Vergetenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:50 schreef BVO het volgende:
Die titel mocht wel anders natuurlijk![]()
Maud is heel goed. Die gaat hoog eindigenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:53 schreef Frasier het volgende:
Maud is oke
Dat is ook maar een cover. Van Rod Stewart dacht ikquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:56 schreef R_ON het volgende:
Dat nr. wat Erik zong Ruleert. Westlife - Mandy. Love it.
Barry Manilowquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is ook maar een cover. Van Rod Stewart dacht ik.
Zondagmorgenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 23:33 schreef teig het volgende:
Heb gehoord dat er eerst een uur live show is, daarna op yorin een half uur achter de schermen, weer terug naar rtl voor de uitslag. De volgende dag schijnt er 's morgens een day after show te zijn, maar da weet ik ni zeker!
Crime Scene Investigation begint volgende week om 22.30 ipv 22.00. Dus ik in de gids kijken bij volgende week en daar staat voor Idols anderhalf uur gepland. En van 22.30 tot 23.30 Idols Backstage.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 23:28 schreef postinggirl het volgende:
Waar heb je het vandaan dat het volgende week anderhalf uur duurt? Ik heb daar nog niks over gehoord of gelezen (misschien heb ik wat gemist).
En weet je dan ook hoe het dit jaar zit met dat uurtje achter de schermen, wat vorig jaar steeds tussen het zingen en de uitslag in zat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |