abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221587036
Btw als die 100% kansen van bijv ueda in de 1-op-1 gewoon gemaakt worden, dan krijg je ook niet zo'n slotoffensief om je oren
pi_221587039
Gioball O+
pi_221587041
Wissel Steijn erin voor Vanhoutte was ook niet heel gunstig voor de balans op het middenveld overigens. Voor hem had je altijd Targi moeten brengen. Zechiel is een heerlijke speler, maar geen controleur.
pi_221587046
We zijn van 90 minuten aids naar 45 minuten aids gegaan. Moge duidelijk zijn dat Borges en Diarra beiden bij het grofvuil gezet kunnen worden.
pi_221587048
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 16:27 schreef snabbi het volgende:
Btw als die 100% kansen van bijv ueda in de 1-op-1 gewoon gemaakt worden, dan krijg je ook niet zo'n slotoffensief om je oren
Aan het creëren van kansen ligt het niet inderdaad.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  zondag 16 augustus 2026 @ 16:29:07 #256
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221587051
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 16:27 schreef snabbi het volgende:
Ik zag ze met deze paniek nog wel een 3-0 weggeven ook. Te gek voor woorden hoe het op het einde helemaal instort

Maar het ‘effectief omgaan met kansen’ is ook wel een probleempje.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221587065
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 16:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wissel Steijn erin voor Vanhoutte was ook niet heel gunstig voor de balans op het middenveld overigens. Voor hem had je altijd Targi moeten brengen. Zechiel is een heerlijke speler, maar geen controleur.
Jullie missen een type Wurmbrand
  zondag 16 augustus 2026 @ 16:31:13 #258
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221587067
Ach, het wordt vast weer een mooie derde plaats. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221587068
quote:
17s.gif Op zondag 16 augustus 2026 16:28 schreef PSVCL het volgende:
Gioball O+
Nog aan het genieten van jullie geweldige overwinning op Excelsior? Speelden weer de pannen het dak hoorde ik.
pi_221587069
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 16:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik zag ze met deze paniek nog wel een 3-0 weggeven ook. Te gek voor woorden hoe het op het einde helemaal instort

Maar het ‘effectief omgaan met kansen’ is ook wel een probleempje.
als de paniek eenmaal toeslaat is niks heilig, maar de kans dat de tegenstander bloed ruikt wordt gewoon kleiner
pi_221587073
Gelukkig niks gezien vandaag
  Moderator zondag 16 augustus 2026 @ 16:32:29 #262
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221587076
De wissel Vanhoutte-Steijn is wel een van de meer bizarre wissels die ik ooit heb gezien. Dat had zelfs Van Persie niet kunnen bedenken. Go Ahead Eagles komt steeds beter in de wedstrijd, laten we onze enige verdedigende middenvelder wisselen voor non-voetballer Sem Steijn die na twee sprintjes alweer de tong op zijn voeten had hangen, geniaal. Breng dan Targhalline, mijn hemel zeg.

Borges ook een schandalige wissel, hoeveel bewijs heb je nog nodig dat die jongen geen profvoetballer is? Ook raar dat je vorige week Zinhagel brengt en nu weer Borges, net alsof Van Persie nooit is vertrokken. Ook echt een wanprestatie van Rigaux om geen nieuwe buitenspelers te halen, dat was vorig seizoen al een zwakke plek en het enige dat hij heeft gedaan is de enige enigszins acceptabele linksbuiten verkopen zonder er iets voor terug te halen. Dat kan natuurlijk de komende weken nog gebeuren, maar dat had wat mij betreft echt de eerste prioriteit moeten zijn.

Ik wil niet nu ook al Ernst afschrijven, maar dat ziet er ook echt niet goed uit. Waardeloos met de bal aan zijn voeten, maar hij houdt met zijn slappe armpjes ook geen bal tegen. Onzeker bij iedere hoge bal, op basis waarvan haal je zo'n keeper dan?

Eerste helft was wel echt goed, daar moeten we ons dan maar aan vasthouden. Als Ueda er iets van kon sta je na die eerste helft met 3-0 voor en dan geeft de tegenstander het wel op. Nu heb je ze weer in leven gehouden en maak je het jezelf onnodig moeilijk. Wel bizar dat het blijkbaar nog steeds niet lukt om iets langer dan 45 minuten goed te voetballen, met de fysieke voorbereiding gaat het dus ook nog steeds niet goed.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221587078
Wordt hier zoveel nadruk gelegd op het niet afmaken van de kansen, maar het feit is dat de opbouw al niet goed is. In de eerste helft waarin je de betere bent gaat het al zo vaak mis. Dan is het niet zo gek dat het zo misgaat wanneer de tegenstander volle bak 1 op 1 gaat spelen.
pi_221587080
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 16:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Ach, het wordt vast weer een mooie derde plaats. :')
Of lager. AZ is ook al een stuk verder.
pi_221587086
Matige selectie.
pi_221587097
blablablabla
pi_221587103
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De wissel Vanhoutte-Steijn is wel een van de meer bizarre wissels die ik ooit heb gezien. Dat had zelfs Van Persie niet kunnen bedenken. Go Ahead Eagles komt steeds beter in de wedstrijd, laten we onze enige verdedigende middenvelder wisselen voor non-voetballer Sem Steijn die na twee sprintjes alweer de tong op zijn voeten had hangen, geniaal. Breng dan Targhalline, mijn hemel zeg.

Borges ook een schandalige wissel, hoeveel bewijs heb je nog nodig dat die jongen geen profvoetballer is? Ook raar dat je vorige week Zinhagel brengt en nu weer Borges, net alsof Van Persie nooit is vertrokken. Ook echt een wanprestatie van Rigaux om geen nieuwe buitenspelers te halen, dat was vorig seizoen al een zwakke plek en het enige dat hij heeft gedaan is de enige enigszins acceptabele linksbuiten verkopen zonder er iets voor terug te halen. Dat kan natuurlijk de komende weken nog gebeuren, maar dat had wat mij betreft echt de eerste prioriteit moeten zijn.

Ik wil niet nu ook al Ernst afschrijven, maar dat ziet er ook echt niet goed uit. Waardeloos met de bal aan zijn voeten, maar hij houdt met zijn slappe armpjes ook geen bal tegen. Onzeker bij iedere hoge bal, op basis waarvan haal je zo'n keeper dan?

Eerste helft was wel echt goed, daar moeten we ons dan maar aan vasthouden. Als Ueda er iets van kon sta je na die eerste helft met 3-0 voor en dan geeft de tegenstander het wel op. Nu heb je ze weer in leven gehouden en maak je het jezelf onnodig moeilijk. Wel bizar dat het blijkbaar nog steeds niet lukt om iets langer dan 45 minuten goed te voetballen, met de fysieke voorbereiding gaat het dus ook nog steeds niet goed.
Vanhoutte eruit was oliedom inderdaad.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_221587121
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 16:31 schreef ...TomTom het volgende:

[..]
Nog aan het genieten van jullie geweldige overwinning op Excelsior? Speelden weer de pannen het dak hoorde ik.
Een overwinning idd, de 3 punten.. en een hoopvolle 2e helft. m.a.w, PSV komt weer op stoom, de rest is weer de lul :)
pi_221587137
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat heeft niet zozeer met fitheid te maken, maar meer met duelkracht. Daar ontbeert het bij Feyenoord aan.

Zodra de tegenstander de beuk erin gooit, stort het in elkaar. Dan zijn we voetballend ook niet goed genoeg om de bal in de ploeg te houden.
pi_221587138
Die keeper bij de 2-2 _O-
pi_221587160
Je ziet aan Ernst zijn lieve gezichtje: hij moet nog rijpen.
pi_221587165
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 16:44 schreef bbuddybb het volgende:
Je ziet aan Ernst zijn lieve gezichtje: hij moet nog rijpen.
Rotterdam Radical worden.
  Moderator zondag 16 augustus 2026 @ 16:45:02 #273
42184 crew  DaMart
pi_221587166
Na de eerste helft moest ik de auto in... beetje teleurstellend de einduitslag als je een eenvoudige winst verwacht op basis van de eerste helft -O-.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator zondag 16 augustus 2026 @ 16:49:29 #274
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221587187
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 16:41 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
Dat heeft niet zozeer met fitheid te maken, maar meer met duelkracht. Daar ontbeert het bij Feyenoord aan.

Zodra de tegenstander de beuk erin gooit, stort het in elkaar. Dan zijn we voetballend ook niet goed genoeg om de bal in de ploeg te houden.
Goed idee dan wel om slapjanus Steijn te brengen. Die heeft voor het laatst in de jeugd een duel gewonnen.

Er is nog een hoop narigheid uit het tijdperk Te Kloese over, maar Rigaux is toch ook niet echt sterk begonnen met het halen van een spits van negen miljoen die nu niet eens invalt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221587188
Gio is boos op Hans. Zo heb ik hem nog nooit gezien!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')