SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijsvergelijkingssites
IsThereAnyDeal.com
CheapShark.com
/r/GameDeals - Verschillende deals van verschillende sites
Indie Game Bundles
Games Compare
Moddingsites
Nexus Mods
Steam Workshop
GTAInside.com
Leuke/handige linkjes
Het gratis PC Games topic op FOK!
/r/PCMasterRace - Reddit community voor PC Gamers.
Twitch - Dé stream site voor games.
SteamCalculator
Steam Statistieken
Steam Left
MySteamGauge
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!!
Alternatieve stores:![]()
![]()
![]()
GoG: DRM free games. GoG biedt veel oude games die altijd met moderne OS en systemen werkt!
Origin: EA's eigen gamestore. Veel games van EA zelf die niet op Steam staan zijn hier te vinden.
uPlay: De gamestore van Ubisoft, bevat voornamelijk Ubisoft games.
Battle.net: De gameclient van Blizzard, de store bevat alleen games van Blizzard zelf.
Epic: De gamestore van Epic, bevat behalve Fortnite veel van Epics eigen games en daarnaast titels waar Epic veel geld voor heeft betaald om exclusief te mogen verkopen. Met regelmaat gratis games.
Dit topic wordt tevens gebruikt als algemeen PC Gaming topic, dus alle PC-(game)gerelateerde discussies zijn hier welkom.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:$100M - We make Brütal Legend 2. Yes, really. We do feel like it behooves us to tell you that the most successful Kickstarter ever made about 46M, so this is a stretch goal.
Ik vind hem toch wel erg in your face.quote:Op donderdag 3 september 2026 15:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Slaat de titel op Hell is zus ofzo
Ja, het is best confronterend!quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:44 schreef V. het volgende:
[..]
Ik vind hem toch wel erg in your face.
Twee keer aan begonnen maar weer weg gelegd.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:19 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is die Witcher 3 wereld groot. En ik ben nog maar in Novigrad.
Interessantquote:A major Steam leak has exposed achievement lists for hundreds of upcoming games, including titles that have not even been officially announced. The information appeared through third-party tracking sites after previously private achievement data was seemingly made accessible through Steam’s API.
Among the games affected are Kingdom Hearts 4, Persona 6, Final Fantasy Resonance, Gears of War: E-Day, Silent Hill: Townfall, Star Wars: Galactic Racer, Crazy Taxi: World Tour and Minecraft Dungeons II. The leak also appears to include several projects that have never been publicly announced.
Some of the leaked achievement lists contain potential spoilers, including details about locations, characters and gameplay elements. Kingdom Hearts 4 in particular reportedly has achievements that reveal several Disney worlds beyond the previously confirmed Coco.
The leak has also surfaced mysterious projects that may represent unannounced games, ports or even cancelled prototypes, meaning not everything discovered should be treated as confirmation of an upcoming release. With achievement data still being investigated, more details could emerge as users continue digging through the exposed lists.
https://www.facebook.com/(...)s-/1658606355822542/
Ik hoop dat ik tegen die tijd niet te ver ben, want vind het toch te leuk om het niet te gaan spelen tot die remaster.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:20 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Twee keer aan begonnen maar weer weg gelegd.
Misschien toch een nieuwe kans geven met die remaster
Achievements boeien me dus echt geen ene reet.quote:
Wel meer mensen niet. Maar weten welke games er in de pijplijn zitten waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Achievements boeien me dus echt geen ene reet.
Is die remaster al uit??quote:Op woensdag 9 september 2026 20:19 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is die Witcher 3 wereld groot. En ik ben nog maar in Novigrad.
Eind deze maand pas.quote:
Als je met die questline klaar bent, zeg dan ff wat je er van vond. Ik heb bij die questline een mening maar ik wil niet spoileren. Toffe quest verder hoor.....quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:21 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vermaak me wel echt ontzettend met The Witcher. Ben net die Croness heksen tegengekomen.
Ik vond die questline erg leuk. Nu in Novigrad met al die stadse dingen, maar vind die toch echt minder.quote:Op donderdag 10 september 2026 18:48 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Als je met die questline klaar bent, zeg dan ff wat je er van vond. Ik heb bij die questline een mening maar ik wil niet spoileren. Toffe quest verder hoor.....
Wiezo wacht je niet ff op de remaster?quote:Op donderdag 10 september 2026 18:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vond die questline erg leuk. Nu in Novigrad met al die stadse dingen, maar vind die toch echt minder.
Hierna Skellige en daarna end game toch? Dan nog de DLC.
Die kan je gewoon spelen met je oude saves.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Wiezo wacht je niet ff op de remaster?
Ja maar tegen die tijd heeft ie hem half uit al ofzo. Is toch zonde.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kan je gewoon spelen met je oude saves.
Ja zei ik ook alquote:Op donderdag 10 september 2026 19:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar tegen die tijd heeft ie hem half uit al ofzo. Is toch zonde.
Of niet, als alle DLC ook nog moetquote:Op donderdag 10 september 2026 19:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar tegen die tijd heeft ie hem half uit al ofzo. Is toch zonde.
Omdat ik m'n hele backlog m.u.v. The Witcher 3 recent heb nu. Ik weet eigenlijk niks meer om te spelen. En het is een gigantische game dus denk dat ik nog wel even door kan. DLC, het beste volgens velen, ben ik nog lang niet. En kwam toch ook nog meer nieuwe content?quote:Op donderdag 10 september 2026 19:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Wiezo wacht je niet ff op de remaster?
Die moet ik dus zeker nog. Misschien bewaar ik de DLC wel als ik hem eerder klaar heb.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of niet, als alle DLC ook nog moet
Ik had alleen bij het einde van die quest: als je me ze nou meteen had laten slopen had dat een hoop ellence bespaard :pquote:Op donderdag 10 september 2026 18:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vond die questline erg leuk. Nu in Novigrad met al die stadse dingen, maar vind die toch echt minder.
Hierna Skellige en daarna end game toch? Dan nog de DLC.
Dat kan. Ik heb helemaal niks met CoD/Battlefieldquote:Op donderdag 10 september 2026 20:42 schreef Monolith het volgende:
Ik zal wel een van de weinigen zijn hier die echt helemaal niets heeft met de Witcher.
Oh nice! Benieuwd wat je er van vindtquote:Op donderdag 10 september 2026 20:44 schreef Elvi het volgende:
Ik mag de playtest doen van Dreadmoor
Chrono Trigger is geweldig.quote:Op vrijdag 11 september 2026 22:10 schreef Drankster het volgende:
Kleine 6 uurtjes in Chrono Trigger op de Steam Deck zitten en iedereen moet dit spel spelen.
Skellige zelf is ook gigantisch. En dan heb je expansions nogquote:Op zaterdag 12 september 2026 17:44 schreef Discombobulate het volgende:
Ben eerst alle side quests aan het doen voordat ik naar Skellige ga in The Witcher. Volgens mij ben ik echt nog lang niet klaar met dit spel.
Klopt!quote:Op zaterdag 12 september 2026 17:48 schreef Discombobulate het volgende:
Ik hoef die potions maar één keer te craften toch? Door te mediteren gaan ze weer vol?
Dis nie het playstation topiquequote:
Het begin van de eerste run is wel even zoeken jaquote:
Er zijn nog veel ergere nuquote:
bieden ze ook leningen aan?quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor de geïnteresseerden: Inschrijving is tot 17 september 19:00.
Bekijk deze YouTube-video
Steam accepteerd klarna, dus technisch gezien welquote:
Gaan voor de harem?quote:Op donderdag 17 september 2026 18:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Krijgen jullie ook van die vriendschapsverzoeken van Aziatische vrouwen? Heb er nu al 2 gehad.
gelukkig nietquote:Op donderdag 17 september 2026 18:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Krijgen jullie ook van die vriendschapsverzoeken van Aziatische vrouwen? Heb er nu al 2 gehad.
quote:Op donderdag 17 september 2026 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaan voor de harem?
Maar nee, heb alles dicht gezet.
Geen idee waarom, maar dan zal ik er wat beter op lettenquote:
quote:Op donderdag 17 september 2026 22:29 schreef over_hedge het volgende:
Kreeg een gratis code voor die nieuwe Control die volgende week uitkomt. Toch wel benieuwd naar
quote:
Het is honDquote:Op maandag 21 september 2026 17:21 schreef -Deluzion- het volgende:
Een lekker stukje vliegen, met mijn hont als co-piloot.
[ link | afbeelding ]
De teringquote:Op dinsdag 22 september 2026 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neem deze, lekker 13.000+ artikelen
die kan je dan wel samen doenquote:Op dinsdag 22 september 2026 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neem deze, lekker 13.000+ artikelen
Kan misschien.quote:
Ik heb geen vrienden of familie die gamen.quote:
Ik speel regelmatig games samen, campaign mode ofzo, met vrienden of het nu Survival/crafting/shooters of citybuilders zijn. Liever samen dan PVP.quote:Op dinsdag 22 september 2026 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan misschien.
Al speel ik nooit 'samen', 'co-op' of hoe je het noemen wil
hehehequote:Op dinsdag 22 september 2026 16:50 schreef V. het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden of familie die gamen.
Ze beschouwen mij als die gast met arrested development die weigert volwassen te worden
Ik ben bezig met The Witcher 3. Verder heb ik mijn gehele backlog bijgewerkt dat laatste maanden.quote:Op dinsdag 22 september 2026 17:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hehehe![]()
mijn probleem is dat ik veels te veel games leuk begin te vinden en dan nooit weet wat ik moet kiezen...
maar kan me prima alleen vermaken, maar vaak ook samen
Momenteel speel ik weer een tijdje No Mans Sky
Hoe groot was je backing?quote:Op dinsdag 22 september 2026 17:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik ben bezig met The Witcher 3. Verder heb ik mijn gehele backlog bijgewerkt dat laatste maanden.
Eehm,quote:
Maneater!quote:Op dinsdag 22 september 2026 19:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Eehm,
Death Stranding I en II, Reanimal, Subnautica, Cyberpunk 2077, Alan Wake II, Silent Hill 2 Remake, Resident Evil 4 Remake en nu dus bezig met The Witcher 3.
Ik weet echt niet wat ik hierna moet gaan spelen.
Ik zag ook iets wat leek op Dredge maar volgens mij is die game nog niet uit.quote:
Dreadmoor? Nee, die is nog niet uit nee.quote:Op dinsdag 22 september 2026 21:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zag ook iets wat leek op Dredge maar volgens mij is die game nog niet uit.
Ja, die wil ik ook wel gaan spelen.quote:Op dinsdag 22 september 2026 21:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dreadmoor? Nee, die is nog niet uit nee.
Ik ook. Maar eerst Maneater even 100% halen (op console)quote:Op woensdag 23 september 2026 06:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, die wil ik ook wel gaan spelen.
Zonde. Met die remaster die uitkomt nog eens proberen en dan doorzetten.quote:Op dinsdag 22 september 2026 18:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoe groot was je backing?
Witcher 3 drie keer mee begonnen Mar telkens na een paar uren gameplay afgehaakt
Ben blij dat ik nu een baan heb waar ik niet meer in hoef te klokken en er over een half uurtje of uurtje niet moeilijk wordt gedaan.quote:
En ILL kijk ik ook erg naar uit. Verder niet echt een overzicht. Oja, Silent Hill Townfall misschien nog.quote:
ILL idd.quote:Op woensdag 23 september 2026 19:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En ILL kijk ik ook erg naar uit. Verder niet echt een overzicht. Oja, Silent Hill Townfall misschien nog.
voor wat het waard is in een zwaar gecomprimeerd filmpje:quote:Op donderdag 24 september 2026 11:41 schreef MMaRsu het volgende:
Nou... Dit ziet er toch niet beter uit?
[ x ]
Eens.quote:Op donderdag 24 september 2026 13:17 schreef mschol het volgende:
https://kotaku.com/the-pr(...)-haystack-2000734794![]()
deze praktijken mag steam ook wel tegen gaan eigenlijk
Alle mist is weg, de kleuren zijn grauwer, vind ik niet perse beterquote:Op donderdag 24 september 2026 13:17 schreef mschol het volgende:
[..]
voor wat het waard is in een zwaar gecomprimeerd filmpje:
Rechts zien de kleuren er beter uit, het water is beter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |