Heerlijk. Het lijkt wel alsof we in dit land steevast precies alles doen wat juist bewezen niet werkt.quote:Op vrijdag 11 september 2026 15:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)n-vuurwerk~af01e4b8/
@:caland macht geven aan idioten JAAAAAAAAAAA.
En zogenaamde supporters.quote:Op vrijdag 11 september 2026 16:03 schreef Caland het volgende:
Afgelopen week nog werden de vuurwerktokkies van FC Utrecht beloond, dat moet vaker gebeuren dacht de KNVB.
Beloond met een stadionverbod een punt tegen Go Ahead. Die hadden vast de week van hun leven ja.quote:Op vrijdag 11 september 2026 16:03 schreef Caland het volgende:
Afgelopen week nog werden de vuurwerktokkies van FC Utrecht beloond, dat moet vaker gebeuren dacht de KNVB.
Ze zeggen er nooit bij voor hoe lang zo'n stadionverbod geldt. Klinkt leuk streng in de media maar vraag me dus af welke termijn er aan vastzit.quote:Op vrijdag 11 september 2026 17:04 schreef Durmada het volgende:
[..]
Beloond met een stadionverbod een punt tegen Go Ahead. Die hadden vast de week van hun leven ja.
3e worden is ook een mooie plek.quote:Op zaterdag 12 september 2026 11:11 schreef Durmada het volgende:
Ach, zo is het altijd met AZ. Op het moment dat ze uit gaan spreken dat ze er echt in geloven, gaat het mis. Maar het blijft toch je club hè.
Het mooiste moment gisteren is dat Mexx Meerdink zijn veterstrikdiploma uiteindelijk toch nog haalde.quote:Op zaterdag 12 september 2026 11:11 schreef Durmada het volgende:
Ach, zo is het altijd met AZ. Op het moment dat ze uit gaan spreken dat ze er echt in geloven, gaat het mis. Maar het blijft toch je club hè.
quote:Op zaterdag 12 september 2026 17:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik schakel in en zie Weghorst scoren. Wat een kutavond, nu al.
Jelly?quote:Op zaterdag 12 september 2026 17:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het zit diep.quote:Op zaterdag 12 september 2026 17:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |