Het was geen zeik, het was kak.quote:Op dinsdag 15 september 2026 09:52 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-gaan/161401804.html
Dit is gewoon een biohazard voor de andere deelnemers, levensgevaarlijk. Alle apparaten onderkakken en de grond besmeuren... ja, logisch dat men totaal over de zeik is en je dan wint![]()
Genant, fucking vies en *gevaarlijk*quote:Op dinsdag 15 september 2026 09:57 schreef Hexagon het volgende:
Genant en vies, maar welke mongool ziet nu hier nu reden in om iemand te gaan bedreigen.
Ja, iedere keer dat ik en vrouw de luier van een baby zie verschonen vrees ik voor haar leven.quote:Op dinsdag 15 september 2026 10:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Genant, fucking vies en *gevaarlijk*
Ondanks alles willen winnen is wel een goede eigenschap van een topsporter ja.quote:Op dinsdag 15 september 2026 10:04 schreef junkiesietze het volgende:
op de radio waren er allemaal vrouwen die haar verdedigde van jaa het is een topsporter dus ik snap wel dat ze doorging blabla
Lekker vergelijkbaar weer... er is een reden dat zoveel mensen ziek en dood gingen toen we geen riolering hadden.quote:Op dinsdag 15 september 2026 10:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja, iedere keer dat ik en vrouw de luier van een baby zie verschonen vrees ik voor haar leven.
tuurlijk, maar om dan de mensen die achter je lopen dan maar door jouw stront te laten lopen gaat te ver.quote:Op dinsdag 15 september 2026 10:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ondanks alles willen winnen is wel een goede eigenschap van een topsporter ja.
quote:Op dinsdag 15 september 2026 09:55 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Normaal heeft TS ook geen moeite om in de poep van iemand anders te roeren maar nu is het ineens goor
Gotheborg marathon 2008:quote:Op dinsdag 15 september 2026 10:53 schreef Durmada het volgende:
Is Gary Lineker toch ook wel eens overkomen? Dat is nog steeds een zeer gewaardeerd persoon in de grootste sport ter wereld. Dit is fophef om een hype-sport.
Bedankt voor de pijl!quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Gotheborg marathon 2008:
[ afbeelding ]
Nee, het maakte haar op dat moment niet uit.quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:02 schreef Joppiez het volgende:
Bij het wielrennen komt dit af en toe voor om een race niet te verliezen.
Maargoed, elke keer als je haar naam nu opzoekt op het internet zal je haar ondergekakte reet en benen te zien krijgen. En dat zal de komende jaren zo niet langer waarschijnlijk zo blijven. Zal ze wel niet over nagedacht hebben.
Ja leuk man alles onder de stront wat ze aanraakt en wat andere deelnemers nog moeten gebruiken.quote:
Delhi belly, ze had Chinees streetfood gegeten.quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:59 schreef VEM2012 het volgende:
Je moet denk ik topsporter zijn om dit te begrijpen. Zo de hyperfocus op je prestatie…
En ja, het is extreem smerig. Maar kennelijk iets van buikklachten en gewoon door gebuffeld. Op zichzelf: respect.
Bij een indoor evenement met matten en apparatuur idd niet tof.quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja leuk man alles onder de stront wat ze aanraakt en wat andere deelnemers nog moeten gebruiken.
Gary lineker is niet echt populair onder de Britten, maar dat heeft verder weinig met zijn sportprestaties te maken.quote:Op dinsdag 15 september 2026 10:53 schreef Durmada het volgende:
Is Gary Lineker toch ook wel eens overkomen? Dat is nog steeds een zeer gewaardeerd persoon in de grootste sport ter wereld. Dit is fophef om een hype-sport.
Bij wielrennen is het meestal normale ontlasting, en meestal zijn ze handig genoeg om even de broekspijp open te trekken en de drol af te voeren. We hebben wel eens een NL wielergrootheid een noodstop zien maken om in de berm een aanval van diarhee te lozen.quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:02 schreef Joppiez het volgende:
Maargoed, elke keer als je haar naam nu opzoekt op het internet zal je haar ondergekakte reet en benen te zien krijgen. En dat zal de komende jaren zo niet langer waarschijnlijk zo blijven. Zal ze wel niet over nagedacht hebben.
Als het een te verwachten verschijnsel is dan had de sport er iets voor moeten verzinnen dat je niet in elkaars poep hoeft te verblijven lijkt mij.quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:53 schreef mvdejong het volgende:
Hier is het de reactie van het lichaam op extreme inspanning, en het komt ook in triathlons wel voor. Alleen zit je in een triathlon niet met allerhande aan toestellen en attributen waar vervolgens de andere deelnemers aan het evenement ook mee aan de gang moeten. Als de atlete zelf niet besluit dat het niet verantwoord is om door te gaan, had de organisatie in moeten grijpen.
Dat is vrij gemakkelijk in een kracht om te zetten.quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:02 schreef Joppiez het volgende:
Inderdaad, ik zie geen bloemetjes!quote:Op dinsdag 15 september 2026 18:09 schreef -XOR- het volgende:
Ook maar eens even een seksetest ondergaan lijkt me want vrouwen poepen niet dus dit is geen zuivere koffie! Deze zaak stinkt!
het is ook gewoon een domme hypequote:Op dinsdag 15 september 2026 18:30 schreef halfway het volgende:
Snap werkelijk niet dat mensen Hyrox doen. Ik zie ze in de sportschool tegen het extreme aan gaan idioten.
Eén individu die anno 2026 in haar broek schijt vergelijken met de toestand van de wereldpopulatie in de middeleeuwen. Lekker vergelijkbaar inderdaadquote:Op dinsdag 15 september 2026 10:10 schreef Mikeytt het volgende:
Lekker vergelijkbaar weer... er is een reden dat zoveel mensen ziek en dood gingen toen we geen riolering hadden.
Tjah. Ik kan er ook wel om lachen. Het summum van een topprestatie lijkt me. Het schijt achter je oren gewerkt.quote:Op dinsdag 15 september 2026 19:39 schreef Harvest89 het volgende:
Ben ik de enige die dit grappig vind?
Vrouwtje moet wat meer vezels eten. Dat lijkt wel koeienmest joh.
Middeleeuwen? Tot de jaren 50 hadden veel dorpen nog geen riolering en moest men het doen met beerputten en poepdozenquote:Op dinsdag 15 september 2026 19:37 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Eén individu die anno 2026 in haar broek schijt vergelijken met de toestand van de wereldpopulatie in de middeleeuwen. Lekker vergelijkbaar inderdaad
Cumwalk is nu de nieuwe hype.quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:21 schreef Peppert het volgende:
Emancipatie. Het enige wat nog ontbreekt is dat ze in het openbaar gaan vingeren. Dan is de emancipatie pas echt compleet.
Ik houd het allemaal niet meer bij. Ik heb een secretaresse nodig die mij een paar keer per week een lezing van 30 minuten geeft over de nieuwste sociale ontwikkelingen.quote:
"Secretaresse" "lezing"quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:27 schreef Peppert het volgende:
[..]
Ik houd het allemaal niet meer bij. Ik heb een secretaresse nodig die mij een paar keer per week een lezing geeft over de ontwikkelingen.
Die studies verschillen nogal. En er is nog niet echt consensus. Maar ik denk dat op een hoog niveau sporten. Zeker cardiovasculaire sporten niet gezond is.quote:Op dinsdag 15 september 2026 10:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Bij mensen die op zo'n hoog niveau sporten zit vaak een steekje los. Die hebben ik weet niet hoe lang getraind, zitten helemaal in die zone, dus daar moet je niet op vertrouwen dat ze de juiste keuze maken. Die verantwoordelijkheid lag bij de organisatie en die hebben nogal verzaakt. Bij een marathon is het al goor, maar dan ben je buiten en hoeven andere mensen geen apparatuur aan te raken waar andermans schijt op zit.
Echt, gatverdamme.
quote:Op dinsdag 15 september 2026 18:09 schreef -XOR- het volgende:
Ook maar eens even een seksetest ondergaan lijkt me want vrouwen poepen niet dus dit is geen zuivere koffie! Deze zaak stinkt!
Lol, wel wat langer dan dat. De Romeinen hadden al riolering, openbare toiletten, stromend water, badhuizen. Etc.quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:19 schreef Mikeytt het volgende:
Middeleeuwen? Tot de jaren 50 hadden veel dorpen nog geen riolering en moest men het doen met beerputten en poepdozen
Jij dacht dat riolering al eeuwenlang bestaat ofzo?![]()
De organisator HYROX is hier hoofdverantwoordelijk. Ze lieten haar gewoon doorgaan terwijl ze de boel daar aan het onderschijten was. Misschien ook een beetje de naweeën van radicale emancipatie ????: geen enkele schaamte of zelfbeheersing meer. Hoe moeten we dit noemen? Fourth Wave Feminisme of zijn we inmiddels alweer een fase verder?quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:58 schreef Muissnuitje het volgende:
Ze had gediskwalificeerd moeten worden, maar ze had er duidelijk schijt aan
https://www.abc.net.au/ne(...)m_source=chatgpt.comquote:Medeoprichter van HYROX biedt excuses aan nadat een Australische deelneemster haar race in Beijing voortzette nadat ze in haar broek had gepoept.
????quote:Op dinsdag 15 september 2026 21:05 schreef Peppert het volgende:
[..]
De organisator HYROX is hier hoofdverantwoordelijk. Ze lieten haar gewoon doorgaan terwijl ze de boel daar aan het onderschijten was. Misschien ook een beetje de naweeën van radicale emancipatie ????: geen enkele schaamte of zelfbeheersing meer. Hoe moeten we dit noemen? Fourth Wave Feminisme of zijn we inmiddels alweer een fase verder?
[..]
https://www.abc.net.au/ne(...)m_source=chatgpt.com
Grote schande, lijkt wel opzet, want dit geeft zoveel afleiding dat de anderen zichzelf vanzelf in gaan houden in de wedstrijd, heeft ze nog "gewonnen" ook, dan alsnog die eerste plaats en prijs afnemen.quote:Op dinsdag 15 september 2026 21:05 schreef Peppert het volgende:
[..]
De organisator HYROX is hier hoofdverantwoordelijk. Ze lieten haar gewoon doorgaan terwijl ze de boel daar aan het onderschijten was. Misschien ook een beetje de naweeën van radicale emancipatie ????: geen enkele schaamte of zelfbeheersing meer. Hoe moeten we dit noemen? Fourth Wave Feminisme of zijn we inmiddels alweer een fase verder?
[..]
https://www.abc.net.au/ne(...)m_source=chatgpt.com
Ja, niet in Nederland.quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:38 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Lol, wel wat langer dan dat. De Romeinen hadden al riolering, openbare toiletten, stromend water, badhuizen. Etc.
quote:
quote:Voor de Australische atlete Joanna Wietrzyk was die keuze snel gemaakt.
Zelfs daarvoor in het oude Egypte was er al rioleringquote:Op dinsdag 15 september 2026 20:38 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Lol, wel wat langer dan dat. De Romeinen hadden al riolering, openbare toiletten, stromend water, badhuizen. Etc.
quote:Op dinsdag 15 september 2026 21:40 schreef damsco het volgende:
Heb me zelf ook wel eens ondergescheten toen ik dronken was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is lang gehad dat ik een account op Fok! heb geleden.🐭 🧀
"Het is maar wat kak"??quote:Op dinsdag 15 september 2026 22:19 schreef Lenny77 het volgende:
Met verbazing lees ik de reacties...
Het gaat om een topsporter die een beestachtige prestatie neerzet en niet opgeeft voor een genant dingetje en nog wint ook.
Hier kan je toch alleen maar ontzettend veel respect voor hebben?
Het is maar wat kak.. wat een krampachtig bekrompen gedoe hier..
Ja het is maar wat kak..quote:Op dinsdag 15 september 2026 22:31 schreef Muissnuitje het volgende:
[..]
"Het is maar wat kak"??
Het is genoeg om van over je nek te gaan, daarbij zou je maar net na haar datzelfde daar moeten doen en niet weten hoe het met de hygiëne is gesteld op het parcour. Ze had haar verantwoordelijkheid moeten nemen, dat je jezelf zo spontaan onderschijt en doorgaat alsof dat maar een kleinigheidje is is sowieso niet normaal, zelfs niet een beetje.
Dat zijn hele andere situaties, meeste dingen die je noemt hoef je niet met je blote handen aan te raken en anders kun je die meteen reinigen met een vochtig doekje, maar dat alles onder de versgescheten stront zit als je die attributen tijdens een sportprestatie aan moet raken is wel een heel andere situatie dus.quote:Op dinsdag 15 september 2026 22:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja het is maar wat kak..
Was je handen.
Steek je handen niet in je ogen, neus of mond.
Het is geen Biohazard he??
Wat denk je dat er allemaal aan een winkelkar hangt? Een deurklink? Binnenspeeltuin? De toestellen in de gym? Geld? De paaltjes in de bus?
Alles hangt vol met kak/pies en snotpartikels.
Ik had dat eens, maar dan in Mexico, waar de hygiëne ook niet optimaal is blijkbaar. Je houdt overal rekening mee, niet bij gure straattentjes iets eten, alleen water uit een flesje drinken, je handen duizend keer wassen op een dag, maar er hoeft maar 1 keer een of andere kok een viezerik te zijn of de groenten met het verkeerde water te wassen en je bent de lul, het is gewoon niet te vermijden. Blijkbaar moet je gewoon vaker naar zulke landen op vakantie gaan om immuun te worden.quote:
er zijn gewoon landen waar je als westerse ontwikkeld mens niet naar toe moet willen gaanquote:Op dinsdag 15 september 2026 22:46 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Ik had dat eens, maar dan in Mexico, waar de hygiëne ook niet optimaal is blijkbaar. Je houdt overal rekening mee, niet bij gure straattentjes iets eten, alleen water uit een flesje drinken, je handen duizend keer wassen op een dag, maar er hoeft maar 1 keer een of andere kok een viezerik te zijn of de groenten met het verkeerde water te wassen en je bent de lul, het is gewoon niet te vermijden. Blijkbaar moet je gewoon vaker naar zulke landen op vakantie gaan om immuun te worden.
Wel ingrigerend dat het na een paar dagen ook opeens weer weg is en daarna de rest van de vakantie geen last meer. Maar die paar dagen dat bij ieder tankstation naar binnen strompelde zodat het niet m'n schoenen in zou lopen vergeet ik liever zo snel mogelijk
Nee want de meesten mensen wassen hun handen niet eens na het vastnemen van al de doorsnee normale dingen. Waar je WÉL je blote handen bij gebruikt. En je hebt sneller in je gezicht gezeten met je vingers dan dat je denkt.quote:Op dinsdag 15 september 2026 22:46 schreef Muissnuitje het volgende:
[..]
Dat zijn hele andere situaties, meeste dingen die je noemt hoef je niet met je blote handen aan te raken en an anders kun je die meteen reinigen met een vochtig doekje, maar dat alles onder de versgescheten stront zit als je die attributen tijdens een sportprestatie aan moet raken is wel een heel andere situatie dus.
Nee, er zijn grenzen,de meeste oppervlakken van bepaalde attributen in het dagelijkse leven bevatten bacteriën, die eenmaal blootgesteld aan de buitenlucht, vrijwel meteen dood zijn, dan is verse stront, inclusief de geur die het afgeeft, echt veel smeriger en schadelijker. Uiteraard verschil tussen man en vrouw maakt mij ook niets uit, maar vooral voor de overige deelnemers had ze echt anders moeten beslissen en anders de organisatie voor haar moeten beslissen. Ik denk zelfs dat ze sowieso wellicht niet gewonnen had als ze niet in der broek had gescheten, maar daar komen we vast niet meer achter. Maar ieder een eigen mening👍quote:Op dinsdag 15 september 2026 22:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee want de meesten mensen wassen hun handen niet eens na het vastnemen van al de doorsnee normale dingen. En je hebt sneller in je gezicht gezeten met je vingers dan dat je denkt.
Ik vind het knap dat ze door is gegaan.
Vrouw of man, maakt niet uit.
In mijn ogen is dit een teken van pure doorzetting en karakter.
Het gaat te ver. Ik geef het radicale liberalisme en feminisme deels de schuld van dit soort wangedrag. Het lijkt erop dat het doel is om lak te hebben aan alle gedragsnormen onder het mom van 'vrijheid = blijheid'. We worden een stel wilde beesten als we de boel ook nog eens zonder enige gene gaan onderschijten. Natuurlijk speelt ook de winnaarsmentaliteit een rol maar er speelt meer.quote:Op dinsdag 15 september 2026 21:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
????
Gewoon een sporter, die wat aan het overdrijven is in haar winnaarsmentaliteit. Wat heeft dat nu weer met haar geslacht te maken?
Bij een event als een wegwedstrijd zoals bv de marathon geef ik je gelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2026 22:19 schreef Lenny77 het volgende:
Het gaat om een topsporter die een beestachtige prestatie neerzet en niet opgeeft voor een genant dingetje en nog wint ook.
Over gezond of ongezond heb ik het niet gehad, maar mentaal lijkt het me in elk geval niet goed voor je als je zover wilt gaan als deze vrouw.quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die studies verschillen nogal. En er is nog niet echt consensus. Maar ik denk dat op een hoog niveau sporten. Zeker cardiovasculaire sporten niet gezond is.
Nouja, ze heeft zich natuurlijk zeer lang voorbereid. Als de prijs dan dichtbij is ga je die niet uit handen geven door iets stoms als naar de wc moeten.quote:Op woensdag 16 september 2026 08:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Over gezond of ongezond heb ik het niet gehad, maar mentaal lijkt het me in elk geval niet goed voor je als je zover wilt gaan als deze vrouw.
Zeker met Hyrox, of dergelijke sporten zijn mensen bereid om ver over hun grens te gaan.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja, ze heeft zich natuurlijk zeer lang voorbereid. Als de prijs dan dichtbij is ga je die niet uit handen geven door iets stoms als naar de wc moeten.
Tsja het is ook deel van je wedstrijd natuurlijk. Ik loop zelf hard en moet tijdens trainingsloopjes best wel eens de bosjes in als er geen tankstation, hotel of McDonalds in de buurt is maar tijdens wedstrijden is het me nooit overkomen.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja, ze heeft zich natuurlijk zeer lang voorbereid. Als de prijs dan dichtbij is ga je die niet uit handen geven door iets stoms als naar de wc moeten.
quote:Op woensdag 16 september 2026 09:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja lekker alles onder de stront door haar, heel normaal idd.quote:Op dinsdag 15 september 2026 22:19 schreef Lenny77 het volgende:
Dit kan zeker wel gevaarlijk zijn voor anderen.quote:Op dinsdag 15 september 2026 22:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja het is maar wat kak..
Was je handen.
Wat denk je dat er allemaal aan een winkelkar hangt? Een deurklink? Binnenspeeltuin? De toestellen in de gym? Geld? De paaltjes in de bus?
Zal vanavond even je hele voordeur onderschijten want ja het is maar kakquote:Op dinsdag 15 september 2026 22:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja het is maar wat kak..
Was je handen.
Nee je kiest geheel zelf om dit topic te openen en te gaan zeuren.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:20 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Dus van het feminisme me moeten wij dit interessanter en belangrijker vinden om naar te kijken dan het lichaam van Sydney Sweeney? oké...![]()
Een topsporter wil gewoon per se winnen. Dus dan heeft ordelijk schijten even geen prioriteit.quote:
Er schijnen dus deelnemers te worden gediskwalificeerd vanwege fluimen, spugen, vooraf naar de wc gaan(?) en ze mogen geen vreugdedansjes doen voordat ze opmogen. Maar met stront langs je benen over de matten en de apparatuur wordt ineens door de vingers gezien. All animals are equal, but some animals are more equal than othersquote:Op woensdag 16 september 2026 10:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Ze zouden hiervoor moeten diskwalificeren, er is bij een Hyrox genoeg ruimte om even een wc op te zoeken. Dit niet doen, en maar in je broek schijten, benadeelt andere sporters in zo'n omgeving binnen. Bij een buitenwedstrijd zoals een marathon zou dit al veel minder vervelend zijn voor de andere athleten.
Heb ik dit topic geopend?quote:Op woensdag 16 september 2026 10:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee je kiest geheel zelf om dit topic te openen en te gaan zeuren.
Je had ook een extra fapje kunnen maken op Sweeney.
Spugen binnen is ook smerig natuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2026 12:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Er schijnen dus deelnemers te worden gediskwalificeerd vanwege fluimen, spugen, vooraf naar de wc gaan(?) en ze mogen geen vreugdedansjes doen voordat ze opmogen. Maar met stront langs je benen over de matten en de apparatuur wordt ineens door de vingers gezien. All animals are equal, but some animals are more equal than others
Heel raar, daar snap ik werkelijk niets van.quote:Op woensdag 16 september 2026 12:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Er schijnen dus deelnemers te worden gediskwalificeerd vanwege fluimen, spugen, vooraf naar de wc gaan(?) en ze mogen geen vreugdedansjes doen voordat ze opmogen. Maar met stront langs je benen over de matten en de apparatuur wordt ineens door de vingers gezien. All animals are equal, but some animals are more equal than others
Haar winst terugdraaien zou eerlijker zijn.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:39 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Spugen binnen is ook smerig natuurlijk.
Maargoed volgens mij erkent de organisatie nu ook dat ze dit niet goed hebben aangepakt. Dat kan he, je kan eens een fout maken en dat toegeven.
Na de wedstrijd of zelfs tijdens de wedstrijd de regels aanpassen lijkt me ook niet helemaal eerlijk. De organisatie had tevoren het artikel over spugen en neus legen iets moeten uitbreiden. Dit is gebeurd en de regels zullen voortaan hier vast wel in voorzien maar voor nu heeft ze domweg gewonnen.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Haar winst terugdraaien zou eerlijker zijn.
Nee want ze deed niet iets wat tegen de regels was (wel tegen de geest van soortgelijke regels) maar het mocht/was niet aan gedacht dat er een reeele mogelijkheid zou zijn dat een atleet dit zou doen.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Haar winst terugdraaien zou eerlijker zijn.
Openen als in het aanklikken en lezen. Dat hoeft niet.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:25 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Heb ik dit topic geopend?
Word tijd voor de opticien.
Ik vermoed dat dit bij een man ook helemaal niet zo in het nieuws zou zijn gekomen.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:50 schreef Lenny77 het volgende:
Mocht het artikel als volgt zijn geweest:
'Hyrox atlete onderbreekt topprestatie voor toiletbezoek en verliest de beker'
-vrouwen![]()
-zwakke geslacht, kunnen niet eens een uurtje zonder naar wc te gaan
-vrouwen moeten ook niet meedoen aan zware wedstrijden
-koken en kinderen baren, ho maar
Ik blijf het knap vinden dat haar prestatie voor is gegaan op trots en schaamte. Keihard door bikkelen en winnen!
Ik zou bij een man exact dezelfde antwoorden geven. Die atleten zetten bovenmenselijke prestaties neer waar ze jaaaaren voor gevochten hebben. Dat gooi je niet weg voor een incidentje.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit bij een man ook helemaal niet zo in het nieuws zou zijn gekomen.
Dus als een mannelijke atleet zich onder schijt.
Van mannen worden ranzige en bizarre dingen toch meer geaccepteerd.
Maar vrouwen en poep. Gatverdegatver. Dat doet een vrouw toch niet. Van vrouwen wordt toch verwacht dat ze schoon en netjes zijn.
Dat is het punt allemaal niet.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:50 schreef Lenny77 het volgende:
-vrouwen![]()
Ik blijf het knap vinden dat haar prestatie voor is gegaan op trots en schaamte. Keihard door bikkelen en winnen!
Maar dat hoort gewoon bij je voorbereiding. Immers, de nummers 2 en 3 hebben ook darmen en een kontgat.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zou bij een man exact dezelfde antwoorden geven. Die atleten zetten bovenmenselijke prestaties neer waar ze jaaaaren voor gevochten hebben. Dat gooi je niet weg voor een incidentje.
'Moment, even kakken!'
*Podium plaats weg
Ho, wacht even, tijdje geleden had een man zich tijdens een hardloopevenement in de broek gescheten, was wel buiten op straat, maar die liep gewoon door totdat iemand aanbood hem met een tuinslang even schoon te spuiten. Net zo goed smerig, maar ik denk dat in dit geval het geslacht geen verschil maakt.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit bij een man ook helemaal niet zo in het nieuws zou zijn gekomen.
Maar vrouwen en poep. Gatverdegatver. Dat doet een vrouw toch niet. Van vrouwen wordt toch verwacht dat ze schoon en netjes zijn.
Je zou een lavement kunnen zetten in normale omstandigheden. Maar in dit geval zal er iets meer aan de hand zijn geweest.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:29 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Maar dat hoort gewoon bij je voorbereiding. Immers, de nummers 2 en 3 hebben ook darmen en een kontgat.
Irrelevant, zeker in sport. Iedereen rent dezelfde wedstrijd.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Je zou een lavement kunnen zetten in normale omstandigheden. Maar in dit geval zal er iets meer aan de hand zijn geweest.
Ze zal het niet voor haar plezier hebben gedaan...
Ja, behalve dan dat dit al die keren dat het een kerel betrof ook gewoon nieuws was…quote:Op woensdag 16 september 2026 15:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 september 2026 16:35 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Irrelevant, zeker in sport. Iedereen rent dezelfde wedstrijd.
En even knap dat ze gewoon door zijn gegaan!quote:Op woensdag 16 september 2026 16:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, behalve dan dat dit al die keren dat het een kerel betrof ook gewoon nieuws was…
Dit gedeelte begrijp ik ook inderdaad heel goed, die ging gewoon op pure adrenaline door waarschijnlijk.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:50 schreef Lenny77 het volgende:
Knap? Ja. Wenselijk? Nee.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En even knap dat ze gewoon door zijn gegaan!
Dat is dan jammer. Die omstandigheden gelden ook voor alle andere atleten, alleen degene die er het beste mee omgaat wint.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Maar niet iedereen eet hetzelfde of heeft de pech een virusje op te lopen (wat normaal geen probleem is) maar waardoor je door de enorme kracht van je lichaam te gebruiken even geen controle hebt over je sluitspier. De hopen adrenaline zullen ook niet helpen.
Loopt er een topic over op fok?quote:Op woensdag 16 september 2026 16:30 schreef Muissnuitje het volgende:
[..]
Ho, wacht even, tijdje geleden had een man zich tijdens een hardloopevenement in de broek gescheten, was wel buiten op straat, maar die liep gewoon door totdat iemand aanbood hem met een tuinslang even schoon te spuiten. Net zo goed smerig, maar ik denk dat in dit geval het geslacht geen verschil maakt.
Ze sport niet in een vacuüm daar ofzo toch? Er zijn zat andere scenario's waar het ook voor "een incidentje" opzij wordt gezet.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zou bij een man exact dezelfde antwoorden geven. Die atleten zetten bovenmenselijke prestaties neer waar ze jaaaaren voor gevochten hebben. Dat gooi je niet weg voor een incidentje.
'Moment, even kakken!'
*Podium plaats weg
Weet ik niet, zou kunnen, het internet werd toen wel even overspoeld met de foto's, is denk ik alweer ruim 2 jaar geleden ofzo.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Loopt er een topic over op fok?
Ik vermoed dat mannen er eerder jaren mee gepest zouden worden. Stel dat Ronaldo zichzelf een keer had ondergescheten in de CL finale. Nu al worden constant gifjes van hem terwijl die aan het janken is gedeeld.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En dan een cry baby gezicht erbij, dat is natuurlijk wel heel erg grappig.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:46 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik vermoed dat mannen er eerder jaren mee gepest zouden worden. Stel dat Ronaldo zichzelf een keer had ondergescheten in de CL finale.
Ik vind het echt heel bijzonder dat je dit allemaal maar normaal vind.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Maar niet iedereen eet hetzelfde of heeft de pech een virusje op te lopen (wat normaal geen probleem is) maar waardoor je door de enorme kracht van je lichaam te gebruiken even geen controle hebt over je sluitspier. De hopen adrenaline zullen ook niet helpen.
Is gewoon normaal hoor volgens Lenny.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:29 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dat is het punt allemaal niet.
Zij benadeelt alle andere atleten doordat ze haar poep achterlaat op het parcours waar de meerderheid nog langs moet.
Lekker op je buik liggen in andermans zn diarree
Je kan ook in de sauna schijten, icm de hitte kan dat een interessant palet aan geuren opleveren.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:55 schreef Telefoonvork het volgende:
Binnenkort ga ik 3× per week fitnessen bij Sportcity. Eens kijken wat de reacties zijn als ik alle apparaten onder schijt. In ieder geval kan ik mij dan verweren met dit als grote voorbeeld.
Maleisische man was gediskwalificeerd omdat ie net te laat was omdat hij toch snel naar de wc moest. Daar waren mensen ook pissig over.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:50 schreef Lenny77 het volgende:
-vrouwen![]()
Moedig als je gewoon in de sauna blijft zitten met je Delhi Belly.quote:Op woensdag 16 september 2026 17:00 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Je kan ook in de sauna schijten, icm de hitte kan dat een interessant palet aan geuren opleveren.
Jij legt haar woorden in de mond. @Lenny77 zegt niet het is normaal om gewoon in het wilde weg op de baan te poepen omdat je dat grappig lijkt.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel bijzonder dat je dit allemaal maar normaal vind.
quote:Op woensdag 16 september 2026 17:25 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Jij legt haar woorden in de mond. @:lenny77 zegt niet het is normaal om gewoon in het wilde weg op de baan te poepen omdat je dat grappig lijkt.
Lenny zegt wanneer het lichaam prestaties moet leveren, er adrenaline in het spel zit en je toevallig een virusje of iets te pakken hebt. En dit overkomt je, dan is het best knap als je doorgaat.
Volgens mij zegt Lenny dat, en zegt Lenny niet: het is normaal als een atleet de baan onder poept.
quote:Op dinsdag 15 september 2026 22:19 schreef Lenny77 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2026 22:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja het is maar wat kak..
Was je handen.
Nee want topsport is niet normaal.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Is gewoon normaal hoor volgens Lenny.
Ja lees eens goed Ama, ik kan @Lenny77 wel begrijpen.quote:
Wat is er zo lastig te begrijpen aan dat topsporters zo graag willen winnen dat ze ordelijk schijten even geen prio vinden?quote:
tsja de rest vh veld heeft zich wel weten te beheersen.quote:Op woensdag 16 september 2026 17:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat is er zo lastig te begrijpen aan dat topsporters zo graag willen winnen dat ze ordelijk schijten even geen prio vinden?
Ze verdient er geen miljoenen mee hè. Het gaat vooral om de eer, en op die manier vinden normale mensen dat niet waard. Maar we hadden al vastgesteld dat competitieve topsporters een beetje knetter zijn, daarom had de organisatie ook moeten ingrijpen.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het wel een interessante discussie. En het lijkt mij ook wel met elkaar te maken hebben.quote:Op woensdag 16 september 2026 08:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Over gezond of ongezond heb ik het niet gehad, maar mentaal lijkt het me in elk geval niet goed voor je als je zover wilt gaan als deze vrouw.
Maar ze is geen topsporter. Dat maakt het misschien nog wel vreemder.quote:Op woensdag 16 september 2026 10:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een topsporter wil gewoon per se winnen. Dus dan heeft ordelijk schijten even geen prioriteit.
Dus je gaat uit van de meest treurige incel reacties, om 'jezelf onder te kakken' te normaliseren?quote:Op woensdag 16 september 2026 15:50 schreef Lenny77 het volgende:
-vrouwen![]()
Je weet dat jezelf onder kakken tijdens het sporten, voor een groot deel 'eigen schuld' is?quote:Op woensdag 16 september 2026 16:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
'Moment, even kakken!'
*Podium plaats weg
Het is wel bekend dat de meeste soorten topsport niet goed voor je zijn toch? In elk geval de cardiosporten. Dit is dan nog niet eens een echte duursport dus misschien valt het wel mee.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het wel een interessante discussie. En het lijkt mij ook wel met elkaar te maken hebben.
Volgens mij is er niet echt consensus. Er zijn studies die bijvoorbeeld aantonen dat mensen die marathons lopen of zelfs ultra-runs, wel bepaalde afwijkingen hebben die in normale omstandigheden de kans op hartproblemen zou vergroten. Maar bij sporters kan het ook de een aanpassing zijn.quote:Op woensdag 16 september 2026 20:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het is wel bekend dat de meeste soorten topsport niet goed voor je zijn toch? In elk geval de cardiosporten. Dit is dan nog niet eens een echte duursport dus misschien valt het wel mee.
Wilde Rob Jetten maar zo graag wat van het land maken dat hij gewoon lekker zichzelf onderschijt voor de camera terwijl hij met alle passie managementjargon aan het uitbraken is. WC's? Dit interview is belangrijker!quote:Op woensdag 16 september 2026 17:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat is er zo lastig te begrijpen aan dat topsporters zo graag willen winnen dat ze ordelijk schijten even geen prio vinden?
Zeiken over Rob Jetten begint wel op een obsessie van je te lijken hoor.quote:Op woensdag 16 september 2026 21:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wilde Rob Jetten maar zo graag wat van het land maken dat hij gewoon lekker zichzelf onderschijt voor de camera terwijl hij met alle passie managementjargon aan het uitbraken is. WC's? Dit interview is belangrijker!
Kloptquote:Op woensdag 16 september 2026 16:41 schreef kalinhos het volgende:
alleen degene die er het beste mee omgaat wint.
Ja kijk.. je kan het dus nooit goed doen..quote:Op woensdag 16 september 2026 17:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Maleisische man was gediskwalificeerd omdat ie net te laat was omdat hij toch snel naar de wc moest. Daar waren mensen ook pissig over.
Je doet alsof iets een hele gekke tegenstelling is terwijl het volslagen logisch is:quote:Op woensdag 16 september 2026 21:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja kijk.. je kan het dus nooit goed doen..
Kakken op voorhand waarvan je niet kan inschatten hoelang je nodig hebt: diskwalificatie.
Kakken omdat je het niet meer kan houden: schande!!!!
Ja duh.. ook als je als gewone leek in de gym gaat beginnen kakken..quote:Op woensdag 16 september 2026 17:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee want topsport is niet normaal.
Als Ria op haar wekelijks sportschoolavondje de boel onder schijt dan kun je er met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vanuit gaan dat haar oordeel anders is.
Als je geen last hebt van acute diarree, dan is het simpel om je te beheersenquote:Op woensdag 16 september 2026 17:45 schreef kalinhos het volgende:
[..]
tsja de rest vh veld heeft zich wel weten te beheersen.
Maar het gaat toch niet om knap? Het gaat om verantwoord en normaal voor andere deelnemers.quote:Op woensdag 16 september 2026 21:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja duh.. ook als je als gewone leek in de gym gaat beginnen kakken..
Ga even naar de wc..
Zit je in een topsportwedstrijd en het gaat mis en je gaat TOCH door? Ik vind dat knap.
Een ander zou onder een steen kruipen en zich doodschamen voor de rest van zijn/haar leven.
Ik normaliseer niets.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus je gaat uit van de meest treurige incel reacties, om 'jezelf onder te kakken' te normaliseren?
Ik denk eerlijk gezegd niet dat dat een gedachte is die in je opkomt op dat moment.. die zitten in een 'zone'.quote:Op woensdag 16 september 2026 21:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Maar het gaat toch niet om knap? Het gaat om verantwoord en normaal voor andere deelnemers.
Ik vraag me oprecht af hoeveel professionele zwematleten in het zwembad plassen. Zeker tijdens een training of zo, dan ga je toch niet even tussendoor naar het toilet. Nu als iemand bij het zwemmen zich bekakt... Dan lijkt me dat wel rampzaligquote:Op woensdag 16 september 2026 21:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja duh.. ook als je als gewone leek in de gym gaat beginnen kakken..
Ga even naar de wc..
Zit je in een topsportwedstrijd en het gaat mis en je gaat TOCH door? Ik vind dat knap.
Een ander zou onder een steen kruipen en zich doodschamen voor de rest van zijn/haar leven.
Ik zie het gifje van het meisje in de jacuzzi voor mijquote:Op woensdag 16 september 2026 22:02 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af hoeveel professionele zwematleten in het zwembad plassen. Zeker tijdens een training of zo, dan ga je toch niet even tussendoor naar het toilet. Nu als iemand bij het zwemmen zich bekakt... Dan lijkt me dat wel rampzaliglaten we hopen dat het nooit iemand overkomt.
2girls & a Cup?quote:Op woensdag 16 september 2026 22:03 schreef Lenny77 het volgende:
Ik zie het gifje van het meisje in de jacuzzi voor mij
Ja dat weet ik eerlijk gezegd niet, ik zie dat gifje hier af en toe voorbij komen.. Ze laat eentje vliegen en er komt vanalles meequote:
Lijkt me irrelevant voor dit topic.quote:Op woensdag 16 september 2026 21:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wilde Rob Jetten maar zo graag wat van het land maken dat hij gewoon lekker zichzelf onderschijt voor de camera terwijl hij met alle passie managementjargon aan het uitbraken is. WC's? Dit interview is belangrijker!
Alles is de schuld van de Rabobank Rob Jetten!quote:Op woensdag 16 september 2026 22:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Lijkt me irrelevant voor dit topic.
Dat snap ik ergens nog wel maar de organisatie kan er wat aan doen toch?quote:Op woensdag 16 september 2026 22:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat dat een gedachte is die in je opkomt op dat moment.. die zitten in een 'zone'.
Dat hebben ze toch gedaan? Alles is toch schoongemaakt?quote:Op woensdag 16 september 2026 23:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat snap ik ergens nog wel maar de organisatie kan er wat aan doen toch?
Tegenwoordig is een kroket uit de automaat trekken die niet vega is voor sommigen al een reden om je te bedreigen.quote:Op dinsdag 15 september 2026 09:57 schreef Hexagon het volgende:
Genant en vies, maar welke mongool ziet nu hier nu reden in om iemand te gaan bedreigen.
Dat wat jij doet heet toch echt NORMALISEREN, je blijft de onverantwoordelijke houding van de deelneemster en de organisatie ten overstaande van de overige gedupeerde deelnemers goedpraten en dat doe je in dit topic ook net wat te overdadig fanatiek terwijl je zelf eventueel mogelijke scenario's loopt te verzinnen om jouw eigen enthousiasme te verdedigen, prima als dat je ding is, maar je loopt iets wat oprecht onacceptabel is op een sportparcour toch echt openlijk te normaliseren.quote:Op woensdag 16 september 2026 21:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik normaliseer niets.
Ik begrijp wat er is gebeurt en ik vind het stoer dat ze door is gegaan. Het is niet niks om tot aan je sokken onder te zitten met zoveel volk rondom je. Dat is karakter hebben.
Dat er werd schoongemaakt is uiteraard een goede actie, als ze daar de overige deelnemers ook van op de hoogte hadden gesteld, want volgens het verhaal voelden sommigen zich juist geremd omdat ze niet wisten dat er meteen werd schoongemaakt. Kortom; Al met al geen eerlijke wedstrijd!🔒quote:Op woensdag 16 september 2026 23:22 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Tegenwoordig is een kroket uit de automaat trekken die niet vega is voor sommigen al een reden om je te bedreigen.
Dan ben je nog steeds een mongool als je dat doet.quote:Op woensdag 16 september 2026 23:22 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Tegenwoordig is een kroket uit de automaat trekken die niet vega is voor sommigen al een reden om je te bedreigen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |