abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 september 2026 @ 23:17:38 #176
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221805392
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 22:01 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat dat een gedachte is die in je opkomt op dat moment.. die zitten in een 'zone'.
Dat snap ik ergens nog wel maar de organisatie kan er wat aan doen toch?
pi_221805395
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 23:17 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat snap ik ergens nog wel maar de organisatie kan er wat aan doen toch?
Dat hebben ze toch gedaan? Alles is toch schoongemaakt?
En blijkbaar mag het nu niet meer.
Net alsof ze het even express heeft gedaan...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221805399
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 09:57 schreef Hexagon het volgende:
Genant en vies, maar welke mongool ziet nu hier nu reden in om iemand te gaan bedreigen.
Tegenwoordig is een kroket uit de automaat trekken die niet vega is voor sommigen al een reden om je te bedreigen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Joopklepzeiker op 16-09-2026 23:31:01 ]
pi_221805418
  donderdag 17 september 2026 @ 04:49:31 #181
513560 Muissnuitje
Kaasproever van beroep!
pi_221805633
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 21:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik normaliseer niets.
Ik begrijp wat er is gebeurt en ik vind het stoer dat ze door is gegaan. Het is niet niks om tot aan je sokken onder te zitten met zoveel volk rondom je. Dat is karakter hebben.
Dat wat jij doet heet toch echt NORMALISEREN, je blijft de onverantwoordelijke houding van de deelneemster en de organisatie ten overstaande van de overige gedupeerde deelnemers goedpraten en dat doe je in dit topic ook net wat te overdadig fanatiek terwijl je zelf eventueel mogelijke scenario's loopt te verzinnen om jouw eigen enthousiasme te verdedigen, prima als dat je ding is, maar je loopt iets wat oprecht onacceptabel is op een sportparcour toch echt openlijk te normaliseren. :Y
Dat is lang gehad dat ik een account op Fok! heb geleden.🐭 🧀
  donderdag 17 september 2026 @ 04:55:33 #182
513560 Muissnuitje
Kaasproever van beroep!
pi_221805635
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 23:22 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Tegenwoordig is een kroket uit de automaat trekken die niet vega is voor sommigen al een reden om je te bedreigen.
Dat er werd schoongemaakt is uiteraard een goede actie, als ze daar de overige deelnemers ook van op de hoogte hadden gesteld, want volgens het verhaal voelden sommigen zich juist geremd omdat ze niet wisten dat er meteen werd schoongemaakt. Kortom; Al met al geen eerlijke wedstrijd!🔒

[ Bericht 0% gewijzigd door Muissnuitje op 17-09-2026 07:38:17 ]
  donderdag 17 september 2026 @ 07:57:31 #183
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221805803
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 23:22 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Dan ben je nog steeds een mongool als je dat doet.
pi_221806449
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2026 04:49 schreef Muissnuitje het volgende:

[..]
Dat wat jij doet heet toch echt NORMALISEREN, je blijft de onverantwoordelijke houding van de deelneemster en de organisatie ten overstaande van de overige gedupeerde deelnemers goedpraten en dat doe je in dit topic ook net wat te overdadig fanatiek terwijl je zelf eventueel mogelijke scenario's loopt te verzinnen om jouw eigen enthousiasme te verdedigen, prima als dat je ding is, maar je loopt iets wat oprecht onacceptabel is op een sportparcour toch echt openlijk te normaliseren. :Y
Joh, jullie doen allemaal alsof ze dat bewust en expres heeft gedaan.. Dit was een ongelukje in het heetst van de strijd. En ipv als een huilbaby weg te rennen en zich te verstoppen is ze keihard doorgegaan.
JA, ik vind dat KNAP.

En nee ik ben niet fanatiek of enthousiast. Ik werk in de zorg en ben omringd door bloed, kak, pies, ziektes, AIDS,.. en alles wat je je kan voorstellen.
Ja dus.. Het is MAAR wat kak.
Mensen bekakken/ bezeiken zich voor heeeeel wat minder dan een beestachtige inspanning leveren tijdens een hyrox wegstrijd.
  roze donderdag 17 september 2026 @ 10:54:22 #185
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221806454
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 10:53 schreef Lenny77 het volgende:
Ik werk in de zorg en ben omringd door bloed, kak, pies, ziektes, AIDS,.. en alles wat je je kan voorstellen.
Dit kan je toch niet met elkaar vergelijken. :')
Your beauty never ever scared me.
pi_221806463
quote:
Ik werk in de zorg en ben omringd door bloed, kak, pies, ziektes, AIDS,.. en alles wat je je kan voorstellen.
Mensen bekakken/ bezeiken zich voor heeeeel wat minder dan een beestachtige inspanning leveren tijdens een hyrox wegstrijd.
:')
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 17 september 2026 @ 11:12:25 #187
513560 Muissnuitje
Kaasproever van beroep!
pi_221806563
quote:

[..]

En nee ik ben niet fanatiek of enthousiast. Ik werk in de zorg en ben omringd door bloed, kak, pies, ziektes, AIDS,.. en alles wat je je kan voorstellen.
Deze vergelijking slaat zelfs meer dan volledig de plank mis. :')
pi_221806625
:')
pi_221806754
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 17:36 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Wat is er zo lastig te begrijpen aan dat topsporters zo graag willen winnen dat ze ordelijk schijten even geen prio vinden?
Bovendien ís schijten ook doodnormaal. Diarree is hartstikke normaal, hebben we allemaal weleens last van. Onrein? Ja, dat wel.

Maar wat een punt wordt hiervan gemaakt, zeg. Allemaal geen kinderen, zeker? :')
  donderdag 17 september 2026 @ 12:18:44 #190
513560 Muissnuitje
Kaasproever van beroep!
pi_221806901
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 11:47 schreef DjVero het volgende:

[..]
Bovendien ís schijten ook doodnormaal. Diarree is hartstikke normaal, hebben we allemaal weleens last van. Onrein? Ja, dat wel.

Maar wat een punt wordt hiervan gemaakt, zeg. Allemaal geen kinderen, zeker? :')
Die kinderen leren we juist om op het toilet te kakken en eenmaal in de broek gekakt, eerst verschonen en dan pas verder spelen. _O-
pi_221806952
Dat er gekakt wordt is niet eens het grootste probleem lijkt mij, het is het bevuilen van het parcour

Bekijk deze YouTube-video dit is grappig ,maar niemand die denkt ow dat mag niet.

Maar de officials hadden ook even de race kunnen neutraliseren, en de boel opruimen en desinfecteren.

Het was een professionele race en de dame in kwestie is blijkbaar ook erg goed.

Maar bij F1 halen we ook olie weg als een auto olie morst en als een voetballer een wond(je) heeft en bloed op zijn shirt even wisselen.

Duursporters hebben wel grotere kans op diarree trouwens, omdat het bloed blijkbaar naar de spieren gaat ipv naar de maag.

Ik zou me echt zwaar irriteren als ik vanuit Australie naar China vlieg om mijn sport te beoefenen en een andere sporter hindert mijn race door te kakken.

Blegh, veeg je je zweet van je voorhoofd, zit op de roeimachine kak van je voorgangster aan je handen. 🤣🤣

Sommige hebben wel hun startgeld teruggekregen.
Hell To The Liars
pi_221807031
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2026 12:18 schreef Muissnuitje het volgende:

[..]
Die kinderen leren we juist om op het toilet te kakken en eenmaal in de broek gekakt, eerst verschonen en dan pas verder spelen. _O-
Spelen is wel iets anders dan topsport natuurlijk. ;)
  donderdag 17 september 2026 @ 13:11:33 #193
513560 Muissnuitje
Kaasproever van beroep!
pi_221807087
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 12:55 schreef DjVero het volgende:

[..]
Spelen is wel iets anders dan topsport natuurlijk. ;)
Sport en spel, sporten is ook maar een spel spelen, bijvoorbeeld OLYMPISCHE SPELEN.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221807805
quote:
Echt eh... Werken in de zorg wordt altijd op neergekeken. Maar de meeste mensen kunnen niet tegen beetje kak, plas of bloed. Ik was laatst getuige van een slagaderlijke bloeding, nou....

Als je in de zorg werkt raak je er gewoon wat meer aan gewend, maar al die mensen die niet in de zorg werken, die stellen zich gewoon ontzettend aan. Ik zie elke week wel een dood lichaam en weet ik wat allemaal. Maar ja toen ik voor het eerst begon moest ik daar ook even aan wennen.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  donderdag 17 september 2026 @ 16:28:43 #195
513560 Muissnuitje
Kaasproever van beroep!
pi_221807932
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 16:08 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Echt eh... Werken in de zorg wordt altijd op neergekeken. Maar de meeste mensen kunnen niet tegen beetje kak, plas of bloed. Ik was laatst getuige van een slagaderlijke bloeding, nou....

Als je in de zorg werkt raak je er gewoon wat meer aan gewend, maar al die mensen die niet in de zorg werken, die stellen zich gewoon ontzettend aan. Ik zie elke week wel een dood lichaam en weet ik wat allemaal. Maar ja toen ik voor het eerst begon moest ik daar ook even aan wennen.
Ik denk sowieso dat je er totaal geen verstand van hebt als je denkt dat mensen die per ongeluk in hun broek poepen en/of plassen hetzelfde is als eentje die in der broek schijt en vervolgens een heel sporttraject onder de stront smeert, daarnaast had de organisatie op zijn minst goed moeten communiceren over de schoonmaakactiviteiten naar de andere deelnemers. Daarbij hebben mensen die in de zorg werken daar zelf voor gekozen en zijn er, als het goed is, toe opgeleid om zichzelf te beschermen tegen bepaalde viezigheid endergelijke en niet om te pas en onpas zielig te doen dat ze te weinig begrip krijgen voor hun werk. :N
pi_221807944
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2026 16:28 schreef Muissnuitje het volgende:

[..]
Ik denk sowieso dat je er totaal geen verstand van hebt als je denkt dat mensen die per ongeluk in hun broek poepen en/of plassen hetzelfde is als eentje die in der broek schijt en vervolgens een heel sporttraject onder de stront smeert, daarnaast had de organisatie op zijn minst goed moeten communiceren over de schoonmaakactiviteiten naar de andere deelnemers. Daarbij hebben mensen die in de zorg werken daar zelf voor gekozen en zijn er, als het goed is, toe opgeleid om zichzelf te beschermen tegen bepaalde viezigheid endergelijke en niet om te pas en onpas zielig te doen dat ze te weinig begrip krijgen voor hun werk. :N
Oh jij bent er zo eentje: Je hebt er voor gekozen dan...

Nouja prima, je hebt er voor gekozen om topsport te bedrijven, dat is een extreme wereld. Dit past er prima in een extreme wereld.

:W
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  donderdag 17 september 2026 @ 16:32:22 #197
513560 Muissnuitje
Kaasproever van beroep!
pi_221807953
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 16:30 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Oh jij bent er zo eentje: Je hebt er voor gekozen dan...

Nouja prima, je hebt er voor gekozen om topsport te bedrijven, dat is een extreme wereld. Dit past er prima in een extreme wereld.

:W
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221808088
quote:
HYROX-atlete Joanna Wietrzyk ging afgelopen week viraal nadat ze tijdens een wedstrijd haar ontlasting niet binnen kon houden. Desondanks finishte Wietrzyk de race en won ze zelfs. Nu komt Wietrzyk terug op het moment en biedt ze haar excuses aan.

Op haar Instagram begint ze met excuses aan alle betrokkenen. Ze vervolgt: "Ik voelde me bij aanvang van de race volledig fit en gezond, zonder reden om ziek te worden. Achteraf heb ik spijt van mijn beslissing om niet van de baan te stappen. Ik besef dat ik een andere keuze had moeten maken."

De atlete realiseert zich dat haar acties grote gevolgen hebben gehad en houdt het niet bij alleen excuses. Zo trekt ze zich alsnog terug uit de race en vervallen de behaalde punten.

Ze eindigt met een bedankje voor de mensen die haar hebben gesteund. "Het betekent meer voor me dan ik nu onder woorden kan brengen. Ik neem even de tijd om te herstellen, na te denken en voor mezelf en mijn gezin te zorgen, weg van alle drukte", sluit Wietrzyk af.

Bron: https://www.vandaaginside(...)-aan-na-poepincident
Hell To The Liars
  donderdag 17 september 2026 @ 17:07:02 #199
513560 Muissnuitje
Kaasproever van beroep!
pi_221808129
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2026 16:56 schreef Droopie het volgende:

[..]

Terecht en bij deze.. Diep respect voor deze dame, nu heeft u een ware overwinning behaald!💐
pi_221808148
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2026 17:07 schreef Muissnuitje het volgende:

[..]
Terecht en bij deze.. Diep respect voor deze dame, nu heeft u een ware overwinning behaald!💐
En ik snap die sporter ook he.
Die komt uit Australie, topfit, heel veel getrained voor dit evenement en die zit dan in een bepaalde state of mind.

Die had tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden, tegen zichzelf en voor de veiligheid van de andere sporters.
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')