grauwer? als je naar de kleding en grond kijkt juist nietquote:Op donderdag 24 september 2026 13:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Alle mist is weg, de kleuren zijn grauwer, vind ik niet perse beter
Voor die prijs haal je er meer plezier uit dan een pilsje op het terras tegenwoordig..quote:Op vrijdag 25 september 2026 12:01 schreef V. het volgende:
Jagged Alliance 3 krijg ik in de Steam Wishlist sale voor 4,95 aangeboden.
Doen zeker?
is ook in humble choice geweest..quote:Op vrijdag 25 september 2026 12:07 schreef MMaRsu het volgende:
Jagged Alliance 3 is 5 euro op Steam
https://store.steampowered.com/app/1084160/Jagged_Alliance_3/
90% discount
Die zal ik dan wel geskipt hebben destijdsquote:Op vrijdag 25 september 2026 12:45 schreef mschol het volgende:
[..]
is ook in humble choice geweest..
"This game was included in Humble Choice JANUARY 2025.”
Il est arrive.quote:Op zondag 20 september 2026 09:24 schreef Drankster het volgende:
Steam Machine met controller mogen bestellen
Daar past Jagged Alliance 3 dan goed tussenquote:Op vrijdag 25 september 2026 13:37 schreef MMaRsu het volgende:
Als ik terugzoek idd een vrij matige bundel
Eens even kijken.quote:Op vrijdag 25 september 2026 18:00 schreef MMaRsu het volgende:
Krijgt toch wel goede scores overal zie ik, en voor 5¤ kan je er bijna geen buil aan vallen
Achievementsquote:Op vrijdag 25 september 2026 18:04 schreef 2dope het volgende:
Was ook weer niet barslecht ofzo, leuk voor een playthrough. Weet alleen nog dat ik weinig incentive voelde voor meerdere playthroughs
Zit op 13/50 zie ik met een casual playthroughquote:
Ik heb 'achievement hunters' ook altijd een beetje raar gevonden maar net als met zoveel dingen snap ik dat er een soort verzameldrang kan ontstaan.quote:Op vrijdag 25 september 2026 18:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Mensen die achievements serieus nemen
Waarom diequote:Op vrijdag 25 september 2026 18:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Mensen die achievements serieus nemen
Simpel trucje van developers om mensen nog meer tijd in hun spel te laten stoppen in ruil voor 60x60 pixels.quote:Op vrijdag 25 september 2026 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom die?
Wat maakt het jou uit als mensen dat leuk vinden? Waarom ben je daar zo bang voor?
quote:Op vrijdag 25 september 2026 12:01 schreef V. het volgende:
Doen zeker?
Ik vond het leuk, maar dat was ten dele ook nostalgie aangezien ik een fan van ben van de oude serie. Dit is de eerste serieuze opvolger en best geslaagd, hoewel JA2 beter is volgens mij, uit de gouden TBT-tijd met ook Xcom2quote:Op vrijdag 25 september 2026 12:01 schreef V. het volgende:
Doen zeker?
Want de devs krijgen geld voor elk uur gespeeld ofzo?quote:Op vrijdag 25 september 2026 18:52 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Simpel trucje van developers om mensen nog meer tijd in hun spel te laten stoppen in ruil voor 60x60 pixels.
Ik neem aan dat die metrics intern wel meespelen bij de vraag of een uitgever een vervolg of een ander spel van die ontwikkelaar gaat bekostigen.quote:Op zaterdag 26 september 2026 11:41 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Want de devs krijgen geld voor elk uur gespeeld ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |