abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 september 2026 @ 17:35:37 #201
513560 Muissnuitje
Kaasproever van beroep!
pi_221808248
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 17:12 schreef Droopie het volgende:

[..]
En ik snap die sporter ook he.
Die komt uit Australie, topfit, heel veel getrained voor dit evenement en die zit dan in een bepaalde state of mind.

Die had tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden, tegen zichzelf en voor de veiligheid van de andere sporters.
Ja dat vooral, ik begrijp de adrenaline en dat ze zich niet bewust was van de eventuele gevolgen, juist omdat ze zichzelf er niet toe kon brengen om uit de strijd te stappen had de organisatie in moeten grijpen, dat is allemaal achteraf, want misschien was het juist beter om haar even zichzelf uit te laten leven, dat schoonmaken was dan weer wel goed, maar juist niet goed gecommuniceerd. Al met al is er veel fout gegaan wat niet meer terug te draaien is en ongetwijfeld weten we nog steeds niet alle details, maar dat ze nu alsnog deze stap zet vind ik, gezien de omstandigheden, zelfs nog veel sportiever. #RESPECT
Dat is lang gehad dat ik een account op Fok! heb geleden.🐭 🧀
pi_221809043
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2026 16:28 schreef Muissnuitje het volgende:

[..]
Ik denk sowieso dat je er totaal geen verstand van hebt als je denkt dat mensen die per ongeluk in hun broek poepen en/of plassen hetzelfde is als eentje die in der broek schijt en vervolgens een heel sporttraject onder de stront smeert, daarnaast had de organisatie op zijn minst goed moeten communiceren over de schoonmaakactiviteiten naar de andere deelnemers. Daarbij hebben mensen die in de zorg werken daar zelf voor gekozen en zijn er, als het goed is, toe opgeleid om zichzelf te beschermen tegen bepaalde viezigheid endergelijke en niet om te pas en onpas zielig te doen dat ze te weinig begrip krijgen voor hun werk. :N
Alweer:
:')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221809066
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2026 17:35 schreef Muissnuitje het volgende:

[..]
Ja dat vooral, ik begrijp de adrenaline en dat ze zich niet bewust was van de eventuele gevolgen, juist omdat ze zichzelf er niet toe kon brengen om uit de strijd te stappen had de organisatie in moeten grijpen, dat is allemaal achteraf, want misschien was het juist beter om haar even zichzelf uit te laten leven, dat schoonmaken was dan weer wel goed, maar juist niet goed gecommuniceerd. Al met al is er veel fout gegaan wat niet meer terug te draaien is en ongetwijfeld weten we nog steeds niet alle details, maar dat ze nu alsnog deze stap zet vind ik, gezien de omstandigheden, zelfs nog veel sportiever. #RESPECT
OMG...
Nu is het één en al: jaaaa ik begrijp het wel bla bla. Respect bla bla

Eerst wou je haar compleet opknopen voor een smerig zwijn te zijn :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 17 september 2026 @ 19:13:36 #204
513560 Muissnuitje
Kaasproever van beroep!
pi_221809077
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2026 19:11 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
OMG...
Nu is het één en al: jaaaa ik begrijp het wel bla bla. Respect bla bla

Eerst wou je haar compleet opknopen voor een smerig zwijn te zijn :')
Dat heb ik nooit gezegd joh.
Dat is lang gehad dat ik een account op Fok! heb geleden.🐭 🧀
pi_221809698
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2026 16:56 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ach meid, shit happens
pi_221814026
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 21:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik normaliseer niets.
Ik begrijp wat er is gebeurt en ik vind het stoer dat ze door is gegaan. Het is niet niks om tot aan je sokken onder te zitten met zoveel volk rondom je. Dat is karakter hebben.
Neuh. Dat is gewoon een ongezonde verslaving.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')