quote:Op zondag 28 maart 2004 10:50 schreef Ruikert het volgende:
Thema volgende week is gothic
Ik ook nietquote:Op zondag 28 maart 2004 11:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een uh... verrassende avond. Hier had ik dus niet op gerekend
quote:Op zondag 28 maart 2004 12:00 schreef Minnie_ het volgende:
Grappig detail: m'n vriendin zei tegen een paar mensen buiten dat ze Eric zo slecht vond. Laten dat nou net de zangleraar en de vriendin van Eric zijn. Gelukkig konden ze erom lachen![]()
Nee want rock is natuurlijk weer niet populair genoegquote:Op zondag 28 maart 2004 11:14 schreef kyra1974 het volgende:
ooh jammervind jk ook niks namelijk... maar is rock algeweest?
Omdat ze dan (bijna) allemaal door de mand vallen als zanger(es).quote:Op zondag 28 maart 2004 12:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee want rock is natuurlijk weer niet populair genoegWrom zingen die gasten nou nooit eens echt goede nr's?
Zelfverheerlijking is mooi...:Dquote:Op zondag 28 maart 2004 10:45 schreef Romek het volgende:
[..]
Joh....
Alsof alle goede nummers rock-nummers zijnquote:Op zondag 28 maart 2004 12:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee want rock is natuurlijk weer niet populair genoegWrom zingen die gasten nou nooit eens echt goede nr's?
Dat zou wel ideaal zijn want dan kun je echt veel beter horen of iemand echt goed zingt. Ik weet ook niet hoe dat komt maar het is zo, misschien omdat je moedertaal is of zo.quote:Op zondag 28 maart 2004 11:26 schreef dunn0w het volgende:
Nederlandstalig denk ik...
En eens wat minder schreeuwenquote:Op zondag 28 maart 2004 12:25 schreef SynchroSteve het volgende:
Irma moet eerst leren articuleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |