimxxX het volgende:
IrmaMaud
Maud
Joh, opzouten met die harkerige Limbo met de uitstraling van een Skoda.quote:Op zondag 4 april 2004 01:17 schreef Hells_Angel het volgende:
Boris moet winnen en volgende week al als enige man overblijven!
Ik weet niet of het zangtalent de doorslag geeft bij maud. Wat ik bij haar vooral mis is iets extra's. Zo gauw als ze klaar is met zingen ben je haar vergeten.quote:Op zondag 4 april 2004 01:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
ik hoop dat ze weer beter gaat zingen. Vanavond was ze echtMaar ik denk dat ze het qua zangtalent toch moet afleggen tegen Irma en Marlies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |