Overwinteren doen ze wel.quote:Op zondag 6 september 2026 17:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
ADO zou zich toch makkelijk gaan handhaven? @:maxi-mus
Ik zal me voortaan realiseren dat FOK! users in groten getale niet in staat zijn tot begrijpend lezen, en dit achterwege laten, dat maakt het een stuk makkelijker voor me. Om het in Jip en Janneke taal op te schrijven is me teveel moeite.quote:Op zondag 6 september 2026 17:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
En meer troep in de psv reeks ter verduidelijking.
Wahnsinnquote:Op zondag 6 september 2026 21:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kuhmann is wereldnieuws:
https://www.bild.de/sport(...)808b6067248f60a52fe3
Ach Makamba_quote:Op zondag 6 september 2026 17:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
En meer troep in de psv reeks ter verduidelijking.
quote:Koeman is overtuigd van zijn eigen trap. En dat is precies de juiste eigenschap om een penalty te nemen, vertelt Nico van Zoghel in NOS Langs de Lijn.
En als iemand het kan weten, is het Van Zoghel het wel. Hij is namelijk de meest scorende doelman in de eredivisie ooit. Tussen 1964 en 1967 maakte hij voor DOS en Go Ahead Eagles in totaal zeven strafschoppen.
Wat ik vooral wil is terug naar het homogene Nederland van de jaren 60. @Zipportalquote:Op maandag 7 september 2026 07:43 schreef 3rr0r het volgende:
@:RamboDirk wil nu ook zo'n cap
[..]
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/26(...)er-van-zoghel-geniet
Stukje eigen amateurcompetitie voor grotendeels blanke elftallen die gewoon lekker willen zuipen ipv vechten een goed begin?quote:Op maandag 7 september 2026 09:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat ik vooral wil is terug naar het homogene Nederland van de jaren 60. @:zipportal
De eerste instroom van gastarbeiders, incest en een zesdaagse werkweekquote:Op maandag 7 september 2026 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stukje eigen amateurcompetitie voor grotendeels blanke elftallen die gewoon lekker willen zuipen ipv vechten een goed begin?
quote:Op maandag 7 september 2026 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stukje eigen amateurcompetitie voor grotendeels blanke elftallen die gewoon lekker willen zuipen ipv vechten een goed begin?
Die gaan Cambuur en Willem 2 wel onder zich houden en Telstar vermoedelijk ook wel ja.quote:Op zondag 6 september 2026 17:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
ADO zou zich toch makkelijk gaan handhaven? @:maxi-mus
Die gaan gewoon in een groepje met PEC en Sparta eindigen ja. En wellicht valt Utrecht daar ook nog bij, dat is een wildcard.quote:Op maandag 7 september 2026 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gaan Cambuur en Willem 2 wel onder zich houden en Telstar vermoedelijk ook wel ja.
Niks dan lof voor Excelsior maar die hebben vooralsnog wel een heel makkelijk programma gehad + wat geluk. Het zal niet de eerste keer zijn dat een ploeg na de winterstop totaal wegzakt.quote:Op maandag 7 september 2026 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan gewoon in een groepje met PEC en Sparta eindigen ja. En wellicht valt Utrecht daar ook nog bij, dat is een wildcard.
Fortuna, Groningen, Kowet, Heerenveen en Excelsior zitten daar wel boven en de rest ook
Daarom eindigen ze ook boven dat groepje.quote:Op maandag 7 september 2026 12:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Niks dan lof voor Excelsior maar die hebben vooralsnog wel een heel makkelijk programma gehad + wat geluk. Het zal niet de eerste keer zijn dat een ploeg na de winterstop totaal wegzakt.
Dit klinkt erg logisch bij nader inzien. 15de plek voor Excelsior.quote:Op maandag 7 september 2026 12:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daarom eindigen ze ook boven dat groepje.
Ik zeg 12e tenzij Utrecht er geen kut van kan.quote:Op maandag 7 september 2026 12:11 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit klinkt erg logisch bij nader inzien. 15de plek voor Excelsior.
Het wachten is op babyface Schuurs die wat wedstrijden speelt en daarna weer stuk isquote:Op maandag 7 september 2026 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
Morgen geen Sierhuis en Linssen. Dit wordt een leuke rubriek, blessures en NEC. Zag ook niemand aankomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |