Ik zit nu op 100 en ben net begonnen aan de eerste DLC. Is 450 niet heel veel? Ik heb het idee dat ik al best veel compleet heb van de base game.quote:Op woensdag 30 september 2026 20:17 schreef Drankster het volgende:
[..]
Opgestart en gedacht dat ik na 450 uur wel genoeg Witcher 3 heb gespeeld.
Ik zit op alle platformen bij elkaar wel aan de 3000 uur minimaal denk ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 07:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zit nu op 100 en ben net begonnen aan de eerste DLC. Is 450 niet heel veel? Ik heb het idee dat ik al best veel compleet heb van de base game.
Ik heb ‘m drie keer uitgespeeld.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 07:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zit nu op 100 en ben net begonnen aan de eerste DLC. Is 450 niet heel veel? Ik heb het idee dat ik al best veel compleet heb van de base game.
Q god. Dat haal ik niet eens in Slay the Spire.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 07:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit op alle platformen bij elkaar wel aan de 3000 uur minimaal denk ik.
Ik heb hem destijds op de pc gespeeld en paar jaar terug met mijn betere helft op de series x. Pc weet ik zo niet hoeveel uur. Op de series x zag ik nu ik de remaster startte dat wij daar destijds 246,5 uur in hadden zitten.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 07:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit op alle platformen bij elkaar wel aan de 3000 uur minimaal denk ik.
Ligt heel erg aan de game. Story-based games hebben voor mij weinig replaywaarde, maar games als Factorio, Satisfactory of Dyson Sphere kan ik rustig meerdere malen spelen.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 18:56 schreef Discombobulate het volgende:
Ik kan games niet meerdere malen spelen. Het is of 90-100% tijdens de eerste playthrough, maar nooit twee keer.
Ik ook.quote:
Zie het ook net ja. Blijf maar games kopen dit jaarquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 08:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zie nu pas dat het Steam Sale is
je kan ook gewoon niet kopenquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie het ook net ja. Blijf maar games kopen dit jaar
Uhhhh, dat is toch geen optiequote:
Alles?quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik weet niet wat ik wil kopen
EN games kopen jaquote:
Nou nee, dat gelukkig nietquote:
Dan alles wat je wel wil?quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou nee, dat gelukkig niet
Dat weet ik dus nog nietquote:
wishlist sorteren op oud -> nieuw toegevoegdquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat weet ik dus nog niet
De oudste gooi ik er vaak uitquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:58 schreef mschol het volgende:
[..]
wishlist sorteren op oud -> nieuw toegevoegd
en dan oudste met korting kopen
Of te lang in EA.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De oudste gooi ik er vaak uit![]()
die waren blijkbaar te lang niet leuk genoeg om te kopen
ik bekijk ze opnieuw voor ik ze koop..quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De oudste gooi ik er vaak uit![]()
die waren blijkbaar te lang niet leuk genoeg om te kopen
Ja, oke. Spelen in vroegtijdige voorgang kunnen een uitzondering zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 19:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik bekijk ze opnieuw voor ik ze koop..
want genoeg dat wel intressant is, maar development helemaal stil ligt
Sommige wel ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, oke. Spelen in vroegtijdige voorgang kunnen een uitzondering zijn.
brrrrr nederlandsquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, oke. Spelen in vroegtijdige voorgang kunnen een uitzondering zijn.
Ой, извините, с этого момента я буду делать это на вашем родном языке...quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ой, извините, с этого момента я буду делать это на вашем родном языке...
Ow, niet in je moedertaal?quote:
Nee, ik niet. Mijn laptop kan dat niet aan en GFN heeft het nog niet beschikbaar. Ik heb wel al filmpjes ervan gekeken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
@:mschol @:Luctor.et.Emergo
"Mijn" probleem is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Mijn laptop kan dat niet aan en GFN heeft het nog niet beschikbaar. Ik heb wel al filmpjes ervan gekeken.dus ik ben wel geïnteresserd.
Ja, dat herken ik wel. Ik vond deel 1 tegenvallen, dus die ook weinig gespeeld.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 10:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
"Mijn" probleem is.
Ik hou wel van die spellen zoals railway empire, maar als ik dan weinig reviews zie en beoordelingen op steam verdeeld?
Hmm, wil er best tijd insteken.
Maar mijn gamelaptop is ook gekocht voor cityskyline 2 , dat was geen succes haha, qua spel.
Ja, evenquote:
ik vind het erg op TF2 lijken al zit er een aantal flinke veranderingen in mbt steden, als je geen full price bereid bent te betalen dan vooral TF2 met mods gaan spelen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 10:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
"Mijn" probleem is.
Ik hou wel van die spellen zoals railway empire, maar als ik dan weinig reviews zie en beoordelingen op steam verdeeld?
Hmm, wil er best tijd insteken.
Maar mijn gamelaptop is ook gekocht voor cityskyline 2 , dat was geen succes haha, qua spel.
Dat is bij zoveel games die ik helemaal kapot speel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 10:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
"Mijn" probleem is.
ik ga er vanuit dat, ondanks dat het dezelfde engine is, er onderhuis wel flinke wijzigingen zijn geweest maar tijd zal het uitwijzen..quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 14:19 schreef Droopie het volgende:
Ik had er ook een paar gelezen, en de tendens leek, dit had ook een dlc mogen zijn of teveel lijken op de vorige
Heb hem gekocht en ga er eens even lekker voor zitten
Ik sta op de lijst maar vlot lijkt het niet te gaan. Ik wacht nog op mijn toestemming om te bestellen en dat betekent de hele tijd obsessief mijn inbox checken. Had me gewoon laten bestellen zodra ik op de reserveringlijst had gestaan.quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor de geïnteresseerden: Inschrijving is tot 17 september 19:00.
Bekijk deze YouTube-video
Het is alweer 11 jaar geleden dat ik The Witcher 3 heb gespeeld. Die DLCs waren trouwens ook echt van hoge kwaliteit. Misschien toch maar weer eens een nieuwe playthrough beginnen, zeker nu er zoveel tijd overheen is gegaan.quote:Op zondag 4 oktober 2026 18:29 schreef Discombobulate het volgende:
Bijna klaar met de eerste DLC van The Witcher. Toch iets meer dan een maand er op zitten. Prima qua grootte eigenlijk.
Ik ben erg fan van DLSS, maar dat is omdat ik op een (goede) laptop game.quote:Op zondag 4 oktober 2026 19:28 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Het is alweer 11 jaar geleden dat ik The Witcher 3 heb gespeeld. Die DLCs waren trouwens ook echt van hoge kwaliteit. Misschien toch maar weer eens een nieuwe playthrough beginnen, zeker nu er zoveel tijd overheen is gegaan.
Even testen hoe Path Tracing op 4K draait met een 5080. Ik vermoed dat het niet al te best zal zijn. Waarschijnlijk haal ik alleen met reguliere Ray Tracing + DLSS echt acceptabele framerates. Misschien dat PT + DLSS Performance nog speelbaar is, maar ik acht die kans vrij klein.
Ik ook. DLSS is wat mij betreft black magic. Het is amper of helemaal niet van native te onderscheiden en naar mijn mening vele malen beter dan de AMD variant. Ik heb ook een Switch 2 en de games daarop draaien ook fantastisch, dankzij DLSS.quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:03 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik ben erg fan van DLSS, maar dat is omdat ik op een (goede) laptop game.
Vind die filmpjes van DLSS 5 wel echt stront overigens. Wat er nu is is voor mij meer dan voldoende. Het moet een samenspel zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:06 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik ook. DLSS is wat mij betreft black magic. Het is amper of helemaal niet van native te onderscheiden en naar mijn mening vele malen beter dan de AMD variant. Ik heb ook een Switch 2 en de games daarop draaien ook fantastisch, dankzij DLSS.
Loopt echt prima met een beetje framegen erbovenop. Ik heb 5070ti op 5k en met framegen zit ik alsnog tegen 200 fps met path tracing alles.quote:Op zondag 4 oktober 2026 19:28 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Het is alweer 11 jaar geleden dat ik The Witcher 3 heb gespeeld. Die DLCs waren trouwens ook echt van hoge kwaliteit. Misschien toch maar weer eens een nieuwe playthrough beginnen, zeker nu er zoveel tijd overheen is gegaan.
Even testen hoe Path Tracing op 4K draait met een 5080. Ik vermoed dat het niet al te best zal zijn. Waarschijnlijk haal ik alleen met reguliere Ray Tracing + DLSS echt acceptabele framerates. Misschien dat PT + DLSS Performance nog speelbaar is, maar ik acht die kans vrij klein.
Ik ook, al begint mijn kaart wel te loeienquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Loopt echt prima met een beetje framegen erbovenop. Ik heb 5070ti op 5k en met framegen zit ik alsnog tegen 200 fps met path tracing alles.
Mijn 5080 draait met een flinke undervolt en overclock, terwijl de temps gewoon in de low 60s blijven.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook, al begint mijn kaart wel te loeien
Ligt er wel aan welke game. Ik heb inmiddels diverse games met DLSS 5 geprobeerd. Hogwarts Legacy ziet er bijvoorbeeld echt bizar goed uit, bijna fotorealistisch. Maar bij andere games, zoals Resident Evil 9 en Stellar Blade, vind ik het resultaat een stuk minder overtuigend. Het verschilt behoorlijk per game en implementatie.quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:07 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Vind die filmpjes van DLSS 5 wel echt stront overigens. Wat er nu is is voor mij meer dan voldoende. Het moet een samenspel zijn.
Foto realisme is niet iets positiefs.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:31 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ligt er wel aan welke game. Ik heb inmiddels diverse games met DLSS 5 geprobeerd. Hogwarts Legacy ziet er bijvoorbeeld echt bizar goed uit, bijna fotorealistisch. Maar bij andere games, zoals Resident Evil 9 en Stellar Blade, vind ik het resultaat een stuk minder overtuigend. Het verschilt behoorlijk per game en implementatie.
Idd. Gameplay is alles. Hoe 'echt' iets lijkt is /carequote:
Serieus een discussie gehad met zo'n halve gare online, die zei ja nee als de graphics niet gelikt zijn speel ik het niet. Of iets in die trend zei die.quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd. Gameplay is alles. Hoe 'echt' iets lijkt is /care
Dat ligt naar mijn mening ook aan het type game. GTA 6 gaat bijvoorbeeld juist voor een vrij realistische stijl en daar vind ik fotorealistische graphics bij passen. Het hoeft natuurlijk niet voor iedere game of iedere speler de ideale stijl te zijn maar bij bepaalde games kan het juist enorm veel toevoegen aan de sfeer en beleving.quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Foto realisme is niet iets positiefs.
Niet iedereen vind dat uberhaupt interessant.
Ik kijk vooral naar de belichting, goede path tracing voelt als cocaïne voor de ogen.quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd. Gameplay is alles. Hoe 'echt' iets lijkt is /care
Nouja, laat ik het dan zo zeggen, dan ben je enorm oppervlakkig en waardeer je games niet voor wat ze zijn.quote:
Ik ben blij dat jij weer bepaalt wat anderen leuk moeten vinden.quote:Op maandag 5 oktober 2026 17:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nouja, laat ik het dan zo zeggen, dan ben je enorm oppervlakkig en waardeer je games niet voor wat ze zijn.
Het werkt vaak beter om het niet eens echt te laten lijken want je gaat toch alleen maar letten op wat er niet echt is. Ik vind het ook vreselijk al die net-niet-echte mensen. Uncanny valley.quote:Op maandag 5 oktober 2026 18:05 schreef Discombobulate het volgende:
Fotorealisme gaat sowieso nooit wat worden met games. Ik vind het tien keer niks.
Dat gaat juist steeds meer die kant op. Unreal Engine 6 staat voor de deur en de techniek wordt steeds realistischer.quote:Op maandag 5 oktober 2026 18:05 schreef Discombobulate het volgende:
Fotorealisme gaat sowieso nooit wat worden met games. Ik vind het tien keer niks.
Dat komt volgens mij ook grotendeels doordat de animaties nog niet realistisch genoeg zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2026 18:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het werkt vaak beter om het niet eens echt te laten lijken want je gaat toch alleen maar letten op wat er niet echt is. Ik vind het ook vreselijk al die net-niet-echte mensen. Uncanny valley.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |