abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 september 2026 @ 07:17:45 #276
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221736112
twitter
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221736156
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 07:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[ x ]
Zoals ik de vorige keer al stelde toen het in dit topic werd gepost. Waarom een stilstaand beeld. Toch niet omdat hij hiervoor de bal al had geraakt?

Verder geef je hier van mij part rood voor maar een groot verschil tussen nutteloos doorlopen op iemand en een domme tackle in een voetbalsituatie.
pi_221736193
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 07:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[ x ]
Al besproken
U MAD?
  FOK!Fotograaf zondag 6 september 2026 @ 08:14:30 #279
842 Zorro
Z
pi_221736227
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 07:56 schreef Makamba_ het volgende:
Zoals ik de vorige keer al stelde toen het in dit topic werd gepost. Waarom een stilstaand beeld. Toch niet omdat hij hiervoor de bal al had geraakt?
Hoe is dat relevant?
Of ben jij er zo eentje die vindt dat je iemand doormidden mag schoppen als je eerst de bal maar raakt?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221736233
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 06:40 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Lol, nogal overdreven, het was bepaald geen Batistonnetje.

Dit was niks volgens Makkelie, licht duwtje. _O- _O- _O-

[ x ]
je hebt gelijk
Het duwtje van Ruben is bij het zien van deze beelden volkomen normaal

:')
pi_221736235
quote:
6s.gif Op zondag 6 september 2026 08:14 schreef Zorro het volgende:

[..]
Hoe is dat relevant?
Of ben jij er zo eentje die vindt dat je iemand doormidden mag schoppen als je eerst de bal maar raakt?
Terug naar de NOS samenvatting!
  zondag 6 september 2026 @ 09:09:18 #282
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_221736453
Ik als neutrale kijker het reuze meevallen wat Van Bommel deed. Het ziet er wat lomp uit maar is toch voornamelijk ongelukkig?
pi_221736500
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 09:09 schreef Scrummie het volgende:
Ik als neutrale kijker het reuze meevallen wat Van Bommel deed. Het ziet er wat lomp uit maar is toch voornamelijk ongelukkig?
Er zijn meer mensen met die mening. Peter Bosz in ieder geval en vast nog wel een andere psv'er
Dan heb je het wel gehad.
pi_221736527
Bijzonder hoe veel mensen whataboutisme gebruiken om die aanslag van Van Bommel goed te praten.
pi_221736532
quote:
Ik als PSV supporter had rood niet gek gevonden. Neemt niet weg dat als je die beelden 150x op een rij laat zien, het steeds erger lijkt te worden.

Het is gewoon een gevaarlijke actie, uiterst lomp en het kan totaal verkeerd aflopen. Dit was meer rood dan die kaart van Veerman tijdens de Fruitschaal wedstrijd.

Maar wat ook zo is, is dat twee spelers er vol voor gaan en van Bommel zijn eigen lijf beter beschermt door zijn lijf te draaien. Is Bouwman ook wat slimmer dan liggen ze beide knockout.
pi_221736612
Lekker makkelijk om als je zelf niet weet hoe je het goed moet praten, de trainer na te praten.

Bommel heeft geen enkele intentie om voor de bal te gaan. Die wil er gewoon keihard in kleunen. Dat is vrij duidelijk te zien op de beelden.
  Redactie Sport zondag 6 september 2026 @ 09:40:17 #287
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221736649
quote:
Ook dat kan rood zijn. Maar mensen die om 80 potjes schorsing roepen kijken alleen maar naar de ongelukkige uitkomst door de hoogte van Van Bommel bij die actie.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 6 september 2026 @ 09:40:31 #288
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221736652
quote:
Hij gaat er wel heel lomp in dus rood kan best

Tegelijkertijd is de enige reden dat hij zijn lichaam draait juist om kopcontact te vermijden
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221736658
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 09:32 schreef bbuddybb het volgende:
Lekker makkelijk om als je zelf niet weet hoe je het goed moet praten, de trainer na te praten.

Bommel heeft geen enkele intentie om voor de bal te gaan. Die wil er gewoon keihard in kleunen. Dat is vrij duidelijk te zien op de beelden.
De grap is dat ik het interview van Bosz helemaal nog niet had gezien/gelezen.

Maar ik vind die lezing best prima. Bommel is te laat en beschermt zichzelf ongelukkig, doet hij dat niet klappen ze met de koppen volop elkaar.

Ik geloof 100% dat er geen opzet in het spel is. Maakt overigens voor de kleur van de kaart wat mij betreft niet eens uit, rood had prima gekund. Het blijft namelijk te laat en gevaarlijk.

Ik vind alleen alle commotie en met name Borst zijn take wel zwaar ongepast. Hij is zijn vader niet en er is ook helemaal geen patroon bij Ruben.
pi_221736660
Het had gewoon rood kunnen zijn, maar de kabouter weigert dat toe te geven en doet bijna alsof van Bommel slachtoffer is.
Dat Hugo Borst buiten z’n boekje gaat, was wel duidelijk ja.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221736696
Even wat anders, wat een ongelooflijke totaaldebiel, die Michel.
  zondag 6 september 2026 @ 09:49:13 #292
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221736704
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 09:41 schreef Pisces het volgende:
Het had gewoon rood kunnen zijn, maar de kabouter weigert dat toe te geven en doet bijna alsof van Bommel slachtoffer is.
Dat Hugo Borst buiten z’n boekje gaat, was wel duidelijk ja.
Het is dan wel weer humor dat de mensen die het rood vonden dit over het algemeen geen overtreding vonden.

twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221736751
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 09:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Maar ik vind die lezing best prima. Bommel is te laat en beschermt zichzelf ongelukkig, doet hij dat niet klappen ze met de koppen volop elkaar.

Ik geloof 100% dat er geen opzet in het spel is. Maakt overigens voor de kleur van de kaart wat mij betreft niet eens uit, rood had prima gekund. Het blijft namelijk te laat en gevaarlijk.

Ik vind alleen alle commotie en met name Borst zijn take wel zwaar ongepast. Hij is zijn vader niet en er is ook helemaal geen patroon bij Ruben.
De lezing dat hij te laat zou zijn en zichzelf beschermt is onzin.

Uit alles blijkt dat Bommel aan komt rennen met de intentie om op de tegenstander in te kleunen.

Hij zal vast niet de intentie hebben gehad om Bouwman hersendood te beuken, maar dat had door deze roekeloze actie wel het gevolg kunnen zijn.
pi_221736763
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 09:53 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
De lezing dat hij te laat zou zijn en zichzelf beschermt is onzin.

Uit alles blijkt dat Bommel aan komt rennen met de intentie om op de tegenstander in te kleunen. Hij zal vast niet de intentie hebben gehad om Bouwman hersendood te beuken, maar dat had door deze roekeloze levensgevaarlijke actie wel het gevolg kunnen zijn.
Sorry, ik wist niet dat je gedachten kon lezen.
pi_221736886
Rood valt wat voor te zeggen. Geel valt ook wat voor te zeggen. En Hugo overdrijft weer eens zodat hij even in de belangstelling staat.

Lekker boeiend allemaal.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_221736888
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 09:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Bosz kwam niet meer uit zijn woorden toen hij werd geconfronteerd met de beelden _O-
  zondag 6 september 2026 @ 10:05:06 #297
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221736893
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2026 10:03 schreef De_Kraam het volgende:
Rood valt wat voor te zeggen. Geel valt ook wat voor te zeggen. En Hugo overdrijft weer eens zodat hij even in de belangstelling staat.

Lekker boeiend allemaal.
Berghuis had beter gewoon die bal erin kunnen schieten in de eerste helft maar daar hoor je nu niemand meer over.
pi_221736955
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 10:05 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Berghuis had beter gewoon die bal erin kunnen schieten in de eerste helft maar daar hoor je nu niemand meer over.
Ook dan was er discussie geweest over Van Bommels actie
Beetje rare take.
  zondag 6 september 2026 @ 10:36:31 #299
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221737201
Was niet zoveel aan de hand. Maar goed Ajax staat achter dus drama. Dat hadden ze niet betaald.
  Redactie Sport zondag 6 september 2026 @ 10:41:30 #300
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221737236
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2026 09:49 schreef Caland het volgende:

[..]
Het is dan wel weer humor dat de mensen die het rood vonden dit over het algemeen geen overtreding vonden.

[ x ]
Dit is sowieso een onvergelijkbare situatie.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')