Huh? Van Waterreus? Dit snap ik even niet (inb4 goh)quote:Op zondag 6 september 2026 12:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Terwijl zijn clubvoorkeur dus gewoon echt bij Ajax ligt. Maar ja, dom volk blijft domme dingen roepen.
Niet zomaar een blik.quote:
En naar de kerk geweest Jan B. ?quote:Op zondag 6 september 2026 11:43 schreef Zipportal het volgende:
Geen idee. Noem man en kameel. Niet zo stiekem doen.
@BadderHaring sloeg een beetje door.quote:Op zondag 6 september 2026 12:58 schreef ISVV het volgende:
[..]
Huh? Van Waterreus? Dit snap ik even niet (inb4 goh)
Dat deed hij later. Op aanraden van de bank waarschijnlijk, om die wissel af te dwingen. Daarvoor gaf hij heel duidelijk aan dat het de borst was.quote:Op zondag 6 september 2026 17:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Je bent wel echt volledig blind als je niet hebt gezien dat Bouwman zelf gebaarde en zei dat hij last van zijn hoofd had toen hij het veld af strompelde.
Hoe dik kan de plank voor je kop zijn.
Jij ziet dingen die er helemaal niet zijn.quote:Op zondag 6 september 2026 17:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat deed hij later. Op aanraden van de bank waarschijnlijk, om die wissel af te dwingen. Daarvoor gaf hij heel duidelijk aan dat het de borst was.
Ja man, en daarom keek hij uit zijn ogen alsof hij net een kilo wiet had gerookt en zag zijn oogkas eruit alsof de sprinter naar Utrecht er tegenaan was gereden.quote:Op zondag 6 september 2026 17:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat deed hij later. Op aanraden van de bank waarschijnlijk, om die wissel af te dwingen. Daarvoor gaf hij heel duidelijk aan dat het de borst was.
Ja maar hij klopte op zijn borst toen hij van het veld ging!!!quote:Op zondag 6 september 2026 18:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja man, en daarom keek hij uit zijn ogen alsof hij net een kilo wiet had gerookt en zag zijn oogkas eruit alsof de sprinter naar Utrecht er tegenaan was gereden.
Hef jezelf op, gek.
Als zelfs een ziekenhuisonderzoek niet serieus wordt genomen houdt het opquote:Op zondag 6 september 2026 18:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja man, en daarom keek hij uit zijn ogen alsof hij net een kilo wiet had gerookt en zag zijn oogkas eruit alsof de sprinter naar Utrecht er tegenaan was gereden.
Hef jezelf op, gek.
Dat zijn long stuk is zegt toch niks over of hij op dat moment last van zijn hoofd had? Wat is dat voor flauwekul man.quote:Op zondag 6 september 2026 18:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als zelfs een ziekenhuisonderzoek niet serieus wordt genomen houdt het op
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 6 september 2026 18:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat zijn long stuk is zegt toch niks over of hij op dat moment last van zijn hoofd had? Wat is dat voor flauwekul man.
Lees je zelf weleens wat je typt, of ben je zo stom dat het dan nog niet landt?
Stiekem ook wel weer leuk om zo'n gifkikker in je selectie te hebbenquote:Op zondag 6 september 2026 18:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat zijn long stuk is zegt toch niks over of hij op dat moment last van zijn hoofd had? Wat is dat voor flauwekul man.
Lees je zelf weleens wat je typt, of ben je zo stom dat het dan nog niet landt?
Stop met stokeren.quote:Op zondag 6 september 2026 18:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat zit jij mijn posts te verwijderen
Ja stop er maar mee.quote:Op zondag 6 september 2026 18:29 schreef Zorro het volgende:
Nou ben ik er verder klaar mee.
- Ik zeg NIET dat het geen rood was
- Ik zeg NIET dat er niks aan de hand is
Ik zeg alleen dat het geen hoofdblessure is, wat hij zelf ooku wel. aangeeft, en dat de scheids dus die wissel niet had mogen toestaan.
Beste was, volgens de regels
- rood van Bommel
- geen extra wissel
- dus 10 tegen 10
Zou uiteindelijk zelfs beter zijn geweest voor ajax want dan had PSV nooit Obispo kunnen wisselen. Nu wel.
Je bent zelf raar.quote:Op zondag 6 september 2026 18:29 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Raar dat mijn post weg moest.
Maar hoop evengoed dat jij ook een goed weekend hebt gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |