Ik had alleen bij het einde van die quest: als je me ze nou meteen had laten slopen had dat een hoop ellence bespaard :pquote:Op donderdag 10 september 2026 18:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vond die questline erg leuk. Nu in Novigrad met al die stadse dingen, maar vind die toch echt minder.
Hierna Skellige en daarna end game toch? Dan nog de DLC.
Dat kan. Ik heb helemaal niks met CoD/Battlefieldquote:Op donderdag 10 september 2026 20:42 schreef Monolith het volgende:
Ik zal wel een van de weinigen zijn hier die echt helemaal niets heeft met de Witcher.
Oh nice! Benieuwd wat je er van vindtquote:Op donderdag 10 september 2026 20:44 schreef Elvi het volgende:
Ik mag de playtest doen van Dreadmoor
Chrono Trigger is geweldig.quote:Op vrijdag 11 september 2026 22:10 schreef Drankster het volgende:
Kleine 6 uurtjes in Chrono Trigger op de Steam Deck zitten en iedereen moet dit spel spelen.
Skellige zelf is ook gigantisch. En dan heb je expansions nogquote:Op zaterdag 12 september 2026 17:44 schreef Discombobulate het volgende:
Ben eerst alle side quests aan het doen voordat ik naar Skellige ga in The Witcher. Volgens mij ben ik echt nog lang niet klaar met dit spel.
Klopt!quote:Op zaterdag 12 september 2026 17:48 schreef Discombobulate het volgende:
Ik hoef die potions maar één keer te craften toch? Door te mediteren gaan ze weer vol?
Dis nie het playstation topiquequote:
Het begin van de eerste run is wel even zoeken jaquote:
Er zijn nog veel ergere nuquote:
bieden ze ook leningen aan?quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor de geïnteresseerden: Inschrijving is tot 17 september 19:00.
Bekijk deze YouTube-video
Steam accepteerd klarna, dus technisch gezien welquote:
Gaan voor de harem?quote:Op donderdag 17 september 2026 18:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Krijgen jullie ook van die vriendschapsverzoeken van Aziatische vrouwen? Heb er nu al 2 gehad.
gelukkig nietquote:Op donderdag 17 september 2026 18:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Krijgen jullie ook van die vriendschapsverzoeken van Aziatische vrouwen? Heb er nu al 2 gehad.
quote:Op donderdag 17 september 2026 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaan voor de harem?
Maar nee, heb alles dicht gezet.
Geen idee waarom, maar dan zal ik er wat beter op lettenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |