quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Als clubs niet verder willen gaan dan 10 miljoen zie ik hem liever komend seizoen bij onsquote:Op donderdag 29 april 2021 15:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
15-20 miljoen voor Kocu.. het moet niet gekker worden. Die is echt niet zoveel waard
ja wel jammer, uitgelezen kans ook om weer eens te winnenquote:Op donderdag 29 april 2021 15:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lege kuip tegen Ajax
Nu is toch wel het laatste beetje lol van die wedstrijd af
laatste keer dat we thuis in de Eredivisie van jullie hebben verloren is alweer bijna vier jaar geleden hoor. In de tussentijd hebben we alleen maar dik gewonnenquote:Op donderdag 29 april 2021 15:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja wel jammer, uitgelezen kans ook om weer eens te winnen
ik denk wat lul je nou maar het klopt ook nogquote:Op donderdag 29 april 2021 15:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
laatste keer dat we thuis in de Eredivisie van jullie hebben verloren is alweer bijna vier jaar geleden hoor. In de tussentijd hebben we alleen maar dik gewonnen
Gaat Slot hem op 10 zetten denk je?quote:Op donderdag 29 april 2021 15:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou bij Kökcü niet onder de 20 miljoen mikken. Niet dat hij dat nu al waard is maar die raakt een paar ballen goed volgend seizoen (of tijdens het aankomende EK of WK vooral) en de gek biedt er al een debiel bedrag voor. Hij past ook precies in het plaatje van Slot en wil zelf liever ook blijven. Denk dat het afbreukrisico gezien zijn basistechniek en lange contract ook niet zo hoog ligt.
Ik hoop het, daar komt ie het best tot z'n recht.quote:Op donderdag 29 april 2021 15:31 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Gaat Slot hem op 10 zetten denk je?
gemiddeld scoorden we zelfs zes keer per wedstrijdquote:Op donderdag 29 april 2021 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk wat lul je nou maar het klopt ook nog
Ik moet nog maar zien of dat soort grote bedragen de komende tijd betaalt gaan worden, zoals bij zoveel zaken heb je te maken met verkoop treintjes, als er een wagonnetje tussen uitvalt staat het treintje stil, op dit moment zitten veel grote clubs er financieel wat minder warm bij en dat zal de komende jaren nog wel even duren. De absolute topclubs weten dit en dat zal de prijs van de top transfers drukken.quote:Op donderdag 29 april 2021 15:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou bij Kökcü niet onder de 20 miljoen mikken. Niet dat hij dat nu al waard is maar die raakt een paar ballen goed volgend seizoen (of tijdens het aankomende EK of WK vooral) en de gek biedt er al een debiel bedrag voor. Hij past ook precies in het plaatje van Slot en wil zelf liever ook blijven. Denk dat het afbreukrisico gezien zijn basistechniek en lange contract ook niet zo hoog ligt.
Die bedragen worden wel betaald, maar natuurlijk niet voor de Kokcu's van deze wereld.quote:Op vrijdag 30 april 2021 07:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik moet nog maar zien of dat soort grote bedragen de komende tijd betaalt gaan worden, zoals bij zoveel zaken heb je te maken met verkoop treintjes, als er een wagonnetje tussen uitvalt staat het treintje stil, op dit moment zitten veel grote clubs er financieel wat minder warm bij en dat zal de komende jaren nog wel even duren. De absolute topclubs weten dit en dat zal de prijs van de top transfers drukken.
Nee klopt, aankopen zijn toch vaak in de waan van de dag, als zo een speler bijvoorbeeld 2 goed goals op een eindronde maakt, of spelers uitblinken in de CL, zag je bij Ajax ook, en zo blijft heet een vicieuze cirkel, je moet een beetje mazzel hebben dat je talent hebt rondlopen en die het ook nog in de etalage kunnen zetten.quote:Op vrijdag 30 april 2021 08:04 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Die bedragen worden wel betaald, maar natuurlijk niet voor de Kokcu's van deze wereld.
En tóch even komen om dit te willen zeggen. Zo schattigquote:Op vrijdag 30 april 2021 08:04 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Die bedragen worden wel betaald, maar natuurlijk niet voor de Kokcu's van deze wereld.
rijnmond.nlquote:Adviesbureau toetst Feyenoord City: 'Aan veel voorwaarden wordt voldaan, twee cruciale punten nog onduidelijk'
De businesscase voor de bouw van het nieuwe stadion van Feyenoord voldoet grotendeels aan de gemaakte afspraken met de gemeente Rotterdam. Dat blijkt uit een onderzoek en toetsing door het financiële adviesbureau Deloitte. Op twee cruciale onderdelen geeft het bureau nog geen doorslaggevend advies en laat het oordeel aan de gemeenteraad.
Van de 98 voorwaarden wordt aan 54 voorwaarden voldaan, 36 voldoen bijna. Over de resterende punten wordt nog geen oordeel gegeven. Dat blijkt uit een onderzoek en toetsing door het financiële adviesbureau Deloitte. Gekeken is of alle aannames en berekeningen in de business case kloppen.
Met betrekking tot twee cruciale onderdelen, de haalbaarheid van de businesscase van het nieuwe stadion en de samenstelling van de financiering, trekt Deloitte geen conclusie. Zij laten het oordeel of wordt voldaan aan de gemaakte afspraken aan de gemeenteraad.
Feyenoord gaat in de vernieuwde businesscase uit van een periode van 27 jaar. Dat waren er oorspronkelijk 25 jaar. Hierdoor zegt het adviesbureau dat het geen zuivere vergelijking meer kan maken. De gemeente moet oordelen of dit onderdeel nog voldoet aan de afspraken.
Het tweede punt heeft te maken met een andere opbouw van de financiering in het plan van Feyenoord. Deloitte kan daardoor ook op dit onderdeel geen zuivere vergelijking meer maken met het oorspronkelijke plan. Uit de financieringsplannen blijkt wel dat Feyenoord de rentelasten nog kan betalen, maar er is een verandering in de hoogte van de schuld die de club heeft na de komst van het nieuwe stadion. Of deze afwijking is toegestaan binnen de gemaakte afspraken, is niet specifiek opgesteld en zal besproken gaan worden in de gemeenteraad.
Feyenoord zelf akkoord met de businesscase
Het rapport komt twee dagen na de publieke bevestiging van Feyenoord dat er vanuit de club groen licht is gegeven aan de businesscase. Feyenoord is dus akkoord met het ondernemingsplan, waarin de club jaarlijks 25,4 miljoen moet binnenhalen in het nieuwe stadion.
Om de performance fee van 25 miljoen euro te ontvangen moet wel aan een aantal ambitieuze voorwaarden worden voldaan. Zo moet Feyenoord per jaar 24 thuiswedstrijden spelen: 17 competitieduels, 3 Europees, 2 in de beker, 1 oefenduel aan het begin van het seizoen en de jaarlijkse open dag. En dat voor gemiddeld 50.000 toeschouwers.
Als er tegenvallers zijn dan kan de 25 miljoen dalen naar de 17,5 miljoen, het bedrag dat momenteel ook in De Kuip wordt verdiend. Feyenoord geeft groen licht aan de businesscase omdat zij het een realistisch scenario vinden dat de ambitieuze voorwaarden gaan worden bereikt.
Feyenoord is er nog niet
Er moeten nog wel een aantal zaken geregeld worden door Feyenoord en de gemeente Rotterdam om te kunnen starten met bouwen. Zo is de voorgestelde erfpachtregeling nog niet opgesteld door gemeente Rotterdam. Feyenoord heeft de financiering voor het te bouwen stadion nog niet rond. Directeur Roel Vollebregt van Nieuw Stadion bv, zegt tegen Rijnmond dat 85 procent van de financiering binnen is en dat nog gesproken wordt met meerdere partijen om ook de overige 50 procent binnen te halen.
Ook met betrekking tot de bouwkosten ligt er nog geen akkoord. Feyenoord is in gesprek met Bam en Besix om het project uit te laten voeren voor de begrote kosten van 365 miljoen. Dat zijn de kale bouwkosten, waar nog wel onder meer rente en inflatie bovenop komt, om tot een totale bouwsom van 440 miljoen te komen.
Geduld in de gemeenteraad raakt op
Vanuit de gemeenteraad wordt gehoopt op een snel besluit van Feyenoord om nu het definitieve akkoord voor de bouw van het nieuwe stadion te geven. Directeur Roel Vollebregt van Nieuw Stadion bv heeft aangegeven dat waarschijnlijk in het laatste kwartaal van dit jaar een besluit genomen zal worden. Er zal eerst nog gewacht moeten worden op de uitspraak van de Raad van State in een rechtszaak die supporters, bedrijven en bewoners hebben gestart om het vaststellen van de gebiedsontwikkeling aan te vechten.
Ik zag het toevallig en wilde er even op reageren, verder prima speler hoorquote:Op vrijdag 30 april 2021 09:19 schreef fetX het volgende:
[..]
En tóch even komen om dit te willen zeggen. Zo schattig
Zou wel handig zijn om te weten hoelaat enzo.quote:
Nog 4 wedstrijden.quote:Op vrijdag 30 april 2021 14:19 schreef Caland het volgende:
Volgens Dickie gaat iedereen eraan voorbij dat hij 30 wedstrijden ongeslagen was en nu ook alweer 6 wedstrijden ongeslagen
Erg vermoeiend
Manmanmanquote:Op vrijdag 30 april 2021 14:19 schreef Caland het volgende:
Volgens Dickie gaat iedereen eraan voorbij dat hij 30 wedstrijden ongeslagen was en nu ook alweer 6 wedstrijden ongeslagen
Erg vermoeiend
Dickie heeft er vorig seizoen nog het maximale uitgeperst. Dit jaar doet hij het erg matig.quote:Op vrijdag 30 april 2021 14:19 schreef Caland het volgende:
Erg vermoeiend
Wordt een hele opgave om uit te zitten.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 11:45 schreef hhh38 het volgende:
Volgens FeyenoordTM krijgen we een 442 morgen, zonder Bozenik
Dappere beslissing.quote:
Wel zonde, die eerste reportage over hem was echt legendarisch. Was leuk geweest voor de interviews als zo’n type het tot het profvoetbal had gered.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dappere beslissing.
Hopelijk pakt het goed voor hem uit.
Misschien is Disney mee geweestquote:Op zaterdag 1 mei 2021 13:07 schreef Scrummie het volgende:
Advocaat en Pot zijn bij Slot op bezoek geweest. Wat zou ik daar graag bij zijn geweest
Dat zal wel niet, zou wel leuk zijn.quote:
Ik ben daar echt heel benieuwd naar. Het zou zomaar eens kunnen zijn dat Dickie niet heel goed uit die beelden gaat komen en dat Feyenoord dat allemaal wel prima vindt. Dan wordt dit echt een heel leuke documentaire.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zal wel niet, zou wel leuk zijn.
Die onzin komt straks in mei volgens mij, leuk vermaak in de zomerstop tussen alle grote interviews van Slot door.
Ik acht de kans nog steeds groot dat er totaal geen spannende beelden in zittenquote:Op zaterdag 1 mei 2021 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben daar echt heel benieuwd naar. Het zou zomaar eens kunnen zijn dat Dickie niet heel goed uit die beelden gaat komen en dat Feyenoord dat allemaal wel prima vindt. Dan wordt dit echt een heel leuke documentaire.
Je laat je eigen haat hier spreken.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben daar echt heel benieuwd naar. Het zou zomaar eens kunnen zijn dat Dickie niet heel goed uit die beelden gaat komen en dat Feyenoord dat allemaal wel prima vindt. Dan wordt dit echt een heel leuke documentaire.
Feyenoord is ook weer geen HWD of zo, hè?quote:Op zaterdag 1 mei 2021 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel zonde, die eerste reportage over hem was echt legendarisch. Was leuk geweest voor de interviews als zo’n type het tot het profvoetbal had gered.
Ook wel geinig hoe zo’n ontzettende kakker zich toch goed staande heeft gehouden in de kleedkamers op varkenoord.
Ik weet niet of Dick vetorecht heeft om eerlijk te zijn. Feyenoord heeft dat wel.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 14:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je laat je eigen haat hier spreken.
(Advocaat heeft zelf ook nog rechten)
Anders was hij ook nooit akkoord gegaan. Hij heeft er sowieso wel wat moeite mee volgens mij.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet niet of Dick vetorecht heeft om eerlijk te zijn. Feyenoord heeft dat wel.
edit: hij heeft wel zeggenschap zie ik, dan zal het wel mee gaan vallen inderdaad. Ben wel benieuwd in hoeverre dat gaat zijn.
Wel grappig, Woerts noemde dat Dickie toch de voornaamste focus van de serie lijkt te zijn (wat ook wel logisch is aangezien je dit jaar geen publiek hebt). Een succesverhaal kan je hier nog moeilijk van maken, dus benieuwd wat dan het eindresultaat wordt.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 14:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Anders was hij ook nooit akkoord gegaan. Hij heeft er sowieso wel wat moeite mee volgens mij.
Als ze het maar niet zo gaan spinnen dat hij er het maximale uitgehaald heeftquote:Op zaterdag 1 mei 2021 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel grappig, Woerts noemde dat Dickie toch de voornaamste focus van de serie lijkt te zijn (wat ook wel logisch is aangezien je dit jaar geen publiek hebt). Een succesverhaal kan je hier nog moeilijk van maken, dus benieuwd wat dan het eindresultaat wordt.
Als iets zo is, is het toch geen spinnen.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 15:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Als ze het maar niet zo gaan spinnen dat hij er het maximale uitgehaald heeft
quote:Op zaterdag 1 mei 2021 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
wacht zit jij in kamp 'dickie heeft het maximale eruit gehaald'?quote:Op zaterdag 1 mei 2021 15:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als iets zo is, is het toch geen spinnen.
Nee, we staan precies waar we horen te staan op dit moment. Hooguit dat je met wat meer geluk een plekje omhoog zou kunnen.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
wacht zit jij in kamp 'dickie heeft het maximale eruit gehaald'?
dacht dat jij ook wel wat bijgedraaid was.
Dat je dit nog met een strakke kop kan zeggenquote:Op zaterdag 1 mei 2021 17:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, we staan precies waar we horen te staan op dit moment. Hooguit dat je met wat meer geluk een plekje omhoog zou kunnen.
Oke Gurley.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 18:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slechtste seizoen in tien jaar terwijl we absoluut niet de slechtste spelers hebben en nog Dickie verdedigen lol.
Nou ja, plek 4 zou wel de plek zijn dit jaar waar we thuis horen denk ik. Alleen, eindigen achter een Vitesse die wellicht 1 of 2 spelers hebben die wat aan Feyenoord zouden toevoegen is gewoon matig. En het spel is daarbij ook echt beroerd geweest.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 18:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat je dit nog met een strakke kop kan zeggen
Slechtste seizoen in tien jaar terwijl we absoluut niet de slechtste spelers hebben en nog Dickie verdedigen lol.
Precies, het is niet per sé dat ik ons beter vind dan AZ en PSV maar zeker laatstgenoemde draaide een extreem matig seizoen. Als je een selectie hebt met Senesi en Berghuis enzo moet je gewoon in punten tweede kunnen worden, zeker in deze matige eredivisie. we hebben letterlijk maar drie wedstrijden gewonnen van linkerrijtje clubs (laat staan die genante uitschakelingen in de beker/europa)quote:Op zaterdag 1 mei 2021 19:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja, plek 4 zou wel de plek zijn dit jaar waar we thuis horen denk ik. Alleen, eindigen achter een Vitesse die wellicht 1 of 2 spelers hebben die wat aan Feyenoord zouden toevoegen is gewoon matig. En het spel is daarbij ook echt beroerd geweest.
Praat overigens liever in punten. Een punt of 10 meer had prima gekund. Uit bij Vitesse en Ajax, thuis tegen Twente hebben we bijvoorbeeld al te weinig gekregen. Dan zit je al op een punt of 4-6.
quote:Op zaterdag 1 mei 2021 18:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat je dit nog met een strakke kop kan zeggen
Niet echt. Zal wel weer niks worden Feyenoord kennende.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 21:27 schreef fetX het volgende:
Feyenoord tegen de nummer laatst is altijd een leuke rubriek.
Dat was inderdaad ook precies wat ik bedoeldequote:Op zaterdag 1 mei 2021 21:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet echt. Zal wel weer niks worden Feyenoord kennende.
Helaas nietquote:Op zaterdag 1 mei 2021 21:43 schreef macca728 het volgende:
En we kunnen vierde worden.
Gelijkspel incoming
Thuis tegen Sparta en Emmen..uit tegen RKC.. allemaal potjes die Feyenoord normaal gesproken wel wint.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 19:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja, plek 4 zou wel de plek zijn dit jaar waar we thuis horen denk ik. Alleen, eindigen achter een Vitesse die wellicht 1 of 2 spelers hebben die wat aan Feyenoord zouden toevoegen is gewoon matig. En het spel is daarbij ook echt beroerd geweest.
Praat overigens liever in punten. Een punt of 10 meer had prima gekund. Uit bij Vitesse en Ajax, thuis tegen Twente hebben we bijvoorbeeld al te weinig gekregen. Dan zit je al op een punt of 4-6.
Er zat denk ik niet heel veel meer in, wat anderen ook al zeiden. Maar 4e had je wel moeten worden. Heb teveel slecht voetbal gezien om te denken dat het niet aan het niveau ligt.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:24 schreef Duveldrinker het volgende:
Gewoon een wanprestatie van trainer en spelers.
Als je zoveel tegen de kleintjes laat liggen. Dan klopt er iets niet. Dan faal je tegen zwakkere tegenstanders.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er zat denk ik niet heel veel meer in, wat anderen ook al zeiden. Maar 4e had je wel moeten worden. Heb teveel slecht voetbal gezien om te denken dat het niet aan het niveau ligt.
Dacht eerst dat het door het spelen in een lege Kuip kwam, maar het is gewoon gebrek aan kwaliteit.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:34 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Als je zoveel tegen de kleintjes laat liggen. Dan klopt er iets niet. Dan faal je tegen zwakkere tegenstanders.
Waarom zou dat eerste niet mee kunnen spelen? We pakken dit seizoen thuis veel minder punten dan normaal.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dacht eerst dat het door het spelen in een lege Kuip kwam, maar het is gewoon gebrek aan kwaliteit.
Dan gaat het dus ergens anders serieus mis. Want Ajax , Psv , Az en Vitesse winnen wel.quote:Op zondag 2 mei 2021 00:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom zou dat eerste niet mee kunnen spelen? We pakken dit seizoen thuis veel minder punten dan normaal.
Het is toch al jaren zo dat ons thuisvoordeel een stuk groter is dan die van de andere topploegen? Dat is een kracht, maar ook een zwakte nu er geen publiek is. Nu verliezen we uit net zoveel punten als normaal, maar thuis een stuk meer.quote:Op zondag 2 mei 2021 00:33 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dan gaat het dus ergens anders serieus mis. Want Ajax , Psv , Az en Vitesse winnen wel.
En los daarvan die paar keer met publiek ging ook niet fantastisch dit seizoen.
Dat kun je niet bewijzen als zijnde. En nogmaals met publiek bakte we er ook geen hol van. Berghuis ging bijvoorbeeld gelijk weer raar doen met publiek.quote:Op zondag 2 mei 2021 00:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is toch al jaren zo dat ons thuisvoordeel een stuk groter is dan die van de andere topploegen? Dat is een kracht, maar ook een zwakte nu er geen publiek is. Nu verliezen we uit net zoveel punten als normaal, maar thuis een stuk meer.
Ik blijf erbij dat een deel van de Feyenoorders hun selectie enorm overschat. Uit de selectie van Feyenoord zouden alleen Berghuis en Senesi basisspeler zijn bij Vitesse. De rest is vergelijkbaar of minder. Andersom zouden Bazoer en Tannane waarschijnlijk de enige spelers zijn die bij jullie zouden spelen.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 19:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Bullshit, selectie is echt niet zo kut als van Vitesse en kijk eens wat Az heeft op de bank, allemaal brandhout. PSV heeft meer aanvallende kwaliteit. Met Gakpo, Mahlen, Zahavi, Madueke, Ihatarren, Gotze.quote:Op zondag 2 mei 2021 00:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat een deel van de Feyenoorders hun selectie enorm overschat. Uit de selectie van Feyenoord zouden alleen Berghuis en Senesi basisspeler zijn bij Vitesse. De rest is vergelijkbaar of minder. Andersom zouden Bazoer en Tannane waarschijnlijk de enige spelers zijn die bij jullie zouden spelen.
Voor wat betreft die punten geld voor ons overigens hetzelfde. Thuis gelijkspelen tegen Willem 2, ADO en RKC en verliezen van een Twente dat na de winterstop alleen bij ons won en uit bij VVV die daarna 12 keer op rij verliest mag natuurlijk niet. Dat scheelt ook gewoon 10 a 12 punten punten...
Tja. Misschien overschat jij de Vitesse selectie ook een beetje. Maar een wel/nietes discussie heeft niet echt zin en mijn punt ging eigenlijk ook helemaal niet per se hierover.quote:Op zondag 2 mei 2021 00:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat een deel van de Feyenoorders hun selectie enorm overschat. Uit de selectie van Feyenoord zouden alleen Berghuis en Senesi basisspeler zijn bij Vitesse. De rest is vergelijkbaar of minder. Andersom zouden Bazoer en Tannane waarschijnlijk de enige spelers zijn die bij jullie zouden spelen.
Vitesse profiteert van het falen van Feyenoord. Elke keer als ik die gasten zie spelen is het anti voetbal. Knap hoor van die coach dat hij de best van de rest is hiermee. Maar niet overdrijven. Advovaat is gewoon een kut trainer voor de langere termijn.quote:Op zondag 2 mei 2021 00:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja. Misschien overschat jij de Vitesse selectie ook een beetje. Maar een wel/nietes discussie heeft niet echt zin en mijn punt ging eigenlijk ook helemaal niet per se hierover.
Het is en en. Onze selectie is niet geweldig en Advocaat doet het dit jaar niet goed. Dan krijg je plek 5.quote:Op zondag 2 mei 2021 00:53 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Vitesse profiteert van het falen van Feyenoord. Elke keer als ik die gasten zie spelen is het anti voetbal. Knap hoor van die coach dat hij de best van de rest is hiermee. Maar niet overdrijven. Advovaat is gewoon een kut trainer voor de langere termijn.
Ik blijf erbij dat Advocaat er echt een teringzooi van maakt.quote:Op zondag 2 mei 2021 00:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is en en. Onze selectie is niet geweldig en Advocaat doet het dit jaar niet goed. Dan krijg je plek 5.
Ik verzin dat niet zelf, kon je gewoon terugzien in de cijfers. Natuurlijk kan ik die grafiek nu niet meer terugvinden..quote:Op zondag 2 mei 2021 00:40 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat kun je niet bewijzen als zijnde. En nogmaals met publiek bakte we er ook geen hol van. Berghuis ging bijvoorbeeld gelijk weer raar doen met publiek.
Dat kan, maar zet de basisopstelling van zondag eens tegenover elkaar :quote:Op zondag 2 mei 2021 00:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja. Misschien overschat jij de Vitesse selectie ook een beetje. Maar een wel/nietes discussie heeft niet echt zin en mijn punt ging eigenlijk ook helemaal niet per se hierover.
Ga slapen manquote:Op zondag 2 mei 2021 01:02 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kan, maar zet de basisopstelling van zondag eens tegenover elkaar :
Pasveer- Bijlow : beiden doen wat ze moeten doen en pakken punten voor de club.
Dasa - Geertruida : beide gemiddelde backs die veel mee op komen en af en toe een steekje laten vallen
Doekhi - Botteghin : ik schat Doekhi net iets hoger in, maar het scheelt weinig
Hajek - Senesi : Senesi is duidelijk beter
Wittek - Malacia : zie Dasa-Geertruida
Bero- Toornstra : twee vergelijkbare lopers die vooral hard werken
Bazoer - Diemers : Bazoer is duidelijk beter
Tannane- Kokcu : Tannane is (nog) iets beter
Broja - Sinistera : beide een ruw talent waar weinig verschil tussen zit
Tronstad - Berghuis : verschillende posities maar Tronstad is een nuttige loper en Berghuis een killer die duidekijk beter is
Openda - Linssen : werken beide hard maar zijn beide niet effectief qua kansen.
PSV en AZ zijn ook helemaal niet zo goed, dat klopt. Maar beide hebben toch net wat meer geluk gehad dit jaar, of waren net iets efficiënter...quote:Op zondag 2 mei 2021 00:48 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Bullshit, selectie is echt niet zo kut als van Vitesse en kijk eens wat Az heeft op de bank, allemaal brandhout. PSV heeft meer aanvallende kwaliteit. Met Gakpo, Mahlen, Zahavi, Madueke, Ihatarren, Gotze.
Oh, dus daarom waren ze beter dan Ajax in de Arena en beter dan AZ in beide wedstrijden. En ook vorige week waren ze daarom natuurlijk veel minder dan feyenoord. Omdat ze zulk anti voetbal spelen...Gaat heen man. Juist Advocaat laat Feyenoord enorm anti voetbal spelen, waar de kracht van deze selectie niet ligt. Zowel Feyenoord als Vitesse hebben het verder gewoon laten liggen in een paar wedstrijden en staan daarom nu terecht 4e en 5equote:Op zondag 2 mei 2021 00:53 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Vitesse profiteert van het falen van Feyenoord. Elke keer als ik die gasten zie spelen is het anti voetbal. Knap hoor van die coach dat hij de best van de rest is hiermee. Maar niet overdrijven. Advovaat is gewoon een kut trainer voor de langere termijn.
Ze trappen op alles wat loopt, rollen als elte Duitsers en zeiken alleen maar.quote:Op zondag 2 mei 2021 01:07 schreef yats het volgende:
[..]
Oh, dus daarom waren ze beter dan Ajax in de Arena en beter dan AZ in beide wedstrijden. En ook vorige week waren ze daarom natuurlijk veel minder dan feyenoord. Omdat ze zulk anti voetbal spelen...Gaat heen man. Juist Advocaat laat Feyenoord enorm anti voetbal spelen, waar de kracht van deze selectie niet ligt. Zowel Feyenoord als Vitesse hebben het verder gewoon laten liggen in een paar wedstrijden en staan daarom nu terecht 4e en 5e
Als ik de namen na ga vind ik dit eigenlijk wel een redelijke selectie, zeker in vergelijking met andere jaren. Geweldig niet, maar 70+ punten en in deze slechte Europese poule overwinteren had hier makkelijk haalbaar moeten zijn. Dit is gewoon echt het slechtste seizoen sinds 10/11 en daar mag Dickie met zijn beleid flink verantwoordelijk voor gehouden worden. En ik dacht voorafgaand het seizoen ook dat het goed was om hem nog een jaar te houden en daar zat ik dus compleet fout mee, maar ik vind het weerzinwekkend dat mensen nog steeds in zijn truc trappen. Zeker omdat Dickie voor Feyenoord ook al een jaar of 20 ook nauwelijks iets heeft gepresteerd en overal hetzelfde trucje uithaalt (zeiken over dat de selectie niet goed genoeg is en dat hij transfervrije dure kutspelers nodig heeft)quote:Op zondag 2 mei 2021 00:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is en en. Onze selectie is niet geweldig en Advocaat doet het dit jaar niet goed. Dan krijg je plek 5.
maar wat is het grootste verschil met vorig seizoen toen hij wel in een serie veel punten pakte en dat nu dus niet meer blijkt te lukken?quote:Op zondag 2 mei 2021 01:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ik de namen na ga vind ik dit eigenlijk wel een redelijke selectie, zeker in vergelijking met andere jaren. Geweldig niet, maar 70+ punten en in deze slechte Europese poule overwinteren had hier makkelijk haalbaar moeten zijn. Dit is gewoon echt het slechtste seizoen sinds 10/11 en daar mag Dickie met zijn beleid flink verantwoordelijk voor gehouden worden. En ik dacht voorafgaand het seizoen ook dat het goed was om hem nog een jaar te houden en daar zat ik dus compleet fout mee, maar ik vind het weerzinwekkend dat mensen nog steeds in zijn truc trappen. Zeker omdat Dickie voor Feyenoord ook al een jaar of 20 ook nauwelijks iets heeft gepresteerd en overal hetzelfde trucje uithaalt (zeiken over dat de selectie niet goed genoeg is en dat hij transfervrije dure kutspelers nodig heeft)
qua selectie het middenveld wel. Verder kan ik mij van vorig seizoen ook nauwelijks goede potjes herinneren. Onder Advocaat hebben we vorig seizoen niet tegen AZ of Ajax gespeeld en alle andere ploegen die we in de eredivisie kregen waren gewoonweg minder. Het waren veel matige potjes die we met een beetje geluk of dankzij de individuele kwaliteit van Berghuis wonnen, en achterin stond het ook wel goed. En mentaal vond ik Feyenoord toen echt wel sterk en dat was zeker ook wel te danken aan Dick, hij heeft de ploeg echt wel scherp gekregen na het geklooi van Stam. De ploeg kreeg toen echt weer zelfvertrouwen deels dankzij hem maar dat vertrouwen heeft ie ook vakkundig afgefikt. Ongeacht wat je van Bozenik vindt zo praat je niet over je eigen spelers, en dat bijvoorbeeld heeft de sfeer in de selectie behoorlijk verneukt denk ik.quote:Op zondag 2 mei 2021 01:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar wat is het grootste verschil met vorig seizoen toen hij wel in een serie veel punten pakte en dat nu dus niet meer blijkt te lukken?
Advocaat was even dat lijntje waardoor je nacht doorkwam. Daarna lag je voor koma op bed. Wat Feyenoord ook al een seizoen doet tot een volgende snuifje zoals tegen Psv.quote:Op zondag 2 mei 2021 01:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
qua selectie het middenveld wel. Verder kan ik mij van vorig seizoen ook nauwelijks goede potjes herinneren. Onder Advocaat hebben we vorig seizoen niet tegen AZ of Ajax gespeeld en alle andere ploegen die we in de eredivisie kregen waren gewoonweg minder. Het waren veel matige potjes die we met een beetje geluk of dankzij de individuele kwaliteit van Berghuis wonnen, en achterin stond het ook wel goed. En mentaal vond ik Feyenoord toen echt wel sterk en dat was zeker ook wel te danken aan Dick, hij heeft de ploeg echt wel scherp gekregen na het geklooi van Stam. De ploeg kreeg toen echt weer zelfvertrouwen deels dankzij hem maar dat vertrouwen heeft ie ook vakkundig afgefikt. Ongeacht wat je van Bozenik vindt zo praat je niet over je eigen spelers, en dat bijvoorbeeld heeft de sfeer in de selectie behoorlijk verneukt denk ik.
Op zich vind ik het best prima om Advocaat te vergelijken met een lijntje cokequote:Op zondag 2 mei 2021 01:35 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Advocaat was even dat lijntje waardoor je nacht doorkwam. Daarna lag je voor koma op bed. Wat Feyenoord ook al een seizoen doet tot een volgende snuifje zoals tegen Psv.
Onze club is een chronische junk. Dat je dat even weet.quote:Op zondag 2 mei 2021 01:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich vind ik het best prima om Advocaat te vergelijken met een lijntje cokeja het is voor even best prima (zeker als je net ervoor een teringjaap hebt gehad) en in de juiste sfeer kan je er zelfs wat langer goed op gaan maar als je het op de lange termijn blijft gebruiken gaat het toch niet goed komen
Dat Tannane en Bazoer ruim bovenaan staan qua spelers waar de meeste overtredingen op gemaakt worden zegt niets zeker? En dan fluit de arbitrage vaak nog niet eens voor alle overtredingen...quote:Op zondag 2 mei 2021 01:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ze trappen op alles wat loopt, rollen als elte Duitsers en zeiken alleen maar.
Nogmaals prima taktiek net als Getafe in Spanje. Maar het is 3x kut.
Waarschijnlijk worden die 2 teruggepakt voor de smerige overtredingen die door de rest worden gemaaktquote:Op zondag 2 mei 2021 09:42 schreef yats het volgende:
[..]
Dat Tannane en Bazoer ruim bovenaan staan qua spelers waar de meeste overtredingen op gemaakt worden zegt niets zeker? En dan fluit de arbitrage vaak nog niet eens voor alle overtredingen...
ben zelf ook helemaal klaar met Fer maar Diemers is ook vreselijk en wat die Teixeira nou precies doet is mij ook nog totaal onduidelijk. Middenveldopties zijn echt zo beroerd dit jaar.quote:Op zondag 2 mei 2021 11:05 schreef hhh38 het volgende:
Opstelling #Feyenoord: Bijlow; Geertruida, Botteghin, Senesi, Malacia; Fer, Toornstra, Kökcü; Sinisterra, Bozeník, Linssen #adoFEY
Toch wel Bozenik.
En Fer
En Botteghin
Ik heb op dit moment echt liever Diemers, hoe pijnlijk dat ook is op zichzelf. Maar tegen de nummer laatst zou je ook best een Teixeira naast Kökcü en Toornstra kunnen proberen.quote:Op zondag 2 mei 2021 11:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ben zelf ook helemaal klaar met Fer maar Diemers is ook vreselijk en wat die Teixeira nou precies doet is mij ook nog totaal onduidelijk. Middenveldopties zijn echt zo beroerd dit jaar.
Verder hopen dat Bozo beter gaat spelen met Sini naast hem, die combinatie hebben we nog niet echt gezien volgens mij.
Ja ik heb zelf ook liever Diemers dan Fer. Vreselijk op zichzelf al eigenlijk alhoewel ik altijd naar een opstelling zou zoeken waar je ze allebei niet hoeft op te stellen.quote:Op zondag 2 mei 2021 11:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment echt liever Diemers, hoe pijnlijk dat ook is op zichzelf. Maar tegen de nummer laatst zou je ook best een Teixeira naast Kökcü en Toornstra kunnen proberen.
het meest interessante vandaag vind ik dat we voor het eerst Sini en Bozenik voor langer dan 10 minuten samen gaan zien spelen. Hoop echt dat daar een klik zit ook met het oog op volgend seizoen.quote:Op zondag 2 mei 2021 11:14 schreef fetX het volgende:
Het zal mij benieuwen. Jammer dat we vandaag niet spelen met Kokcu - Toornsta - Teixeira.
Zoals ik al zei: tegen de nummer laatst is altijd een ‘leuke’ rubriek
Toen we kampioen werden werd er gewoon van Go Ahead verloren die keihard onderaan stondenquote:Op zondag 2 mei 2021 11:14 schreef fetX het volgende:
Het zal mij benieuwen. Jammer dat we vandaag niet spelen met Kokcu - Toornsta - Teixeira.
Zoals ik al zei: tegen de nummer laatst is altijd een ‘leuke’ rubriek
Ja echt bizar is dat. Ik zou weleens willen weten hoe vaak we de afgelopen 10 jaar van de op dat moment nummer laatst hebben verloren. Volgens mij is dat echt 7-10 keer of zoquote:Op zondag 2 mei 2021 11:17 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Toen we kampioen werden werd er gewoon van Go Ahead verloren die keihard onderaan stondenen die 3-0 tegen Excelsior
.
Eagles en Excelsior stonden niet onderaan toen we daar verloren!quote:Op zondag 2 mei 2021 11:17 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Toen we kampioen werden werd er gewoon van Go Ahead verloren die keihard onderaan stondenen die 3-0 tegen Excelsior
.
quote:Op zondag 2 mei 2021 11:17 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
.
quote:Op zondag 2 mei 2021 11:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eagles en Excelsior stonden niet onderaan toen we daar verloren!
Eagles wel toch?quote:Op zondag 2 mei 2021 11:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eagles en Excelsior stonden niet onderaan toen we daar verloren!
Eventjes voor je uitdraaienquote:Op zondag 2 mei 2021 11:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja echt bizar is dat. Ik zou weleens willen weten hoe vaak we de afgelopen 10 jaar van de op dat moment nummer laatst hebben verloren. Volgens mij is dat echt 7-10 keer of zo
Een Sinisterra die niet in vorm is en een Bozenik die geen vertrouwen heeft.quote:Op zondag 2 mei 2021 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
het meest interessante vandaag vind ik dat we voor het eerst Sini en Bozenik voor langer dan 10 minuten samen gaan zien spelen. Hoop echt dat daar een klik zit ook met het oog op volgend seizoen.
Zijn dit alle potjes tegen de op dat moment nr laatst?quote:Op zondag 2 mei 2021 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eventjes voor je uitdraaien
20/21 Feyenoord - Emmen 1-1
20/21 Fortuna - Feyenoord 1-3
19/20 Feyenoord - RKC 3-2
18/19 NAC - Feyenoord 0-4
17/18 Twente - Feyenoord 1-3
17/18 Roda - Feyenoord 1-1
16/17 ADO - Feyenoord 0-1
15/16 De Graafschap - Feyenoord 1-2
14/15 Dordrecht - Feyenoord 1-2
14/15 Feyenoord - Dordrecht 2-0
13/14 ADO - Feyenoord 3-2
13/14 NEC - Feyenoord 3-3
12/13 Willem II - Feyenoord 1-3
12/13 Feyenoord - Willem II 3-0
11/12 Feyenoord - Excelsior 3-0
11/12 De Graafschap - Feyenoord 0-3
w12 g3 v1. Valt enorm mee dus
Ja, precies. Zelfs als je de potjes tegen de uiteindelijke hekkensluiters pakt valt het reuze mee, dan heb je alleen die 1-0 nederlaag bij Go Ahead in het kampioensjaar. Verder hebben we alles gewoon gewonnen van de uiteindelijke nr18 de afgelopen 10 jaar.quote:Op zondag 2 mei 2021 11:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Zijn dit alle potjes tegen de op dat moment nr laatst?
Kanonnen. Ik geloof het gewoon bijna nietquote:Op zondag 2 mei 2021 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, precies. Zelfs als je de potjes tegen de uiteindelijke hekkensluiters pakt valt het reuze mee, dan heb je alleen die 1-0 nederlaag bij Go Ahead in het kampioensjaar. Verder hebben we alles gewoon gewonnen van de uiteindelijke nr18 de afgelopen 10 jaar.
Denk dat deze rubriek gewoon verward wordt met dat Feyenoord over het algemeen altijd uit aankloot tegen laagvliegers
We hebben dan wel bijvoorbeeld een bizarre reeks gehad waarin we zes keer op een rij verloren uit bij promovendi.quote:
Ziet er iig goed uit op TV, zonnetje schijnt, dus een mogelijkheid dat de heren in kwestie ook nog eens leuk gaan ballen. Maar we gaan het zien.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2021 12:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:fetx heeft sinds zijn coronabesmetting geen smaak meer
quote:Op zondag 2 mei 2021 11:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een Sinisterra die niet in vorm is en een Bozenik die geen vertrouwen heeft.
Zou er niet teveel van verwachten.
Dat denk ik dus ook. Het is geen complete spits, maar als je de kwaliteiten die hij heeft verder aanscherpt kan het een heel aardige spits worden denk ik.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:21 schreef Kerftminister het volgende:
BozenikGewoon vertrouwen geven die jongen, goals komen vanzelf wel dan.
Wie vindt dat gek?quote:Op zondag 2 mei 2021 12:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FerGenot
En dan vinden we t gek dat we 5de staan.
Begrijp sowieso niet dat ie opgesteld blijft worden. Ik vind Diemers, Teixeira of zelfs Wehrmann ook geen wereldspelers maar Fer is gewoon niet eens Eredivisie niveau op dit momentquote:Op zondag 2 mei 2021 12:29 schreef fetX het volgende:
Afscheid nemen van Fer na dit seizoen. Wat is hij slecht zeg.
Ik zou zelfs eerder die Bouchataoui opstellenquote:Op zondag 2 mei 2021 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Begrijp sowieso niet dat ie opgesteld blijft worden. Ik vind Diemers, Teixeira of zelfs Wehrmann ook geen wereldspelers maar Fer is gewoon niet eens Eredivisie niveau op dit moment
Je plaatst Diemers boven Fet? De man die ons bijna terug doet verlangen naar Immers, plaats jij boven Fer?quote:Op zondag 2 mei 2021 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Begrijp sowieso niet dat ie opgesteld blijft worden. Ik vind Diemers, Teixeira of zelfs Wehrmann ook geen wereldspelers maar Fer is gewoon niet eens Eredivisie niveau op dit moment
Ik ook, leuk dat ie weer een goal heeft gemaakt want dat had hij nodig. Kan het echt wel.quote:
Ik ookquote:Op zondag 2 mei 2021 12:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je plaatst Diemers boven Fet? De man die ons bijna terug doet verlangen naar Immers, plaats jij boven Fer?
Dapper
Volgend jaar dan maar hè.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zondag 2 mei 2021 12:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je plaatst Diemers boven Fet? De man die ons bijna terug doet verlangen naar Immers, plaats jij boven Fer?
Dapper
O ja absoluut. Fer is deze tweede seizoenshelft echt uniek slecht.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dapper
Ik wilde eigenlijk hetzelfde zeggen. Zo'n Diemers kan het tempo niet aan en geeft nooit eens een beslissende pass natuurlijk, maar zulk achterlijk balverlies heeft ie eigenlijk ook nooit.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dapper
Klopt, maar Fer maakt 1, 2 fouten tijdens een wedstrijd en verder is hij gewoon op niveau Feyenoord van nu. Diemers haalt het niveau G'tjes niet eensquote:Op zondag 2 mei 2021 12:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk hetzelfde zeggen. Zo'n Diemers kan het tempo niet aan en geeft nooit eens een beslissende pass natuurlijk, maar zulk achterlijk balverlies heeft ie eigenlijk ook nooit.
Komend seizoen dus allemaal naar ADO?quote:Op zondag 2 mei 2021 12:34 schreef fetX het volgende:
Fer, Diemers, Jorgensen, Pratto. Allemaal brandhout.
Hij heeft dit type balverlies regelmatig tijdens een van zn pirouettes. Fer bij de passing.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk hetzelfde zeggen. Zo'n Diemers kan het tempo niet aan en geeft nooit eens een beslissende pass natuurlijk, maar zulk achterlijk balverlies heeft ie eigenlijk ook nooit.
Dat inderdaad... Enkel verschil in hoe verre het al verrot is...quote:Op zondag 2 mei 2021 12:34 schreef fetX het volgende:
Dan heb je niet goed gekeken afgelopen halfjaar (geen verwijt), maar Fer is echt belachelijk slecht op dit moment, ik weet niet wat er met hem gebeurd is sinds zijn blessure maar hij voetbalt echt als een amateur. Diemers is meer zo'n speler die het niveau en tempo niet aan kan maar bij een laagvlieger zoals Fortuna gewoon een van de betere spelers was. Fer is vergelijkbaar met Pratto op dit punt, ooit wel goed geweest maar compleet uitgeblust.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar Fer maakt 1, 2 fouten tijdens een wedstrijd en verder is hij gewoon op niveau Feyenoord van nu. Diemers haalt het niveau G'tjes niet eens
Ben bang dat dat exemplarisch is voor heel Feyenoord dit seizoen... Doen ze het ff leuk, wil je een compliment geven, verneuken ze het weerquote:Op zondag 2 mei 2021 12:37 schreef fetX het volgende:
Wilde net typen dat Kokcu wel aardig speelt. Doet ‘ie dit
Oh, zoals je weet heb ik er 0 verstand van. Combineer dat met een slecht geheugen... Tja...quote:Op zondag 2 mei 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekeken afgelopen halfjaar (geen verwijt), maar Fer is echt belachelijk slecht op dit moment, ik weet niet wat er met hem gebeurd is sinds zijn blessure maar hij voetbalt echt als een amateur. Diemers is meer zo'n speler die het niveau en tempo niet aan kan maar bij een laagvlieger zoals Fortuna gewoon een van de betere spelers was. Fer is vergelijkbaar met Pratto op dit punt, ooit wel goed geweest maar compleet uitgeblust.
Die komen nergens in de basis meerquote:Op zondag 2 mei 2021 12:34 schreef fetX het volgende:
Normaal als die bal op zo'n manier aankomt is die bedoelt voor de speler die nog wat verder weg staat. Dus dan blijf je er af.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom laat Toornstra die bal ook zo makkelijk lopen trouwens? Had ie bst IETS mee kunnen doen toch?
Terwijl hij vorig seizoen de tweede seizoenshelft best prima speelde. Hij maakt ook een vrij fitte en afgetrainde indruk aan het begin van dit seizoen, maar inmiddels oogt hij weer log en ongeconcentreerd. Die is gewoon echt niet meer fit voor professioneel voetbal johquote:Op zondag 2 mei 2021 12:42 schreef Haringkop het volgende:
Het schijnt dat Fer zelfs nog eens op een WK heeft gescoord.
Als je dit zo typt krijg je het idee alsof je het over zijn overgrootvader hebt, wat is Fer toch ver weggezakt.
Kom er net achter dat Toornstra meespeeltquote:Op zondag 2 mei 2021 12:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom laat Toornstra die bal ook zo makkelijk lopen trouwens? Had ie bst IETS mee kunnen doen toch?
Inderdaad, hij oogt echt als een veteraan die nog een keer zijn minuten komt maken.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Terwijl hij vorig seizoen de tweede seizoenshelft best prima speelde. Hij maakt ook een vrij fitte en afgetrainde indruk aan het begin van dit seizoen, maar inmiddels oogt hij weer log en ongeconcentreerd. Die is gewoon echt niet meer fit voor professioneel voetbal joh
Beetje Robben, zonder die kwaliteit dusquote:Op zondag 2 mei 2021 12:46 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Inderdaad, hij oogt echt als een veteraan die nog een keer zijn minuten komt maken.
Tegengoals. Heel veel tegengoals.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:47 schreef Haringkop het volgende:
Wat heeft de terugkeer van Botteghin in de basiself nu eigenlijk opgeleverd?
Waarom zou je jezelf dat aan doen?quote:Op zondag 2 mei 2021 12:48 schreef R-woud93 het volgende:
De wedstrijd tegen ajax nog even meepakken en daarna kan ESPN weer de vriezer in
Ja dat vind ik ook apart. Nu was Spajic het ook wel even kwijt maar die is wel echt beter dan ditquote:Op zondag 2 mei 2021 12:47 schreef Haringkop het volgende:
Wat heeft de terugkeer van Botteghin in de basiself nu eigenlijk opgeleverd?
Nu nog uit de Eredivisiequote:
Het zou sowieso weer eens een demonstratie worden van een triest niveauverschil.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:48 schreef fetX het volgende:
Geen Toornstra en Berghuis. Dat wordt echt een verschrikkelijke pot.
Ja eens, die speelde toen tegen AZ en Heerenveen meen ik behoorlijke slechte wedstrijden. Maar buiten PSV heb ik Botteghin echt op niks zinnigs kunnen betrappen. Wat een armoedige verdediger is dat.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook apart. Nu was Spajic het ook wel even kwijt maar die is wel echt beter dan dit
Het wordt mooi weer volgende week. Ik denk dat het beter is om een voetballoos terrasje op te zoeken.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:48 schreef R-woud93 het volgende:
De wedstrijd tegen ajax nog even meepakken en daarna kan ESPN weer de vriezer in
Je kan anders de play offs nog winnen. Weg met Dickquote:Op zondag 2 mei 2021 12:50 schreef fetX het volgende:
Het is dat je er niks mee opschiet, maar als Feyenoord dit verliest zou Dick eigenlijk ontslagen moeten worden.
denk dat het wel zinnig is om iemand anders de play-offs te laten doen, dit gaat echt niet meer.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:50 schreef fetX het volgende:
Het is dat je er niks mee opschiet, maar als Feyenoord dit verliest zou Dick eigenlijk ontslagen moeten worden.
Jaja. Daar ben ik nog niet al te zeker van.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:52 schreef GwaiLow het volgende:
Uit bij Ado zijn ook gewoon rot potjes natuurlijk. Toch wint Feyenoord dit gewoon hoor. Daar zou ik me (nog) niet al te druk over maken.
quote:Op zondag 2 mei 2021 12:53 schreef Maastoren het volgende:
Wel blij dat Advocaat nog voor de groep staat. Wil niet weten waar we naar hadden moeten kijken als hij niet het maximale uit deze groep had gehaald.
Speelplan op goed geluk. Sinds Koeman zit er geen lijn in ons spel.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:53 schreef H.FR het volgende:
Feyenoord krijgt zoveel ruimte, maar er wordt echt niks mee gedaan. Wat is eigenlijk het speelplan?
Like, ik houd wel van cynische humor.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:53 schreef Maastoren het volgende:
Wel blij dat Advocaat nog voor de groep staat. Wil niet weten waar we naar hadden moeten kijken als hij niet het maximale uit deze groep had gehaald.
Geloof ik niks van. En trouwens, die clausule geldt volgens mij alleen voor buitenlandse transfers.quote:
Als ik de experts hier mag geloven, kan Dickie ook geen enkele speler op de juiste plek zetten.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Ja het is de schuld van Dickie dat ze niet kunnen voetballen, we kunnen geeneens elkaar bereiken over meer dan 5 meter.
Ik ben zo blij dat jullie die 7 ton voor Diemers betaald hebben en wij daarmee overgoten werden...quote:Op zondag 2 mei 2021 12:34 schreef fetX het volgende:
Guardiola zou dan ook geen Diemers naar de Kuip halenquote:Op zondag 2 mei 2021 12:56 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Guardiola kan hier ook geen chocola van maken.
Bij RRijnmond willen ze nu de Jurk erin...quote:Op zondag 2 mei 2021 12:34 schreef fetX het volgende:
Wie moet 'm bedienen dan?quote:Op zondag 2 mei 2021 12:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bij RRijnmond willen ze nu de Jurk erin...
Aan de andere kant, welke andere opties zijn er nog
Vraag mezelf alleen af wat Dick er aan kan doen dat Fer z’on ziekenhuis bal geeft en dat Botteghin die vent niet gewoon neer maait.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:50 schreef fetX het volgende:
Jurk moet opzouten, heb nog liever Pratto 😂quote:Op zondag 2 mei 2021 12:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
We kunnen gewoon niet voetballen.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:01 schreef H.FR het volgende:
Waarom houden we het veld eigenlijk nooit breed? Altijd maar die buitenspelers die ongeveer op 10 lopen.
Voor Fer?quote:Op zondag 2 mei 2021 12:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Botteghin niet meer opstellen zal al een hoop schelen.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:00 schreef leeroy het volgende:
[..]
Vraag mezelf alleen af wat Dick er aan kan doen dat Fer z’on ziekenhuis bal geeft en dat Botteghin die vent niet gewoon neer maait.
Advocaat heeft het er zelf naar gemaakt door zo goed als wekelijks z'n eigen spelers af te zeiken. Volgens mij is de sfeer totaal verziekt. Het werkt gewoon niet meer. Je kan zo echt niet de play-offs in.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:50 schreef fetX het volgende:
Omdat we teveel domme spelers hebben? Of alleen maar?quote:Op zondag 2 mei 2021 13:01 schreef H.FR het volgende:
Waarom houden we het veld eigenlijk nooit breed? Altijd maar die buitenspelers die ongeveer op 10 lopen.
Gaat niet alleen om deze wedstrijd Hans. Het is al het hele seizoen ruk onder hem. Niet dat je met deze selectie 2e moet worden of zo, maar een punt of 10 meer had makkelijk gekund.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:00 schreef leeroy het volgende:
[..]
Vraag mezelf alleen af wat Dick er aan kan doen dat Fer z’on ziekenhuis bal geeft en dat Botteghin die vent niet gewoon neer maait.
Ik denk dat veel spelers individueel gezien best prima zijn. Alleen ze krijgen of verkeerde instructies van Dick, of ze luisteren voor geen meter.quote:
Ik word er ook zo moe van dat niemand uit de media kritiek op hem durft te hebben.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:02 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Advocaat heeft het er zelf naar gemaakt door zo goed als wekelijks z'n eigen spelers af te zeiken. Volgens mij is de sfeer totaal verziekt. Het werkt gewoon niet meer. Je kan zo echt niet de play-offs in.
Ze hebben geen vervanger genoemd, dus ik denk dat dat niet veel uit maakt... Al hadden ze het er wel over dat de Jurk er bij moest, dus de "spitsen" mochten blijven staan...quote:
Met tien punten meer stond je tweede.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaat niet alleen om deze wedstrijd Hans. Het is al het hele seizoen ruk onder hem. Niet dat je met deze selectie 2e moet worden of zo, maar een punt of 10 meer had makkelijk gekund.
Onbegrijpelijk. Die interviews voor en na de wedstrijd bij ESPN zijn ook zo tenenkrommend. Altijd 'gezellig' maar nooit inhoudelijk.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik word er ook zo moe van dat niemand uit de media kritiek op hem durft te hebben.
Lekker boeiend die play-offs. Die win je niet met Dick en ook niet met een ander. Volgend jaar spelen we gewoon alleen competitie en beker. Het voordeel is dat je geen brede selectie nodig hebt en dus wat kunt bezuinigen.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:02 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Advocaat heeft het er zelf naar gemaakt door zo goed als wekelijks z'n eigen spelers af te zeiken. Volgens mij is de sfeer totaal verziekt. Het werkt gewoon niet meer. Je kan zo echt niet de play-offs in.
Feyenoord heeft toch nooit dmv de nacompetitie Europees voetbal gehaald?quote:Op zondag 2 mei 2021 13:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Lekker boeiend die play-offs. Die win je niet met Dick en ook niet met een ander. Volgend jaar spelen we gewoon alleen competitie en beker. Het voordeel is dat je geen brede selectie nodig hebt en dus wat kunt bezuinigen.
Financieel heb je europees voetbal nodig. Als je blijft aanmodderen met Advocaat weet je zeker dat je het niet gaat halen.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Lekker boeiend die play-offs. Die win je niet met Dick en ook niet met een ander. Volgend jaar spelen we gewoon alleen competitie en beker. Het voordeel is dat je geen brede selectie nodig hebt en dus wat kunt bezuinigen.
Als je echt wil dat Dickie ontslagen wordt, moet je daar op hopen.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:06 schreef H.FR het volgende:
Op deze manier wordt het volgende week 0-10. Dat zou echt zo'n kutgrap zijn.
Nee.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord heeft toch nooit dmv de nacompetitie Europees voetbal gehaald?
Dickie heeft daar gewoon zijn connecties voor hoor.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik word er ook zo moe van dat niemand uit de media kritiek op hem durft te hebben.
We hebben alleen maar halve tamme Mongolen lopen joh (op een enkeling na). Zit gewoon niet meer inquote:Op zondag 2 mei 2021 13:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaat niet alleen om deze wedstrijd Hans. Het is al het hele seizoen ruk onder hem. Niet dat je met deze selectie 2e moet worden of zo, maar een punt of 10 meer had makkelijk gekund.
Niet perse. Die laatste paar potjes overleef ik ook nog wel. Volgend jaar een frisse start nadat er flink in de selectie is gesnoeid.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als je echt wil dat Dickie ontslagen wordt, moet je daar op hopen.
Groningen, Utrecht, Heracles..Fortuna.. in theorie zou het stiekem moeten kunnenquote:Op zondag 2 mei 2021 13:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ego; met, of zonder Advocaat, maakt geen reet uit. Europees komt gewoon niet dit seizoen
Jij wel, ik ook... Maar in dit topic zijn er een paar mensen die Feyenoord een enorme financiële strop toewensen door voor ontslag van Advocaat te pleiten.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet perse. Die laatste paar potjes overleef ik ook nog wel. Volgend jaar een frisse start nadat er flink in de selectie is gesnoeid.
Valt wel mee hoor. Los daarvan, je begint met een of andere gare voorronde die al ergens in juli begint. Dus het is maar de vraag of je daadwerkelijk tot de groepsfase komt na plaatsing via de play-offs.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:07 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Financieel heb je europees voetbal nodig. Als je blijft aanmodderen met Advocaat weet je zeker dat je het niet gaat halen.
Feyenoord staat 5e, in theorie zou je de nummer 18 volledig omver moeten speler.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Groningen, Utrecht, Heracles..Fortuna.. in theorie zou het stiekem moeten kunnen
In theorie moet je vandaag dik winnen.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Groningen, Utrecht, Heracles..Fortuna.. in theorie zou het stiekem moeten kunnen
Ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Los daarvan, je begint met een of andere gare voorronde die al ergens in juli begint. Dus het is maar de vraag of je daadwerkelijk tot de groepsfase komt na plaatsing via de play-offs.
Jij denkt dat Feyenoord dat kan betalen?quote:Op zondag 2 mei 2021 13:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens.
Maar als je jezelf serieus neemt als club moet je zo'n man ontslaan. Dit kan echt niet meer.
Dit is zo’n slap gelul. Zelfs met deze selectie moet je van ADO, Sparta, Twente winnen om er maar een paar te noemen.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:07 schreef leeroy het volgende:
[..]
We hebben alleen maar halve tamme Mongolen lopen joh (op een enkeling na). Zit gewoon niet meer in
Wie moet het overnemen dan? Slot gaat het niet doen, afbreukrisico is dan veel te groot.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens.
Maar als je jezelf serieus neemt als club moet je zo'n man ontslaan. Dit kan echt niet meer.
Daar is geen speld tussen te krijgen.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord staat 5e, in theorie zou je de nummer 18 volledig omver moeten speler.
John de Wolfquote:Op zondag 2 mei 2021 13:11 schreef leeroy het volgende:
[..]
Wie moet het overnemen dan? Slot gaat het niet doen, afbreukrisico is dan veel te groot.
Klopt je moet ook van die ploegen winnen, maar we hebben toch veel te veel spelers die allang weg hadden moeten gaan. Ik denk ook dat we sommige spelers flink overschatten.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is zo’n slap gelul. Zelfs met deze selectie moet je van ADO, Sparta, Twente winnen om er maar een paar te noemen.
Het voetbal is niet om aan te zien, de spelers lijken niet meer te willen, hij zeikt alleen maar zijn spelers af. Nee, dit is het niet.
Gio. Voetbal krijg je er toch niet meer in dus dan maar iemand die wel met mensen om kan gaan.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:11 schreef leeroy het volgende:
[..]
Wie moet het overnemen dan? Slot gaat het niet doen, afbreukrisico is dan veel te groot.
Ik heb het al vaker gezegd; we hebben helemaal niet zo’n goed elftal. Volledig eens. Maar Dick haalt er absoluut niet het maximale uit. Verre van zelfs.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:13 schreef leeroy het volgende:
[..]
Klopt je moet ook van die ploegen winnen, maar we hebben toch veel te veel spelers die allang weg hadden moeten gaan. Ik denk ook dat we sommige spelers flink overschatten.
Drievoudige wissel.quote:
Precies, en vergeet niet dat hij zelf ook verantwoordelijk is voor de samenstelling van deze selectie die hij zo afzeikt. Heb nog nooit een trainer meegemaakt die zo’n schijthekel lijkt te hebben aan zijn eigen werkgever.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is zo’n slap gelul. Zelfs met deze selectie moet je van ADO, Sparta, Twente winnen om er maar een paar te noemen.
Het voetbal is niet om aan te zien, de spelers lijken niet meer te willen, hij zeikt alleen maar zijn spelers af. Nee, dit is het niet.
Top content welquote:
Kan zijn, maar je club een financiële strop van (Advocaat kennende) miljoenen aanpraten helemaal aan het einde van het seizoen, getuigd ook niet van goed zakelijk inzicht imo.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gezegd; we hebben helemaal niet zo’n goed elftal. Volledig eens. Maar Dick haalt er absoluut niet het maximale uit. Verre van zelfs.
Welke miljoenen ? Nog 1 maand salarisquote:Op zondag 2 mei 2021 13:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan zijn, maar je club een financiële strop van (Advocaat kennende) miljoenen aanpraten helemaal aan het einde van het seizoen, getuigd ook niet van goed zakelijk inzicht imo.
Ik zei net al dat je er niks mee opschiet als je hem ontslaat. Maar het zou eigenlijk wel terecht zijn.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan zijn, maar je club een financiële strop van (Advocaat kennende) miljoenen aanpraten helemaal aan het einde van het seizoen, getuigd ook niet van goed zakelijk inzicht imo.
Het contract van Advocaat loopt nog 2/3 maanden. Dat gaat je geen miljoenen kosten om dat af te kopen.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een raadsel is het niet echt. Die man is gewoon dikke vriendjes met de media omdat hij informatie lekt.quote:
Advocaat is zo'n gehaaide geldwolf, dat ik er geen seconde aan twijfel dat hij een ontslag-boete in z'n contract heeft staan. Ik twijfel er net zo min aan dat hier gewoon een vast bedrag voor opgetekend is.quote:
Ja maar geen 3 miljoen of zoquote:Op zondag 2 mei 2021 13:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Advocaat is zo'n gehaaide geldwolf, dat ik er geen seconde aan twijfel dat hij een ontslag-boete in z'n contract heeft staan. Ik twijfel er net zo min aan dat hier gewoon een vast bedrag voor opgetekend is.
Of het terecht is of niet, kan ik niet over oordelen... Ben ik helemaal niet competent genoeg voorquote:Op zondag 2 mei 2021 13:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zei net al dat je er niks mee opschiet als je hem ontslaat. Maar het zou eigenlijk wel terecht zijn.
Echt ???? Bizarquote:Op zondag 2 mei 2021 13:19 schreef Maastoren het volgende:
Fer gewoon laten staan. Sinisterra eraf halen.![]()
![]()
![]()
Hahahaquote:Op zondag 2 mei 2021 13:19 schreef Maastoren het volgende:
Fer gewoon laten staan. Sinisterra eraf halen.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |