Vergetenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:50 schreef BVO het volgende:
Die titel mocht wel anders natuurlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maud is heel goed. Die gaat hoog eindigenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:53 schreef Frasier het volgende:
Maud is okeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is ook maar een cover. Van Rod Stewart dacht ikquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:56 schreef R_ON het volgende:
Dat nr. wat Erik zong Ruleert. Westlife - Mandy. Love it.
Barry Manilowquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is ook maar een cover. Van Rod Stewart dacht ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zondagmorgenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 23:33 schreef teig het volgende:
Heb gehoord dat er eerst een uur live show is, daarna op yorin een half uur achter de schermen, weer terug naar rtl voor de uitslag. De volgende dag schijnt er 's morgens een day after show te zijn, maar da weet ik ni zeker!
Crime Scene Investigation begint volgende week om 22.30 ipv 22.00. Dus ik in de gids kijken bij volgende week en daar staat voor Idols anderhalf uur gepland. En van 22.30 tot 23.30 Idols Backstage.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 23:28 schreef postinggirl het volgende:
Waar heb je het vandaan dat het volgende week anderhalf uur duurt? Ik heb daar nog niks over gehoord of gelezen (misschien heb ik wat gemist).
En weet je dan ook hoe het dit jaar zit met dat uurtje achter de schermen, wat vorig jaar steeds tussen het zingen en de uitslag in zat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop