SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijsvergelijkingssites
IsThereAnyDeal.com
CheapShark.com
/r/GameDeals - Verschillende deals van verschillende sites
Indie Game Bundles
Games Compare
Moddingsites
Nexus Mods
Steam Workshop
GTAInside.com
Leuke/handige linkjes
Het gratis PC Games topic op FOK!
/r/PCMasterRace - Reddit community voor PC Gamers.
Twitch - Dé stream site voor games.
SteamCalculator
Steam Statistieken
Steam Left
MySteamGauge
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!!
Alternatieve stores:![]()
![]()
![]()
GoG: DRM free games. GoG biedt veel oude games die altijd met moderne OS en systemen werkt!
Origin: EA's eigen gamestore. Veel games van EA zelf die niet op Steam staan zijn hier te vinden.
uPlay: De gamestore van Ubisoft, bevat voornamelijk Ubisoft games.
Battle.net: De gameclient van Blizzard, de store bevat alleen games van Blizzard zelf.
Epic: De gamestore van Epic, bevat behalve Fortnite veel van Epics eigen games en daarnaast titels waar Epic veel geld voor heeft betaald om exclusief te mogen verkopen. Met regelmaat gratis games.
Dit topic wordt tevens gebruikt als algemeen PC Gaming topic, dus alle PC-(game)gerelateerde discussies zijn hier welkom.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:$100M - We make Brütal Legend 2. Yes, really. We do feel like it behooves us to tell you that the most successful Kickstarter ever made about 46M, so this is a stretch goal.
Ik vind hem toch wel erg in your face.quote:Op donderdag 3 september 2026 15:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Slaat de titel op Hell is zus ofzo
Ja, het is best confronterend!quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:44 schreef V. het volgende:
[..]
Ik vind hem toch wel erg in your face.
Twee keer aan begonnen maar weer weg gelegd.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:19 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is die Witcher 3 wereld groot. En ik ben nog maar in Novigrad.
Interessantquote:A major Steam leak has exposed achievement lists for hundreds of upcoming games, including titles that have not even been officially announced. The information appeared through third-party tracking sites after previously private achievement data was seemingly made accessible through Steam’s API.
Among the games affected are Kingdom Hearts 4, Persona 6, Final Fantasy Resonance, Gears of War: E-Day, Silent Hill: Townfall, Star Wars: Galactic Racer, Crazy Taxi: World Tour and Minecraft Dungeons II. The leak also appears to include several projects that have never been publicly announced.
Some of the leaked achievement lists contain potential spoilers, including details about locations, characters and gameplay elements. Kingdom Hearts 4 in particular reportedly has achievements that reveal several Disney worlds beyond the previously confirmed Coco.
The leak has also surfaced mysterious projects that may represent unannounced games, ports or even cancelled prototypes, meaning not everything discovered should be treated as confirmation of an upcoming release. With achievement data still being investigated, more details could emerge as users continue digging through the exposed lists.
https://www.facebook.com/(...)s-/1658606355822542/
Ik hoop dat ik tegen die tijd niet te ver ben, want vind het toch te leuk om het niet te gaan spelen tot die remaster.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:20 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Twee keer aan begonnen maar weer weg gelegd.
Misschien toch een nieuwe kans geven met die remaster
Achievements boeien me dus echt geen ene reet.quote:
Wel meer mensen niet. Maar weten welke games er in de pijplijn zitten waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Achievements boeien me dus echt geen ene reet.
Is die remaster al uit??quote:Op woensdag 9 september 2026 20:19 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is die Witcher 3 wereld groot. En ik ben nog maar in Novigrad.
Eind deze maand pas.quote:
Als je met die questline klaar bent, zeg dan ff wat je er van vond. Ik heb bij die questline een mening maar ik wil niet spoileren. Toffe quest verder hoor.....quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:21 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vermaak me wel echt ontzettend met The Witcher. Ben net die Croness heksen tegengekomen.
Ik vond die questline erg leuk. Nu in Novigrad met al die stadse dingen, maar vind die toch echt minder.quote:Op donderdag 10 september 2026 18:48 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Als je met die questline klaar bent, zeg dan ff wat je er van vond. Ik heb bij die questline een mening maar ik wil niet spoileren. Toffe quest verder hoor.....
Wiezo wacht je niet ff op de remaster?quote:Op donderdag 10 september 2026 18:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vond die questline erg leuk. Nu in Novigrad met al die stadse dingen, maar vind die toch echt minder.
Hierna Skellige en daarna end game toch? Dan nog de DLC.
Die kan je gewoon spelen met je oude saves.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Wiezo wacht je niet ff op de remaster?
Ja maar tegen die tijd heeft ie hem half uit al ofzo. Is toch zonde.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kan je gewoon spelen met je oude saves.
Ja zei ik ook alquote:Op donderdag 10 september 2026 19:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar tegen die tijd heeft ie hem half uit al ofzo. Is toch zonde.
Of niet, als alle DLC ook nog moetquote:Op donderdag 10 september 2026 19:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar tegen die tijd heeft ie hem half uit al ofzo. Is toch zonde.
Omdat ik m'n hele backlog m.u.v. The Witcher 3 recent heb nu. Ik weet eigenlijk niks meer om te spelen. En het is een gigantische game dus denk dat ik nog wel even door kan. DLC, het beste volgens velen, ben ik nog lang niet. En kwam toch ook nog meer nieuwe content?quote:Op donderdag 10 september 2026 19:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Wiezo wacht je niet ff op de remaster?
Die moet ik dus zeker nog. Misschien bewaar ik de DLC wel als ik hem eerder klaar heb.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of niet, als alle DLC ook nog moet
Ik had alleen bij het einde van die quest: als je me ze nou meteen had laten slopen had dat een hoop ellence bespaard :pquote:Op donderdag 10 september 2026 18:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vond die questline erg leuk. Nu in Novigrad met al die stadse dingen, maar vind die toch echt minder.
Hierna Skellige en daarna end game toch? Dan nog de DLC.
Dat kan. Ik heb helemaal niks met CoD/Battlefieldquote:Op donderdag 10 september 2026 20:42 schreef Monolith het volgende:
Ik zal wel een van de weinigen zijn hier die echt helemaal niets heeft met de Witcher.
Oh nice! Benieuwd wat je er van vindtquote:Op donderdag 10 september 2026 20:44 schreef Elvi het volgende:
Ik mag de playtest doen van Dreadmoor
Chrono Trigger is geweldig.quote:Op vrijdag 11 september 2026 22:10 schreef Drankster het volgende:
Kleine 6 uurtjes in Chrono Trigger op de Steam Deck zitten en iedereen moet dit spel spelen.
Skellige zelf is ook gigantisch. En dan heb je expansions nogquote:Op zaterdag 12 september 2026 17:44 schreef Discombobulate het volgende:
Ben eerst alle side quests aan het doen voordat ik naar Skellige ga in The Witcher. Volgens mij ben ik echt nog lang niet klaar met dit spel.
Klopt!quote:Op zaterdag 12 september 2026 17:48 schreef Discombobulate het volgende:
Ik hoef die potions maar één keer te craften toch? Door te mediteren gaan ze weer vol?
Dis nie het playstation topiquequote:
Het begin van de eerste run is wel even zoeken jaquote:
Er zijn nog veel ergere nuquote:
bieden ze ook leningen aan?quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor de geïnteresseerden: Inschrijving is tot 17 september 19:00.
Bekijk deze YouTube-video
Steam accepteerd klarna, dus technisch gezien welquote:
Gaan voor de harem?quote:Op donderdag 17 september 2026 18:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Krijgen jullie ook van die vriendschapsverzoeken van Aziatische vrouwen? Heb er nu al 2 gehad.
gelukkig nietquote:Op donderdag 17 september 2026 18:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Krijgen jullie ook van die vriendschapsverzoeken van Aziatische vrouwen? Heb er nu al 2 gehad.
quote:Op donderdag 17 september 2026 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaan voor de harem?
Maar nee, heb alles dicht gezet.
Geen idee waarom, maar dan zal ik er wat beter op lettenquote:
quote:Op donderdag 17 september 2026 22:29 schreef over_hedge het volgende:
Kreeg een gratis code voor die nieuwe Control die volgende week uitkomt. Toch wel benieuwd naar
quote:
Het is honDquote:Op maandag 21 september 2026 17:21 schreef -Deluzion- het volgende:
Een lekker stukje vliegen, met mijn hont als co-piloot.
[ link | afbeelding ]
De teringquote:Op dinsdag 22 september 2026 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neem deze, lekker 13.000+ artikelen
die kan je dan wel samen doenquote:Op dinsdag 22 september 2026 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neem deze, lekker 13.000+ artikelen
Kan misschien.quote:
Ik heb geen vrienden of familie die gamen.quote:
Ik speel regelmatig games samen, campaign mode ofzo, met vrienden of het nu Survival/crafting/shooters of citybuilders zijn. Liever samen dan PVP.quote:Op dinsdag 22 september 2026 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan misschien.
Al speel ik nooit 'samen', 'co-op' of hoe je het noemen wil
hehehequote:Op dinsdag 22 september 2026 16:50 schreef V. het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden of familie die gamen.
Ze beschouwen mij als die gast met arrested development die weigert volwassen te worden
Ik ben bezig met The Witcher 3. Verder heb ik mijn gehele backlog bijgewerkt dat laatste maanden.quote:Op dinsdag 22 september 2026 17:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hehehe![]()
mijn probleem is dat ik veels te veel games leuk begin te vinden en dan nooit weet wat ik moet kiezen...
maar kan me prima alleen vermaken, maar vaak ook samen
Momenteel speel ik weer een tijdje No Mans Sky
Hoe groot was je backing?quote:Op dinsdag 22 september 2026 17:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik ben bezig met The Witcher 3. Verder heb ik mijn gehele backlog bijgewerkt dat laatste maanden.
Eehm,quote:
Maneater!quote:Op dinsdag 22 september 2026 19:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Eehm,
Death Stranding I en II, Reanimal, Subnautica, Cyberpunk 2077, Alan Wake II, Silent Hill 2 Remake, Resident Evil 4 Remake en nu dus bezig met The Witcher 3.
Ik weet echt niet wat ik hierna moet gaan spelen.
Ik zag ook iets wat leek op Dredge maar volgens mij is die game nog niet uit.quote:
Dreadmoor? Nee, die is nog niet uit nee.quote:Op dinsdag 22 september 2026 21:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zag ook iets wat leek op Dredge maar volgens mij is die game nog niet uit.
Ja, die wil ik ook wel gaan spelen.quote:Op dinsdag 22 september 2026 21:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dreadmoor? Nee, die is nog niet uit nee.
Ik ook. Maar eerst Maneater even 100% halen (op console)quote:Op woensdag 23 september 2026 06:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, die wil ik ook wel gaan spelen.
Zonde. Met die remaster die uitkomt nog eens proberen en dan doorzetten.quote:Op dinsdag 22 september 2026 18:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoe groot was je backing?
Witcher 3 drie keer mee begonnen Mar telkens na een paar uren gameplay afgehaakt
Ben blij dat ik nu een baan heb waar ik niet meer in hoef te klokken en er over een half uurtje of uurtje niet moeilijk wordt gedaan.quote:
En ILL kijk ik ook erg naar uit. Verder niet echt een overzicht. Oja, Silent Hill Townfall misschien nog.quote:
ILL idd.quote:Op woensdag 23 september 2026 19:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En ILL kijk ik ook erg naar uit. Verder niet echt een overzicht. Oja, Silent Hill Townfall misschien nog.
voor wat het waard is in een zwaar gecomprimeerd filmpje:quote:Op donderdag 24 september 2026 11:41 schreef MMaRsu het volgende:
Nou... Dit ziet er toch niet beter uit?
[ x ]
Eens.quote:Op donderdag 24 september 2026 13:17 schreef mschol het volgende:
https://kotaku.com/the-pr(...)-haystack-2000734794![]()
deze praktijken mag steam ook wel tegen gaan eigenlijk
Alle mist is weg, de kleuren zijn grauwer, vind ik niet perse beterquote:Op donderdag 24 september 2026 13:17 schreef mschol het volgende:
[..]
voor wat het waard is in een zwaar gecomprimeerd filmpje:
Rechts zien de kleuren er beter uit, het water is beter
grauwer? als je naar de kleding en grond kijkt juist nietquote:Op donderdag 24 september 2026 13:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Alle mist is weg, de kleuren zijn grauwer, vind ik niet perse beter
Voor die prijs haal je er meer plezier uit dan een pilsje op het terras tegenwoordig..quote:Op vrijdag 25 september 2026 12:01 schreef V. het volgende:
Jagged Alliance 3 krijg ik in de Steam Wishlist sale voor 4,95 aangeboden.
Doen zeker?
is ook in humble choice geweest..quote:Op vrijdag 25 september 2026 12:07 schreef MMaRsu het volgende:
Jagged Alliance 3 is 5 euro op Steam
https://store.steampowered.com/app/1084160/Jagged_Alliance_3/
90% discount
Die zal ik dan wel geskipt hebben destijdsquote:Op vrijdag 25 september 2026 12:45 schreef mschol het volgende:
[..]
is ook in humble choice geweest..
"This game was included in Humble Choice JANUARY 2025.”
Il est arrive.quote:Op zondag 20 september 2026 09:24 schreef Drankster het volgende:
Steam Machine met controller mogen bestellen
Daar past Jagged Alliance 3 dan goed tussenquote:Op vrijdag 25 september 2026 13:37 schreef MMaRsu het volgende:
Als ik terugzoek idd een vrij matige bundel
Eens even kijken.quote:Op vrijdag 25 september 2026 18:00 schreef MMaRsu het volgende:
Krijgt toch wel goede scores overal zie ik, en voor 5¤ kan je er bijna geen buil aan vallen
Achievementsquote:Op vrijdag 25 september 2026 18:04 schreef 2dope het volgende:
Was ook weer niet barslecht ofzo, leuk voor een playthrough. Weet alleen nog dat ik weinig incentive voelde voor meerdere playthroughs
Zit op 13/50 zie ik met een casual playthroughquote:
Ik heb 'achievement hunters' ook altijd een beetje raar gevonden maar net als met zoveel dingen snap ik dat er een soort verzameldrang kan ontstaan.quote:Op vrijdag 25 september 2026 18:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Mensen die achievements serieus nemen
Waarom diequote:Op vrijdag 25 september 2026 18:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Mensen die achievements serieus nemen
Simpel trucje van developers om mensen nog meer tijd in hun spel te laten stoppen in ruil voor 60x60 pixels.quote:Op vrijdag 25 september 2026 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom die?
Wat maakt het jou uit als mensen dat leuk vinden? Waarom ben je daar zo bang voor?
quote:Op vrijdag 25 september 2026 12:01 schreef V. het volgende:
Doen zeker?
Ik vond het leuk, maar dat was ten dele ook nostalgie aangezien ik een fan van ben van de oude serie. Dit is de eerste serieuze opvolger en best geslaagd, hoewel JA2 beter is volgens mij, uit de gouden TBT-tijd met ook Xcom2quote:Op vrijdag 25 september 2026 12:01 schreef V. het volgende:
Doen zeker?
Want de devs krijgen geld voor elk uur gespeeld ofzo?quote:Op vrijdag 25 september 2026 18:52 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Simpel trucje van developers om mensen nog meer tijd in hun spel te laten stoppen in ruil voor 60x60 pixels.
Ik neem aan dat die metrics intern wel meespelen bij de vraag of een uitgever een vervolg of een ander spel van die ontwikkelaar gaat bekostigen.quote:Op zaterdag 26 september 2026 11:41 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Want de devs krijgen geld voor elk uur gespeeld ofzo?
Path tracing maakt alles super vlak en licht behalve bij zonsondergang (4:09 - vind ik wel mooier) en in de nacht?quote:Op maandag 28 september 2026 13:55 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
Als update.quote:Op maandag 28 september 2026 18:20 schreef Discombobulate het volgende:
Met je voor Witcher Remastered nog betalen? Of wordt het gewoon als update gedaan? Hoop dat het ook een beetje goed geoptimaliseerd is.
Je kan gewoon de remaster spelen hoor. Er zijn hoogstens opties voor dikkere pc's toegevoegd.quote:Op maandag 28 september 2026 23:22 schreef V. het volgende:
Ik denk dat ik The Witcher 3 ook maar weer eens ga proberen. En dan niet de remaster, maar gewoon het origineel.
Pc-beestje is al 8 jaar oud namelijk.
Of het ligt aan mijn laptop of het is gewoon nog niet goed genoeg. Weet niet helemaal waarom, maar het voelt niet heel lekker aan ofzo voor mij. Ik ga gewoon de oude afmaken i.p.v. remastered.quote:Op dinsdag 29 september 2026 20:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Je kan gewoon de remaster spelen hoor. Er zijn hoogstens opties voor dikkere pc's toegevoegd.
helaas alleen nog even opgestart en weer moeten afsluiten want real life enzoquote:Op dinsdag 29 september 2026 20:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
TF3 al even een paar uur gespeeld, weer wat dieper dan het vorige deel. Menuutjes ed werken ook wat intuitiever. Top.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Er zal wel nog wat gepoetst moeten worden denk ik ja. Begreep dat mensen zonder Nvidia kaart ook meer problemen hadden en laptops brengen ook altijd wat meer moeilijkheden met zich mee. Heb je hairworks en ray/path tracing uit staan? Alle settings zijn gereset bij install, dus het loont om daar even te sleutelen.quote:Op dinsdag 29 september 2026 20:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Of het ligt aan mijn laptop of het is gewoon nog niet goed genoeg. Weet niet helemaal waarom, maar het voelt niet heel lekker aan ofzo voor mij. Ik ga gewoon de oude afmaken i.p.v. remastered.
Ja, ray tracing en hairworks uit. Dlss quality, alles high of ultra, fps 144, etc. Ik kon Death Stranding 2 echt fantastich draaien op m'n laptop. Dan zou Witcher 3 remastered ook wel moeten.quote:Op dinsdag 29 september 2026 21:11 schreef ems. het volgende:
[..]
Er zal wel nog wat gepoetst moeten worden denk ik ja. Begreep dat mensen zonder Nvidia kaart ook meer problemen hadden en laptops brengen ook altijd wat meer moeilijkheden met zich mee. Heb je hairworks en ray/path tracing uit staan? Alle settings zijn gereset bij install, dus het loont om daar even te sleutelen.
Anderzijds is het spel zonder de remaster ook prima te nassen verder hoor. Maar ik vind het wel leuk om met max op 4k op 49 inch eens een replay te doen
Ik hou niet van team based mp shootersquote:Op woensdag 30 september 2026 11:04 schreef Questular het volgende:
Niemand hier die wardogs heeft geprobeerd? Na een paar weken spelen moet ik concluderen dat dit de beste shooter is die ik heb gespeeld in jaren.
Ik vind ervan dat hij er, op de series x in elk geval, uit ziet zoals ik dacht dat hij er al uit zag.quote:Op woensdag 30 september 2026 18:42 schreef Discombobulate het volgende:
Mensen Witcher Remastered al gedaan? Wat vinden we er van?
Moet er nog aan beginnen.quote:Op woensdag 30 september 2026 18:42 schreef Discombobulate het volgende:
Opgestart en gedacht dat ik na 450 uur wel genoeg Witcher 3 heb gespeeld.quote:Op woensdag 30 september 2026 18:42 schreef Discombobulate het volgende:
Ik zit nu op 100 en ben net begonnen aan de eerste DLC. Is 450 niet heel veel? Ik heb het idee dat ik al best veel compleet heb van de base game.quote:Op woensdag 30 september 2026 20:17 schreef Drankster het volgende:
[..]
Opgestart en gedacht dat ik na 450 uur wel genoeg Witcher 3 heb gespeeld.
Ik zit op alle platformen bij elkaar wel aan de 3000 uur minimaal denk ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 07:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zit nu op 100 en ben net begonnen aan de eerste DLC. Is 450 niet heel veel? Ik heb het idee dat ik al best veel compleet heb van de base game.
Ik heb ‘m drie keer uitgespeeld.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 07:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zit nu op 100 en ben net begonnen aan de eerste DLC. Is 450 niet heel veel? Ik heb het idee dat ik al best veel compleet heb van de base game.
Q god. Dat haal ik niet eens in Slay the Spire.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 07:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit op alle platformen bij elkaar wel aan de 3000 uur minimaal denk ik.
Ik heb hem destijds op de pc gespeeld en paar jaar terug met mijn betere helft op de series x. Pc weet ik zo niet hoeveel uur. Op de series x zag ik nu ik de remaster startte dat wij daar destijds 246,5 uur in hadden zitten.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 07:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit op alle platformen bij elkaar wel aan de 3000 uur minimaal denk ik.
Ligt heel erg aan de game. Story-based games hebben voor mij weinig replaywaarde, maar games als Factorio, Satisfactory of Dyson Sphere kan ik rustig meerdere malen spelen.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 18:56 schreef Discombobulate het volgende:
Ik kan games niet meerdere malen spelen. Het is of 90-100% tijdens de eerste playthrough, maar nooit twee keer.
Ik ook.quote:
Zie het ook net ja. Blijf maar games kopen dit jaarquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 08:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zie nu pas dat het Steam Sale is
je kan ook gewoon niet kopenquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie het ook net ja. Blijf maar games kopen dit jaar
Uhhhh, dat is toch geen optiequote:
Alles?quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik weet niet wat ik wil kopen
EN games kopen jaquote:
Nou nee, dat gelukkig nietquote:
Dan alles wat je wel wil?quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou nee, dat gelukkig niet
Dat weet ik dus nog nietquote:
wishlist sorteren op oud -> nieuw toegevoegdquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat weet ik dus nog niet
De oudste gooi ik er vaak uitquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:58 schreef mschol het volgende:
[..]
wishlist sorteren op oud -> nieuw toegevoegd
en dan oudste met korting kopen
Of te lang in EA.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De oudste gooi ik er vaak uit![]()
die waren blijkbaar te lang niet leuk genoeg om te kopen
ik bekijk ze opnieuw voor ik ze koop..quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De oudste gooi ik er vaak uit![]()
die waren blijkbaar te lang niet leuk genoeg om te kopen
Ja, oke. Spelen in vroegtijdige voorgang kunnen een uitzondering zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 19:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik bekijk ze opnieuw voor ik ze koop..
want genoeg dat wel intressant is, maar development helemaal stil ligt
Sommige wel ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, oke. Spelen in vroegtijdige voorgang kunnen een uitzondering zijn.
brrrrr nederlandsquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, oke. Spelen in vroegtijdige voorgang kunnen een uitzondering zijn.
Ой, извините, с этого момента я буду делать это на вашем родном языке...quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ой, извините, с этого момента я буду делать это на вашем родном языке...
Ow, niet in je moedertaal?quote:
Nee, ik niet. Mijn laptop kan dat niet aan en GFN heeft het nog niet beschikbaar. Ik heb wel al filmpjes ervan gekeken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
@:mschol @:Luctor.et.Emergo
"Mijn" probleem is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Mijn laptop kan dat niet aan en GFN heeft het nog niet beschikbaar. Ik heb wel al filmpjes ervan gekeken.dus ik ben wel geïnteresserd.
Ja, dat herken ik wel. Ik vond deel 1 tegenvallen, dus die ook weinig gespeeld.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 10:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
"Mijn" probleem is.
Ik hou wel van die spellen zoals railway empire, maar als ik dan weinig reviews zie en beoordelingen op steam verdeeld?
Hmm, wil er best tijd insteken.
Maar mijn gamelaptop is ook gekocht voor cityskyline 2 , dat was geen succes haha, qua spel.
Ja, evenquote:
ik vind het erg op TF2 lijken al zit er een aantal flinke veranderingen in mbt steden, als je geen full price bereid bent te betalen dan vooral TF2 met mods gaan spelen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 10:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
"Mijn" probleem is.
Ik hou wel van die spellen zoals railway empire, maar als ik dan weinig reviews zie en beoordelingen op steam verdeeld?
Hmm, wil er best tijd insteken.
Maar mijn gamelaptop is ook gekocht voor cityskyline 2 , dat was geen succes haha, qua spel.
Dat is bij zoveel games die ik helemaal kapot speel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 10:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
"Mijn" probleem is.
ik ga er vanuit dat, ondanks dat het dezelfde engine is, er onderhuis wel flinke wijzigingen zijn geweest maar tijd zal het uitwijzen..quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 14:19 schreef Droopie het volgende:
Ik had er ook een paar gelezen, en de tendens leek, dit had ook een dlc mogen zijn of teveel lijken op de vorige
Heb hem gekocht en ga er eens even lekker voor zitten
Ik sta op de lijst maar vlot lijkt het niet te gaan. Ik wacht nog op mijn toestemming om te bestellen en dat betekent de hele tijd obsessief mijn inbox checken. Had me gewoon laten bestellen zodra ik op de reserveringlijst had gestaan.quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor de geïnteresseerden: Inschrijving is tot 17 september 19:00.
Het is alweer 11 jaar geleden dat ik The Witcher 3 heb gespeeld. Die DLCs waren trouwens ook echt van hoge kwaliteit. Misschien toch maar weer eens een nieuwe playthrough beginnen, zeker nu er zoveel tijd overheen is gegaan.quote:Op zondag 4 oktober 2026 18:29 schreef Discombobulate het volgende:
Bijna klaar met de eerste DLC van The Witcher. Toch iets meer dan een maand er op zitten. Prima qua grootte eigenlijk.
Ik ben erg fan van DLSS, maar dat is omdat ik op een (goede) laptop game.quote:Op zondag 4 oktober 2026 19:28 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Het is alweer 11 jaar geleden dat ik The Witcher 3 heb gespeeld. Die DLCs waren trouwens ook echt van hoge kwaliteit. Misschien toch maar weer eens een nieuwe playthrough beginnen, zeker nu er zoveel tijd overheen is gegaan.
Even testen hoe Path Tracing op 4K draait met een 5080. Ik vermoed dat het niet al te best zal zijn. Waarschijnlijk haal ik alleen met reguliere Ray Tracing + DLSS echt acceptabele framerates. Misschien dat PT + DLSS Performance nog speelbaar is, maar ik acht die kans vrij klein.
Ik ook. DLSS is wat mij betreft black magic. Het is amper of helemaal niet van native te onderscheiden en naar mijn mening vele malen beter dan de AMD variant. Ik heb ook een Switch 2 en de games daarop draaien ook fantastisch, dankzij DLSS.quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:03 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik ben erg fan van DLSS, maar dat is omdat ik op een (goede) laptop game.
Vind die filmpjes van DLSS 5 wel echt stront overigens. Wat er nu is is voor mij meer dan voldoende. Het moet een samenspel zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:06 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik ook. DLSS is wat mij betreft black magic. Het is amper of helemaal niet van native te onderscheiden en naar mijn mening vele malen beter dan de AMD variant. Ik heb ook een Switch 2 en de games daarop draaien ook fantastisch, dankzij DLSS.
Loopt echt prima met een beetje framegen erbovenop. Ik heb 5070ti op 5k en met framegen zit ik alsnog tegen 200 fps met path tracing alles.quote:Op zondag 4 oktober 2026 19:28 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Het is alweer 11 jaar geleden dat ik The Witcher 3 heb gespeeld. Die DLCs waren trouwens ook echt van hoge kwaliteit. Misschien toch maar weer eens een nieuwe playthrough beginnen, zeker nu er zoveel tijd overheen is gegaan.
Even testen hoe Path Tracing op 4K draait met een 5080. Ik vermoed dat het niet al te best zal zijn. Waarschijnlijk haal ik alleen met reguliere Ray Tracing + DLSS echt acceptabele framerates. Misschien dat PT + DLSS Performance nog speelbaar is, maar ik acht die kans vrij klein.
Ik ook, al begint mijn kaart wel te loeienquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Loopt echt prima met een beetje framegen erbovenop. Ik heb 5070ti op 5k en met framegen zit ik alsnog tegen 200 fps met path tracing alles.
Mijn 5080 draait met een flinke undervolt en overclock, terwijl de temps gewoon in de low 60s blijven.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook, al begint mijn kaart wel te loeien
Ligt er wel aan welke game. Ik heb inmiddels diverse games met DLSS 5 geprobeerd. Hogwarts Legacy ziet er bijvoorbeeld echt bizar goed uit, bijna fotorealistisch. Maar bij andere games, zoals Resident Evil 9 en Stellar Blade, vind ik het resultaat een stuk minder overtuigend. Het verschilt behoorlijk per game en implementatie.quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:07 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Vind die filmpjes van DLSS 5 wel echt stront overigens. Wat er nu is is voor mij meer dan voldoende. Het moet een samenspel zijn.
Foto realisme is niet iets positiefs.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:31 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ligt er wel aan welke game. Ik heb inmiddels diverse games met DLSS 5 geprobeerd. Hogwarts Legacy ziet er bijvoorbeeld echt bizar goed uit, bijna fotorealistisch. Maar bij andere games, zoals Resident Evil 9 en Stellar Blade, vind ik het resultaat een stuk minder overtuigend. Het verschilt behoorlijk per game en implementatie.
Idd. Gameplay is alles. Hoe 'echt' iets lijkt is /carequote:
Serieus een discussie gehad met zo'n halve gare online, die zei ja nee als de graphics niet gelikt zijn speel ik het niet. Of iets in die trend zei die.quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd. Gameplay is alles. Hoe 'echt' iets lijkt is /care
Dat ligt naar mijn mening ook aan het type game. GTA 6 gaat bijvoorbeeld juist voor een vrij realistische stijl en daar vind ik fotorealistische graphics bij passen. Het hoeft natuurlijk niet voor iedere game of iedere speler de ideale stijl te zijn maar bij bepaalde games kan het juist enorm veel toevoegen aan de sfeer en beleving.quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Foto realisme is niet iets positiefs.
Niet iedereen vind dat uberhaupt interessant.
Ik kijk vooral naar de belichting, goede path tracing voelt als cocaïne voor de ogen.quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd. Gameplay is alles. Hoe 'echt' iets lijkt is /care
Nouja, laat ik het dan zo zeggen, dan ben je enorm oppervlakkig en waardeer je games niet voor wat ze zijn.quote:
Ik ben blij dat jij weer bepaalt wat anderen leuk moeten vinden.quote:Op maandag 5 oktober 2026 17:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nouja, laat ik het dan zo zeggen, dan ben je enorm oppervlakkig en waardeer je games niet voor wat ze zijn.
Het werkt vaak beter om het niet eens echt te laten lijken want je gaat toch alleen maar letten op wat er niet echt is. Ik vind het ook vreselijk al die net-niet-echte mensen. Uncanny valley.quote:Op maandag 5 oktober 2026 18:05 schreef Discombobulate het volgende:
Fotorealisme gaat sowieso nooit wat worden met games. Ik vind het tien keer niks.
Dat gaat juist steeds meer die kant op. Unreal Engine 6 staat voor de deur en de techniek wordt steeds realistischer.quote:Op maandag 5 oktober 2026 18:05 schreef Discombobulate het volgende:
Fotorealisme gaat sowieso nooit wat worden met games. Ik vind het tien keer niks.
Dat komt volgens mij ook grotendeels doordat de animaties nog niet realistisch genoeg zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2026 18:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het werkt vaak beter om het niet eens echt te laten lijken want je gaat toch alleen maar letten op wat er niet echt is. Ik vind het ook vreselijk al die net-niet-echte mensen. Uncanny valley.
Ik heb liever dat ze die tijd steken in een leuk spel maken. Met originele gameplay.quote:Op maandag 5 oktober 2026 18:40 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dat komt volgens mij ook grotendeels doordat de animaties nog niet realistisch genoeg zijn.
Wat dat betreft is er in 2026 genoeg keuze. Ik ben momenteel bezig met Ace Combat 8 en Stellar Blade en beide zijn wat mij betreft fantastische games.quote:Op maandag 5 oktober 2026 18:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze die tijd steken in een leuk spel maken. Met originele gameplay.
Als ik naar echte mensen wil kijken, ga ik wel naar buiten.
Laatst nog COD2 gespeeld. Blijft een geweldige game en toevallig komt die ook uit 2005.quote:Op maandag 5 oktober 2026 19:03 schreef Discombobulate het volgende:
Als de kwaliteit goed is, het hele plaatje, dan maakt het mij echt niet uit of ik een game uit 2005 speel of 2025.
Mja het hoeft van mij ook geen doel op zich te worden en uiteraard draagt het niet per definitie bij aan de fun van een game, maar ik vind het wel tof als het geprobeerd wordt.quote:Op maandag 5 oktober 2026 18:05 schreef Discombobulate het volgende:
Maar dan heb je het vooral over de horror-voorbeelden van de DLSS 5 AI controverse denk ik? Dat was wel het summum van uncanny.quote:Op maandag 5 oktober 2026 18:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het werkt vaak beter om het niet eens echt te laten lijken want je gaat toch alleen maar letten op wat er niet echt is. Ik vind het ook vreselijk al die net-niet-echte mensen. Uncanny valley.
Hoezo BEPAAL ik iets? Ik zeg wat IK VIND.quote:Op maandag 5 oktober 2026 17:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij weer bepaalt wat anderen leuk moeten vinden.
Maar gamers zijn hier helemaal niet in geïnteresseerd, om alles fotorealistisch te maken.quote:Op maandag 5 oktober 2026 18:39 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dat gaat juist steeds meer die kant op. Unreal Engine 6 staat voor de deur en de techniek wordt steeds realistischer.
Ja ik denk dat iedere zichzelf respecterende gamer (quote:Op maandag 5 oktober 2026 19:34 schreef Perrin het volgende:
Hades II en Hollow Knight: Silksong vind ik bijvoorbeeld prachtig en belangrijker nog: enorm goede gameplay hebben.
Blasphemous 1 en 2 zijn fantastisch. Juist om de artstyle.quote:Op maandag 5 oktober 2026 19:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja ik denk dat iedere zichzelf respecterende gamer () het er wel mee eens is dat (realistische) graphics niet inherent bijdragen aan de fun. Ik heb physics bijvoorbeeld ook altijd belangrijker gevonden dan eye candy. Toch ben ik altijd wel nieuwsgierig naar de ontwikkelingen qua visuals.
Games die je noemt zijn zeker pareltjes. Ik vond Shovel Knight en Blasphemous ook top, maar veel mensen trekken die games niet vanwege de artstijl ("de graphics")
Welke artstijl vindt jij kut? En speel je games met die stijl dan per definitie niet? En nee ik vind alles leuk telt nietquote:Op maandag 5 oktober 2026 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blasphemous 1 en 2 zijn fantastisch. Juist om de artstyle.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar nooit op gelet heb. Als een game me interessant lijkt kijk ik wat het is. Staat het me dan niet aan, skip ik.quote:Op maandag 5 oktober 2026 19:52 schreef 2dope het volgende:
[..]
Welke artstijl vindt jij kut? En speel je games met die stijl dan per definitie niet? En nee ik vind alles leuk telt niet
Die enge japanse ......quote:Op maandag 5 oktober 2026 19:52 schreef 2dope het volgende:
[..]
Welke artstijl vindt jij kut? En speel je games met die stijl dan per definitie niet? En nee ik vind alles leuk telt niet
Met van die tentakels enzo?quote:
Meer dat manga (of hoe heet het) spul....quote:
Niet Persona 5 kopenquote:Op maandag 5 oktober 2026 23:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meer dat manga (of hoe heet het) spul....
Zo'n game zal ik echt nooit kopen
Gelukkig zijn veel van die games free to playquote:Op maandag 5 oktober 2026 23:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meer dat manga (of hoe heet het) spul....
Zo'n game zal ik echt nooit kopen
Ik vind die japanse zooi ook niet mijn ding.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 06:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Niet Persona 5 kopen. Dan ben je geen echte gamer @:MMarsu.
Nou zijn die Persona games ook wel dusdanig lang, dat het minder boeit dat je ze niet kunt herspelen vind ik persoonlijk. Ook zonder herspeelbaarheid heb je nog steeds flink wat waarde voor je geld.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 08:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vind die japanse zooi ook niet mijn ding.
Yakuzi ofzo, mwah, dat snap ik dat andere mensen dat leuk vinden.
Maar persona 4 vond ik echt heel tof, tis alleen niet echt herspeelbaar.
Perrin junior heeft Persona 5 al 2x uitgespeeld en is met de 3e keer bezig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 08:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou zijn die Persona games ook wel dusdanig lang, dat het minder boeit dat je ze niet kunt herspelen vind ik persoonlijk. Ook zonder herspeelbaarheid heb je nog steeds flink wat waarde voor je geld.
Yakuzaquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 08:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vind die japanse zooi ook niet mijn ding.
Yakuzi ofzo, mwah, dat snap ik dat andere mensen dat leuk vinden.
Maar persona 4 vond ik echt heel tof, tis alleen niet echt herspeelbaar.
Ligt er echt aan om wat voor soort games het gaat. Bij multiplayergames boeien graphics mij bijvoorbeeld nauwelijks en probeer ik juist zoveel mogelijk FPS te halen. Ik vind bepaalde artstyles ook gewoon heel mooi, zoals bij Zelda Breath of the Wild, het hoeft van mij dus absoluut niet fotorealistisch te zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2026 19:40 schreef MMaRsu het volgende:
Maar gamers zijn hier helemaal niet in geïnteresseerd, om alles fotorealistisch te maken.
Ik heb persoonlijk iets minder met de beat em up variant van Yakuza (al heb ik b.v. Like a Pirate wel gespeeld), maar vond de turn-based versie echt tof. Games met button bashing of precieze timing zijn aan mij niet echt meer besteed.quote:
Beide zijn echt goed. De turnbased was ik eerst enorm sceptisch over. Maar toen ik zag hoe het in elkaar stak was het geweldig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 11:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk iets minder met de beat em up variant van Yakuza (al heb ik b.v. Like a Pirate wel gespeeld), maar vond de turn-based versie echt tof. Games met button bashing of precieze timing zijn aan mij niet echt meer besteed.
Er is zelden een goede implementatie.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 10:28 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ligt er echt aan om wat voor soort games het gaat. Bij multiplayergames boeien graphics mij bijvoorbeeld nauwelijks en probeer ik juist zoveel mogelijk FPS te halen. Ik vind bepaalde artstyles ook gewoon heel mooi, zoals bij Zelda Breath of the Wild, het hoeft van mij dus absoluut niet fotorealistisch te zijn.
Maar zoals ik eerder zei, ben ik vooral onder de indruk van goede belichting. Een goede implementatie van path tracing vind ik echt een lust voor het oog. 007 First Light heeft het bijvoorbeeld ook en dat ziet er op een OLED gewoon schitterend uit, en dan ook nog eens 120+ FPS erbij.
Ik hoor wat je zegt maar de path tracing bij 007 is echt minimaal qua upgrade.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 10:28 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ligt er echt aan om wat voor soort games het gaat. Bij multiplayergames boeien graphics mij bijvoorbeeld nauwelijks en probeer ik juist zoveel mogelijk FPS te halen. Ik vind bepaalde artstyles ook gewoon heel mooi, zoals bij Zelda Breath of the Wild, het hoeft van mij dus absoluut niet fotorealistisch te zijn.
Maar zoals ik eerder zei, ben ik vooral onder de indruk van goede belichting. Een goede implementatie van path tracing vind ik echt een lust voor het oog. 007 First Light heeft het bijvoorbeeld ook en dat ziet er op een OLED gewoon schitterend uit, en dan ook nog eens 120+ FPS erbij.
Waar gaat het over dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 09:08 schreef Drankster het volgende:
Persona 5
Wel het origineel though, Royale had veel QoL verbeteringen en meer vrijheid maar de derde semester arc duurde te lang.
Je bent een tiener en je verandert snachts in een dief die in de gedachten van mensen duikt (letterlijk) om daar boeven tot inkeer te brengen. Je gebruikt hiervoor een leger Pokemon waarvan 80% op een penis lijkt.quote:
Nou letterlijk 1 lijkt op een penis, maar is ook een iconische character! Mara is een SMT staplequote:Op dinsdag 6 oktober 2026 17:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je bent een tiener en je verandert snachts in een dief die in de gedachten van mensen duikt (letterlijk) om daar boeven tot inkeer te brengen. Je gebruikt hiervoor een leger Pokemon waarvan 80% op een penis lijkt.
B&W is wat omvangrijker. Veel plezierquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 21:36 schreef Discombobulate het volgende:
Alleen Blood & Wine DLC van The Witcher nog doen. Heb die andere net af.
Redelijk wat bugs nog .......quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 21:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
https://store.steampowered.com/app/5138000/Better_Chaos/?queue=1
Ik heb ook weer de next gen update gewoon. Ik vind Remastered gewoon niks.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 23:50 schreef V. het volgende:
Nou, de remaster van The Witcher bokt als een malle. En de muis-gevoeligheid is over the top en niet goed in te stellen. Een beweging over de muismat en Geralt maakt 5 pirouettes.
Alleen op zich wel jammer dat de regio compleet nieuw is. Ik had graag gewild dat ik af en toe wat heen en weer moest reizen. Velen voelt zo vertrouwd.quote:
Persona 5 Royale was mijn gatewaydrug naar andere JRPG's. Daarvoor vond ik turn-based games helemaal niks. Maar blijkbaar kan je smaak nog enigzins veranderen met de tijd der jaren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 09:08 schreef Drankster het volgende:
Persona 5
Wel het origineel though, Royale had veel QoL verbeteringen en meer vrijheid maar de derde semester arc duurde te lang.
Heb je Dragon Quest XI al gespeeld dan grote vriend.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 12:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Persona 5 Royale was mijn gatewaydrug naar andere JRPG's. Daarvoor vond ik turn-based games helemaal niks. Maar blijkbaar kan je smaak nog enigzins veranderen met de tijd der jaren.
Voor als je 100 uur overhebtquote:Op woensdag 7 oktober 2026 12:23 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heb je Dragon Quest XI al gespeeld dan grote vriend.
Ik wil eerst Metaphor: ReFantazio en Persona 4 Revival nog spelen. Maar ik had even een break nodig van het JRPG-genre (na Persona 3 Reload en Xenoblade Chronicles X) en een shitload aan games backlog waar ik voorlopig nog wel even zoet mee ben. Ik heb pas geleden Star Wars: Zero Company en gisteren de campaign mode van Star Wars: Galactic Racer (review verschijnt later op de middag) uitgespeeld en nog een aantal andere games deze maand uitkomen (of uitgekomen zijn) om te spelen..quote:Op woensdag 7 oktober 2026 12:23 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik wil Metaphor: ReFantazio nog steeds spelen maar er komt nu zoveel uit dat de backlog al tijden uit zicht is.
Persona is een leuke spinoff van Shin Megami Tensei.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 12:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Persona 5 Royale was mijn gatewaydrug naar andere JRPG's. Daarvoor vond ik turn-based games helemaal niks. Maar blijkbaar kan je smaak nog enigzins veranderen met de tijd der jaren.
metaphor is zon tegenvallerquote:Op woensdag 7 oktober 2026 12:23 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik wil Metaphor: ReFantazio nog steeds spelen maar er komt nu zoveel uit dat de backlog al tijden uit zicht is.
Ik heb er nog niet veel gespeeld: Persona 5, Persona 5 Royal, Persona 5 Strikers (al is dit niet echt een jrpg), Persona 3 Reload en vorig jaar ergens begonnen met Persona 4 Golden.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 12:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
metaphor is zon tegenvaller
Dat zeg ik als mega fan van de atlus jrpgs
Echt zo enorm de moeite waard. De soundtrack alleen al. Bangers na bangers.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 13:29 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet veel gespeeld: Persona 5, Persona 5 Royal, Persona 5 Strikers (al is dit niet echt een jrpg), Persona 3 Reload en vorig jaar ergens begonnen met Persona 4 Golden.
Na een paar uur Golden kende ik het trucje wel: alle Persona games zijn eigenlijk gewoon hetzelfde maar dan in een andere setting. Als je er één hebt gespeeld heb je ze allemaal gespeeld voelt het een beetje.
Eerder dit jaar de 2 uur durende trial van Shin Megami Tensei V: Vengeance gespeeld, die was ook erg vet, gaat wat dieper op het Pokémon gedeelte ipv het dating sim/school gedeelte. Wederom een ijzersterke soundtrack. Staat op de wishlist om ooit weer een keer op te pakken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |