abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 september 2026 @ 10:03:13 #103
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221800844
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 09:20 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Dus van het feminisme me moeten wij dit interessanter en belangrijker vinden om naar te kijken dan het lichaam van Sydney Sweeney? oké... 8)7 _O-
Nee je kiest geheel zelf om dit topic te openen en te gaan zeuren.

Je had ook een extra fapje kunnen maken op Sweeney.
  woensdag 16 september 2026 @ 10:09:21 #104
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221800876
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 09:38 schreef Ama het volgende:

[..]
:')!
Een topsporter wil gewoon per se winnen. Dus dan heeft ordelijk schijten even geen prioriteit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 16-09-2026 10:18:54 ]
  woensdag 16 september 2026 @ 10:18:01 #105
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221800933
Ze zouden hiervoor moeten diskwalificeren, er is bij een Hyrox genoeg ruimte om even een wc op te zoeken. Dit niet doen, en maar in je broek schijten, benadeelt andere sporters in zo'n omgeving binnen. Bij een buitenwedstrijd zoals een marathon zou dit al veel minder vervelend zijn voor de andere athleten.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  woensdag 16 september 2026 @ 12:54:40 #106
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221801855
quote:
16s.gif Op woensdag 16 september 2026 10:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Ze zouden hiervoor moeten diskwalificeren, er is bij een Hyrox genoeg ruimte om even een wc op te zoeken. Dit niet doen, en maar in je broek schijten, benadeelt andere sporters in zo'n omgeving binnen. Bij een buitenwedstrijd zoals een marathon zou dit al veel minder vervelend zijn voor de andere athleten.
Er schijnen dus deelnemers te worden gediskwalificeerd vanwege fluimen, spugen, vooraf naar de wc gaan(?) en ze mogen geen vreugdedansjes doen voordat ze opmogen. Maar met stront langs je benen over de matten en de apparatuur wordt ineens door de vingers gezien. All animals are equal, but some animals are more equal than others :')
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_221802011
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 10:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee je kiest geheel zelf om dit topic te openen en te gaan zeuren.

Je had ook een extra fapje kunnen maken op Sweeney.
Heb ik dit topic geopend?
Word tijd voor de opticien.
pi_221802099
quote:
2s.gif Op woensdag 16 september 2026 12:54 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Er schijnen dus deelnemers te worden gediskwalificeerd vanwege fluimen, spugen, vooraf naar de wc gaan(?) en ze mogen geen vreugdedansjes doen voordat ze opmogen. Maar met stront langs je benen over de matten en de apparatuur wordt ineens door de vingers gezien. All animals are equal, but some animals are more equal than others :')
Spugen binnen is ook smerig natuurlijk.

Maargoed volgens mij erkent de organisatie nu ook dat ze dit niet goed hebben aangepakt. Dat kan he, je kan eens een fout maken en dat toegeven.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 16 september 2026 @ 13:48:20 #109
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221802158
quote:
2s.gif Op woensdag 16 september 2026 12:54 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Heel raar, daar snap ik werkelijk niets van.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  woensdag 16 september 2026 @ 13:52:40 #110
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221802173
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:39 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Spugen binnen is ook smerig natuurlijk.

Maargoed volgens mij erkent de organisatie nu ook dat ze dit niet goed hebben aangepakt. Dat kan he, je kan eens een fout maken en dat toegeven.
Haar winst terugdraaien zou eerlijker zijn.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_221802260
quote:
2s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:52 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Na de wedstrijd of zelfs tijdens de wedstrijd de regels aanpassen lijkt me ook niet helemaal eerlijk. De organisatie had tevoren het artikel over spugen en neus legen iets moeten uitbreiden. Dit is gebeurd en de regels zullen voortaan hier vast wel in voorzien maar voor nu heeft ze domweg gewonnen.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_221802274
quote:
2s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:52 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Nee want ze deed niet iets wat tegen de regels was (wel tegen de geest van soortgelijke regels) maar het mocht/was niet aan gedacht dat er een reeele mogelijkheid zou zijn dat een atleet dit zou doen.

Das nu erkend en vanaf nu mag het officieel niet meer.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 16 september 2026 @ 14:41:42 #113
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221802446
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:25 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Heb ik dit topic geopend?
Word tijd voor de opticien.
Openen als in het aanklikken en lezen. Dat hoeft niet.
pi_221802803
Mocht het artikel als volgt zijn geweest:
'Hyrox atlete onderbreekt topprestatie voor toiletbezoek en verliest de beker'

-vrouwen :')
-zwakke geslacht, kunnen niet eens een uurtje zonder naar wc te gaan
-vrouwen moeten ook niet meedoen aan zware wedstrijden
-koken en kinderen baren, ho maar

Ik blijf het knap vinden dat haar prestatie voor is gegaan op trots en schaamte. Keihard door bikkelen en winnen!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 16 september 2026 @ 15:52:45 #115
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221802825
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:50 schreef Lenny77 het volgende:

Ik blijf het knap vinden dat haar prestatie voor is gegaan op trots en schaamte. Keihard door bikkelen en winnen!
Ik vermoed dat dit bij een man ook helemaal niet zo in het nieuws zou zijn gekomen.
Dus als een mannelijke atleet zich onder schijt.
Van mannen worden ranzige en bizarre dingen toch meer geaccepteerd.

Maar vrouwen en poep. Gatverdegatver. Dat doet een vrouw toch niet. Van vrouwen wordt toch verwacht dat ze schoon en netjes zijn.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_221803012
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:52 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik vermoed dat dit bij een man ook helemaal niet zo in het nieuws zou zijn gekomen.

Maar vrouwen en poep. Gatverdegatver. Dat doet een vrouw toch niet. Van vrouwen wordt toch verwacht dat ze schoon en netjes zijn.
Ik zou bij een man exact dezelfde antwoorden geven. Die atleten zetten bovenmenselijke prestaties neer waar ze jaaaaren voor gevochten hebben. Dat gooi je niet weg voor een incidentje.
'Moment, even kakken!'
*Podium plaats weg
pi_221803014
quote:

Dat is het punt allemaal niet.

Zij benadeelt alle andere atleten doordat ze haar poep achterlaat op het parcours waar de meerderheid nog langs moet.
Lekker op je buik liggen in andermans zn diarree ^O^
pi_221803017
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 16:28 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik zou bij een man exact dezelfde antwoorden geven. Die atleten zetten bovenmenselijke prestaties neer waar ze jaaaaren voor gevochten hebben. Dat gooi je niet weg voor een incidentje.
'Moment, even kakken!'
*Podium plaats weg
Maar dat hoort gewoon bij je voorbereiding. Immers, de nummers 2 en 3 hebben ook darmen en een kontgat.
  woensdag 16 september 2026 @ 16:30:12 #119
513560 Muissnuitje
Kaasproever van beroep!
pi_221803019
quote:

[..]

Ho, wacht even, tijdje geleden had een man zich tijdens een hardloopevenement in de broek gescheten, was wel buiten op straat, maar die liep gewoon door totdat iemand aanbood hem met een tuinslang even schoon te spuiten. Net zo goed smerig, maar ik denk dat in dit geval het geslacht geen verschil maakt.
Dat is lang gehad dat ik een account op Fok! heb geleden.🐭 🧀
pi_221803043
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 16:29 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Maar dat hoort gewoon bij je voorbereiding. Immers, de nummers 2 en 3 hebben ook darmen en een kontgat.
Je zou een lavement kunnen zetten in normale omstandigheden. Maar in dit geval zal er iets meer aan de hand zijn geweest.
Ze zal het niet voor haar plezier hebben gedaan...
pi_221803049
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 16:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Je zou een lavement kunnen zetten in normale omstandigheden. Maar in dit geval zal er iets meer aan de hand zijn geweest.
Ze zal het niet voor haar plezier hebben gedaan...
Irrelevant, zeker in sport. Iedereen rent dezelfde wedstrijd.

Wellicht was ze ziekjes. dat kan, dan win je doorgaans geen sportwedstrijd als je op het moment supreme ziek ben.
pi_221803052
quote:

[..]

Ja, behalve dan dat dit al die keren dat het een kerel betrof ook gewoon nieuws was…
pi_221803065
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 16:35 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Irrelevant, zeker in sport. Iedereen rent dezelfde wedstrijd.
:')

Maar niet iedereen eet hetzelfde of heeft de pech een virusje op te lopen (wat normaal geen probleem is) maar waardoor je door de enorme kracht van je lichaam te gebruiken even geen controle hebt over je sluitspier. De hopen adrenaline zullen ook niet helpen.
pi_221803070
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 16:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, behalve dan dat dit al die keren dat het een kerel betrof ook gewoon nieuws was…
En even knap dat ze gewoon door zijn gegaan!
  woensdag 16 september 2026 @ 16:39:47 #125
513560 Muissnuitje
Kaasproever van beroep!
pi_221803080
quote:

Dit gedeelte begrijp ik ook inderdaad heel goed, die ging gewoon op pure adrenaline door waarschijnlijk.

Ik kan me alleen ook zo goed voorstellen hoe de anderen zichzelf vervolgens behoorlijk geremd hebben gevoeld en zodoende lijkt me het gewoon geen eerlijke wedstrijd meer, maar zou zo maar kunnen dat de feiten toch weer net wat anders zijn dan ik ze me nu inbeeld.
  woensdag 16 september 2026 @ 16:40:43 #126
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221803088
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 16:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En even knap dat ze gewoon door zijn gegaan!
Knap? Ja. Wenselijk? Nee.
pi_221803090
Echt Scheisse voor die dame
pi_221803093
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 16:37 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar niet iedereen eet hetzelfde of heeft de pech een virusje op te lopen (wat normaal geen probleem is) maar waardoor je door de enorme kracht van je lichaam te gebruiken even geen controle hebt over je sluitspier. De hopen adrenaline zullen ook niet helpen.
Dat is dan jammer. Die omstandigheden gelden ook voor alle andere atleten, alleen degene die er het beste mee omgaat wint.

Niet voor niks dat nu de regels aangepast zijn. Naast spugen mag je dus ook geen uitwerpselen op het parcours meer achterlaten.

Geen idee waarom je dat zou willen verdedigen.
  woensdag 16 september 2026 @ 16:42:29 #129
438527 MissButterflyy
pi_221803102
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 16:30 schreef Muissnuitje het volgende:

[..]
Ho, wacht even, tijdje geleden had een man zich tijdens een hardloopevenement in de broek gescheten, was wel buiten op straat, maar die liep gewoon door totdat iemand aanbood hem met een tuinslang even schoon te spuiten. Net zo goed smerig, maar ik denk dat in dit geval het geslacht geen verschil maakt.
Loopt er een topic over op fok?
  woensdag 16 september 2026 @ 16:42:39 #130
396550 Richestorags
pi_221803103
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 16:28 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
'Moment, even kakken!'
*Podium plaats weg
Ze sport niet in een vacuüm daar ofzo toch? Er zijn zat andere scenario's waar het ook voor "een incidentje" opzij wordt gezet.
  woensdag 16 september 2026 @ 16:44:43 #131
513560 Muissnuitje
Kaasproever van beroep!
pi_221803114
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 16:42 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Loopt er een topic over op fok?
Weet ik niet, zou kunnen, het internet werd toen wel even overspoeld met de foto's, is denk ik alweer ruim 2 jaar geleden ofzo.
  woensdag 16 september 2026 @ 16:46:20 #132
396550 Richestorags
pi_221803120
quote:

[..]

Ik vermoed dat mannen er eerder jaren mee gepest zouden worden. Stel dat Ronaldo zichzelf een keer had ondergescheten in de CL finale. Nu al worden constant gifjes van hem terwijl die aan het janken is gedeeld.
  woensdag 16 september 2026 @ 16:47:32 #133
438527 MissButterflyy
pi_221803124
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 16:46 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik vermoed dat mannen er eerder jaren mee gepest zouden worden. Stel dat Ronaldo zichzelf een keer had ondergescheten in de CL finale.
En dan een cry baby gezicht erbij, dat is natuurlijk wel heel erg grappig.
  roze woensdag 16 september 2026 @ 16:49:56 #134
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221803136
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 16:37 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik vind het echt heel bijzonder dat je dit allemaal maar normaal vind.
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 16 september 2026 @ 16:50:47 #135
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221803139
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 16:29 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Dat is het punt allemaal niet.

Zij benadeelt alle andere atleten doordat ze haar poep achterlaat op het parcours waar de meerderheid nog langs moet.
Lekker op je buik liggen in andermans zn diarree ^O^
Is gewoon normaal hoor volgens Lenny.
pi_221803171
Binnenkort ga ik 3× per week fitnessen bij Sportcity. Eens kijken wat de reacties zijn als ik alle apparaten onder schijt. In ieder geval kan ik mij dan verweren met dit als grote voorbeeld.
pi_221803196
quote:
10s.gif Op woensdag 16 september 2026 16:55 schreef Telefoonvork het volgende:
Binnenkort ga ik 3× per week fitnessen bij Sportcity. Eens kijken wat de reacties zijn als ik alle apparaten onder schijt. In ieder geval kan ik mij dan verweren met dit als grote voorbeeld.
Je kan ook in de sauna schijten, icm de hitte kan dat een interessant palet aan geuren opleveren.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  woensdag 16 september 2026 @ 17:01:10 #138
482094 Mikeytt
Zeewiersnack activist
pi_221803200
quote:

Maleisische man was gediskwalificeerd omdat ie net te laat was omdat hij toch snel naar de wc moest. Daar waren mensen ook pissig over.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵🇷🇺☭
  woensdag 16 september 2026 @ 17:02:23 #139
396550 Richestorags
pi_221803213
quote:
14s.gif Op woensdag 16 september 2026 17:00 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Je kan ook in de sauna schijten, icm de hitte kan dat een interessant palet aan geuren opleveren.
Moedig als je gewoon in de sauna blijft zitten met je Delhi Belly.
pi_221803343
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 16:49 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik vind het echt heel bijzonder dat je dit allemaal maar normaal vind.
Jij legt haar woorden in de mond. @Lenny77 zegt niet het is normaal om gewoon in het wilde weg op de baan te poepen omdat je dat grappig lijkt.

Lenny zegt wanneer het lichaam prestaties moet leveren, er adrenaline in het spel zit en je toevallig een virusje of iets te pakken hebt. En dit overkomt je, dan is het best knap als je doorgaat.

Volgens mij zegt Lenny dat, en zegt Lenny niet: het is normaal als een atleet de baan onder poept.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  roze woensdag 16 september 2026 @ 17:28:05 #141
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221803355
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 17:25 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Jij legt haar woorden in de mond. @:lenny77 zegt niet het is normaal om gewoon in het wilde weg op de baan te poepen omdat je dat grappig lijkt.

Lenny zegt wanneer het lichaam prestaties moet leveren, er adrenaline in het spel zit en je toevallig een virusje of iets te pakken hebt. En dit overkomt je, dan is het best knap als je doorgaat.

Volgens mij zegt Lenny dat, en zegt Lenny niet: het is normaal als een atleet de baan onder poept.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 22:19 schreef Lenny77 het volgende:
Met verbazing lees ik de reacties...
Het gaat om een topsporter die een beestachtige prestatie neerzet en niet opgeeft voor een genant dingetje en nog wint ook.
Hier kan je toch alleen maar ontzettend veel respect voor hebben?

Het is maar wat kak.. wat een krampachtig bekrompen gedoe hier..
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2026 22:40 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja het is maar wat kak..
Was je handen.
Steek je handen niet in je ogen, neus of mond.
Het is geen Biohazard he??

Wat denk je dat er allemaal aan een winkelkar hangt? Een deurklink? Binnenspeeltuin? De toestellen in de gym? Geld? De paaltjes in de bus?
Alles hangt vol met kak/pies en snotpartikels.
  Moderator woensdag 16 september 2026 @ 17:30:46 #142
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221803370
Ze zegt idd niet dat het normaal is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 16 september 2026 @ 17:31:02 #143
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221803373
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 16:50 schreef Ama het volgende:

[..]
Is gewoon normaal hoor volgens Lenny.
Nee want topsport is niet normaal.

Als Ria op haar wekelijks sportschoolavondje de boel onder schijt dan kun je er met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vanuit gaan dat haar oordeel anders is.
pi_221803374
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 17:28 schreef Ama het volgende:

[..]
[..]
[..]

Ja lees eens goed Ama, ik kan @Lenny77 wel begrijpen.

Ik vind het ook jammer dat @Mikeytt eigenlijk het frame van een biohazard zo hard neerzet.

Het aantal pesticiden dat op groentes en fruit zitten, vervuild kraanwater een horeca gelegenheid die de regels niet volgen etc, zijn veel schadelijker voor de gezondheid dan wat poep.

Sterker nog helft van de Nederlanders wassen handen niet eens na een toiletbezoek.

Lenny relativeert hier, zegt niet dat het normaal is. Maar dat voor een topsporter in deze context: de soep wordt niet zo heet gegeten als ze wordt opgediend. En Mikey heeft echt wel zijn best doen om hem heet op te dienen door biohazard te stellen.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  roze woensdag 16 september 2026 @ 17:32:56 #145
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221803387
  Moderator woensdag 16 september 2026 @ 17:36:49 #146
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221803418
|:)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 16 september 2026 @ 17:36:49 #147
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221803419
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 17:32 schreef Ama het volgende:
Wat is er zo lastig te begrijpen aan dat topsporters zo graag willen winnen dat ze ordelijk schijten even geen prio vinden?
pi_221803481
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 17:36 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Wat is er zo lastig te begrijpen aan dat topsporters zo graag willen winnen dat ze ordelijk schijten even geen prio vinden?
tsja de rest vh veld heeft zich wel weten te beheersen.

Dumoulin sprong ooit tijdens een etappe de bosjes in, prima hoort erbij.

Maar dus niet op het parcours.
  woensdag 16 september 2026 @ 18:44:36 #149
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_221803816
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 09:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nouja, ze heeft zich natuurlijk zeer lang voorbereid. Als de prijs dan dichtbij is ga je die niet uit handen geven door iets stoms als naar de wc moeten.
Ze verdient er geen miljoenen mee hè. Het gaat vooral om de eer, en op die manier vinden normale mensen dat niet waard. Maar we hadden al vastgesteld dat competitieve topsporters een beetje knetter zijn, daarom had de organisatie ook moeten ingrijpen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  woensdag 16 september 2026 @ 18:50:29 #150
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221803839
De TT klopt nog steeds niet. Je besmeurt niet iets onder. Je besmeurt het of je smeert het onder.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_221803932
Heeft die vieze atlete gewonnen omdat de anderen die naast haar liepen dachten van laat maar?
pi_221803945
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 08:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Over gezond of ongezond heb ik het niet gehad, maar mentaal lijkt het me in elk geval niet goed voor je als je zover wilt gaan als deze vrouw.
Nee, maar ik vind het wel een interessante discussie. En het lijkt mij ook wel met elkaar te maken hebben.
pi_221803951
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 10:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Een topsporter wil gewoon per se winnen. Dus dan heeft ordelijk schijten even geen prioriteit.
Maar ze is geen topsporter. Dat maakt het misschien nog wel vreemder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')