Metaphor vond ik dan wel weer heel tof.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 12:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
metaphor is zon tegenvaller
Dat zeg ik als mega fan van de atlus jrpgs
Had hem gekocht als die geen Denuvo drm had..quote:Op woensdag 7 oktober 2026 14:26 schreef over_hedge het volgende:
Galatic racerAls je burn out en/wipe out tof vroeger dan een insta buy
Maar hey, geen EA launcher omdat het niet gepublished wordt door EA..quote:Op woensdag 7 oktober 2026 15:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Had hem gekocht als die geen Denuvo drm had..
Grappig. Zeker de moeite waard om te proberenquote:Op woensdag 7 oktober 2026 15:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik kwam er vandaag trouwens ook achter dat de game gratis is te spelen bij Amazon Luna rechstreeks vanuit je browser voor Prime leden.
Al mis je wel de Multi-player-optie
Ik vond Episode 1 racer cool.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 14:26 schreef over_hedge het volgende:
Galatic racerAls je burn out en/wipe out tof vroeger dan een insta buy
Ik zou dan minimaal 2TB nemen.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 19:31 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is een goede SSD voor extra ruimte op mijn Lenovo LOQ?
Ik wilde eerst deze: Western Digital Black SN770 - Interne SSD - NVMe M.2 - 1 TB, maar die is niet meer beschikbaar. Er is zo veel keus. Ik weet niet wat ik moet kiezen. Voornamelijk als extra ruimte voor games. Wil 'm deze winter gaan kopen, nu nog niet denk ik.
Is best prijzig. Ik heb niet zo'n grote blacklog meer.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou dan minimaal 2TB nemen.
Tweakers een optie?quote:Op donderdag 8 oktober 2026 19:34 schreef Discombobulate het volgende:
Maar welke? Ik zie door de bomen het bos niet meer.
https://tweakers.net/best(...)drives/beste-2tb-ssdquote:Op donderdag 8 oktober 2026 19:34 schreef Discombobulate het volgende:
Maar welke? Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Daar zat ik ook al te kijkenquote:
280,- voor 2 TB is bizar toch (Lexar NQ790 2TB)? Ik vraag me dan gelijk af of die wel goed is, maar dat maakt dus niet uit? Ik haal gewoon één uit de top 3 dan.quote:
op dit moment vind ik het te duur en heb ik het niet perse nodig (heb iets van 8TB totaal beschikbaar over verschillende SSD's)quote:Op donderdag 8 oktober 2026 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al te kijken
Ik twijfel of ik nog een 4TB neem
de prijzen voor ssd's e.d. zijn verdrie of zelfs verviervoudigd afgelopen jaar... dus dit is voorlopig het nieuwe normaalquote:Op donderdag 8 oktober 2026 20:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
280,- voor 2 TB is bizar toch (Lexar NQ790 2TB)? Ik vraag me dan gelijk af of die wel goed is, maar dat maakt dus niet uit? Ik haal gewoon één uit de top 3 dan.
Dat is behoorlijkquote:Op donderdag 8 oktober 2026 20:01 schreef mschol het volgende:
[..]
op dit moment vind ik het te duur en heb ik het niet perse nodig (heb iets van 8TB totaal beschikbaar over verschillende SSD's)
Dat sowiesoquote:Op donderdag 8 oktober 2026 20:02 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb er verder ook weinig verstand van, maar 2 TB opslag erbij is wel fijn.
Voor de kwaliteit maakt het dus geen kut uit lijkt me.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
de prijzen voor ssd's e.d. zijn verdrie of zelfs verviervoudigd afgelopen jaar... dus dit is voorlopig het nieuwe normaal
Sjezus.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 20:03 schreef mschol het volgende:
om een idee te geven, in 2025 heb ik voor 180 euro 4TB nvme SSD gehaald
het zit echte verschil in de echte budgettoppers en snelste zit hem in de controller en de al dan niet aanwezige cache op de SSDquote:Op donderdag 8 oktober 2026 20:03 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Voor de kwaliteit maakt het dus geen kut uit lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |