abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221803932
Heeft die vieze atlete gewonnen omdat de anderen die naast haar liepen dachten van laat maar?
pi_221803945
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 08:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Over gezond of ongezond heb ik het niet gehad, maar mentaal lijkt het me in elk geval niet goed voor je als je zover wilt gaan als deze vrouw.
Nee, maar ik vind het wel een interessante discussie. En het lijkt mij ook wel met elkaar te maken hebben.
pi_221803951
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 10:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Een topsporter wil gewoon per se winnen. Dus dan heeft ordelijk schijten even geen prioriteit.
Maar ze is geen topsporter. Dat maakt het misschien nog wel vreemder.
pi_221803958
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:50 schreef Lenny77 het volgende:
Mocht het artikel als volgt zijn geweest:
'Hyrox atlete onderbreekt topprestatie voor toiletbezoek en verliest de beker'

-vrouwen :')
-zwakke geslacht, kunnen niet eens een uurtje zonder naar wc te gaan
-vrouwen moeten ook niet meedoen aan zware wedstrijden
-koken en kinderen baren, ho maar

Ik blijf het knap vinden dat haar prestatie voor is gegaan op trots en schaamte. Keihard door bikkelen en winnen!
Dus je gaat uit van de meest treurige incel reacties, om 'jezelf onder te kakken' te normaliseren?
pi_221803976
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 16:28 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik zou bij een man exact dezelfde antwoorden geven. Die atleten zetten bovenmenselijke prestaties neer waar ze jaaaaren voor gevochten hebben. Dat gooi je niet weg voor een incidentje.
'Moment, even kakken!'
*Podium plaats weg
Je weet dat jezelf onder kakken tijdens het sporten, voor een groot deel 'eigen schuld' is?

Eet 0 vezels, en jij hoeft niet te poepen. Of in elk geval niet dat het als diarree eruit komt. Je bent hier iets druk aan het verdedigen, wat je niet echt kan verdedigen.
  woensdag 16 september 2026 @ 20:56:08 #156
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221804658
Oh god het moet weer over geslacht gaan hoor.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  woensdag 16 september 2026 @ 20:59:01 #157
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_221804669
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 19:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Nee, maar ik vind het wel een interessante discussie. En het lijkt mij ook wel met elkaar te maken hebben.
Het is wel bekend dat de meeste soorten topsport niet goed voor je zijn toch? In elk geval de cardiosporten. Dit is dan nog niet eens een echte duursport dus misschien valt het wel mee.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_221804687
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 20:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Het is wel bekend dat de meeste soorten topsport niet goed voor je zijn toch? In elk geval de cardiosporten. Dit is dan nog niet eens een echte duursport dus misschien valt het wel mee.
Volgens mij is er niet echt consensus. Er zijn studies die bijvoorbeeld aantonen dat mensen die marathons lopen of zelfs ultra-runs, wel bepaalde afwijkingen hebben die in normale omstandigheden de kans op hartproblemen zou vergroten. Maar bij sporters kan het ook de een aanpassing zijn.
  woensdag 16 september 2026 @ 21:02:32 #159
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221804700
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 17:36 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Wat is er zo lastig te begrijpen aan dat topsporters zo graag willen winnen dat ze ordelijk schijten even geen prio vinden?
Wilde Rob Jetten maar zo graag wat van het land maken dat hij gewoon lekker zichzelf onderschijt voor de camera terwijl hij met alle passie managementjargon aan het uitbraken is. WC's? Dit interview is belangrijker!
  woensdag 16 september 2026 @ 21:33:22 #160
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221804862
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 21:02 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Wilde Rob Jetten maar zo graag wat van het land maken dat hij gewoon lekker zichzelf onderschijt voor de camera terwijl hij met alle passie managementjargon aan het uitbraken is. WC's? Dit interview is belangrijker!
Zeiken over Rob Jetten begint wel op een obsessie van je te lijken hoor.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_221804914
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 16:41 schreef kalinhos het volgende:

alleen degene die er het beste mee omgaat wint.

Klopt :P
Ze had wss kramp, ze heeft wss alles gedaan om het tegen te houden wat niet lukte en ze is er gezien de omstandigheden fantastisch mee omgegaan en heeft gewonnen *O* *O* *O* *O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221804950
quote:
88s.gif Op woensdag 16 september 2026 17:01 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Maleisische man was gediskwalificeerd omdat ie net te laat was omdat hij toch snel naar de wc moest. Daar waren mensen ook pissig over.
Ja kijk.. je kan het dus nooit goed doen..
Kakken op voorhand waarvan je niet kan inschatten hoelang je nodig hebt: diskwalificatie.
Kakken omdat je het niet meer kan houden: schande!!!!
pi_221804956
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 21:49 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja kijk.. je kan het dus nooit goed doen..
Kakken op voorhand waarvan je niet kan inschatten hoelang je nodig hebt: diskwalificatie.
Kakken omdat je het niet meer kan houden: schande!!!!
Je doet alsof iets een hele gekke tegenstelling is terwijl het volslagen logisch is:
Te laat bij de start: klaar
Poepen tijdens de wedstrijd op het parcours: klaar
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_221804966
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 17:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee want topsport is niet normaal.

Als Ria op haar wekelijks sportschoolavondje de boel onder schijt dan kun je er met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vanuit gaan dat haar oordeel anders is.
Ja duh.. ook als je als gewone leek in de gym gaat beginnen kakken..
Ga even naar de wc..
Zit je in een topsportwedstrijd en het gaat mis en je gaat TOCH door? Ik vind dat knap.
Een ander zou onder een steen kruipen en zich doodschamen voor de rest van zijn/haar leven.
pi_221804970
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 17:45 schreef kalinhos het volgende:

[..]
tsja de rest vh veld heeft zich wel weten te beheersen.
Als je geen last hebt van acute diarree, dan is het simpel om je te beheersen ;)
  woensdag 16 september 2026 @ 21:55:09 #166
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221804973
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 21:53 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ga even naar de wc..
Zit je in een topsportwedstrijd en het gaat mis en je gaat TOCH door? Ik vind dat knap.
Een ander zou onder een steen kruipen en zich doodschamen voor de rest van zijn/haar leven.
Maar het gaat toch niet om knap? Het gaat om verantwoord en normaal voor andere deelnemers.
pi_221804981
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 19:13 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dus je gaat uit van de meest treurige incel reacties, om 'jezelf onder te kakken' te normaliseren?
Ik normaliseer niets.
Ik begrijp wat er is gebeurt en ik vind het stoer dat ze door is gegaan. Het is niet niks om tot aan je sokken onder te zitten met zoveel volk rondom je. Dat is karakter hebben.
pi_221804998
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 21:55 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Maar het gaat toch niet om knap? Het gaat om verantwoord en normaal voor andere deelnemers.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat dat een gedachte is die in je opkomt op dat moment.. die zitten in een 'zone'.
pi_221805005
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 21:53 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ga even naar de wc..
Ik vraag me oprecht af hoeveel professionele zwematleten in het zwembad plassen. Zeker tijdens een training of zo, dan ga je toch niet even tussendoor naar het toilet. Nu als iemand bij het zwemmen zich bekakt... Dan lijkt me dat wel rampzalig _O- laten we hopen dat het nooit iemand overkomt.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_221805013
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 22:02 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ik vraag me oprecht af hoeveel professionele zwematleten in het zwembad plassen. Zeker tijdens een training of zo, dan ga je toch niet even tussendoor naar het toilet. Nu als iemand bij het zwemmen zich bekakt... Dan lijkt me dat wel rampzalig _O- laten we hopen dat het nooit iemand overkomt.
Ik zie het gifje van het meisje in de jacuzzi voor mij :@
pi_221805021
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 22:03 schreef Lenny77 het volgende:
Ik zie het gifje van het meisje in de jacuzzi voor mij :@
2girls & a Cup? :@
"Common sense is not so common" --Voltaire
pi_221805031
quote:
10s.gif Op woensdag 16 september 2026 22:04 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Ja dat weet ik eerlijk gezegd niet, ik zie dat gifje hier af en toe voorbij komen.. Ze laat eentje vliegen en er komt vanalles mee :{
  woensdag 16 september 2026 @ 22:26:23 #173
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221805168
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 21:02 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Lijkt me irrelevant voor dit topic.
  woensdag 16 september 2026 @ 22:32:05 #174
512523 SimonB.
Nog steeds hoogst.
pi_221805201
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 22:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Lijkt me irrelevant voor dit topic.
Alles is de schuld van de Rabobank Rob Jetten!
Voorheen Bargehassus.
pi_221805213
quote:
10s.gif Op woensdag 16 september 2026 22:04 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Tubgirl _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: