Nou Robin dan maar.
1. Robin (tjsa, hij ziet er nu eenmaal uit als een popidool en zingt niet slecht)
2. Meike
3. Hedwig
wordt.
CSI
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:18 schreef Huilie het volgende:
Wie zong dat ene nummer "Aint no sunshine when she's gone" in die workshop van Trijntje? Die ene vrouwelijke??
quote:ik doe mee
Op zaterdag 7 februari 2004 22:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga nu ff CSI kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Same here.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga nu ff CSI kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Viel me dat ff tegen, ik werd zelfs een beetje bang van haar
1 - Robin (stak er met kop en schouders bovenuit en kan wel eens gaan winnen!)
2 - Nick (goed gezongen en komt denk ik met andere nummers veel beter uit de verf)
3 - Hedwig (bij gebrek aan echte goede andere kandidaten deze maar gekozen)
quote:0909-0305
Op zaterdag 7 februari 2004 22:06 schreef imago het volgende:
[afbeelding]
Maar eigenlijk vond ik het geen 1 van allen ECHT goed.
1. JK
2. Megan
3. Meike
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop