Bij een event als een wegwedstrijd zoals bv de marathon geef ik je gelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2026 22:19 schreef Lenny77 het volgende:
Met verbazing lees ik de reacties...
Het gaat om een topsporter die een beestachtige prestatie neerzet en niet opgeeft voor een genant dingetje en nog wint ook.
Hier kan je toch alleen maar ontzettend veel respect voor hebben?
Het is maar wat kak.. wat een krampachtig bekrompen gedoe hier..
Over gezond of ongezond heb ik het niet gehad, maar mentaal lijkt het me in elk geval niet goed voor je als je zover wilt gaan als deze vrouw.quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die studies verschillen nogal. En er is nog niet echt consensus. Maar ik denk dat op een hoog niveau sporten. Zeker cardiovasculaire sporten niet gezond is.
Nouja, ze heeft zich natuurlijk zeer lang voorbereid. Als de prijs dan dichtbij is ga je die niet uit handen geven door iets stoms als naar de wc moeten.quote:Op woensdag 16 september 2026 08:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Over gezond of ongezond heb ik het niet gehad, maar mentaal lijkt het me in elk geval niet goed voor je als je zover wilt gaan als deze vrouw.
Zeker met Hyrox, of dergelijke sporten zijn mensen bereid om ver over hun grens te gaan.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja, ze heeft zich natuurlijk zeer lang voorbereid. Als de prijs dan dichtbij is ga je die niet uit handen geven door iets stoms als naar de wc moeten.
Tsja het is ook deel van je wedstrijd natuurlijk. Ik loop zelf hard en moet tijdens trainingsloopjes best wel eens de bosjes in als er geen tankstation, hotel of McDonalds in de buurt is maar tijdens wedstrijden is het me nooit overkomen.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja, ze heeft zich natuurlijk zeer lang voorbereid. Als de prijs dan dichtbij is ga je die niet uit handen geven door iets stoms als naar de wc moeten.
quote:Op woensdag 16 september 2026 09:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja lekker alles onder de stront door haar, heel normaal idd.quote:Op dinsdag 15 september 2026 22:19 schreef Lenny77 het volgende:
Met verbazing lees ik de reacties...
Het gaat om een topsporter die een beestachtige prestatie neerzet en niet opgeeft voor een genant dingetje en nog wint ook.
Hier kan je toch alleen maar ontzettend veel respect voor hebben?
Het is maar wat kak.. wat een krampachtig bekrompen gedoe hier..
Dit kan zeker wel gevaarlijk zijn voor anderen.quote:Op dinsdag 15 september 2026 22:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja het is maar wat kak..
Was je handen.
Steek je handen niet in je ogen, neus of mond.
Het is geen Biohazard he??
Wat denk je dat er allemaal aan een winkelkar hangt? Een deurklink? Binnenspeeltuin? De toestellen in de gym? Geld? De paaltjes in de bus?
Alles hangt vol met kak/pies en snotpartikels.
Zal vanavond even je hele voordeur onderschijten want ja het is maar kakquote:Op dinsdag 15 september 2026 22:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja het is maar wat kak..
Was je handen.
Steek je handen niet in je ogen, neus of mond.
Het is geen Biohazard he??
Wat denk je dat er allemaal aan een winkelkar hangt? Een deurklink? Binnenspeeltuin? De toestellen in de gym? Geld? De paaltjes in de bus?
Alles hangt vol met kak/pies en snotpartikels.
Nee je kiest geheel zelf om dit topic te openen en te gaan zeuren.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:20 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Dus van het feminisme me moeten wij dit interessanter en belangrijker vinden om naar te kijken dan het lichaam van Sydney Sweeney? oké...![]()
Een topsporter wil gewoon per se winnen. Dus dan heeft ordelijk schijten even geen prioriteit.quote:
Er schijnen dus deelnemers te worden gediskwalificeerd vanwege fluimen, spugen, vooraf naar de wc gaan(?) en ze mogen geen vreugdedansjes doen voordat ze opmogen. Maar met stront langs je benen over de matten en de apparatuur wordt ineens door de vingers gezien. All animals are equal, but some animals are more equal than othersquote:Op woensdag 16 september 2026 10:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Ze zouden hiervoor moeten diskwalificeren, er is bij een Hyrox genoeg ruimte om even een wc op te zoeken. Dit niet doen, en maar in je broek schijten, benadeelt andere sporters in zo'n omgeving binnen. Bij een buitenwedstrijd zoals een marathon zou dit al veel minder vervelend zijn voor de andere athleten.
Heb ik dit topic geopend?quote:Op woensdag 16 september 2026 10:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee je kiest geheel zelf om dit topic te openen en te gaan zeuren.
Je had ook een extra fapje kunnen maken op Sweeney.
Spugen binnen is ook smerig natuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2026 12:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Er schijnen dus deelnemers te worden gediskwalificeerd vanwege fluimen, spugen, vooraf naar de wc gaan(?) en ze mogen geen vreugdedansjes doen voordat ze opmogen. Maar met stront langs je benen over de matten en de apparatuur wordt ineens door de vingers gezien. All animals are equal, but some animals are more equal than others
Heel raar, daar snap ik werkelijk niets van.quote:Op woensdag 16 september 2026 12:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Er schijnen dus deelnemers te worden gediskwalificeerd vanwege fluimen, spugen, vooraf naar de wc gaan(?) en ze mogen geen vreugdedansjes doen voordat ze opmogen. Maar met stront langs je benen over de matten en de apparatuur wordt ineens door de vingers gezien. All animals are equal, but some animals are more equal than others
Haar winst terugdraaien zou eerlijker zijn.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:39 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Spugen binnen is ook smerig natuurlijk.
Maargoed volgens mij erkent de organisatie nu ook dat ze dit niet goed hebben aangepakt. Dat kan he, je kan eens een fout maken en dat toegeven.
Na de wedstrijd of zelfs tijdens de wedstrijd de regels aanpassen lijkt me ook niet helemaal eerlijk. De organisatie had tevoren het artikel over spugen en neus legen iets moeten uitbreiden. Dit is gebeurd en de regels zullen voortaan hier vast wel in voorzien maar voor nu heeft ze domweg gewonnen.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Haar winst terugdraaien zou eerlijker zijn.
Nee want ze deed niet iets wat tegen de regels was (wel tegen de geest van soortgelijke regels) maar het mocht/was niet aan gedacht dat er een reeele mogelijkheid zou zijn dat een atleet dit zou doen.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Haar winst terugdraaien zou eerlijker zijn.
Openen als in het aanklikken en lezen. Dat hoeft niet.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:25 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Heb ik dit topic geopend?
Word tijd voor de opticien.
Ik vermoed dat dit bij een man ook helemaal niet zo in het nieuws zou zijn gekomen.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:50 schreef Lenny77 het volgende:
Mocht het artikel als volgt zijn geweest:
'Hyrox atlete onderbreekt topprestatie voor toiletbezoek en verliest de beker'
-vrouwen![]()
-zwakke geslacht, kunnen niet eens een uurtje zonder naar wc te gaan
-vrouwen moeten ook niet meedoen aan zware wedstrijden
-koken en kinderen baren, ho maar
Ik blijf het knap vinden dat haar prestatie voor is gegaan op trots en schaamte. Keihard door bikkelen en winnen!
Ik zou bij een man exact dezelfde antwoorden geven. Die atleten zetten bovenmenselijke prestaties neer waar ze jaaaaren voor gevochten hebben. Dat gooi je niet weg voor een incidentje.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit bij een man ook helemaal niet zo in het nieuws zou zijn gekomen.
Dus als een mannelijke atleet zich onder schijt.
Van mannen worden ranzige en bizarre dingen toch meer geaccepteerd.
Maar vrouwen en poep. Gatverdegatver. Dat doet een vrouw toch niet. Van vrouwen wordt toch verwacht dat ze schoon en netjes zijn.
Dat is het punt allemaal niet.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:50 schreef Lenny77 het volgende:
Mocht het artikel als volgt zijn geweest:
'Hyrox atlete onderbreekt topprestatie voor toiletbezoek en verliest de beker'
-vrouwen![]()
-zwakke geslacht, kunnen niet eens een uurtje zonder naar wc te gaan
-vrouwen moeten ook niet meedoen aan zware wedstrijden
-koken en kinderen baren, ho maar
Ik blijf het knap vinden dat haar prestatie voor is gegaan op trots en schaamte. Keihard door bikkelen en winnen!
Maar dat hoort gewoon bij je voorbereiding. Immers, de nummers 2 en 3 hebben ook darmen en een kontgat.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zou bij een man exact dezelfde antwoorden geven. Die atleten zetten bovenmenselijke prestaties neer waar ze jaaaaren voor gevochten hebben. Dat gooi je niet weg voor een incidentje.
'Moment, even kakken!'
*Podium plaats weg
Ho, wacht even, tijdje geleden had een man zich tijdens een hardloopevenement in de broek gescheten, was wel buiten op straat, maar die liep gewoon door totdat iemand aanbood hem met een tuinslang even schoon te spuiten. Net zo goed smerig, maar ik denk dat in dit geval het geslacht geen verschil maakt.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit bij een man ook helemaal niet zo in het nieuws zou zijn gekomen.
Dus als een mannelijke atleet zich onder schijt.
Van mannen worden ranzige en bizarre dingen toch meer geaccepteerd.
Maar vrouwen en poep. Gatverdegatver. Dat doet een vrouw toch niet. Van vrouwen wordt toch verwacht dat ze schoon en netjes zijn.
Je zou een lavement kunnen zetten in normale omstandigheden. Maar in dit geval zal er iets meer aan de hand zijn geweest.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:29 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Maar dat hoort gewoon bij je voorbereiding. Immers, de nummers 2 en 3 hebben ook darmen en een kontgat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |