SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Er zijn verschillende gradaties van niet goed genoeg. Borges is totaal niet het gewenste niveau, maar het is in ieder geval een volwassen voetballer die niet omvalt bij een zuchtje wind en ook niet elke kans een kansloze afzwaaier produceert.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit had een argument kunnen zijn als Borges wel iets kon, maar Borges kan niets en dat weet Gio net zo goed als jij en ik. Dan kun je die minuten dus beter geven aan een daadwerkelijk talent, ook als dat talent er nog niet klaar voor zou zijn.
Je hebt Van Persie. Die kan denk ik prima op rechts en is misschien ook wel je beste reservespits. Maar op links had er veel eerder iets bij moeten komen inderdaad.quote:Al is het natuurlijk vooral onverklaarbaar dat er überhaupt nog geen enkele buitenspeler is gehaald. Geen enkele linksbuiten die voldoet en op rechts heb je ook nog steeds helemaal niets achter Hadj Moussa, dramatische bezetting.
De prioriteiten lagen bij de eerste aankopen een beetje verkeerd.
Hebben we het over dezelfde Borges? Bij elke kans een kansloze afzwaaier produceren is namelijk precies zijn specialiteit.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn verschillende gradaties van niet goed genoeg. Borges is totaal niet het gewenste niveau, maar het is in ieder geval een volwassen voetballer die niet omvalt bij een zuchtje wind en ook niet elke kans een kansloze afzwaaier produceert.
Hij passt ook wel eens. Dat heb ik Zinhagel de week ervoor niet zien doen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hebben we het over dezelfde Borges? Bij elke kans een kansloze afzwaaier produceren is namelijk precies zijn specialiteit.
Wat is die gozer een parodie op een voetballer zeg. Mooi 10 miljoen voor op tafel gelegd, dat had Te Kloese weer eens fantastisch gezien.
Vind je? Het valt mij bij Borges voortdurend op hoe onvolwassen alles is. Je ziet èrgens zijn talent, hij beweegt ontzettend soepel (in tegenstelling tot een lompe Sauer of Diarra), maar het is verder zo onrustig, zonder enig besef van positie. Alsof ie 16 is.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn verschillende gradaties van niet goed genoeg. Borges is totaal niet het gewenste niveau, maar het is in ieder geval een volwassen voetballer die niet omvalt bij een zuchtje wind en ook niet elke kans een kansloze afzwaaier produceert.l
Ik probeer alleen de keuze voor Borges ipv Zinhagel te verdedigen deze week. Het is natuurlijk allebei totaal niet goed genoeg.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vind je? Het valt mij bij Borges voortdurend op hoe onvolwassen alles is. Je ziet èrgens zijn talent, hij beweegt ontzettend soepel (in tegenstelling tot een lompe Sauer of Diarra), maar het is verder zo onrustig, zonder enig besef van positie. Alsof ie 16 is.
Ik ben er ergens nog steeds van overtuigd dat als Borges echt los komt hij goed is voor 10 goals, en 10 assists per seizoen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vind je? Het valt mij bij Borges voortdurend op hoe onvolwassen alles is. Je ziet èrgens zijn talent, hij beweegt ontzettend soepel (in tegenstelling tot een lompe Sauer of Diarra), maar het is verder zo onrustig, zonder enig besef van positie. Alsof ie 16 is.
Steijn erin voor Vanhoutte was echt een bizarre wissel.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik probeer alleen de keuze voor Borges ipv Zinhagel te verdedigen deze week. Het is natuurlijk allebei totaal niet goed genoeg.
Ik zou toch (zeker bij een voorsprong) kiezen voor Van den Elshout of Zechiël (en dan een middenvelder in zijn plaats).
Vertessen en Wurmbrand.. dan zijn er al 2quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:35 schreef fetX het volgende:
Je hebt eigenlijk maar 1 echt geschikte buitenspeler terwijl je er toch minstens 3 moet hebben. Dat is wel echt zorgwekkend.
Hij doet nu niet meer voor iedere actie een raar overstapje, dat hebben ze hem in een jaar tijd wel uit zijn hoofd weten te praten.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Steijn voor Diarra was een meer logische wissel geweest inderdaad.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik probeer alleen de keuze voor Borges ipv Zinhagel te verdedigen deze week. Het is natuurlijk allebei totaal niet goed genoeg.
Ik zou toch (zeker bij een voorsprong) kiezen voor Van den Elshout of Zechiël (en dan een middenvelder in zijn plaats).
Slechtste speler ooit gaat ver, wel één van de slechtste aankopen ooit natuurlijk. Het is dat Ivan de Verschrikkelijke een nog grotere ramp is geweest.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij doet nu niet meer voor iedere actie een raar overstapje, dat hebben ze hem in een jaar tijd wel uit zijn hoofd weten te praten.
Ook meteen de enige progressie die hij heeft geboekt. Echt een van de slechtste spelers die ik ooit bij Feyenoord heb gezien, vooral inderdaad omdat hij enorm onvolwassen speelt.
Dat dan ondanks een seizoen falen toch maar weer de voorkeur geven boven eigen jeugd, nee, doe dat maar niet.
Die Diarra kan overigens ook echt niet. Vier miljoen voor een gozer uit de Turkse KKD die pas een jaar voetbalde, je moet het maar verzinnen.
Bij IJsselmeervogels jaquote:Op zondag 16 augustus 2026 20:59 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik ben er ergens nog steeds van overtuigd dat als Borges echt los komt hij goed is voor 10 goals, en 10 assists per seizoen.
Er pruttelen een hele hoop pannetjes bij technisch directeuren in het land. We gaan de laatste week straks al in.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:09 schreef H.FR het volgende:
Gio had het overigens over een eerste keuze op linksbuiten die er wellicht volgende week al zou zijn
Dat zou geweldig zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:09 schreef H.FR het volgende:
Gio had het overigens over een eerste keuze op linksbuiten die er wellicht volgende week al zou zijn
Speciaal voor @HMFuckyouallquote:Feyenoord speelde zondag gelijk tegen Go Ahead Eagles (2-2). Voor Ayase Ueda was er wel een persoonlijke opsteker: de Japanse spits maakte zijn dertiende kopdoelpunt voor Feyenoord.
Daarmee komt Ueda naast de Braziliaanse verdediger André Bahia en heeft hij nog maar twee voormalig Feyenoord-spitsen voor zich: Dirk Kuyt en Graziano Pellè (beiden achttien goals met het hoofd).
Maar dan is het toch helemaal vreemd dat je Borges wel laat invallen en Van den Elshout niet?quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:41 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dat heeft niet zozeer met fitheid te maken, maar meer met duelkracht. Daar ontbeert het bij Feyenoord aan.
Zodra de tegenstander de beuk erin gooit, stort het in elkaar. Dan zijn we voetballend ook niet goed genoeg om de bal in de ploeg te houden.
Poeh Poeh, op dezelfde hoogte met Bahia. Nee dat is een indrukwekkende statistiek. Ik zeg, prijs uitreiken aan de beste jongen.quote:
Mehh, ik denk dat hij het wel ziet, alleen in de uitvoering gaat het mis door het missen van wedstrijdritme.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij IJsselmeervogels ja
Hij is al 25 he. Die jongen leest het spel gewoon niet.
Daar doel ik ook op. Ik denk dat ze destijds gedacht hadden dat hij dat wel zou oppakken, maar daar is totaal geen sprake van, het is nog altijd net een jeugdspeler.quote:Op maandag 17 augustus 2026 06:50 schreef XSbig het volgende:
Overigens mag hij wel beter mee doen met het drukzetten en omschakelen. Dat was 9/10 keer echt dramatisch.
Misschien als hij bij de dames mee gaat doen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:59 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik ben er ergens nog steeds van overtuigd dat als Borges echt los komt hij goed is voor 10 goals, en 10 assists per seizoen.
Danko Lazovic vibes weer helemaal terug. Maar Borges is de huidige TD natuurlijk niet aan te rekenen.quote:Op maandag 17 augustus 2026 10:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Funfact: dit is onze recordaankoop.
Eens. Hij was voor die blessure al doorgegroeid naar een vaste en terechte basisplek. Verdedigend en opbouwend ziet-ie het. Was alleen geen enorme krachtpatser maar werkte daaraan in het krachthonk. Nou ja, daar had-ie afgelopen jaar ook weer tijd genoeg voor.quote:Op maandag 17 augustus 2026 11:19 schreef bbuddybb het volgende:
Ik hoop dat Beelen sterk terugkomt, want zo’n speler missen we wel in de opbouw.
Ik inmiddels ook. Met Diarra of Borges speel je praktisch met 10 man. Er komt vrijwel geen gevaar vanaf links. Je ziet ook dat Valente Diarra structureel overslaat. Iets wat hij 1 moment absoluut niet had moeten doen overigens, maar goed. Tijd begint wel een beetje te dringen nu voor een buitenspeler.quote:Op maandag 17 augustus 2026 11:39 schreef ...TomTom het volgende:
[..]Ik zie op dit moment (met het aanwezige materiaal) het liefste nog van den Elshout als linksbuiten.
Dan zou ik daar eerder nog Valente neerzetten.quote:Op maandag 17 augustus 2026 11:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik inmiddels ook. Met Diarra of Borges speel je praktisch met 10 man. Er komt vrijwel geen gevaar vanaf links. Je ziet ook dat Valente Diarra structureel overslaat. Iets wat hij 1 moment absoluut niet had moeten doen overigens, maar goed. Tijd begint wel een beetje te dringen nu voor een buitenspeler.
Ben er niet zo’n fan van om een van je betere spelers van een betere positie af te halen.quote:Op maandag 17 augustus 2026 12:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zou ik daar eerder nog Valente neerzetten.
Een waanzinnige kutspits en een waanzinnige kutverdediger die zo hoog op de ranglijst staan maakt mij wel verdrietig.quote:
Balletje opgooien bij Jethro. Die kan sprinten jongen.quote:Op maandag 17 augustus 2026 12:47 schreef Bohemio het volgende:
"Helaas" manifesteert Zechiël zich zoals hij wekelijks laat zien, waardoor het middenveld op een andere wijze voetbalt dan vooraf beoogd door de technische staf. Met recht een luxeprobleem.
Valente hangend op links betekent nóg meer vrijheid voor hem. Positief. Waardoor je bovendien het middenveld op een meer logische manier kan formeren. Alleen is het wel noodzaak dat er een "linksback-op-de-brommer" achter hem komt te spelen.
Ik heb nog nooit een linksbuiten gezien met zo’n slecht schot.quote:Op maandag 17 augustus 2026 13:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Diarra.... als of je met 10 man speelt.
Feitelijk de Zerrouki-variant, dat lijkt mij Europees heel verstandig maar niet tegen de laagvliegers in de Eredivisie, dan moet het wel heel vaak door het midden.quote:Op maandag 17 augustus 2026 12:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zou ik daar eerder nog Valente neerzetten.
Wat gratis geld zou meer dan welkom zijn. Ook Timbertje wordt volgens mij geregeld gelinkt aan een leuke transfer.quote:Olympique Marseille verwacht toenadering vanuit Saudi-Arabië voor Igor Paixão. De oud-Feyenoorder werd eerder deze zomer in verband gebracht met een transfer naar Leeds United, maar er lijken meer clubs geïnteresseerd. De Franse club eist een bedrag van 50 miljoen euro voor de Braziliaan, zo meldt Foot Mercato.
Marseille verwacht voor het sluiten van de transfermarkt nog een bod vanuit Saudi-Arabië. Om welke club het precies gaat, is nog niet bekend. Eerder berichtte dezelfde transferjournalist dat Paixão een goede relatie heeft met de nieuwe trainer Bruno Genesio en niet zomaar zal vertrekken bij de club.
De 26-jarige aanvaller draait een uitstekende voorbereiding bij Marseille. Tot nu toe was Paixão in ieder oefenduel trefzeker. De Fransen maakte vorige zomer nog 30 miljoen euro over aan Feyenoord voor de vleugelspeler en willen dus flink verdienen bij een potentiële transfer.
Zou V Persie daar gewoon proberen, veel minder kan het toch niet worden. Nooit meer Borges, wat een aanfluiting.quote:Op maandag 17 augustus 2026 19:45 schreef Haringkop2 het volgende:
Bij Groningen speelde Valente toch ook wel eens hangend op links?
Lekker, meteen kennisgemaakt met de Beijerlandselaan voor een mooie eerste indruk van de stadquote:
Op het eerste vliegtuig terugquote:Op maandag 17 augustus 2026 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker, meteen kennisgemaakt met de Beijerlandselaan voor een mooie eerste indruk van de stad
Op hem hebben we 30% dus dan zou 6 miljoen extra aardig een Borges oid half compenseren.quote:Op maandag 17 augustus 2026 16:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat gratis geld zou meer dan welkom zijn. Ook Timbertje wordt volgens mij geregeld gelinkt aan een leuke transfer.
30% ja? Dat is uitzonderlijk veel, zou het een mooie transfer maken. Don KloeseGod.quote:Op maandag 17 augustus 2026 22:33 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Op hem hebben we 30% dus dan zou 6 miljoen extra aardig een Borges oid half compenseren.
Timber is onbekend, maar laten we eens uit gaan van 20%. Gozer is gegaan voor 5 uit mijn hoofd, dus als die gaat voor 20 heb je toch weer 3 miljoen extra te beuren.
Had ik effe gemist. Lekker kut weerquote:Trainer Giovanni van Bronckhorst gaf afgelopen week aan Bos zelfs pas in de winterstop terug te verwachten.
Naja, nu gelukkig wel optie erbij met die Lopez. Smal komt ook heel snel terug geloof ik en Marmol vind ik nu al een klasbak.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 00:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Had ik effe gemist. Lekker kut weer
Een waanzinnige kutspits waar Feyenoord intens van afhankelijk is. Want de rest in deze selectie zit nog minder op scoren. (En dat zelfs tegen de kleintjes)quote:Op maandag 17 augustus 2026 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Een waanzinnige kutspits en een waanzinnige kutverdediger die zo hoog op de ranglijst staan maakt mij wel verdrietig.
Een iets betere spits had de afgelopen twee potjes al gescheeld. Van de vier opgelegde kansen maakte hij er ééntje, joepie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een waanzinnige kutspits waar Feyenoord intens van afhankelijk is. Want de rest in deze selectie zit nog minder op scoren. (En dat zelfs tegen de kleintjes)
Zeg maar weer hoe afhankelijk we zijn van hem.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Een iets betere spits had de afgelopen twee potjes al gescheeld. Van de vier opgelegde kansen maakte hij er ééntje, joepie.
Hij heeft het over een iets betere spits. Verder met je eens dat we best afhankelijk zijn van zijn doelpunten, maar dat zegt meer over de rest van onze voorhoede.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeg maar weer hoe afhankelijk we zijn van hem.en ik weet niet of een gewone kutspits die kansen wel gemaakt had.
Al had die eerste van afgelopen weekend altijd moeten hangen bij Ayase.
Hij liep in de 2e helft prima diep waarna hij op maat bediend werd door Valente. Maar hoe hij die kans vervolgens gehaast met buitenkant rechts probeerde af te ronden was kenmerkend voor zijn beperkte capaciteit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 11:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..] Ueda is koppend heel klinisch maar verder valt het enorm tegen.
En middenvelders, die blinken ook nog niet uit in scorend vermogen. Maar wellicht dat Zechiel daar nog stappen in gaat zetten, maar dat is ook nog heel vaak onbeholpen in de 16.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij heeft het over een iets betere spits. Verder met je eens dat we best afhankelijk zijn van zijn doelpunten, maar dat zegt meer over de rest van onze voorhoede.
Het afmaken van Ueda is tot nu toe wel min min.
Heeft er vorig jaar 10 ingelegd, dus denk dat dit bij hem wel goed komt. Valente moet wel nog een flinke stap maken in de afronding.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 11:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En middenvelders, die blinken ook nog niet uit in scorend vermogen. Maar wellicht dat Zechiel daar nog stappen in gaat zetten, maar dat is ook nog heel vaak onbeholpen in de 16.
Terwijl alles daar voor zo makkelijk lijkt te gaan.
quote:PSV nadert een akkoord met RB Leipzig over Lutsharel Geertruida. Fabrizio Romano meldt dat de Eindhovenaren dicht bij een huurdeal zijn voor de oud-Feyenoorder (26). Binnen 24 uur wordt er een beslissing verwacht.
We gaan Geert toch niet voor de bank huren?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 12:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je ziet dat ze in Amsterdam en Eindhoven toch altijd wel in een grotere vijver kunnen vissen.
Snap het gezeik ook niet zo goed, op rechtsback hebben we een betere optie die veel meer geld waard is en centraal heb je helaas al veel te veel (matige) spelers rondlopen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 12:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We gaan Geert toch niet voor de bank huren?
Als Read was vertrokken, hadden we Geert denk ik wel gehuurd.
Je beantwoord je eigen vraagquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap het gezeik ook niet zo goed [...] centraal heb je helaas al veel te veel (matige) spelers rondlopen.
Meestal is het geen goede oplossing om dan maar een berg salaris uit te geven aan een zevende verdediger terwijl daar het pijnpunt helemaal niet ligtquote:
Dat valt wel mee. Als ie vertrouwen heeft scoort ie met z'n voeten ook makkelijk. Het probleem is alleen dat dat vertrouwen veel te fragiel is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 11:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vrij bijzonder dat je afhankelijk bent van een spits om zijn kansen af te maken, inderdaad
Het is geen nieuwe klacht, Ueda is koppend heel klinisch maar verder valt het enorm tegen.
Als Feyenoorder boeit het me niet zo veel, want we hebben hem nu Read blijft inderdaad niet echt meer nodig. Als voetbalromanticus is het wel jammer, want clubliefde is wel officieel helemaal dood als zelfs een jongen als Geert naar een rivaal vertrekt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap het gezeik ook niet zo goed, op rechtsback hebben we een betere optie die veel meer geld waard is en centraal heb je helaas al veel te veel (matige) spelers rondlopen.
Ze troeven ons af terwijl we niet eens voor hem in de markt waren? Wat een stemmingmakerij.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 12:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je ziet dat ze in Amsterdam en Eindhoven toch altijd wel in een grotere vijver kunnen vissen.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 17:11 schreef Qarrad het volgende:
'Misschien hebben we volgende week onze vaste man voor die positie al binnen'
Ja, en misschien ook wel niet hè!?
Van het weekend dus gewoon weer zitten kijken naar een houthakker, een soort soepel lopende junior van 25 en/of een echte junior die het nog niet aankan op linksvoor.
quote:Op zondag 2 mei 2021 10:00 schreef Zipportal het volgende:
Als je punten nodig hebt speel maar tegen Feyenoord. Dus weer een moeizame wedstrijd.
Ik verwacht dat ze met een grote vis bezig zijn op linksvoor die tijd/aandacht kost. Op dit moment passeren er sowieso maar weinig geruchten langs de revue. Krabby is op vakantie, ZKA heeft niet echt bronnen meer (toevallig sinds Ruijl weg isquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 17:11 schreef Qarrad het volgende:
'Misschien hebben we volgende week onze vaste man voor die positie al binnen'
Ja, en misschien ook wel niet hè!?
Van het weekend dus gewoon weer zitten kijken naar een houthakker, een soort soepel lopende junior van 25 en/of een echte junior die het nog niet aankan op linksvoor.
Ik hoop daar stiekem ook een beetje op en kan me ook nauwelijks voorstellen dat er geen geld voor is. Ze moeten toch ook zien dat er echt kwaliteit bij moet. Eerlijk gezegd is 1 buitenspeler nog te weinig vind ik. We hebben daar veel kwantiteit, maar heel weinig kwaliteit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze met een grote vis bezig zijn op linksvoor die tijd/aandacht kost. Op dit moment passeren er sowieso maar weinig geruchten langs de revue. Krabby is op vakantie, ZKA heeft niet echt bronnen meer (toevallig sinds Ruijl weg is) terwijl die iedere scheet postte, dus zou zo maar eens vrij plots kunnen gaan.
Ik hoop toch inderdaad ook wel dat er nog wat vertrekt. Ivanusec, Borges, Diarra en Zinhagel in je selectie kan echt niet. Nu kan Zinhagel nog wel minuten maken bij Jong, maar er moeten er toch zeker 2 weg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop daar stiekem ook een beetje op en kan me ook nauwelijks voorstellen dat er geen geld voor is. Ze moeten toch ook zien dat er echt kwaliteit bij moet. Eerlijk gezegd is 1 buitenspeler nog te weinig vind ik. We hebben daar veel kwantiteit, maar heel weinig kwaliteit.
Snap daarom ook wel dat er eerst wat spelers weg moeten voordat je dit doet. Maar vrees toch dat er geen club voor Ivanusec en Borges gaan komen.
quote:Tijme Wessels heeft zijn contract bij Feyenoord met twee jaar verlengd. De 19-jarige verdediger is nu tot medio 2029 aan de club uit Rotterdam verbonden.
Wessels debuteerde anderhalve week geleden tijdens de uitwedstrijd tegen Sparta Rotterdam voor Feyenoord in de eredivisie.
,,Ik vind het fantastisch dat de mensen bij de club hiermee hun vertrouwen in mij uitspreken", vertelt hij op de website van zijn club. ,,Ik zie dit als een beloning voor mijn ontwikkeling. Ik ben alleen maar aan het genieten, terwijl ik tegelijkertijd keihard blijf werken om nog veel meer mooie momenten met en bij de club te beleven."
Dat hoop ik ook, maar jarenlang Feyenoord-beleid gewend te zijn doet me voorspellen dat ze uiteindelijk met Driouech aan komen zetten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze met een grote vis bezig zijn op linksvoor die tijd/aandacht kost. Op dit moment passeren er sowieso maar weinig geruchten langs de revue. Krabby is op vakantie, ZKA heeft niet echt bronnen meer (toevallig sinds Ruijl weg is) terwijl die iedere scheet postte, dus zou zo maar eens vrij plots kunnen gaan.
Ik hoop dat je gelijk hebt en dat die stilte eigenlijk alleen maar een goed teken isquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar ga je dus 0,0 mee vooruit tov van den Elshout ofzo. Als er niks aangetrokken kán worden, dan maar gewoon Borges en (miss) Diarra bij het grofvuil zetten. En jeugdspelers minuten laten maken. Al zie ik dat wel als de laatste optie, mijn opinie is ook dat er "gewoon" wat fatsoenlijks moet komen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, maar jarenlang Feyenoord-beleid gewend te zijn doet me voorspellen dat ze uiteindelijk met Driouech aan komen zetten.
Ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:14 schreef PSVCL het volgende:
Zouden jullie meer kunnen vertellen over de voetballer Geertruida?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:14 schreef PSVCL het volgende:
Mogelijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:14 schreef PSVCL het volgende:
Beste verdediger van de Eredivisie (alweer).quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:14 schreef PSVCL het volgende:
Nee, alleen dat hij geboren is in Rotterdam Zuid, wat vlakbij Capelle aan den IJssel ligt waar Clay Ruperti vandaan komt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:14 schreef PSVCL het volgende:
Ik had eigenlijk niet gedacht dat het mogelijk was om Geertruida terug te halen. Ook clubs als Everton schijnen geïnteresseerd te zijn (geweest).quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:36 schreef H.FR het volgende:
Ik baal er toch wel van. Read voor 25 verkopen en Geert halen was een topoptie geweest.
Asjeblieft niet. Read is niet minder dan Geertruida als hij tenminste heel blijft.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:36 schreef H.FR het volgende:
Ik baal er toch wel van. Read voor 25 verkopen en Geert halen was een topoptie geweest.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 22:51 schreef CR7 het volgende:
Geertruida is op, mis je niks aan. Elke wedstrijd wel goed voor 2 slaapmomentjes. Denk dat onze kansen op een titel nu weer wat zijn vergroot.
Missen we hier wat?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 23:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Om nu boos te doen als een andere jongen van de club indirect naar de concurrent gaat.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:36 schreef H.FR het volgende:
Read verkopen en dan een 26-jarige speler met een totaal ander profiel huren was echt een hele slechte zet geweest. Was leuk geweest om Geertje weer in de Kuip te zien, maar dat soort transfers op sentiment hebben we niets aan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk niet gedacht dat het mogelijk was om Geertruida terug te halen. Ook clubs als Everton schijnen geïnteresseerd te zijn (geweest).
Maar in hindsight was het dan best prima geweest om Read voor 30 te laten vertrekken en Geertruida een jaartje te huren. Dan had je volgend seizoen je hele rechterkant kunnen vervangen.
talentvoller en intelligenter ook.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Asjeblieft niet. Read is niet minder dan Geertruida als hij tenminste heel blijft.
Een multifunctionele Geert zou vrijwel altijd een toevoeging zijn bij Feyenoord. RCV, RB (heel miss in nood een cvm).quote:Op woensdag 19 augustus 2026 00:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Read verkopen en dan een 26-jarige speler met een totaal ander profiel huren was echt een hele slechte zet geweest. Was leuk geweest om Geertje weer in de Kuip te zien, maar dat soort transfers op sentiment hebben we niets aan.
Omdat Geert stottertquote:Op woensdag 19 augustus 2026 00:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
talentvoller en intelligenter ook.
Geertje gaf na jaren pas interviews en Read zegt nu al hele slimme dingen.
Een niet geblesseerd profiel.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 00:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Read verkopen en dan een 26-jarige speler met een totaal ander profiel huren was echt een hele slechte zet geweest. Was leuk geweest om Geertje weer in de Kuip te zien, maar dat soort transfers op sentiment hebben we niets aan.
We wachten gewoon op de minuutjes van Deijl als Read weer blessa is.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 00:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Zal nooit begrijpen dat je zo boos kunt worden om een transferquote:Op woensdag 19 augustus 2026 08:31 schreef Caland het volgende:
Wel enorm genieten van al die schuimbekkende reacties van 14-jarigen op het internet
Eens kijken hoe goed die social media hate campagne van Feyenoord gaat werken
Het maakt in ieder geval de onderlinge ontmoetingen weer wat leuker. Dan vind ik die infantiliteit doorgaans wel geinig.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 08:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Zal nooit begrijpen dat je zo boos kunt worden om een transfer
Het legioen kennende is het merendeel van die reacties gewoon van volwassen mannenquote:Op woensdag 19 augustus 2026 08:31 schreef Caland het volgende:
Wel enorm genieten van al die schuimbekkende reacties van 14-jarigen op het internet
Een uitstekende voetballer. Daar gaan jullie wel plezier aan belevenquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:14 schreef PSVCL het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)a-psv-geruchten.htmlquote:Geertruida besluit zelf van zich te laten horen. 'Internet gangster, je praat teveel. Echte waarheid zal snel naar buiten komen.'
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 08:31 schreef Caland het volgende:
Slechte corners dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 08:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Zal nooit begrijpen dat je zo boos kunt worden om een transfer
Vooralsnog heeft St. Juste het meeste recht op die plek (en ik weet ook niet of ik vast met Marmol daar zou spelen).quote:Op woensdag 19 augustus 2026 09:52 schreef Slobeend het volgende:
Nu Lopez de vaste linksback gaat worden. Willen we liever Watanabe of Kraaijeveld naast Marmol centraal achterin?
Ik zou op dit moment ook kiezen voor St Juste. Die maakt dit seizoen tot nu toe beste indruk.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 09:52 schreef Slobeend het volgende:
Nu Lopez de vaste linksback gaat worden. Willen we liever Watanabe of Kraaijeveld naast Marmol centraal achterin?
Er zijn mensen die roepen dat-ie er niet zoveel van kan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:14 schreef PSVCL het volgende:
quote:
Oja St.Juste. Wel veel verdedigers ineens.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooralsnog heeft St. Juste het meeste recht op die plek (en ik weet ook niet of ik vast met Marmol daar zou spelen).
Afhankelijk van welke positie je kijkt ontlopen die elkaar niet heel veel.quote:
Ik heb geen flauw idee waar Jordan Teze momenteel op de bank zit maar dat ze elkaar weinig ontlopen lijkt me wat overdreven.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 11:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Afhankelijk van welke positie je kijkt ontlopen die elkaar niet heel veel.
Ik zou Teze er ook graag weer bij hebben. Geert centraal, Teze op rechts als Dest nog vertrekt. Lijkt me voor de Eredivisie een prima combinatie, al is het beide in de CL natuurlijk geen winnende keuze.
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 11:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Afhankelijk van welke positie je kijkt ontlopen die elkaar niet heel veel.
En Nieuwkoop dan????quote:Op woensdag 19 augustus 2026 11:33 schreef H.FR het volgende:
St. Juste kan trouwens ook wel op rechts als onze vriend Read weer geblesseerd is. Dat scheelt weer Deijl of Lotomba.
Ooh je snapt de grap wel maar moet toch gaan schelden.quote:
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 13:21 schreef Wotte het volgende:
Denk dat de onvrede voornamelijk voortkomt uit de conclusie dat Feyenoord, ondanks de sportieve opleving, zelfs niet financieel kan concurreren met PSV.
Matige trollpost. Omdat Read blijft is er helemaal geen interesse in Geertruida, dus onzin.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 13:21 schreef Wotte het volgende:
Denk dat de onvrede voornamelijk voortkomt uit de conclusie dat Feyenoord, ondanks de sportieve opleving, zelfs niet financieel kan concurreren met PSV.
Geertruida was helemaal niet in beeld. Wij hebben genoeg verdedigers momenteel. En alhoewel Geertruida natuurlijk wel een goede versterking is heeft die positie geen prioriteit en is het debiel om daar extra salarisruimte aan te verspillen. Had Read verkocht geweest dan hadden ze waarschijnlijk wel bij Geertruida aangekomen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 13:21 schreef Wotte het volgende:
Ik geef het nog een half dagje en de RotTeRdAm RaDiCaLs hebben de gevel van zijn oma's huis beklad.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net als je denkt dat het niet triester kan.
Als liefhebber? Als liefhebber van wat? Van voetbal? Van Geertruida?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:19 schreef De_Pel het volgende:
Je moet die jongen en zijn kringen natuurlijk verder niet op gaan lopen zoeken ofzo, maar als liefhebber vind ik het wel een hele droevige stap, ook al is Feyenoord nauwelijks concreet met hem bezig geweest ivm de huidige bezetting. Helemaal prima hoor, van die broodvoetballers, helemaal begrijpelijk ook allemaal, maar loop dan ook niet steeds zo tof te doen dat je 'een echte jongen van Zuid' en een 'rasFeyenoorder met clubliefde' ben. Als 'ie tzt uitgefloten wordt of als er een spandoekkie hangt zou ik dat best begrijpen.
Oh ok.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als liefhebber? Als liefhebber van wat? Van voetbal? Van Geertruida?
In beide gevallen moet je gewoon blij zijn dat hij zijn kunsten weer in de Eredivisie komt vertonen.
Dat hele gelul over clubliefde en zo is toch al decennia lang onzin. De enige plek waar ze daar nog in geloven is bij Feyenoord, waar ze oprecht denken dat de club zo fantastisch is dat spelers daar hun hele leven trouw aan blijven. Dat gedweep met jongens als Guidetti of die Italiaan omdat ze ooit iets positiefs hebben gezegd over de Kuip
Ze voetballen allemaal voor hun boterham, zonder uitzondering. Clubliefde bestaat pas weer na de actieve carrière.
Maldini.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dat hele gelul over clubliefde en zo is toch al decennia lang onzin.
Je kan ook clubliefde hebben naar Feyenoord en voetballen voor PSVquote:Op woensdag 19 augustus 2026 13:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind het hoogstens jammer omdat ik spelers met pure, oprechte clubliefde een leuke uitzondering vind in deze wereld van broodvoetballers. Als zelfs Geert daar niet meer onder valt, dan bestaat die categorie gewoon officieel helemaal niet meer.
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:19 schreef De_Pel het volgende:
Je moet die jongen en zijn kringen natuurlijk verder niet op gaan lopen zoeken ofzo, maar als liefhebber vind ik het wel een hele droevige stap, ook al is Feyenoord nauwelijks concreet met hem bezig geweest ivm de huidige bezetting. Helemaal prima hoor, van die broodvoetballers, helemaal begrijpelijk ook allemaal, maar loop dan ook niet steeds zo tof te doen dat je 'een echte jongen van Zuid' en een 'rasFeyenoorder met clubliefde' ben. Als 'ie tzt uitgefloten wordt of als er een spandoekkie hangt zou ik dat best begrijpen.
Ik vind er wel wat van as je roept dat je een kind van Zuid bent. 100% zeker terugkomt. Komen wij uit Rotterdam volle borst mee schreeuwt.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik snap verder écht het probleem niet. Als Geertruida nu voor PSV voetbalt doet het toch helemaal niks af aan zijn mooie jaren bij ons. Hij wil terug naar de Eredivisie en CL spelen, en Feyenoord is niet op de markt voor hem. Nou helemaal prima.
Achja ondanks dat hun veel meer prijzen pakken is PSV gewoon geen rivaal van Feyenoord. Het voelt ook veel meer als een provincieclub. En dat weten spelers als Lang, Dest, Malacia en Geertruida ook. Die hebben toch het idee dat dit toch minder beladen is en dat het wel meevalt. Helaas zitten er altijd wel een paar idioten tussen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind er wel wat van as je roept dat je een kind van Zuid bent. 100% zeker terugkomt. Komen wij uit Rotterdam volle borst mee schreeuwt.
Vervolgens bij PSV tekent.
Schijnt dat Ajax meer bood. Maar goed hij is ook niet helemaal gekquote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Achja ondanks dat hun veel meer prijzen pakken is PSV gewoon geen rivaal van Feyenoord. Het voelt ook veel meer als een provincie club. En dat weten spelers als Lang, Dest, Malacia en Geertruida ook. Die hebben toch het idee dat dit toch minder beladen is en dat het wel meevalt. Helaas zitten er altijd wel een paar idioten tussen.
Zeker, maar het is gewoon een romantisch idee als spelers dat niet doen. Die paar jongens die dat inderdaad niet doen vind ik (als voetballiefhebber, niet als Feyenoord) juist altijd heel leuk. Dat bijvoorbeeld Daley Blind weer terug keert bij Ajax is toch ook mooi, als die naar PSV was gegaan zou de voetballiefhebber in mij hetzelfde gevoel van "jammer, dit past niet bij elkaar" hebben gehad terwijl me dat geen zak uit zou moeten maken als Feyenoorder.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan ook clubliefde hebben naar Feyenoord en voetballen voor PSV
Of bepaalde voetballers die carriere/geld minder belangrijk vinden, en gewoon lekker willen voetballen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zeker, maar het is gewoon een romantisch idee als spelers dat niet doen. Die paar jongens die dat inderdaad niet doen vind ik (als voetballiefhebber, niet als Feyenoord) juist altijd heel leuk. Dat bijvoorbeeld Daley Blind weer terug keert bij Ajax is toch ook mooi, als die naar PSV was gegaan zou de voetballiefhebber in mij hetzelfde gevoel van "jammer, dit past niet bij elkaar" hebben gehad terwijl me dat geen zak uit zou moeten maken als Feyenoorder.
Amen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik snap verder écht het probleem niet. Als Geertruida nu voor PSV voetbalt doet het toch helemaal niks af aan zijn mooie jaren bij ons. Hij wil terug naar de Eredivisie en CL spelen, en Feyenoord is niet op de markt voor hem. Nou helemaal prima.
Eens, PSV is in dat opzichte ook meer kwa uitstraling een AZ of Twente. Niet kwa prijzen natuurlijk. Spelers als Kluivert, Siem de Jong etc zijn toch minder bang om naar zulke clubs te gaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Schijnt dat Ajax meer bood. Maar goed hij is ook niet helemaal gek
Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat Geertruida eenzelfde type was als Blind. Blijkbaar niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zeker, maar het is gewoon een romantisch idee als spelers dat niet doen. Die paar jongens die dat inderdaad niet doen vind ik (als voetballiefhebber, niet als Feyenoord) juist altijd heel leuk. Dat bijvoorbeeld Daley Blind weer terug keert bij Ajax is toch ook mooi, als die naar PSV was gegaan zou de voetballiefhebber in mij hetzelfde gevoel van "jammer, dit past niet bij elkaar" hebben gehad terwijl me dat geen zak uit zou moeten maken als Feyenoorder.
Alsof alles wat voor andere spelers geldt niet ook voor Blind zou gelden. Als die terug naar Nederland had gewild en Ajax had geen interesse gehad en PSV wel, dan was hoi ook gewoon naar PSV gegaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:32 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat Geertruida eenzelfde type was als Blind. Blijkbaar niet.
Geertruida kan daadwerkelijk voetballen. Blind zouden we in Eindhoven nog niet willen hebben met geld toe.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:32 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat Geertruida eenzelfde type was als Blind. Blijkbaar niet.
Het is natuurlijk ook helemaal geen probleem, hooguit jammer. Ik snap de stap sportief deels ook wel. Champions League spelen en in de competitie in een dominant elftal waar je kwaliteiten goes terecht komen. Maar dan moeten spelers wel eens stoppen met kind van zuid en doen alsof ze de grootste supporter van allemaal zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat kan toch prima naast elkaar bestaan. Hoe profvoetballers 'supporterschap' beleven en fanatieke supporters ligt doorgaans mijlenver uit elkaar. Geertruida is gewoon een kind van Zuid, hij is daar immers geboren en opgegroeid en het is ook gewoon een Feyenoorder die nu voor PSV speelt.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook helemaal geen probleem, hooguit jammer. Ik snap de stap sportief deels ook wel. Champions League spelen en in de competitie in een dominant elftal waar je kwaliteiten goes terecht komen. Maar dan moeten spelers wel eens stoppen met kind van zuid en doen alsof ze de grootste supporter van allemaal zijn.
Vind je het echt een logische stap? Sportief kan ik me er enigzins wat bij voorstellen maar als die optie tot koop gelicht wordt spoelt hij miljoenen door het toilet.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het zou ook helemaal geen zak moeten uitmaken waar je speelt. Carrieretechnisch gezien een meer dan logische stap.
Verder trekt iedereen het begrip clubliefde ook zwaar uit zijn verband.
Hoezo, het is niet zo dat PSV er met Geertruida niet meer hoeft uit te komen als die optie gelicht wordt.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind je het echt een logische stap? Sportief kan ik me er enigzins wat bij voorstellen maar als die optie tot koop gelicht wordt spoelt hij miljoenen door het toilet.
Ja, wat stellig maar ga er even vanuit dat ze er uitkomen als het gelicht wordt. Hij speelt voor vijf miljoen per jaar (naar verluidt) nog 3 jaar op contract. Dan lever je sowieso in bij PSV. Terwijl je er nu goed op staat in Engeland waar je minimaal een gelijkwaardig contract pakt.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, het is niet zo dat PSV er met Geertruida niet meer hoeft uit te komen als die optie gelicht wordt.
Als dat de insteek wordt komen zulke spelers met gemak in Qatar aan de bak. Maar sportief gezien een meer dan logische stap, zeker met een CL wens want dan kom je inderdaad wel heel snel in NL terecht.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind je het echt een logische stap? Sportief kan ik me er enigzins wat bij voorstellen maar als die optie tot koop gelicht wordt spoelt hij miljoenen door het toilet.
Het is veelal wel een kwestie van centen in die wereld. Ook niet zo vreemd gezien de houdbaarheidsdatum van je carrière. Maar goed qua sportieve uitdaging zou ik de premier league hoger inschalen dan die paar potjes Champions League.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als dat de insteek wordt komen zulke spelers met gemak in Qatar aan de bak. Maar sportief gezien een meer dan logische stap, zeker met een CL wens want dan kom je inderdaad wel heel snel in NL terecht.
En na een gefaald buitenlands avontuur is dit helemaal niet zo slecht. Het is eerder voor PSV de vraag dat dit 15 miljoen waard gaat zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben een jaar de tijd om dat te beoordelen. Het is een vrijblijvende optie tot koop, dus beter kan eigenlijk niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En na een gefaald buitenlands avontuur is dit helemaal niet zo slecht. Het is eerder voor PSV de vraag dat dit 15 miljoen waard gaat zijn.
Dan doet hij waarschijnlijk gewoon hetzelfde als Salah-Edinne, PSV kan toch niet aan die salariseisen voldoen uiteindelijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 16:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ze hebben een jaar de tijd om dat te beoordelen. Het is een vrijblijvende optie tot koop, dus beter kan eigenlijk niet.
Blijkt Geertruida er daadwerkelijk geen reet van te kunnen met ruimte in zijn rug (wat ik verwacht) dan is het alleen kut dat we er een jaar aan vast zitten.
Blijkt hij dat wel te kunnen, dan is 15 miljoen een koopje gelet op zijn andere kwaliteiten.
Of een constructie dat PSV hem koopt en direct weer doorverkoopt met winst.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan doet hij waarschijnlijk gewoon hetzelfde als Salah-Edinne, PSV kan toch niet aan die salariseisen voldoen uiteindelijk.
Het is een vrije optie dus daar heeft het kamp Geertruida helemaal geen belang bij.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 16:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Of een constructie dat PSV hem koopt en direct weer doorverkoopt met winst.
Wel als die goed vangen in de transfer die er op volgt.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is een vrije optie dus daar heeft het kamp Geertruida helemaal geen belang bij.
Kan altijd. Maar als hij echt graag terug in Nederland is?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan doet hij waarschijnlijk gewoon hetzelfde als Salah-Edinne, PSV kan toch niet aan die salariseisen voldoen uiteindelijk.
Ik ben het met je eens hoor, ik snap zijn keuze deels wel en ik vind het hooguit jammer, meer niet. Ik snap wel dat het bij sommige supporters meer pijn doet. Iemand die jarenlang zijn liefde uitspreekt voor de club, dan voelt dit toch emotioneel bij sommigen. Die voelen zich echt oprecht verraden.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan toch prima naast elkaar bestaan. Hoe profvoetballers 'supporterschap' beleven en fanatieke supporters ligt doorgaans mijlenver uit elkaar. Geertruida is gewoon een kind van Zuid, hij is daar immers geboren en opgegroeid en het is ook gewoon een Feyenoorder die nu voor PSV speelt.
Dat mensen vinden dat dat niet samen gaat ligt doorgaans aan het beperkte inlevingsvermogen van die mensen.
Kunnen jullie 20 miljoen - 25 miljoen transfersom + 4.5 miljoen salaris betalen dan? Daarmee zouden jullie het inkomende transferrecord verdubbelen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 18:50 schreef Elan het volgende:
Doe Noa Lang dan maar naar Feyenoord, dat is precies het type wat we missen. Als speler en qua persoonlijkheid.
Nee.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 18:56 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Kunnen jullie 20 miljoen - 25 miljoen transfersom + 4.5 miljoen salaris betalen dan? Daarmee zouden jullie het inkomende transferrecord verdubbelen.
Napoli wil hem niet verhuren. Alleen verkopen. En bij een huur gaat hij veel liever naar zijn favoriete club Ajax.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Sowieso zou het dan huren worden.
PSV koopt Geertruida ook niet.
Het was geen hele serieuze optie natuurlijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 19:09 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Napoli wil hem niet verhuren. Alleen verkopen. En bij een huur gaat hij veel liever naar zijn favoriete club Ajax.
Van Bronckhorst met een terugkeerclausule in zijn contract toen hij voetbalde bij FC Barcelona en die daadwerkelijk terugkeerde plús als extreem succesvolle trainer in onze historie instappen op een zeer, zeer moeilijk moment.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat hele gelul over clubliefde en zo is toch al decennia lang onzin
Net als Cocu destijds bij PSV. Zeldzaam soort.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 19:44 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Van Bronckhorst met een terugkeerclausule in zijn contract toen hij voetbalde bij FC Barcelona en die daadwerkelijk terugkeerde plús als extreem succesvolle trainer in onze historie instappen op een zeer, zeer moeilijk moment.
Dan ben je wel een aardige held.
Hij komt toch van Zuid imbecielquote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind er wel wat van as je roept dat je een kind van Zuid bent. 100% zeker terugkomt. Komen wij uit Rotterdam volle borst mee schreeuwt.
Vervolgens bij PSV tekent.
Dan zijn we het gewoon eens verder.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 18:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, ik snap zijn keuze deels wel en ik vind het hooguit jammer, meer niet. Ik snap wel dat het bij sommige supporters meer pijn doet. Iemand die jarenlang zijn liefde uitspreekt voor de club, dan voelt dit toch emotioneel bij sommigen. Die voelen zich echt oprecht verraden.
Het zal weer niet, een achterlijke take van Elanquote:Op woensdag 19 augustus 2026 18:50 schreef Elan het volgende:
Doe Noa Lang dan maar naar Feyenoord, dat is precies het type wat we missen. Als speler en qua persoonlijkheid.
Ben je bang voor concurrentie of zo.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 19:57 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Het zal weer niet, een achterlijke take van Elan
Hij zou wel direct de beste voetballer in de selectie zijn. Maar inderdaad, er zijn weinig mensen met zo'n uitgesproken tyfushekel aan Feyenoord.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:10 schreef Caland het volgende:
We missen inderdaad nog wel iemand die uitgesproken een gruwelijke hekel aan Feyenoord heeft, altijd geblesseerd is en het iq van een dropveter heeft.
Dat is ook meteen één van de weinige dingen die ik dan wel weer kan waarderen aan hem, dat ‘ie daar gewoon voor uitkomtquote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij zou wel direct de beste voetballer in de selectie zijn. Maar inderdaad, er zijn weinig mensen met zo'n uitgesproken tyfushekel aan Feyenoord.
Die nummertjes zeggen me in ieder geval dat je oud genoeg bent om te weten wat een strippenkaart is.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 19:49 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Hij komt toch van Zuid imbeciel
Ik ben een kind van West, maar wel supporter van Feyenoord, ondanks dat ik nagenoeg achter het kasteel geboren ben.
Zuid, daar laat ik mijn hond nog niet uit.
Wat heeft je identificeren met een deel van de stad te maken met de clubliefde? Laten we dat alsjeblieft niet gaan verwarren, dat wordt al veel teveel gedaan.
Een 5300'er, 5319'er (inclusief Schiedam) en 5314'er voelen zich ook allen elders in de stad prettig. Het feit dat die nummertjes jou en vele anderen geen reet zeggen zonder het op te zoeken zegt genoeg over het feit dat jij niet moet oordelen dat het deel van de stad waar je je onderdeel van voelt en clubidentiteit per se met elkaar verbonden hoeven te zijn.
Nou, doei weer he
Zal uiteindelijk wel een act zijn. Net als de vermeende clubliefde van Geert die momenteel in Eindhoven bezig is om de laatste plooien glad te strijken.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij zou wel direct de beste voetballer in de selectie zijn. Maar inderdaad, er zijn weinig mensen met zo'n uitgesproken tyfushekel aan Feyenoord.
Als dit het competentieprofiel is en ik hem een beenbreuk schop kunnen we Elan inhuren.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:10 schreef Caland het volgende:
We missen inderdaad nog wel iemand die uitgesproken een gruwelijke hekel aan Feyenoord heeft, altijd geblesseerd is en het iq van een dropveter heeft.
Goed opgezocht!quote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die nummertjes zeggen me in ieder geval dat je oud genoeg bent om te weten wat een strippenkaart is.
Vermeende clubliefde.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal uiteindelijk wel een act zijn. Net als de vermeende clubliefde van Geert die momenteel in Eindhoven bezig is om de laatste plooien glad te strijken.
Spelers die een beetje provoceren vind ik wel mooi. Zoals Santi destijds bij Berghius en Igor met zijn handgebaartjes in De Klassieker.
Een echte Feyenoorder tekent nooit bij PSV of Ajax of vice versa.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vermeende clubliefde.
Praat toch eens niet zoveel onzin, je bent geen haar beter dan al die infantielen op die manier.
Hij tekent een contractje bij PSV vanuit zijn sportieve carriere waarbij hij Feyenoord niet afwijs want die willen hem nu simpelweg niet. Nou poe he, het is wat.
Zou best wel zonde zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Targhi is dus blijkbaar niet zo blij met zijn plek op de bank en wil weg.
Jammer en ook ergens begrijpelijk, deed het allerminst onaardig. Hoop toch dat ie blijft.
Robin en Timon scoren erg hoog op de slechtste trainers- en keeperslijstjes die ik ooit bij Feyenoord heb gezienquote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu gaat Belgje Taghaline wegjagen ja Robin en Timon was nog niet genoeg.
GioGodquote:Op woensdag 19 augustus 2026 19:44 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Van Bronckhorst met een terugkeerclausule in zijn contract toen hij voetbalde bij FC Barcelona en die daadwerkelijk terugkeerde plús als extreem succesvolle trainer in onze historie instappen op een zeer, zeer moeilijk moment.
Dan ben je wel een aardige held.
Zo slecht was Wellenreuther nou ook weer niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Robin en Timon scoren erg hoog op de slechtste trainers- en keeperslijstjes die ik ooit bij Feyenoord heb gezien
Die kan er geen reet van. We gaan Timo nog missen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo slecht was Wellenreuther nou ook weer niet.
Die nieuwe Duitser is overigens nog niet een bewezen betere keeper.
Als je hem voor 15 kunt verkopen zou ik dat ook gewoon doen. Jonger talentje voor achter Sjarrel halen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:03 schreef Qarrad het volgende:
Hoop echt dat Targhalline blijft. Hij zal genoeg minuten krijgen dit seizoen. Blijkbaar ligt het eerder aan het aanbod dat hij kreeg om zijn contract te verlengen.
https://www.fr-fans.nl/ni(...)e-lijken-te-scheiden
Inderdaad, hij is toch maar voor een paar ton gekomen. Gr. Mike Verweij.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je hem voor 15 kunt verkopen zou ik dat ook gewoon doen. Jonger talentje voor achter Sjarrel halen.
Schreuder.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:42 schreef Elan het volgende:
Als je dat NEC vermakelijk ziet voetballen is het toch onbegrijpelijk dat wij bij Gio met zijn befaamde aidsvoetbal zijn uitgekomen als trainer en niet bij Schreuder.
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Schreuder.![]()
Leuk dat leuke voetbal waarbij je dat lekkere deksel op je neus krijgt.
Lekker 0-2 achter. Maar o wat spelen we leuk.
Zuchtquote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:42 schreef Elan het volgende:
Als je dat NEC vermakelijk ziet voetballen is het toch onbegrijpelijk dat wij bij Gio met zijn befaamde aidsvoetbal zijn uitgekomen als trainer en niet bij Schreuder.
Er is maar een aids test die positief uitslaat en dat is toevallig bij al jouw infantiele posts vanavond.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:46 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Wij krijgen het deksel gelukkig niet op de neus, maar dan met aidsvoetbal
En dat Bodo is natuurlijk een heel aardig team op zich, daar wil ik ons nog wel eens van zien winnen.
Alleen vanavond?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er is maar een aids test die positief uitslaat en dat is toevallig bij al jouw infantiele posts vanavond.
Het feit dat jij die tyfusjap blind adoreert geeft wel aan dat je überhaupt geen verstand van voetbal hebt.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er is maar een aids test die positief uitslaat en dat is toevallig bij al jouw infantiele posts vanavond.
Bijzonder om een speler van je eigen club zo weg te zetten terwijl je clubliefde zo intens belangrijk vindt en je daarom Luts van alles kwalijk neemt.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Het feit dat jij die tyfusjap blind adoreert geeft wel aan dat je überhaupt geen verstand van voetbal hebt.
Gio gaat er helemaal niks van bakken.
Blijkbaar heb je naast nul voetbalverstand ook nog eens stront in je ogen want volgens mij heb ik letterlijk gezegd dat het me een zorg zou zijn of hij naar PSV gaat en hem niks kwalijk neem.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bijzonder om een speler van je eigen club zo weg te zetten terwijl je clubliefde zo intens belangrijk vindt en je daarom Luts van alles kwalijk neemt.
Vermeende clubliefde.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je naast nul voetbalverstand ook nog eens stront in je ogen want volgens mij heb ik letterlijk gezegd dat het me een zorg zou zijn of hij naar PSV gaat en hem niks kwalijk neem.
Je doet je usernaam weer eer aan, DomboGOD.
We zijn gewoon toe aan een #Announcequote:
We hebben maandag nog een nieuwe speler gehaaldquote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vermeende clubliefde.
[..]
We zijn gewoon toe aan een #Announce
Mijn excuses.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben maandag nog een nieuwe speler gehaald
Linksbuiten, Spits, Ueda weg gaarnequote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mijn excuses.
Ik bedoel een aanvallende #Announce. (Hallo linksbuiten)
Qua volgorde zal 2 nooit voor 3 komen. Irritant hoe stil het is rondom Tengstedt overigens.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 23:10 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Linksbuiten, Spits, Ueda weg gaarne
Ik denk dat Devy qua inkomende transfers de zaken redelijk goed op orde heeft, weinig transfergeruchten van transfers die nooit door zijn gegaan. Hoop stiekem dat er morgen ineens een gerucht is wat binnen een dag een transfer oplevert.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 23:23 schreef fetX het volgende:
Mooi. Weer wat weg.
Nog een paar van het rijtje Ivanusec, Nieuwkoop, Lotomba, Tengstedt, Kasanwirjo, Deijl en 1 grote klapper (bij voorkeur Ueda) zou mooi zijn.
En dan eindelijk eens een linksbuiten.
Appels, peren, andere posities, salarissen en transferwaardes.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 23:42 schreef CR7 het volgende:
Toch ben je toch wel de betere bankzitters aan het lozen nu. Ik breng liever Sauer, Hwang of Anal in, in plaats van Diarra, Steijn of weet ik veel welke gare rechtsbacks we allemaal hebben.
Snap dat wel met die salarissen, maar toch.
Van dit rijtje mag lotomba nog wel blijven, anders wordt het wel heel dun. Is nog de minst gehandicapte van dit zootje.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 23:23 schreef fetX het volgende:
Mooi. Weer wat weg.
Nog een paar van het rijtje Ivanusec, Nieuwkoop, Lotomba, Tengstedt, Kasanwirjo, Deijl en 1 grote klapper (bij voorkeur Ueda) zou mooi zijn.
En dan eindelijk eens een linksbuiten.
Er is echt iets mis met jou.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 18:50 schreef Elan het volgende:
Omdat ik van kwaliteit hou?quote:
Als Noa Lang de beste speler van je elftal is dan zou ik eerst eens beginnen met de rest van het elftal ipv Noa Lang te halenquote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat ik van kwaliteit hou?
Noa Lang zou de beste speler in dit elftal zijn.
Jij kijkt altijd eerst naar hoe aardig iemand is. Dat interesseert mij geen reet.
het heeft vast iets te maken dat het een speler is die altijd tegen ons weet te scoren en daardoor een 'beter' gevoel geeft.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Als Noa Lang de beste speler van je elftal is dan zou ik eerst eens beginnen met de rest van het elftal ipv Noa Lang te halen
De beste buitenspeler, wellicht.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat ik van kwaliteit hou?
Noa Lang zou de beste speler in dit elftal zijn.
Jij kijkt altijd eerst naar hoe aardig iemand is. Dat interesseert mij geen reet.
Noa Lang is een geweldige speler voor de samenvattingen. Als PSV-er zeg ik je: niet doen. Hij speelt 2 wedstrijden leuk en dan krijg je Depay toestanden (vingers in de oren, onbegrip etc etc.) en vervolgens speelt hij weer 8 wedstrijden verstoppertje. Statistieken waren daarbij ook niet om over naar huis te schrijven en hij is in zowel Italië als Turkije natuurlijk gewoon geflopt.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:47 schreef snabbi het volgende:
[..]
het heeft vast iets te maken dat het een speler is die altijd tegen ons weet te scoren en daardoor een 'beter' gevoel geeft.
Al die spelers van Bodo presteren in een andere competitie ineens als een amateurvoetballer.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Noa Lang is een geweldige speler voor de samenvattingen. Als PSV-er zeg ik je: niet doen. Hij speelt 2 wedstrijden leuk en dan krijg je Depay toestanden (vingers in de oren, onbegrip etc etc.) en vervolgens speelt hij weer 8 wedstrijden verstoppertje. Statistieken waren daarbij ook niet om over naar huis te schrijven en hij is in zowel Italië als Turkije natuurlijk gewoon geflopt.
Ik zou eens een balletje opwerpen (zowel voor PSV als Feyenoord) bij Jens Petter Hauge van Bodo. Goede speler en vooral mentaal veel stabieler. Noa is toch een 8-jarige patiënt in het lichaam van een twintiger.
Dit vind ik wel leuk gevondenquote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Noa Lang is een geweldige speler voor de samenvattingen. Als PSV-er zeg ik je: niet doen. Hij speelt 2 wedstrijden leuk en dan krijg je Depay toestanden (vingers in de oren, onbegrip etc etc.) en vervolgens speelt hij weer 8 wedstrijden verstoppertje. Statistieken waren daarbij ook niet om over naar huis te schrijven en hij is in zowel Italië als Turkije natuurlijk gewoon geflopt.
Ik zou eens een balletje opwerpen (zowel voor PSV als Feyenoord) bij Jens Petter Hauge van Bodo. Goede speler en vooral mentaal veel stabieler. Noa is toch een 8-jarige patiënt in het lichaam van een twintiger.
Het is alleen geen soort van grapje bij hem en hij is net zo obsessief als de gemiddelde hooligan.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook meteen één van de weinige dingen die ik dan wel weer kan waarderen aan hem, dat ‘ie daar gewoon voor uitkomt
Ik zou niet echt rekenen op een hoge doorverkoop eigenlijk. Maar vrijwel break-even draaien qua transferbedrag is al dikke prima. Weer 2 miljoen salaris weg.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:25 schreef bbuddybb het volgende:
De club uit het Engelse Championship betaalt ongeveer 7 miljoen euro voor Ahmedhodzic. Dat bedrag is exclusief bonussen en een doorverkooppercentage en kan in de toekomst dus nog verder oplopen.
https://www.telegraaf.nl/(...)ekken/160274523.html
Prima deal, je speelt gewoon gelijk qua aankoop en verkoop en misschien onder de streep een kleine winst, al mag dat geen naam hebben. Je bent verlost van een flink salaris wat ruimte geeft voor aankopen.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:25 schreef bbuddybb het volgende:
De club uit het Engelse Championship betaalt ongeveer 7 miljoen euro voor Ahmedhodzic. Dat bedrag is exclusief bonussen en een doorverkooppercentage en kan in de toekomst dus nog verder oplopen.
Je hebt gelijk makker, hoe denk je over Bergwijn als linkerspits?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leuk. Nu hebben we het ineens over Noa fucking Lang.Moussa light.
Die ging HanckoGod wel eventjes vervangen.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:25 schreef bbuddybb het volgende:
Oh! Kun je die post eens laten zien?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
Wanneer pleurt Ueda nou eens op
Ik begreep van Dombo dat clubs over de hele wereld nog net niet het Maasgebouw aan zouden vallen om zijn handtekening onder een vers peperduur contract te krijgen.
Ah, deze act weerquote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh! Kun je die post eens laten zien?
Er zijn genoeg spelers in Feyenoord-pyjama’s opgegroeid die uiteindelijk bij Ajax of PSV kwamen, simpelweg omdat het zo uitkwam. Willems, Depay, Dumfries en Hato zijn prima voorbeelden.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook helemaal geen probleem, hooguit jammer. Ik snap de stap sportief deels ook wel. Champions League spelen en in de competitie in een dominant elftal waar je kwaliteiten goes terecht komen. Maar dan moeten spelers wel eens stoppen met kind van zuid en doen alsof ze de grootste supporter van allemaal zijn.
Je roept het natuurlijk ook wel een beetje op jezelf af op die manier. Een Guus Til boeit niemand wat,
Mocht Mats Wieffer dit doen fronst er wellicht iemand een wenkbrauw. Als je als speler een docu maakt met als titel kind van zuid en jarenlang richting supporters doet alsof je hart rood witter is dan wie dan ook, tja, dan krijg je dit.
Het is helemaal niet dat wij amper spelers kunnen halen. Het is gewoon goed dat je niet 13 spelers per periode aantrekt. Kwaliteit boven kwantiteit, is de juiste speler niet beschikbaar, dan niks.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:41 schreef Elan het volgende:
Je vraagt je toch af hoe precair de financiële situatie wel niet was dat je nu zelfs met de tientallen miljoenen aan CL inkomsten amper spelers kan halen en noodgedwongen van zoveel mensen afscheid moet nemen.
Gaat ook een leuk toernooi worden op deze manier, laat staan als je weer met de nodige blessures te maken krijgt.
Je doet net alsof er allemaal meuk geloosd is maar vrijwel alles wat vertrokken is heeft vorig seizoen 15 wedstrijden of meer gespeeld. Dus voor elke speler die vertrekt moet eigenlijk 1 op 1 een vervanger gehaald worden. En waarom is er nog geen fatsoenlijke linksbuiten, of eigenlijk hebben we er 2 nodig.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:55 schreef alopio het volgende:
[..]
Het is helemaal niet dat wij amper spelers kunnen halen. Het is gewoon goed dat je niet 13 spelers per periode aantrekt. Kwaliteit boven kwantiteit, is de juiste speler niet beschikbaar, dan niks.
En het noodgedwongen afscheid nemen is gewoon alle meuk lozen waar wij niks aan hebben. Als het echt allemaal zo kut was dan was Read allang verkocht natuurlijk en hielden ze niet zo hard vast aan de vraagprijs. Spelers als Ahmehodzic zijn niet onmisbaar en gewoon te dure bankzitters
Dat iemand 15 wedstrijden of meer speelt is geen maatstaf voor kwaliteit natuurlijk. En nee, niet voor elke speler hoeft er 1 op 1 een vervanger. Ahmehodzic hoeft niet 1 op 1 vervangen te worden, een Lotomba, Nieuwkoop, Deijl of Kasanwirjo ook niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Je doet net alsof er allemaal meuk geloosd is maar vrijwel alles wat vertrokken is heeft vorig seizoen 15 wedstrijden of meer gespeeld. Dus voor elke speler die vertrekt moet eigenlijk 1 op 1 een vervanger gehaald worden. En waarom is er nog geen fatsoenlijke linksbuiten, of eigenlijk hebben we er 2 nodig.
Ik vind de basis op het middenveld na ook maar heel matig eigenlijk. Ja en Read is goed, maar die oogt wel erg blessuregevoelig. Ik hou mijn hart vast.
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Je doet net alsof er allemaal meuk geloosd is maar vrijwel alles wat vertrokken is heeft vorig seizoen 15 wedstrijden of meer gespeeld.
Godverdomme ben weer te laatquote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:26 schreef Caland het volgende:
Vorig seizoen heeft zo ongeveer iedereen die speelgerechtigd gemaakt kon worden wel wedstrijden gespeeld.
En wie zegt dat dat nu niet gaat gebeuren?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:26 schreef Caland het volgende:
Vorig seizoen heeft zo ongeveer iedereen die speelgerechtigd gemaakt kon worden wel wedstrijden gespeeld.
Het is in het verleden niet zozeer een maatstaaf voor kwaliteit maar bittere noodzaak gebleken. Middenveld is inderdaad goed bezet (al zijn het wel hele verschillende types) maar de rest tot dusver niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat iemand 15 wedstrijden of meer speelt is geen maatstaf voor kwaliteit natuurlijk. En nee, niet voor elke speler hoeft er 1 op 1 een vervanger. Ahmehodzic hoeft niet 1 op 1 vervangen te worden, een Lotomba, Nieuwkoop, Deijl of Kasanwirjo ook niet.
Linksbuiten eens ja, maar ik verwacht dat ze druk opzoek zijn. Snap wel dat ze niet weer een miskoop daar willen maar nu iemand die echt wat toevoegt. Middenveld is prima. Met een Taghi, Moder en Steijn en vd Elshout op de bank is het helemaal niet zo slecht.
En je geeft het zelf aan, Read blessure gevoelig. Dus hadden ze de centjes echt zo hard nodig hadden ze hem wel verkocht voor 28 miljoen.
Nou, een seizoen waarin je structureel een stuk of 15 spelers geblesseerd hebt is vrij uitzonderlijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:49 schreef Elan het volgende:
[..]
En wie zegt dat dat nu niet gaat gebeuren?
Seizoen daarvoor was ook redelijk dramatisch qua blessures, dus in die zin mag je wel een wat bredere selectie aanhouden. Wat er qua wissels gebracht kan worden is tot dusver vrij dramatisch gebleken.
Qua breedte van de selectie is er juist weinig te klagen. Het is zelfs nog een stukje te breedquote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:49 schreef Elan het volgende:
[..]
En wie zegt dat dat nu niet gaat gebeuren?
Seizoen daarvoor was ook redelijk dramatisch qua blessures, dus in die zin mag je wel een wat bredere selectie aanhouden. Wat er qua wissels gebracht kan worden is tot dusver vrij dramatisch gebleken.
Ja leuk 242 rechtsbacks die er allemaal geen kut van kunnen behalve 1. Er zijn nog steeds 30/35 selectiespelers, mag echt nog wel wat weg en kwaliteit voor terugquote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is in het verleden niet zozeer een maatstaaf voor kwaliteit maar bittere noodzaak gebleken. Middenveld is inderdaad goed bezet (al zijn het wel hele verschillende types) maar de rest tot dusver niet.
Wel met je eens en er moet nog wat weg, maar er mag inmiddels ook wel wat kwaliteit bij. Met name voorin.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Qua breedte van de selectie is er juist weinig te klagen. Het is zelfs nog een stukje te breed
Er blijft in principe nog wel genoeg troep over op de loonlijst om 3 elftallen op te stellen maar van het meeste wil je toch ver uit de buurt blijven.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Qua breedte van de selectie is er juist weinig te klagen. Het is zelfs nog een stukje te breed
Volgens @Caland is dit gewoon een 14-jarige.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:42 schreef onlogisch het volgende:
De meest treurige post is gemaakt boys. Wat ontzettend kansloos is dit zeg.
[ afbeelding ]
Daar zal @Caland best gelijk in kunnen hebben.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Volgens @:Caland is dit gewoon een 14-jarige.
Statistisch is de kans veel groter dat hij ongelijk heeft en het hier een (on)gelukkig getrouwde havenarbeider is met een gemiddeld Kuip-IQ.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar zal @:Caland best gelijk in kunnen hebben.
Dit lijkt me een 12-jarige.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Volgens @:Caland is dit gewoon een 14-jarige.
Helaas lopen er bij iedere club van die debielen rond. Wat mij betreft lekker weren allemaal, maar ben er bang voor dat het iets is van makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:42 schreef onlogisch het volgende:
De meest treurige post is gemaakt boys. Wat ontzettend kansloos is dit zeg.
[ afbeelding ]
Of wellicht is het wel een fan van RB Leipzig!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 10:02 schreef CR7 het volgende:
Er staat opzouten. Dus het lijkt meer te gaan om een racistische PSV'er die Geert liever niet ziet komen. Man man wat laten die PSV'ers zich weer kennen als dit klopt.
Denk niet dat die Thijs Slegers kennen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 10:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Of wellicht is het wel een fan van RB Leipzig!!
Snap het gezeur ook nog steeds niet op plekken die ruim bezet zijn. Buiten dat kost het PSV rond de 7 miljoen alleen al om hem een jaartje te huren. Dat was toch nooit neergelegd door Den Deefquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 10:39 schreef fetX het volgende:
Zullen we het hoofdstuk Geertruida lekker afsluiten? Laten we die jongen vooral succes wensen en wat mij betreft is hij nog altijd welkom. Niks mis met die gozer.
Dat er genoeg untermenschen rondlopen is eens te meer duidelijk geworden. Niets wat we niet wisten, helaas.
Ik heb ook geen moeite met die transfer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 10:39 schreef fetX het volgende:
Zullen we het hoofdstuk Geertruida lekker afsluiten? Laten we die jongen vooral succes wensen en wat mij betreft is hij nog altijd welkom. Niks mis met die gozer.
Dat er genoeg untermenschen rondlopen is eens te meer duidelijk geworden. Niets wat we niet wisten, helaas.
Mee eens.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:13 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik hoop een groot applaus van de Kuip voor Geertgod, no luts no glory.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:21 schreef De_Pel het volgende:
Zijn wij nou echt bezig om nog een 21-jarige middenvelder te huren?
1,74quote:
quote:Feyenoord wordt in Noorwegen in verband gebracht met Daniel Job. De twintigjarige buitenspeler van Kongsvinger IL sprak vrijdagmiddag na de training met Micha Jansen, hoofdscout van Feyenoord. De Noorse krant Glåmdalen zag het tweetal met elkaar in gesprek en meldt dat de Rotterdamse club mogelijk interesse heeft in de Nigeriaan.
Dat er deze zomer belangstelling bestaat voor Job is volgens Glåmdalen geen geheim. Meerdere clubs zouden zich hebben gemeld voor de snelle aanvaller. Na de training van Kongsvinger werd hij vrijdag gezien in gesprek met Jansen, die namens Feyenoord verantwoordelijk is voor de scouting.
Job is van origine linksbuiten, maar kan ook vanaf de rechterkant en als centrumspits uit de voeten. De rechtsbenige aanvaller is 1,74 meter lang en kwam in februari van dit jaar transfervrij over van Sarpsborg 08. Eerder werd hij door die club verhuurd aan Egersund.
Bij Kongsvinger heeft Job zich dit seizoen nadrukkelijk laten zien op het tweede niveau van Noorwegen. In zeventien competitiewedstrijden was hij goed voor zeven doelpunten en zes assists. In totaal maakte hij 1.419 speelminuten in de OBOS-ligaen. Ook in het bekertoernooi leverde hij al een assist.
De marktwaarde van Job wordt door Transfermarkt geschat op één miljoen euro. Op de transfersite worden ook West Ham United, FC Basel en US Lecce genoemd als geïnteresseerde clubs. Dat hoofdscout Micha Jansen persoonlijk met Job sprak, is een concreet signaal dat de aanvaller bij Feyenoord in beeld is. Over een bod of onderhandelingen met Kongsvinger is vooralsnog niets bekend.
Zou hij komen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou hij komen?Denk het ook niet. Heel mager gerucht dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Blijven vingeren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Heel mager gerucht dit.
Het scheelt altijd als de concurrentie ook punten verspeeltquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat gezeik om Geertruida was wel een mooie bliksem afleiding van de matige seizoensopening.
Tuurlijk bestaat clubliefde nog. Geert is een Feyenoorder in een PSV shirt.quote:
Koekoekquote:Liverpool geeft de strijd voor Yankuba Minteh niet op. Dat melden Fabrizio Romano en The Athletic vrijdagavond. Naar verluidt zou Liverpool - nadat eerder een bod van 58 miljoen euro afgewezen werd - ook een bod van zeventig miljoen euro hebben uitgebracht. Hoewel Brighton & Hove Albion ook dit bod heeft afgewezen, zou Liverpool de strijd niet willen opgeven.
MintehGODquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:15 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die Minteh is hier ook tot god verheven heHeeft er 10 gemaakt in de Eredivisie en stond vooral bekend om de oogkleppen die hij nog op had. Die gaat het in Engeland toch ook nooit redden? Daar wordt volgens mij wel wat meer gevraagd. Ik zie dan veel liever een jongen als Ivanusec (ondanks dat hij het ook nog niet laat zien), die voetbalt met veel meer intelligentie dan dravertje Minteh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |