Zoals ik de vorige keer al stelde toen het in dit topic werd gepost. Waarom een stilstaand beeld. Toch niet omdat hij hiervoor de bal al had geraakt?quote:
Hoe is dat relevant?quote:Op zondag 6 september 2026 07:56 schreef Makamba_ het volgende:
Zoals ik de vorige keer al stelde toen het in dit topic werd gepost. Waarom een stilstaand beeld. Toch niet omdat hij hiervoor de bal al had geraakt?
je hebt gelijkquote:Op zondag 6 september 2026 06:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lol, nogal overdreven, het was bepaald geen Batistonnetje.
Dit was niks volgens Makkelie, licht duwtje.![]()
![]()
![]()
[ x ]
Terug naar de NOS samenvatting!quote:Op zondag 6 september 2026 08:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe is dat relevant?
Of ben jij er zo eentje die vindt dat je iemand doormidden mag schoppen als je eerst de bal maar raakt?
Er zijn meer mensen met die mening. Peter Bosz in ieder geval en vast nog wel een andere psv'erquote:Op zondag 6 september 2026 09:09 schreef Scrummie het volgende:
Ik als neutrale kijker het reuze meevallen wat Van Bommel deed. Het ziet er wat lomp uit maar is toch voornamelijk ongelukkig?
Ik als PSV supporter had rood niet gek gevonden. Neemt niet weg dat als je die beelden 150x op een rij laat zien, het steeds erger lijkt te worden.quote:Op zondag 6 september 2026 09:09 schreef Scrummie het volgende:
Ik als neutrale kijker het reuze meevallen wat Van Bommel deed. Het ziet er wat lomp uit maar is toch voornamelijk ongelukkig?
Ook dat kan rood zijn. Maar mensen die om 80 potjes schorsing roepen kijken alleen maar naar de ongelukkige uitkomst door de hoogte van Van Bommel bij die actie.quote:Op zondag 6 september 2026 09:09 schreef Scrummie het volgende:
Hij gaat er wel heel lomp in dus rood kan bestquote:Op zondag 6 september 2026 09:09 schreef Scrummie het volgende:
De grap is dat ik het interview van Bosz helemaal nog niet had gezien/gelezen.quote:Op zondag 6 september 2026 09:32 schreef bbuddybb het volgende:
Lekker makkelijk om als je zelf niet weet hoe je het goed moet praten, de trainer na te praten.
Bommel heeft geen enkele intentie om voor de bal te gaan. Die wil er gewoon keihard in kleunen. Dat is vrij duidelijk te zien op de beelden.
Het is dan wel weer humor dat de mensen die het rood vonden dit over het algemeen geen overtreding vonden.quote:Op zondag 6 september 2026 09:41 schreef Pisces het volgende:
Het had gewoon rood kunnen zijn, maar de kabouter weigert dat toe te geven en doet bijna alsof van Bommel slachtoffer is.
Dat Hugo Borst buiten z’n boekje gaat, was wel duidelijk ja.
De lezing dat hij te laat zou zijn en zichzelf beschermt is onzin.quote:Op zondag 6 september 2026 09:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De grap is dat ik het interview van Bosz helemaal nog niet had gezien/gelezen.
Maar ik vind die lezing best prima. Bommel is te laat en beschermt zichzelf ongelukkig, doet hij dat niet klappen ze met de koppen volop elkaar.
Ik geloof 100% dat er geen opzet in het spel is. Maakt overigens voor de kleur van de kaart wat mij betreft niet eens uit, rood had prima gekund. Het blijft namelijk te laat en gevaarlijk.
Ik vind alleen alle commotie en met name Borst zijn take wel zwaar ongepast. Hij is zijn vader niet en er is ook helemaal geen patroon bij Ruben.
Sorry, ik wist niet dat je gedachten kon lezen.quote:Op zondag 6 september 2026 09:53 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
De lezing dat hij te laat zou zijn en zichzelf beschermt is onzin.
Uit alles blijkt dat Bommel aan komt rennen met de intentie om op de tegenstander in te kleunen. Hij zal vast niet de intentie hebben gehad om Bouwman hersendood te beuken, maar dat had door deze roekeloze levensgevaarlijke actie wel het gevolg kunnen zijn.
Bosz kwam niet meer uit zijn woorden toen hij werd geconfronteerd met de beeldenquote:Op zondag 6 september 2026 09:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De grap is dat ik het interview van Bosz helemaal nog niet had gezien/gelezen.
Maar ik vind die lezing best prima. Bommel is te laat en beschermt zichzelf ongelukkig, doet hij dat niet klappen ze met de koppen volop elkaar.
Ik geloof 100% dat er geen opzet in het spel is. Maakt overigens voor de kleur van de kaart wat mij betreft niet eens uit, rood had prima gekund. Het blijft namelijk te laat en gevaarlijk.
Ik vind alleen alle commotie en met name Borst zijn take wel zwaar ongepast. Hij is zijn vader niet en er is ook helemaal geen patroon bij Ruben.
Berghuis had beter gewoon die bal erin kunnen schieten in de eerste helft maar daar hoor je nu niemand meer over.quote:Op zondag 6 september 2026 10:03 schreef De_Kraam het volgende:
Rood valt wat voor te zeggen. Geel valt ook wat voor te zeggen. En Hugo overdrijft weer eens zodat hij even in de belangstelling staat.
Lekker boeiend allemaal.
Ook dan was er discussie geweest over Van Bommels actiequote:Op zondag 6 september 2026 10:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Berghuis had beter gewoon die bal erin kunnen schieten in de eerste helft maar daar hoor je nu niemand meer over.
Dit is sowieso een onvergelijkbare situatie.quote:Op zondag 6 september 2026 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is dan wel weer humor dat de mensen die het rood vonden dit over het algemeen geen overtreding vonden.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |