abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221798931
Emancipatie. Het enige wat nog ontbreekt is dat ze in het openbaar gaan vingeren. Dan is de emancipatie pas echt compleet.
  dinsdag 15 september 2026 @ 20:24:12 #62
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221798970
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 20:21 schreef Peppert het volgende:
Emancipatie. Het enige wat nog ontbreekt is dat ze in het openbaar gaan vingeren. Dan is de emancipatie pas echt compleet.

Cumwalk is nu de nieuwe hype.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221799007
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 20:24 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Cumwalk is nu de nieuwe hype.
Ik houd het allemaal niet meer bij. Ik heb een secretaresse nodig die mij een paar keer per week een lezing van 30 minuten geeft over de nieuwste sociale ontwikkelingen.
  dinsdag 15 september 2026 @ 20:29:28 #64
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221799029
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 20:27 schreef Peppert het volgende:

[..]
Ik houd het allemaal niet meer bij. Ik heb een secretaresse nodig die mij een paar keer per week een lezing geeft over de ontwikkelingen.
"Secretaresse" "lezing"
Jaja.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221799090
quote:
82s.gif Op dinsdag 15 september 2026 10:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Bij mensen die op zo'n hoog niveau sporten zit vaak een steekje los. Die hebben ik weet niet hoe lang getraind, zitten helemaal in die zone, dus daar moet je niet op vertrouwen dat ze de juiste keuze maken. Die verantwoordelijkheid lag bij de organisatie en die hebben nogal verzaakt. Bij een marathon is het al goor, maar dan ben je buiten en hoeven andere mensen geen apparatuur aan te raken waar andermans schijt op zit.

Echt, gatverdamme.
Die studies verschillen nogal. En er is nog niet echt consensus. Maar ik denk dat op een hoog niveau sporten. Zeker cardiovasculaire sporten niet gezond is.
pi_221799100
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 18:09 schreef -XOR- het volgende:
Ook maar eens even een seksetest ondergaan lijkt me want vrouwen poepen niet dus dit is geen zuivere koffie! Deze zaak stinkt!
pi_221799111
quote:
88s.gif Op dinsdag 15 september 2026 20:19 schreef Mikeytt het volgende:
Middeleeuwen? Tot de jaren 50 hadden veel dorpen nog geen riolering en moest men het doen met beerputten en poepdozen :')

Jij dacht dat riolering al eeuwenlang bestaat ofzo? 8)7

Lol, wel wat langer dan dat. De Romeinen hadden al riolering, openbare toiletten, stromend water, badhuizen. Etc. :')
"Common sense is not so common" --Voltaire
  dinsdag 15 september 2026 @ 20:58:32 #68
513560 Muissnuitje
Kaasproever van beroep!
pi_221799254
Ze had gediskwalificeerd moeten worden, maar ze had er duidelijk schijt aan -O-
Dat is lang gehad dat ik een account op Fok! heb geleden.🐭 🧀
pi_221799281
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2026 20:58 schreef Muissnuitje het volgende:
Ze had gediskwalificeerd moeten worden, maar ze had er duidelijk schijt aan -O-
De organisator HYROX is hier hoofdverantwoordelijk. Ze lieten haar gewoon doorgaan terwijl ze de boel daar aan het onderschijten was. Misschien ook een beetje de naweeën van radicale emancipatie ????: geen enkele schaamte of zelfbeheersing meer. Hoe moeten we dit noemen? Fourth Wave Feminisme of zijn we inmiddels alweer een fase verder?

quote:
Medeoprichter van HYROX biedt excuses aan nadat een Australische deelneemster haar race in Beijing voortzette nadat ze in haar broek had gepoept.
https://www.abc.net.au/ne(...)m_source=chatgpt.com
pi_221799286
Hee! Een POEPTOPIC in NWS! O+
pi_221799297
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 21:05 schreef Peppert het volgende:

[..]
De organisator HYROX is hier hoofdverantwoordelijk. Ze lieten haar gewoon doorgaan terwijl ze de boel daar aan het onderschijten was. Misschien ook een beetje de naweeën van radicale emancipatie ????: geen enkele schaamte of zelfbeheersing meer. Hoe moeten we dit noemen? Fourth Wave Feminisme of zijn we inmiddels alweer een fase verder?
[..]
????

Gewoon een sporter, die wat aan het overdrijven is in haar winnaarsmentaliteit. Wat heeft dat nu weer met haar geslacht te maken?
  dinsdag 15 september 2026 @ 21:11:42 #72
513560 Muissnuitje
Kaasproever van beroep!
pi_221799305
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 21:05 schreef Peppert het volgende:

[..]
[..]
Grote schande, lijkt wel opzet, want dit geeft zoveel afleiding dat de anderen zichzelf vanzelf in gaan houden in de wedstrijd, heeft ze nog "gewonnen" ook, dan alsnog die eerste plaats en prijs afnemen.
pi_221799308
Op kantoor ook wel eens gebeurd bij een collega. Na drie maanden vertrokken.
Wait for the ricochet.
Ein Besonderes unter den Besten.
  dinsdag 15 september 2026 @ 21:12:47 #74
513560 Muissnuitje
Kaasproever van beroep!
pi_221799312
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 21:08 schreef Telefoonvork het volgende:
Hee! Een POEPTOPIC in NWS! O+
ENJOY *G*
  dinsdag 15 september 2026 @ 21:14:09 #75
482094 Mikeytt
Zeewiersnack activist
pi_221799324
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2026 20:38 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Lol, wel wat langer dan dat. De Romeinen hadden al riolering, openbare toiletten, stromend water, badhuizen. Etc. :')
Ja, niet in Nederland.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵🇷🇺☭
pi_221799363
quote:
88s.gif Op dinsdag 15 september 2026 21:14 schreef Mikeytt het volgende:
Ja, niet in Nederland.
quote:
Voor de Australische atlete Joanna Wietrzyk was die keuze snel gemaakt.
:') 14.gif
"Common sense is not so common" --Voltaire
pi_221799398
Ik heb ook weleens een persoonlijk record gebroken op weg naar de WC.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 15 september 2026 @ 21:40:06 #78
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_221799461
Heb me zelf ook wel eens ondergescheten toen ik dronken was.
Please consider the environment before printing this post
pi_221799488
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2026 20:38 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Zelfs daarvoor in het oude Egypte was er al riolering
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 15 september 2026 @ 21:44:25 #80
513560 Muissnuitje
Kaasproever van beroep!
pi_221799505
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2026 21:40 schreef damsco het volgende:
Heb me zelf ook wel eens ondergescheten toen ik dronken was.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221799695
Met verbazing lees ik de reacties...
Het gaat om een topsporter die een beestachtige prestatie neerzet en niet opgeeft voor een genant dingetje en nog wint ook.
Hier kan je toch alleen maar ontzettend veel respect voor hebben?

Het is maar wat kak.. wat een krampachtig bekrompen gedoe hier..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 15 september 2026 @ 22:25:26 #82
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_221799724
Hier moet ik gepost hebben
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 15 september 2026 @ 22:31:29 #83
513560 Muissnuitje
Kaasproever van beroep!
pi_221799749
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 22:19 schreef Lenny77 het volgende:
Met verbazing lees ik de reacties...
Het gaat om een topsporter die een beestachtige prestatie neerzet en niet opgeeft voor een genant dingetje en nog wint ook.
Hier kan je toch alleen maar ontzettend veel respect voor hebben?

Het is maar wat kak.. wat een krampachtig bekrompen gedoe hier..
"Het is maar wat kak"??

Het is genoeg om van over je nek te gaan, daarbij zou je maar net na haar datzelfde daar moeten doen en niet weten hoe het met de hygiëne is gesteld op het parcour. Ze had haar verantwoordelijkheid moeten nemen, dat je jezelf zo spontaan onderschijt en doorgaat alsof dat maar een kleinigheidje is is sowieso niet normaal, zelfs niet een beetje. _O-
pi_221799789
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2026 22:31 schreef Muissnuitje het volgende:

[..]
"Het is maar wat kak"??

Het is genoeg om van over je nek te gaan, daarbij zou je maar net na haar datzelfde daar moeten doen en niet weten hoe het met de hygiëne is gesteld op het parcour. Ze had haar verantwoordelijkheid moeten nemen, dat je jezelf zo spontaan onderschijt en doorgaat alsof dat maar een kleinigheidje is is sowieso niet normaal, zelfs niet een beetje. _O-
Ja het is maar wat kak..
Was je handen.
Steek je handen niet in je ogen, neus of mond.
Het is geen Biohazard he??

Wat denk je dat er allemaal aan een winkelkar hangt? Een deurklink? Binnenspeeltuin? De toestellen in de gym? Geld? De paaltjes in de bus?
Alles hangt vol met kak/pies en snotpartikels.
  dinsdag 15 september 2026 @ 22:46:48 #85
513560 Muissnuitje
Kaasproever van beroep!
pi_221799823
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2026 22:40 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja het is maar wat kak..
Was je handen.
Steek je handen niet in je ogen, neus of mond.
Het is geen Biohazard he??

Wat denk je dat er allemaal aan een winkelkar hangt? Een deurklink? Binnenspeeltuin? De toestellen in de gym? Geld? De paaltjes in de bus?
Alles hangt vol met kak/pies en snotpartikels.
Dat zijn hele andere situaties, meeste dingen die je noemt hoef je niet met je blote handen aan te raken en anders kun je die meteen reinigen met een vochtig doekje, maar dat alles onder de versgescheten stront zit als je die attributen tijdens een sportprestatie aan moet raken is wel een heel andere situatie dus.
pi_221799824
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2026 10:36 schreef SEMTEX het volgende:
Delhi belly.
Ik had dat eens, maar dan in Mexico, waar de hygiëne ook niet optimaal is blijkbaar. Je houdt overal rekening mee, niet bij gure straattentjes iets eten, alleen water uit een flesje drinken, je handen duizend keer wassen op een dag, maar er hoeft maar 1 keer een of andere kok een viezerik te zijn of de groenten met het verkeerde water te wassen en je bent de lul, het is gewoon niet te vermijden. Blijkbaar moet je gewoon vaker naar zulke landen op vakantie gaan om immuun te worden.

Wel ingrigerend dat het na een paar dagen ook opeens weer weg is en daarna de rest van de vakantie geen last meer. Maar die paar dagen dat bij ieder tankstation naar binnen strompelde zodat het niet m'n schoenen in zou lopen vergeet ik liever zo snel mogelijk :')
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_221799831
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 22:46 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]
Ik had dat eens, maar dan in Mexico, waar de hygiëne ook niet optimaal is blijkbaar. Je houdt overal rekening mee, niet bij gure straattentjes iets eten, alleen water uit een flesje drinken, je handen duizend keer wassen op een dag, maar er hoeft maar 1 keer een of andere kok een viezerik te zijn of de groenten met het verkeerde water te wassen en je bent de lul, het is gewoon niet te vermijden. Blijkbaar moet je gewoon vaker naar zulke landen op vakantie gaan om immuun te worden.

Wel ingrigerend dat het na een paar dagen ook opeens weer weg is en daarna de rest van de vakantie geen last meer. Maar die paar dagen dat bij ieder tankstation naar binnen strompelde zodat het niet m'n schoenen in zou lopen vergeet ik liever zo snel mogelijk :')
er zijn gewoon landen waar je als westerse ontwikkeld mens niet naar toe moet willen gaan :')
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_221799838
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 22:46 schreef Muissnuitje het volgende:

[..]
Dat zijn hele andere situaties, meeste dingen die je noemt hoef je niet met je blote handen aan te raken en an anders kun je die meteen reinigen met een vochtig doekje, maar dat alles onder de versgescheten stront zit als je die attributen tijdens een sportprestatie aan moet raken is wel een heel andere situatie dus.
Nee want de meesten mensen wassen hun handen niet eens na het vastnemen van al de doorsnee normale dingen. Waar je WÉL je blote handen bij gebruikt. En je hebt sneller in je gezicht gezeten met je vingers dan dat je denkt.

Ik vind het knap dat ze door is gegaan.
Vrouw of man, maakt niet uit.
In mijn ogen is dit een teken van pure doorzetting en karakter.
  dinsdag 15 september 2026 @ 22:58:45 #89
513560 Muissnuitje
Kaasproever van beroep!
pi_221799870
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2026 22:49 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee want de meesten mensen wassen hun handen niet eens na het vastnemen van al de doorsnee normale dingen. En je hebt sneller in je gezicht gezeten met je vingers dan dat je denkt.

Ik vind het knap dat ze door is gegaan.
Vrouw of man, maakt niet uit.
In mijn ogen is dit een teken van pure doorzetting en karakter.
Nee, er zijn grenzen,de meeste oppervlakken van bepaalde attributen in het dagelijkse leven bevatten bacteriën, die eenmaal blootgesteld aan de buitenlucht, vrijwel meteen dood zijn, dan is verse stront, inclusief de geur die het afgeeft, echt veel smeriger en schadelijker. Uiteraard verschil tussen man en vrouw maakt mij ook niets uit, maar vooral voor de overige deelnemers had ze echt anders moeten beslissen en anders de organisatie voor haar moeten beslissen. Ik denk zelfs dat ze sowieso wellicht niet gewonnen had als ze niet in der broek had gescheten, maar daar komen we vast niet meer achter. Maar ieder een eigen mening👍
pi_221800033
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 21:09 schreef theunderdog het volgende:

[..]
????

Gewoon een sporter, die wat aan het overdrijven is in haar winnaarsmentaliteit. Wat heeft dat nu weer met haar geslacht te maken?
Het gaat te ver. Ik geef het radicale liberalisme en feminisme deels de schuld van dit soort wangedrag. Het lijkt erop dat het doel is om lak te hebben aan alle gedragsnormen onder het mom van 'vrijheid = blijheid'. We worden een stel wilde beesten als we de boel ook nog eens zonder enige gene gaan onderschijten. Natuurlijk speelt ook de winnaarsmentaliteit een rol maar er speelt meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')