Uit die doeltrap kwam wel de goal!quote:Op zondag 6 september 2026 12:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Weghorst schiet, doeltrap.
En de goal, wat een fout.
Die had al moeten zitten jaquote:Op zondag 6 september 2026 12:23 schreef TweedeKlum het volgende:
God heeft zijn rustdagquote:Op zondag 6 september 2026 12:23 schreef TweedeKlum het volgende:
ESPN premium kijken.quote:Op zondag 6 september 2026 12:55 schreef bbuddybb het volgende:
De regie bij deze wedstrijd mist 2 van de 3 kools. Kan echt niet.
Lekker gewerkt, niets gezienquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar de snoeiharde analyse van @:alaphilippe_
Wel heel toevallig maat.quote:Op zondag 6 september 2026 13:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lekker gewerkt, niets gezien.
Als ik op vrijdag dart, moet ik zaterdag werken. Zo gaat dat, maatje.quote:
Lekkerrrrrrrrrr. Investeren. Wanneer kunnen we je sponsoren voor Q schoolquote:Op zondag 6 september 2026 13:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als ik op vrijdag dart, moet ik zaterdag werken. Zo gaat dat, maatje.
De tweevoudig kampioen op de openingsdag met 5-4 verslagen met de mannen. Voorschoten op zijn kop, ouwe trekpop.
Die had er wel in gemoeten maar ja, Berghuis hè. Die gaat je nog wel meer punten kosten dit seizoen.quote:Op zondag 6 september 2026 10:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Berghuis had beter gewoon die bal erin kunnen schieten in de eerste helft maar daar hoor je nu niemand meer over.
Eerst de Dutch Open 2027 maatjequote:Op zondag 6 september 2026 13:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekkerrrrrrrrrr. Investeren. Wanneer kunnen we je sponsoren voor Q school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |