Hij liep in de 2e helft prima diep waarna hij op maat bediend werd door Valente. Maar hoe hij die kans vervolgens gehaast met buitenkant rechts probeerde af te ronden was kenmerkend voor zijn beperkte capaciteit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 11:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..] Ueda is koppend heel klinisch maar verder valt het enorm tegen.
En middenvelders, die blinken ook nog niet uit in scorend vermogen. Maar wellicht dat Zechiel daar nog stappen in gaat zetten, maar dat is ook nog heel vaak onbeholpen in de 16.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij heeft het over een iets betere spits. Verder met je eens dat we best afhankelijk zijn van zijn doelpunten, maar dat zegt meer over de rest van onze voorhoede.
Het afmaken van Ueda is tot nu toe wel min min.
Heeft er vorig jaar 10 ingelegd, dus denk dat dit bij hem wel goed komt. Valente moet wel nog een flinke stap maken in de afronding.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 11:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En middenvelders, die blinken ook nog niet uit in scorend vermogen. Maar wellicht dat Zechiel daar nog stappen in gaat zetten, maar dat is ook nog heel vaak onbeholpen in de 16.
Terwijl alles daar voor zo makkelijk lijkt te gaan.
quote:PSV nadert een akkoord met RB Leipzig over Lutsharel Geertruida. Fabrizio Romano meldt dat de Eindhovenaren dicht bij een huurdeal zijn voor de oud-Feyenoorder (26). Binnen 24 uur wordt er een beslissing verwacht.
We gaan Geert toch niet voor de bank huren?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 12:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je ziet dat ze in Amsterdam en Eindhoven toch altijd wel in een grotere vijver kunnen vissen.
Snap het gezeik ook niet zo goed, op rechtsback hebben we een betere optie die veel meer geld waard is en centraal heb je helaas al veel te veel (matige) spelers rondlopen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 12:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We gaan Geert toch niet voor de bank huren?
Als Read was vertrokken, hadden we Geert denk ik wel gehuurd.
Je beantwoord je eigen vraagquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap het gezeik ook niet zo goed [...] centraal heb je helaas al veel te veel (matige) spelers rondlopen.
Meestal is het geen goede oplossing om dan maar een berg salaris uit te geven aan een zevende verdediger terwijl daar het pijnpunt helemaal niet ligtquote:
Dat valt wel mee. Als ie vertrouwen heeft scoort ie met z'n voeten ook makkelijk. Het probleem is alleen dat dat vertrouwen veel te fragiel is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 11:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vrij bijzonder dat je afhankelijk bent van een spits om zijn kansen af te maken, inderdaad
Het is geen nieuwe klacht, Ueda is koppend heel klinisch maar verder valt het enorm tegen.
Als Feyenoorder boeit het me niet zo veel, want we hebben hem nu Read blijft inderdaad niet echt meer nodig. Als voetbalromanticus is het wel jammer, want clubliefde is wel officieel helemaal dood als zelfs een jongen als Geert naar een rivaal vertrekt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap het gezeik ook niet zo goed, op rechtsback hebben we een betere optie die veel meer geld waard is en centraal heb je helaas al veel te veel (matige) spelers rondlopen.
Ze troeven ons af terwijl we niet eens voor hem in de markt waren? Wat een stemmingmakerij.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 12:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je ziet dat ze in Amsterdam en Eindhoven toch altijd wel in een grotere vijver kunnen vissen.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 17:11 schreef Qarrad het volgende:
'Misschien hebben we volgende week onze vaste man voor die positie al binnen'
Ja, en misschien ook wel niet hè!?
Van het weekend dus gewoon weer zitten kijken naar een houthakker, een soort soepel lopende junior van 25 en/of een echte junior die het nog niet aankan op linksvoor.
quote:Op zondag 2 mei 2021 10:00 schreef Zipportal het volgende:
Als je punten nodig hebt speel maar tegen Feyenoord. Dus weer een moeizame wedstrijd.
Ik verwacht dat ze met een grote vis bezig zijn op linksvoor die tijd/aandacht kost. Op dit moment passeren er sowieso maar weinig geruchten langs de revue. Krabby is op vakantie, ZKA heeft niet echt bronnen meer (toevallig sinds Ruijl weg isquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 17:11 schreef Qarrad het volgende:
'Misschien hebben we volgende week onze vaste man voor die positie al binnen'
Ja, en misschien ook wel niet hè!?
Van het weekend dus gewoon weer zitten kijken naar een houthakker, een soort soepel lopende junior van 25 en/of een echte junior die het nog niet aankan op linksvoor.
Ik hoop daar stiekem ook een beetje op en kan me ook nauwelijks voorstellen dat er geen geld voor is. Ze moeten toch ook zien dat er echt kwaliteit bij moet. Eerlijk gezegd is 1 buitenspeler nog te weinig vind ik. We hebben daar veel kwantiteit, maar heel weinig kwaliteit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze met een grote vis bezig zijn op linksvoor die tijd/aandacht kost. Op dit moment passeren er sowieso maar weinig geruchten langs de revue. Krabby is op vakantie, ZKA heeft niet echt bronnen meer (toevallig sinds Ruijl weg is) terwijl die iedere scheet postte, dus zou zo maar eens vrij plots kunnen gaan.
Ik hoop toch inderdaad ook wel dat er nog wat vertrekt. Ivanusec, Borges, Diarra en Zinhagel in je selectie kan echt niet. Nu kan Zinhagel nog wel minuten maken bij Jong, maar er moeten er toch zeker 2 weg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop daar stiekem ook een beetje op en kan me ook nauwelijks voorstellen dat er geen geld voor is. Ze moeten toch ook zien dat er echt kwaliteit bij moet. Eerlijk gezegd is 1 buitenspeler nog te weinig vind ik. We hebben daar veel kwantiteit, maar heel weinig kwaliteit.
Snap daarom ook wel dat er eerst wat spelers weg moeten voordat je dit doet. Maar vrees toch dat er geen club voor Ivanusec en Borges gaan komen.
quote:Tijme Wessels heeft zijn contract bij Feyenoord met twee jaar verlengd. De 19-jarige verdediger is nu tot medio 2029 aan de club uit Rotterdam verbonden.
Wessels debuteerde anderhalve week geleden tijdens de uitwedstrijd tegen Sparta Rotterdam voor Feyenoord in de eredivisie.
,,Ik vind het fantastisch dat de mensen bij de club hiermee hun vertrouwen in mij uitspreken", vertelt hij op de website van zijn club. ,,Ik zie dit als een beloning voor mijn ontwikkeling. Ik ben alleen maar aan het genieten, terwijl ik tegelijkertijd keihard blijf werken om nog veel meer mooie momenten met en bij de club te beleven."
Dat hoop ik ook, maar jarenlang Feyenoord-beleid gewend te zijn doet me voorspellen dat ze uiteindelijk met Driouech aan komen zetten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze met een grote vis bezig zijn op linksvoor die tijd/aandacht kost. Op dit moment passeren er sowieso maar weinig geruchten langs de revue. Krabby is op vakantie, ZKA heeft niet echt bronnen meer (toevallig sinds Ruijl weg is) terwijl die iedere scheet postte, dus zou zo maar eens vrij plots kunnen gaan.
Ik hoop dat je gelijk hebt en dat die stilte eigenlijk alleen maar een goed teken isquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar ga je dus 0,0 mee vooruit tov van den Elshout ofzo. Als er niks aangetrokken kán worden, dan maar gewoon Borges en (miss) Diarra bij het grofvuil zetten. En jeugdspelers minuten laten maken. Al zie ik dat wel als de laatste optie, mijn opinie is ook dat er "gewoon" wat fatsoenlijks moet komen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, maar jarenlang Feyenoord-beleid gewend te zijn doet me voorspellen dat ze uiteindelijk met Driouech aan komen zetten.
Ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:14 schreef PSVCL het volgende:
Zouden jullie meer kunnen vertellen over de voetballer Geertruida?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:14 schreef PSVCL het volgende:
Mogelijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:14 schreef PSVCL het volgende:
Beste verdediger van de Eredivisie (alweer).quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:14 schreef PSVCL het volgende:
Nee, alleen dat hij geboren is in Rotterdam Zuid, wat vlakbij Capelle aan den IJssel ligt waar Clay Ruperti vandaan komt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:14 schreef PSVCL het volgende:
Ik had eigenlijk niet gedacht dat het mogelijk was om Geertruida terug te halen. Ook clubs als Everton schijnen geïnteresseerd te zijn (geweest).quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:36 schreef H.FR het volgende:
Ik baal er toch wel van. Read voor 25 verkopen en Geert halen was een topoptie geweest.
Asjeblieft niet. Read is niet minder dan Geertruida als hij tenminste heel blijft.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:36 schreef H.FR het volgende:
Ik baal er toch wel van. Read voor 25 verkopen en Geert halen was een topoptie geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |