En nog steeds geen Vennegoor. Geef die jongen minutenquote:Op zondag 6 september 2026 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eindelijk Thorvaldsen, maar ook V.d. Belt
Of Hesselink?quote:Op zondag 6 september 2026 13:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En nog steeds geen Vennegoor. Geef die jongen minuten
Via Weghorst heeft van de Brom jouw schietgebedje gehoord. HIJ STAAT ERIN!quote:Op zondag 6 september 2026 13:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En nog steeds geen Vennegoor. Geef die jongen minuten
Ik zou Krabbendam ook niet aankijken.quote:Op zondag 6 september 2026 14:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Opa Foppe wil zijn oudspeler niet aankijken.
quote:Op zondag 6 september 2026 14:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zou Krabbendam ook niet aankijken.
Dat mag hij doen zodra mijn voetbalmanager niet meer vol met AZ spelers zit.quote:Op zondag 6 september 2026 14:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik smeek om het moment dat Don Leeroy Echteld door het ijs zakt.
Dat duwtje met de billen is echt niks vergeleken bij wat Van Bommel gisteren deed. Bij die van gisteren kan je echt schade oplopen als bij een autoongelukquote:Op zondag 6 september 2026 06:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lol, nogal overdreven, het was bepaald geen Batistonnetje.
Dit was niks volgens Makkelie, licht duwtje.![]()
![]()
![]()
[ x ]
1 Kluivertquote:Op zondag 6 september 2026 14:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat duwtje met de billen is echt niks vergeleken bij wat Van Bommel gisteren deed. Bij die van gisteren kan je echt schade oplopen als bij een autoongeluk
Net zo'n aso als zijn vader vroeger.quote:Op zondag 6 september 2026 14:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat duwtje met de billen is echt niks vergeleken bij wat Van Bommel gisteren deed. Bij die van gisteren kan je echt schade oplopen als bij een autoongeluk
quote:Op zondag 6 september 2026 15:16 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Deze man heeft altijd blauwe lippen.
Geef gefrustreerd Marokkaantje Oufkir een klatsquote:Op zondag 6 september 2026 16:18 schreef Zipportal het volgende:
Kans op kans, Rombouts. @:powerloungen
Keepen kan ie ook niet. Telstar gaat er vrij kansloos uit dit jaar.quote:Op zondag 6 september 2026 16:00 schreef Zipportal het volgende:
Koeman met de pingel. Leuke rubriek.
Op 6 september?quote:Op zondag 6 september 2026 16:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geloven WE in een titel voor AZ en Echteld? @:Alaphilippe_
Mwoah dat niet. Maar ze zullen voorlopig nog wel bovenaan staan. Volgende twee potjes tegen Telstar en Willem II.quote:Op zondag 6 september 2026 16:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geloven WE in een titel voor AZ en Echteld? @:Alaphilippe_
Battle of North-Hollandquote:Op zondag 6 september 2026 16:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah dat niet. Maar ze zullen voorlopig nog wel bovenaan staan. Volgende twee potjes tegen Telstar en Willem II.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |