Ik heb geen vrienden of familie die gamen.quote:
Ik speel regelmatig games samen, campaign mode ofzo, met vrienden of het nu Survival/crafting/shooters of citybuilders zijn. Liever samen dan PVP.quote:Op dinsdag 22 september 2026 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan misschien.
Al speel ik nooit 'samen', 'co-op' of hoe je het noemen wil
hehehequote:Op dinsdag 22 september 2026 16:50 schreef V. het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden of familie die gamen.
Ze beschouwen mij als die gast met arrested development die weigert volwassen te worden
Ik ben bezig met The Witcher 3. Verder heb ik mijn gehele backlog bijgewerkt dat laatste maanden.quote:Op dinsdag 22 september 2026 17:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hehehe![]()
mijn probleem is dat ik veels te veel games leuk begin te vinden en dan nooit weet wat ik moet kiezen...
maar kan me prima alleen vermaken, maar vaak ook samen
Momenteel speel ik weer een tijdje No Mans Sky
Hoe groot was je backing?quote:Op dinsdag 22 september 2026 17:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik ben bezig met The Witcher 3. Verder heb ik mijn gehele backlog bijgewerkt dat laatste maanden.
Eehm,quote:
Maneater!quote:Op dinsdag 22 september 2026 19:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Eehm,
Death Stranding I en II, Reanimal, Subnautica, Cyberpunk 2077, Alan Wake II, Silent Hill 2 Remake, Resident Evil 4 Remake en nu dus bezig met The Witcher 3.
Ik weet echt niet wat ik hierna moet gaan spelen.
Ik zag ook iets wat leek op Dredge maar volgens mij is die game nog niet uit.quote:
Dreadmoor? Nee, die is nog niet uit nee.quote:Op dinsdag 22 september 2026 21:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zag ook iets wat leek op Dredge maar volgens mij is die game nog niet uit.
Ja, die wil ik ook wel gaan spelen.quote:Op dinsdag 22 september 2026 21:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dreadmoor? Nee, die is nog niet uit nee.
Ik ook. Maar eerst Maneater even 100% halen (op console)quote:Op woensdag 23 september 2026 06:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, die wil ik ook wel gaan spelen.
Zonde. Met die remaster die uitkomt nog eens proberen en dan doorzetten.quote:Op dinsdag 22 september 2026 18:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoe groot was je backing?
Witcher 3 drie keer mee begonnen Mar telkens na een paar uren gameplay afgehaakt
Ben blij dat ik nu een baan heb waar ik niet meer in hoef te klokken en er over een half uurtje of uurtje niet moeilijk wordt gedaan.quote:
En ILL kijk ik ook erg naar uit. Verder niet echt een overzicht. Oja, Silent Hill Townfall misschien nog.quote:
ILL idd.quote:Op woensdag 23 september 2026 19:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En ILL kijk ik ook erg naar uit. Verder niet echt een overzicht. Oja, Silent Hill Townfall misschien nog.
voor wat het waard is in een zwaar gecomprimeerd filmpje:quote:Op donderdag 24 september 2026 11:41 schreef MMaRsu het volgende:
Nou... Dit ziet er toch niet beter uit?
[ x ]
Eens.quote:Op donderdag 24 september 2026 13:17 schreef mschol het volgende:
https://kotaku.com/the-pr(...)-haystack-2000734794![]()
deze praktijken mag steam ook wel tegen gaan eigenlijk
Alle mist is weg, de kleuren zijn grauwer, vind ik niet perse beterquote:Op donderdag 24 september 2026 13:17 schreef mschol het volgende:
[..]
voor wat het waard is in een zwaar gecomprimeerd filmpje:
Rechts zien de kleuren er beter uit, het water is beter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |