Uit die doeltrap kwam wel de goal!quote:Op zondag 6 september 2026 12:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Weghorst schiet, doeltrap.
En de goal, wat een fout.
Die had al moeten zitten jaquote:Op zondag 6 september 2026 12:23 schreef TweedeKlum het volgende:
God heeft zijn rustdagquote:Op zondag 6 september 2026 12:23 schreef TweedeKlum het volgende:
ESPN premium kijken.quote:Op zondag 6 september 2026 12:55 schreef bbuddybb het volgende:
De regie bij deze wedstrijd mist 2 van de 3 kools. Kan echt niet.
Lekker gewerkt, niets gezienquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar de snoeiharde analyse van @:alaphilippe_
Wel heel toevallig maat.quote:Op zondag 6 september 2026 13:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lekker gewerkt, niets gezien.
Als ik op vrijdag dart, moet ik zaterdag werken. Zo gaat dat, maatje.quote:
Lekkerrrrrrrrrr. Investeren. Wanneer kunnen we je sponsoren voor Q schoolquote:Op zondag 6 september 2026 13:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als ik op vrijdag dart, moet ik zaterdag werken. Zo gaat dat, maatje.
De tweevoudig kampioen op de openingsdag met 5-4 verslagen met de mannen. Voorschoten op zijn kop, ouwe trekpop.
Die had er wel in gemoeten maar ja, Berghuis hè. Die gaat je nog wel meer punten kosten dit seizoen.quote:Op zondag 6 september 2026 10:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Berghuis had beter gewoon die bal erin kunnen schieten in de eerste helft maar daar hoor je nu niemand meer over.
Eerst de Dutch Open 2027 maatjequote:Op zondag 6 september 2026 13:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekkerrrrrrrrrr. Investeren. Wanneer kunnen we je sponsoren voor Q school
En nog steeds geen Vennegoor. Geef die jongen minutenquote:Op zondag 6 september 2026 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eindelijk Thorvaldsen, maar ook V.d. Belt
Of Hesselink?quote:Op zondag 6 september 2026 13:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En nog steeds geen Vennegoor. Geef die jongen minuten
Via Weghorst heeft van de Brom jouw schietgebedje gehoord. HIJ STAAT ERIN!quote:Op zondag 6 september 2026 13:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En nog steeds geen Vennegoor. Geef die jongen minuten
Ik zou Krabbendam ook niet aankijken.quote:Op zondag 6 september 2026 14:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Opa Foppe wil zijn oudspeler niet aankijken.
quote:Op zondag 6 september 2026 14:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zou Krabbendam ook niet aankijken.
Dat mag hij doen zodra mijn voetbalmanager niet meer vol met AZ spelers zit.quote:Op zondag 6 september 2026 14:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik smeek om het moment dat Don Leeroy Echteld door het ijs zakt.
Dat duwtje met de billen is echt niks vergeleken bij wat Van Bommel gisteren deed. Bij die van gisteren kan je echt schade oplopen als bij een autoongelukquote:Op zondag 6 september 2026 06:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lol, nogal overdreven, het was bepaald geen Batistonnetje.
Dit was niks volgens Makkelie, licht duwtje.![]()
![]()
![]()
[ x ]
1 Kluivertquote:Op zondag 6 september 2026 14:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat duwtje met de billen is echt niks vergeleken bij wat Van Bommel gisteren deed. Bij die van gisteren kan je echt schade oplopen als bij een autoongeluk
Net zo'n aso als zijn vader vroeger.quote:Op zondag 6 september 2026 14:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat duwtje met de billen is echt niks vergeleken bij wat Van Bommel gisteren deed. Bij die van gisteren kan je echt schade oplopen als bij een autoongeluk
quote:Op zondag 6 september 2026 15:16 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Deze man heeft altijd blauwe lippen.
Geef gefrustreerd Marokkaantje Oufkir een klatsquote:Op zondag 6 september 2026 16:18 schreef Zipportal het volgende:
Kans op kans, Rombouts. @:powerloungen
Keepen kan ie ook niet. Telstar gaat er vrij kansloos uit dit jaar.quote:Op zondag 6 september 2026 16:00 schreef Zipportal het volgende:
Koeman met de pingel. Leuke rubriek.
Op 6 september?quote:Op zondag 6 september 2026 16:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geloven WE in een titel voor AZ en Echteld? @:Alaphilippe_
Mwoah dat niet. Maar ze zullen voorlopig nog wel bovenaan staan. Volgende twee potjes tegen Telstar en Willem II.quote:Op zondag 6 september 2026 16:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geloven WE in een titel voor AZ en Echteld? @:Alaphilippe_
Battle of North-Hollandquote:Op zondag 6 september 2026 16:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah dat niet. Maar ze zullen voorlopig nog wel bovenaan staan. Volgende twee potjes tegen Telstar en Willem II.
Kooij is altijd slecht, die snapt er echt helemaal niks van.quote:Op zondag 6 september 2026 16:44 schreef borisz het volgende:
Koeman! Koeman!
De grote Kooij-show moet snel worden verboden. Wat was die slecht vanmiddag.
Die komen echt overal tekort voor de eredivisie, die gaan niet eens 20 punten halen op deze manier.quote:Op zondag 6 september 2026 16:36 schreef fetX het volgende:
Cambuur kan ook niet tegen 10 man van Telstar winnen. Wat een ongekend flutteam is dat.
Alleen die middenvelder die er al 4 in heeft liggen kan er wat vanquote:Op zondag 6 september 2026 16:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die komen echt overal tekort voor de eredivisie, die gaan niet eens 20 punten halen op deze manier.
Goh vervelend al die hoofdblessuresquote:
Soort Dordrecht. Al haalde die aan het einde van het seizoen nog wat punten om niet de boeken in te gaan als de slechtste ooit.quote:Op zondag 6 september 2026 16:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die komen echt overal tekort voor de eredivisie, die gaan niet eens 20 punten halen op deze manier.
quote:
quote:Op zondag 6 september 2026 08:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij de welbekende rode kaart van Veerman had Meerdink ook een hoofdblessure. Die speelde gewoon door.
Hoofdblessure betekent niet dat je daardoor niet verder kan. Wat wel een vereiste is voor zo'n extra wissel. Bouwman kon niet verder door zijn borst. Niet zijn hoofd. Ook al had ie daar ook een beetje auw.
En meer troep in de psv reeks ter verduidelijking.quote:Op zondag 6 september 2026 17:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waaom? Omdat wordt aangetoond dat het geen hoofdblessure was waardoor hij niet verder kon? Wat hij ZELF ook aan de scheidsrechter aangaf? Wat o.a. jij niet wilde toegeven?
Ik wens hem van harte beterschap en een snel herstel, maar dat doet niks af aan de feiten verder.
Normaal zie je promotie teams ook versterkingen halen. Zowel Ado als Cambuur vonden het wel goed zo (bij Cambuur is de reden duidelijk).quote:Op zondag 6 september 2026 17:51 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik heb nog nooit zulke slechte gepromoveerde teams gezien. Kunnen er alle 3 helemaal niets van.
Geen zorgen.quote:Op zondag 6 september 2026 17:51 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik heb nog nooit zulke slechte gepromoveerde teams gezien. Kunnen er alle 3 helemaal niets van.
Ziedend.quote:Op zondag 6 september 2026 17:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
En meer troep in de psv reeks ter verduidelijking.
Overwinteren doen ze wel.quote:Op zondag 6 september 2026 17:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
ADO zou zich toch makkelijk gaan handhaven? @:maxi-mus
Ik zal me voortaan realiseren dat FOK! users in groten getale niet in staat zijn tot begrijpend lezen, en dit achterwege laten, dat maakt het een stuk makkelijker voor me. Om het in Jip en Janneke taal op te schrijven is me teveel moeite.quote:Op zondag 6 september 2026 17:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wahnsinnquote:Op zondag 6 september 2026 21:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kuhmann is wereldnieuws:
https://www.bild.de/sport(...)808b6067248f60a52fe3
Ach Makamba_quote:Op zondag 6 september 2026 17:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Koeman is overtuigd van zijn eigen trap. En dat is precies de juiste eigenschap om een penalty te nemen, vertelt Nico van Zoghel in NOS Langs de Lijn.
En als iemand het kan weten, is het Van Zoghel het wel. Hij is namelijk de meest scorende doelman in de eredivisie ooit. Tussen 1964 en 1967 maakte hij voor DOS en Go Ahead Eagles in totaal zeven strafschoppen.
Wat ik vooral wil is terug naar het homogene Nederland van de jaren 60. @Zipportalquote:Op maandag 7 september 2026 07:43 schreef 3rr0r het volgende:
@:RamboDirk wil nu ook zo'n cap
[..]
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/26(...)er-van-zoghel-geniet
Stukje eigen amateurcompetitie voor grotendeels blanke elftallen die gewoon lekker willen zuipen ipv vechten een goed begin?quote:Op maandag 7 september 2026 09:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat ik vooral wil is terug naar het homogene Nederland van de jaren 60. @:zipportal
De eerste instroom van gastarbeiders, incest en een zesdaagse werkweekquote:Op maandag 7 september 2026 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stukje eigen amateurcompetitie voor grotendeels blanke elftallen die gewoon lekker willen zuipen ipv vechten een goed begin?
quote:Op maandag 7 september 2026 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stukje eigen amateurcompetitie voor grotendeels blanke elftallen die gewoon lekker willen zuipen ipv vechten een goed begin?
Die gaan Cambuur en Willem 2 wel onder zich houden en Telstar vermoedelijk ook wel ja.quote:Op zondag 6 september 2026 17:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
ADO zou zich toch makkelijk gaan handhaven? @:maxi-mus
Die gaan gewoon in een groepje met PEC en Sparta eindigen ja. En wellicht valt Utrecht daar ook nog bij, dat is een wildcard.quote:Op maandag 7 september 2026 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gaan Cambuur en Willem 2 wel onder zich houden en Telstar vermoedelijk ook wel ja.
Niks dan lof voor Excelsior maar die hebben vooralsnog wel een heel makkelijk programma gehad + wat geluk. Het zal niet de eerste keer zijn dat een ploeg na de winterstop totaal wegzakt.quote:Op maandag 7 september 2026 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan gewoon in een groepje met PEC en Sparta eindigen ja. En wellicht valt Utrecht daar ook nog bij, dat is een wildcard.
Fortuna, Groningen, Kowet, Heerenveen en Excelsior zitten daar wel boven en de rest ook
Daarom eindigen ze ook boven dat groepje.quote:Op maandag 7 september 2026 12:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Niks dan lof voor Excelsior maar die hebben vooralsnog wel een heel makkelijk programma gehad + wat geluk. Het zal niet de eerste keer zijn dat een ploeg na de winterstop totaal wegzakt.
Dit klinkt erg logisch bij nader inzien. 15de plek voor Excelsior.quote:Op maandag 7 september 2026 12:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daarom eindigen ze ook boven dat groepje.
Ik zeg 12e tenzij Utrecht er geen kut van kan.quote:Op maandag 7 september 2026 12:11 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit klinkt erg logisch bij nader inzien. 15de plek voor Excelsior.
Het wachten is op babyface Schuurs die wat wedstrijden speelt en daarna weer stuk isquote:Op maandag 7 september 2026 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
Morgen geen Sierhuis en Linssen. Dit wordt een leuke rubriek, blessures en NEC. Zag ook niemand aankomen.
Excelsior zo vroeg in het seizoen ook een irritant tussendoortje. Kan nog vermakelijk worden.quote:Op maandag 7 september 2026 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
Morgen geen Sierhuis en Linssen. Dit wordt een leuke rubriek, blessures en NEC. Zag ook niemand aankomen.
En dan zaterdag ook nog naar het Kooij stadion waar ondergetekende op de tribune zal zitten. Sidderen en beven.quote:Op maandag 7 september 2026 13:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Excelsior zo vroeg in het seizoen ook een irritant tussendoortje. Kan nog vermakelijk worden.
Paar dagen na Juventus v NEC ook een in-form GAE.quote:Op maandag 7 september 2026 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan zaterdag ook nog naar het Kooij stadion waar ondergetekende op de tribune zal zitten. Sidderen en beven.
Joey Kooij, wanneer wordt die man eens van de velden verbannen.quote:Op maandag 7 september 2026 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
De arbitrage staat er weer goed op.
[ x ]
Uur geleden nog rustig bij de Galgenwaard. Geen politieafzettingen of nada.quote:Op dinsdag 8 september 2026 11:41 schreef Paul het volgende:
Vanmiddag genieten van 30 min utrecht go ahead
quote:Op dinsdag 8 september 2026 14:26 schreef Caland het volgende:
De vuurwerkgooiende tokkies redden een punt voor Utrecht
En wanneer speelt Powerpoint?quote:
Ach welnee, een wedstrijd duurt 90 minutenquote:Op dinsdag 8 september 2026 18:21 schreef DrMarten het volgende:
Utrecht beloond voor het wangedrag van de 'fans'
Tussenstand had gewoon de eindstand moeten worden
Niet schrikken, Excelsior gaat voor het landskampioenschap @De_Kraamquote:Op dinsdag 8 september 2026 18:49 schreef William_Papadin het volgende:
Excelsior is NEC op alle fronten voorbij.
Iedereen is nu al geblesseerd en dan moet het echte dubbele programma nog komenquote:
Leuke speler, ja. Bij Vitesse ook al.quote:Op dinsdag 8 september 2026 20:20 schreef Slobeend het volgende:
Waarom heeft niemand Yegoian opgepikt? Ik blijf me erover verbazen.
Twente heeft hem laten gaan omdat kampbewoner Oosting geen interesse in jeugdspelers hadquote:Op dinsdag 8 september 2026 20:20 schreef Slobeend het volgende:
Waarom heeft niemand Yegoian opgepikt? Ik blijf me erover verbazen.
LeDonte West. @PowerLoungenquote:Op dinsdag 8 september 2026 20:38 schreef De_Kraam het volgende:
LeBron beton of hoe heet die @:3rr0r
Barca - Feyenoord is zelfde tijd. Prioriteiten.quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Meneer heeft het druk. Ach.
Resultaat is al bekend.quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Barca - Feyenoord is zelfde tijd. Prioriteiten.
quote:Op dinsdag 8 september 2026 20:38 schreef De_Kraam het volgende:
LeBron beton of hoe heet die @:3rr0r
Maar ze spelen volgende week tegen Juventus.quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
NEC gaat dit jaar NIET Europa in.
Op 1 dag in 2 helften van 45 minutenquote:Op dinsdag 8 september 2026 18:37 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ach welnee, een wedstrijd duurt 90 minuten
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
NEC gaat dit jaar NIET Europa in.
Allemaal oudjes halen en vervolgens allemaal in de lappenmand bij 2x per week spelen.quote:Op woensdag 9 september 2026 09:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.
[ x ]
Ach, ach, ach.quote:Op woensdag 9 september 2026 09:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.
[ x ]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De klad zal er bij NEC wel rond december/januari inslaan, of zo. A la Twente en Go Ahead in de vorige twee jaar. En dan moeten we niet doen alsof we verbaasd zijn.
quote:Op maandag 27 juli 2026 12:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dick Schreuder krijgt voor het eerst te maken met een Europees schema. Dat is al interessant genoeg, zeker met zijn intense speelstijl. De seizoenen van Go Ahead (vorig) en FC Twente in 2024-25 zijn exemplarisch. Chronische ontevredenheid in de tweede seizoenshelft. Mensen die de koppeling maken met een Europees seizoen, zijn dan al gekruisigd en in de guillotine bevestigd.
Hij heeft gewoon een klote transferperiode gekregen. Alle kwaliteit vervangen voor bejaarden of spelers die max 1 wedstrijd in de 2 weken kunnen spelen.quote:Op woensdag 9 september 2026 16:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
NEC loopt al 4 maanden voor op schema.
@:maxi-mus @:caland
[..]
[..]
Nee natuurlijk niet, gewoon hopen dat je in het 2e seizoen alsnog je gelijk kan halen.quote:Op woensdag 9 september 2026 16:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een klote transferperiode gekregen. Alle kwaliteit vervangen voor bejaarden of spelers die max 1 wedstrijd in de 2 weken kunnen spelen.
Overigens postte je dit soort dingen vorig seizoen al uit een soort blinde haat aan Schreuder. Heb je ook je woorden teruggenomen toen ze wel derde werden?
Erg vermoeiend. Gaat verder niks worden met NEC dat staat wel vast met hun aanval met een gemiddelde leeftijd van 36. Al was dat in juni nog niet het geval.quote:Op woensdag 9 september 2026 16:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, gewoon hopen dat je in het 2e seizoen alsnog je gelijk kan halen.
De derde plek van NEC was de slechtste nummer 3 sinds 1990. We spreken over het pre-3-punten-tijdperk.quote:Op woensdag 9 september 2026 16:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, gewoon hopen dat je in het 2e seizoen alsnog je gelijk kan halen.
quote:Op woensdag 9 september 2026 17:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De derde plek van NEC was de slechtste nummer 3 sinds 1990. We spreken over het pre-3-punten-tijdperk.
Vanaf 17:45. Vind een voorbeschouwing van een uur wel afdoende.quote:Op woensdag 9 september 2026 17:08 schreef RamboDirk het volgende:
Graag even de focus op Twente-Telstar.
Waarvoor dank.
Het is vooral een beetje een bij elkaar geraapt zooitje. In theorie nog wel iets van te maken, maar het gebrek aan kwaliteit van een normale leeftijd voorin zou ze wel op kunnen breken inderdaad.quote:Op woensdag 9 september 2026 17:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Erg vermoeiend. Gaat verder niks worden met NEC dat staat wel vast met hun aanval met een gemiddelde leeftijd van 36. Al was dat in juni nog niet het geval.
Dan nog is het toch knap. Dat Feyenoord/Ajax zich moeten schamen oke.quote:Op woensdag 9 september 2026 17:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De derde plek van NEC was de slechtste nummer 3 sinds 1990. We spreken over het pre-3-punten-tijdperk.
Iedereen heeft er zo de focus op dat ze vergeten te postenquote:Op woensdag 9 september 2026 17:08 schreef RamboDirk het volgende:
Graag even de focus op Twente-Telstar.
Waarvoor dank.
Wel 36 inmiddels, al kun je voor een keeper iets coulanter zijn qua leeftijd.quote:Op vrijdag 11 september 2026 08:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Padt naar FC Utrecht.
Dit kan zomaar einde tijdperk Barkas gaan betekenen. (Want die houdt echt geen bal meer)
@Caland gaat wedstrijdjes laten stakenquote:Op vrijdag 11 september 2026 15:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)n-vuurwerk~af01e4b8/
@:caland macht geven aan idioten JAAAAAAAAAAA.
Heerlijk. Het lijkt wel alsof we in dit land steevast precies alles doen wat juist bewezen niet werkt.quote:Op vrijdag 11 september 2026 15:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)n-vuurwerk~af01e4b8/
@:caland macht geven aan idioten JAAAAAAAAAAA.
En zogenaamde supporters.quote:Op vrijdag 11 september 2026 16:03 schreef Caland het volgende:
Afgelopen week nog werden de vuurwerktokkies van FC Utrecht beloond, dat moet vaker gebeuren dacht de KNVB.
Beloond met een stadionverbod een punt tegen Go Ahead. Die hadden vast de week van hun leven ja.quote:Op vrijdag 11 september 2026 16:03 schreef Caland het volgende:
Afgelopen week nog werden de vuurwerktokkies van FC Utrecht beloond, dat moet vaker gebeuren dacht de KNVB.
Ze zeggen er nooit bij voor hoe lang zo'n stadionverbod geldt. Klinkt leuk streng in de media maar vraag me dus af welke termijn er aan vastzit.quote:Op vrijdag 11 september 2026 17:04 schreef Durmada het volgende:
[..]
Beloond met een stadionverbod een punt tegen Go Ahead. Die hadden vast de week van hun leven ja.
3e worden is ook een mooie plek.quote:Op zaterdag 12 september 2026 11:11 schreef Durmada het volgende:
Ach, zo is het altijd met AZ. Op het moment dat ze uit gaan spreken dat ze er echt in geloven, gaat het mis. Maar het blijft toch je club hè.
Het mooiste moment gisteren is dat Mexx Meerdink zijn veterstrikdiploma uiteindelijk toch nog haalde.quote:Op zaterdag 12 september 2026 11:11 schreef Durmada het volgende:
Ach, zo is het altijd met AZ. Op het moment dat ze uit gaan spreken dat ze er echt in geloven, gaat het mis. Maar het blijft toch je club hè.
quote:Op zaterdag 12 september 2026 17:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik schakel in en zie Weghorst scoren. Wat een kutavond, nu al.
Jelly?quote:Op zaterdag 12 september 2026 17:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het zit diep.quote:Op zaterdag 12 september 2026 17:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |