Of te lang in EA.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De oudste gooi ik er vaak uit![]()
die waren blijkbaar te lang niet leuk genoeg om te kopen
ik bekijk ze opnieuw voor ik ze koop..quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De oudste gooi ik er vaak uit![]()
die waren blijkbaar te lang niet leuk genoeg om te kopen
Ja, oke. Spelen in vroegtijdige voorgang kunnen een uitzondering zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 19:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik bekijk ze opnieuw voor ik ze koop..
want genoeg dat wel intressant is, maar development helemaal stil ligt
Sommige wel ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, oke. Spelen in vroegtijdige voorgang kunnen een uitzondering zijn.
brrrrr nederlandsquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, oke. Spelen in vroegtijdige voorgang kunnen een uitzondering zijn.
Ой, извините, с этого момента я буду делать это на вашем родном языке...quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ой, извините, с этого момента я буду делать это на вашем родном языке...
Ow, niet in je moedertaal?quote:
Nee, ik niet. Mijn laptop kan dat niet aan en GFN heeft het nog niet beschikbaar. Ik heb wel al filmpjes ervan gekeken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
@:mschol @:Luctor.et.Emergo
"Mijn" probleem is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Mijn laptop kan dat niet aan en GFN heeft het nog niet beschikbaar. Ik heb wel al filmpjes ervan gekeken.dus ik ben wel geïnteresserd.
Ja, dat herken ik wel. Ik vond deel 1 tegenvallen, dus die ook weinig gespeeld.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 10:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
"Mijn" probleem is.
Ik hou wel van die spellen zoals railway empire, maar als ik dan weinig reviews zie en beoordelingen op steam verdeeld?
Hmm, wil er best tijd insteken.
Maar mijn gamelaptop is ook gekocht voor cityskyline 2 , dat was geen succes haha, qua spel.
Ja, evenquote:
ik vind het erg op TF2 lijken al zit er een aantal flinke veranderingen in mbt steden, als je geen full price bereid bent te betalen dan vooral TF2 met mods gaan spelen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 10:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
"Mijn" probleem is.
Ik hou wel van die spellen zoals railway empire, maar als ik dan weinig reviews zie en beoordelingen op steam verdeeld?
Hmm, wil er best tijd insteken.
Maar mijn gamelaptop is ook gekocht voor cityskyline 2 , dat was geen succes haha, qua spel.
Dat is bij zoveel games die ik helemaal kapot speel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 10:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
"Mijn" probleem is.
ik ga er vanuit dat, ondanks dat het dezelfde engine is, er onderhuis wel flinke wijzigingen zijn geweest maar tijd zal het uitwijzen..quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 14:19 schreef Droopie het volgende:
Ik had er ook een paar gelezen, en de tendens leek, dit had ook een dlc mogen zijn of teveel lijken op de vorige
Heb hem gekocht en ga er eens even lekker voor zitten
Ik sta op de lijst maar vlot lijkt het niet te gaan. Ik wacht nog op mijn toestemming om te bestellen en dat betekent de hele tijd obsessief mijn inbox checken. Had me gewoon laten bestellen zodra ik op de reserveringlijst had gestaan.quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor de geïnteresseerden: Inschrijving is tot 17 september 19:00.
Bekijk deze YouTube-video
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |